abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202133278
Als je nu een booster krijgt, is dat dan exact hetzelfde vaccin als vorig jaar? Of hebben ze al een nieuwe versie? Anders helpt het toch nog geen worst?
Nieuw is niet altijd beter.
pi_202133301
Overal lees je weer dat 2g nu het wondermiddel is maar dat alleen ethische bezwaren een tegenargument zijn.

Precies wat ze ook bij de QR code deden. Het werkt geweldig maar alleen ethisch is het een bezwaar maar we nemen de moeilijke beslissing toch.

Al die zogenaamde experts kunnen het tot nu toe niet beter inschatten dan de gemiddelde boerenlul.
pi_202133373
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 20:40 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]

Koning Willy is in paniek :o
Gewoon ff vluchtje naar Griekenland pakken
Twiddel
pi_202133412
quote:
Rosendaal stelt dat de anderhalvemeterregel zeker weer terug moet. "Ook het sluiten van niet-essentiële winkels en de horeca zal nodig zijn. We hebben ons echt verkeken op de vaccinatiegraad. Vooral onder de jongeren is die relatief laag."

Daarom vindt Rosendaal het een optie om de kinderen een week thuis te houden. "Bijkomend voordeel is dat ouders ook weer meer thuiswerken."
quote:
Viroloog Pijman is ook voorstander van de invoering van de 2G-maatregel. Bij deze maatregel is het coronatoegangsbewijs niet meer geldig voor ongevaccineerden met een negatieve test. Pijlman zou 'niet verbaasd' zijn als de 2G-regel wordt ingevoerd. "Voor de ongevaccineerden is het niet leuk, maar we stevenen anders af op een volgende lockdown en dan zitten we met kerst weer alleen."

"Met een 2G-maatregel bescherm je eigenlijk de ongevaccineerde", legt de viroloog uit. "Dan kunnen zij zich bijvoorbeeld niet meer in de horeca bewegen en blijven ze thuis. Dat is het idee erachter. Nu kan een negatief geteste ongevaccineerde mét een QR-code worden blootgesteld aan een gevaccineerde die het virus overdraagt."
https://www.rtlnieuws.nl/(...)15-meter-omt-kabinet

Nou, kom er maar in...
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_202133444
Al die virologen die ineens weer als ratten tevoorschijn komen in de media :'). De één nog extremer dan de andere.

Oh ja, en dan zeuren over de zogenaamde lage vaccinatiegraad onder jongeren. Ja, dát is het probleem :D.
pi_202133454
Als ze een scapegoat zoeken gooien ze het straks op ongevaccineerden, frauderende jongeren en/of gebrekkige QR codes controles.

Maar dat is echt alleen maar uitstel.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 november 2021 @ 21:59:21 #207
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202133468
quote:
Ik heb echt het idee dat die mensen tijdens hun studententijd hele dagen in de bibliotheek afgezonderd hebben gezeten, en sinds dien hooguit voor hun werk nog eens hun huis verlaten :')

Die eerste dan. De tweede snapt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_202133478
Volgens het NOS is het overleg voorbij. Kom maar op, lekkers!!
pi_202133481
quote:
"
Daarom vindt Rosendaal het een optie om de kinderen een week thuis te houden. "Bijkomend voordeel is dat ouders ook weer meer thuiswerken."
"

Deze mensen kan ik ondertussen wel afschieten.
  Moderator donderdag 11 november 2021 @ 22:00:49 #210
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_202133497
@Lenny_Leonard @Oriente @maxi-mus en ik zitten er klaar voor.
What can change the nature of a man?
pi_202133507
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 21:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb echt het idee dat die mensen tijdens hun studententijd hele dagen in de bibliotheek afgezonderd hebben gezeten, en sinds dien hooguit voor hun werk nog eens hun huis verlaten :')

Die eerste dan. De tweede snapt.
Het valt me vooral op hoeveel virologen we eigenlijk wel niet hebben in Nederland :+
pi_202133513
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 21:59 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
"
"

Deze mensen kan ik ondertussen wel afschieten.
Vreselijk ja. Genoeg koppels met hele jonge kinderen die alleen kunnen thuiswerken als die kinderen een aantal dagen naar de opvang kunnen.
  donderdag 11 november 2021 @ 22:02:29 #213
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_202133519
quote:
11s.gif Op donderdag 11 november 2021 21:57 schreef Bliksem92 het volgende:
Al die virologen die ineens weer als ratten tevoorschijn komen in de media :'). De één nog extremer dan de andere.

Oh ja, en dan zeuren over de zogenaamde lage vaccinatiegraad onder jongeren. Ja, dát is het probleem :D.
Want IC’s liggen propvol met jongeren natuurlijk. :')
Lekker die 70ers met vaccinatie overal binnen laten, 2 weken later liggen ze op de IC.
Het zijn wederom de oudjes en vetjes die verantwoordelijk zijn voor de belasting in de zorg. En bij dat soort volk helpt een vaccin niet genoeg.
pi_202133525
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 21:43 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Als je nu een booster krijgt, is dat dan exact hetzelfde vaccin als vorig jaar? Of hebben ze al een nieuwe versie? Anders helpt het toch nog geen worst?
Dat laatste
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  donderdag 11 november 2021 @ 22:02:41 #215
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_202133526
Het zal me een worst wezen wat ze beslissen, zo lang de kinderen maar naar school/bso/kdv kunnen.
pi_202133530
quote:
11s.gif Op donderdag 11 november 2021 21:57 schreef Bliksem92 het volgende:

Oogkleppen op en gaan.
pi_202133534
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:01 schreef chratnox het volgende:

[..]
Het valt me vooral op hoeveel virologen we eigenlijk wel niet hebben in Nederland :+
En hoeveel mensen er met virussen werken.
Go hard or go home
pi_202133535
quote:
quote:
Rosendaal stelt dat de anderhalvemeterregel zeker weer terug moet. "Ook het sluiten van niet-essentiële winkels en de horeca zal nodig zijn. We hebben ons echt verkeken op de vaccinatiegraad. Vooral onder de jongeren is die relatief laag."
Laat jongeren nu net de groep zijn die er niet (zo) ziek van worden, dus als de vaccinatiegraad onder jongeren laag is en de andere groepen hoog lijkt me dat niet direct een probleem. Eigenlijk wil Rosendaal dus terug naar de situatie van december 2020, maar dan met een vaccinatiegraad van 85%. Van de gekke eigenlijk.
pi_202133549
Die jongeren besmetten elkaar dan weer als een malle waardoor de graad alsnog geboost wordt.
Go hard or go home
pi_202133557
Een lockdown van twee weken wordt sowieso vier weken en dan waarschijnlijk twee maanden. Zonder steunpakket gaat mijn bedrijf sowieso failliet dan, leuk vooruitzicht :P.
pi_202133564
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:03 schreef chratnox het volgende:

[..]
[..]
Laat jongeren nu net de groep zijn die er niet (zo) ziek van worden, dus als de vaccinatiegraad onder jongeren laag is en de andere groepen hoog lijkt me dat niet direct een probleem. Eigenlijk wil Rosendaal dus terug naar de situatie van december 2020, maar dan met een vaccinatiegraad van 85%. Van de gekke eigenlijk.
Alles om maar niet toe te geven dat de vaccins niet goed genoeg werken.
pi_202133565
quote:
11s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:01 schreef Bliksem92 het volgende:

[..]
Vreselijk ja. Genoeg koppels met hele jonge kinderen die alleen kunnen thuiswerken als die kinderen een aantal dagen naar de opvang kunnen.
Het zou mij weer een hoop vrije dagen kosten. Maar hey, het moet maar dan hè, solidariteit en zulks.

Ik blijf erbij dat ik het bijzonder vind dat het wel geopperd mag worden om scholen te sluiten zodat kinderen thuisblijven, maar als je oppert dat mensen misschien even in volle bescherming naar een verzorgingstehuis moeten wandelen (of het even niet moeten doen) de wereld te klein is.
  donderdag 11 november 2021 @ 22:05:44 #223
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202133572
Rot gewoon op met je 1,5 meter
pi_202133576
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:05 schreef Confetti het volgende:

[..]
Alles om maar niet toe te geven dat de vaccins niet goed genoeg werken.
Dat hoeft niemand toe te geven.
pi_202133577
moet niet gekker worden....record na record, al weken een R boven de 1, OMT adviseert nu een korte lockdown en we gaan gewoon ff carnaval vieren met 25000 man en de stadions zitten nog steeds vol

en het kabinet heeft nog geen enkel idee hoe we dit allemaal gaan stoppen 1 dag voor de persco

_O-

als ik koning was had ik Mark en Hugo er allang uitgeschopt, stelletje incompetente mongolen.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_202133578
quote:
11s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:04 schreef Bliksem92 het volgende:
Een lockdown van twee weken wordt sowieso vier weken en dan waarschijnlijk twee maanden. Zonder steunpakket gaat mijn bedrijf sowieso failliet dan, leuk vooruitzicht :P.
Alleen samen maken we het bedrijf van @Bliksem92 stuk. Komt goed :+
  donderdag 11 november 2021 @ 22:06:45 #227
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_202133579
Was je lul stuk.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 november 2021 @ 22:06:49 #228
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202133581
Ik hoop nu vooral dat het OMT bestaat uit mensen die nog wel eens buitenshuis komen en een leven hebben. Voorlopig zie ik een enorme tweedeling onder de virologen, zo dat geeft hoop.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_202133582
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:03 schreef Noek het volgende:
Die jongeren besmetten elkaar dan weer als een malle waardoor de graad alsnog geboost wordt.
Dat is wel een goeie ja.
Die jongeren moeten inmiddels wel een hogere immuniteit hebben dan de 50ers.
- Goethe, “Faust”
pi_202133584
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Rot gewoon op met je 1,5 meter
pi_202133586
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:02 schreef leolinedance het volgende:
Het zal me een worst wezen wat ze beslissen, zo lang de kinderen maar naar school/bso/kdv kunnen.
had je maar een condoom moeten gebruiken
pi_202133587
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:03 schreef chratnox het volgende:

[..]
[..]
Het is bizar met hoeveel gemak er door virologen gesproken wordt over het sluiten van sectoren of het beperken van onderwijs op locatie.

Ik vraag me af of die lui een idee hebben hoeveel schade dat aanricht, of dat het ze gewoon niet interesseert.
pi_202133588
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:01 schreef chratnox het volgende:

[..]
Er is maar 1 de echte "Ik heb een hekel aan mensen" Ab Osterhaus. Hij komt elke dag aangereden vanuit Duitsland om het gepeupel in Nederland te informeren.

https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2F

Lekker peukje smoken. :7
pi_202133591
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 21:59 schreef Cynicio het volgende:
Volgens het NOS is het overleg voorbij. Kom maar op, lekkers!!
Het lek ontstond in de vorige golven meestal rondom het veiligheidsberaad, dat is morgenochtend…
zie email 27 oktober
pi_202133592
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 21:52 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Gewoon ff vluchtje naar Griekenland pakken
Nou dit ja. Hypocriet
Alius aliud dicit
pi_202133593
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoop nu vooral dat het OMT bestaat uit mensen die nog wel eens buitenshuis komen en een leven hebben. Voorlopig zie ik een enorme tweedeling onder de virologen, zo dat geeft hoop.
Ik zie ze voornamelijk hele zware maatregelen inmasseren. Waardoor het morgen allemaal wel meevalt... :')
- Goethe, “Faust”
pi_202133606
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:07 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik zie ze voornamelijk hele zware maatregelen incasseren. Waardoor het morgen allemaal wel meevalt... :')
en we weer blijven doorsukkelen.....boosters pas in januari tegelijk met een echte lockdownie dan ?
pi_202133609
quote:
De prominente leden van het OMT (Vossen, Koopmans, Bonten, Gommers, de Jong, Voss) lijken niet echt vaak buiten te komen als het niet naar Jinek/Op1 is, ik ben bang dat die hoop ijdel is.
pi_202133610
De hele dag al dat getetter over dat besmettingenrecord en heel weinig ruimte voor nuance, ik word er zo boos van eigenlijk.

Van die 16000 zitten er waarschijnlijk bakken met kinderen, jongeren, mensen die al gevaccineerd zijn en mensen die het misschien al eens hebben gehad. Allemaal in de categorie mensen die veel minder vaak in het ziekenhuis komen. Zowel de IC-bezetting als de beztting op de verpleegafdeling is substantieel lager dan in vorige golven.

De enige redenen dat we deze walgelijke lockdown door onze strot geduwd gaan krijgen voor sectoren die het niet vedienen zijn:
1. de deplorabele staat van ons zorgstelsel dat we deze lagere piek blijkbaar al niet eens meer kunnen managen.
2. De ontbrekende solidariteit van een klein deel van de bevolking die het vertikt om zich te laten prikken
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_202133612
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:07 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Het is bizar met hoeveel gemak er door virologen gesproken wordt over het sluiten van sectoren of het beperken van onderwijs op locatie.

Ik vraag me af of die lui een idee hebben hoeveel schade dat aanricht, of dat het ze gewoon niet interesseert.
Op zich is dat niet erg. Dat is hun taak. Het probleem is dat er nog steeds geen fatsoenlijk tegengewicht is. In het OMT of daar buiten.
zie email 27 oktober
pi_202133617
quote:
11s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:01 schreef Bliksem92 het volgende:

[..]
Het stoort me echt enorm om jonge kinderen (en hun ouders) onder de bus te gooien omdat een stel volwassenen geen fatsoenlijk beleid kunnen maken.

En dat is echt een understatement, ik zou zo iemand echt een klap voor zijn kop geven zo belachelijk debiel is het.
  donderdag 11 november 2021 @ 22:09:40 #242
14505 OProg
A Life in Music
pi_202133618
Ik heb nu wel het voordeel in tegenstelling tot vorige lockdowns dat ik in het interbellum een leuke vriendin heb getroffen. Dus zoals het nu gaat kan ik me zelfs nog beter vermaken dan de vorige keer.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_202133621
quote:

[..]

Ik snap het op zich wel. De media komt naar jou toe en geeft je de kans om zonder enig weerwoord de samenleving volledig toe te spitsen op jouw ene expertise. Je ziet het soms ook bij zogenaamde verkeersdeskundigen die dan pleiten voor het verbieden van auto's.
pi_202133622
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:02 schreef leolinedance het volgende:
Gewoon naar de noodopvang brengen, is de school zo weer open
pi_202133623
quote:
Zijn er eigenlijk ook ongevaccineerde virologen? Zou voor het evenwicht binnen het OMT wel goed zijn.
pi_202133630
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:05 schreef Predator40 het volgende:

als ik koning was had ik Mark en Hugo er allang uitgeschopt, stelletje incompetente mongolen.
Het bashen van Mark en Hugo hebben we hier wel tot kunst verheven natuurlijk. Maar inmiddels zijn de belangen zo groot dat je je wel kunt afvragen of deze mannen niet gewoon een paar maten te klein zijn om een crisis als deze het hoofd te bieden.

Rutte zat deze week zelfs in Albanië om over de uitbreiding van de EU te praten. Ga prioriteiten stellen, mafkees.
pi_202133635
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:08 schreef TheVulture het volgende:
De hele dag al dat getetter over dat besmettingenrecord en heel weinig ruimte voor nuance, ik word er zo boos van eigenlijk.

Van die 16000 zitten er waarschijnlijk bakken met kinderen, jongeren, mensen die al gevaccineerd zijn en mensen die het misschien al eens hebben gehad. Allemaal in de categorie mensen die veel minder vaak in het ziekenhuis komen. Zowel de IC-bezetting als de beztting op de verpleegafdeling is substantieel lager dan in vorige golven.

De enige redenen dat we deze walgelijke lockdown door onze strot geduwd gaan krijgen voor sectoren die het niet vedienen zijn:
1. de deplorabele staat van ons zorgstelsel dat we deze lagere piek blijkbaar al niet eens meer kunnen managen.
2. De ontbrekende solidariteit van een klein deel van de bevolking die het vertikt om zich te laten prikken
Schijnen ook dik 1500 extra nameldingen bij te zitten.
pi_202133636
quote:
7s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:09 schreef OProg het volgende:
Ik heb nu wel het voordeel in tegenstelling tot vorige lockdowns dat ik in het interbellum een leuke vriendin heb getroffen. Dus zoals het nu gaat kan ik me zelfs nog beter vermaken dan de vorige keer.
Ja hallo, mijn beeld van jou was dat je 24/7 op je zolder zat. Bedankt hè.
pi_202133638
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:08 schreef TheVulture het volgende:

3. en ze zijn gewoon veel te laat met softe maatregelen
  donderdag 11 november 2021 @ 22:10:55 #250
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_202133640
quote:

[..]

Die snappen dat niet joh. Dat zijn mensen die denken dat je menselijk gedrag binair kan vatten in een rekenmodel en verwachten dat mensen zich na 2 jaar maatregelen nog steeds hetzelfde zullen gedragen als in de eerste 2 weken.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_202133645
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:07 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Er is maar 1 de echte "Ik heb een hekel aan mensen" Ab Osterhaus. Hij komt elke dag aangereden vanuit Duitsland om het gepeupel in Nederland te informeren.

[ afbeelding ]

Dat is geen peuk. :P
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5
pi_202133653
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:10 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Het bashen van Mark en Hugo hebben we hier wel tot kunst verheven natuurlijk. Maar inmiddels zijn de belangen zo groot dat je je wel kunt afvragen of deze mannen niet gewoon een paar maten te klein zijn om een crisis als deze het hoofd te bieden.

Rutte zat deze week zelfs in Albanië om over de uitbreiding van de EU te praten. Ga prioriteiten stellen, mafkees.
Nou ja, Rutte's portfolio bestaat natuurlijk niet alleen uit corona hé. Dat is toch echt Hugo's domein. Helaas.
pi_202133655
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:08 schreef Predator40 het volgende:

[..]
en we weer blijven doorsukkelen.....boosters pas in januari tegelijk met een echte lockdownie dan ?
Gewoon iedereen opsluiten. Dat is de enige manier om te weten dat niemand het virus kan lopen verspreiden.
pi_202133659
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:10 schreef alpeko het volgende:

[..]
Schijnen ook dik 1500 extra nameldingen bij te zitten.
Oh ja dat kan er dan ook nog wel bij :D
pi_202133661
quote:
7s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:09 schreef OProg het volgende:
Vorm je wel al één huishouden dan? Anders zou ik even afstand bewaren. Beetje solidair graag.
pi_202133663
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:11 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Dat is geen peuk. :P
:7 Nee, dat is David Beckham van de virologie.
pi_202133666
Haha, Jinek noemt het een "Milde lockdown". Levi zit er. Had eigenlijk wel gehoopt dat een Voss of Kuipers erbij zou zitten, dat had wel vuurwerk gegeven.
pi_202133669
Is het goed of slecht nieuws dat er niets lekt?
pi_202133670
Is viroloog eigenlijk wel een beschermde titel? :D
- Goethe, “Faust”
  donderdag 11 november 2021 @ 22:12:48 #260
14505 OProg
A Life in Music
pi_202133672
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:10 schreef chratnox het volgende:

[..]
Ja hallo, mijn beeld van jou was dat je 24/7 op je zolder zat. Bedankt hè.
Ik zat in de kroeg en daarna verder te drinken en op FOK. :+
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
pi_202133675
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:09 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Het stoort me echt enorm om jonge kinderen (en hun ouders) onder de bus te gooien omdat een stel volwassenen geen fatsoenlijk beleid kunnen maken.

En dat is echt een understatement, ik zou zo iemand echt een klap voor zijn kop geven zo belachelijk debiel is het.
Overigens ben ik wel blij dat die voorspelde tweedeling in de maatschappij achterwege is gebleven :7
pi_202133680
twitter
  Moderator donderdag 11 november 2021 @ 22:13:29 #263
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_202133684
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:12 schreef byah het volgende:
Is het goed of slecht nieuws dat er niets lekt?
Ja
pi_202133685
quote:

[..]

Dat Hugo er niets van kan is me al langer helder. Wat Rutte betreft ligt dat als je het mij vraagt veel genuanceerder. Kijk hij staat daar ook op die persconferenties de meest idiote dingen te roepen en te verdedigen. Hij was de man van bovenst op de stapel.

Maar hij is premier, de inhoud en de ambtelijke capaciteit zitten toch echt bij Hugo…
zie email 27 oktober
pi_202133687
Zijn de maatregelen al gelekt?

Duurt lang
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_202133692
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:12 schreef capricia het volgende:
Is viroloog eigenlijk wel een beschermde titel? :D
Blijkbaar niet: https://dvhn.nl/groningen(...)ologen-25738730.html

quote:
Virologen zijn niet allemaal hetzelfde, zegt Van Leer. Sterker nog: viroloog is geen beschermde titel. In principe mag iedereen zich viroloog noemen.
Heeft iemand er bezwaar tegen als ik me vanaf nu digitaal viroloog noem? Ik heb geen verstand van corona, maar als er een computervariant komt ben ik er voor je.
pi_202133700
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:14 schreef chratnox het volgende:

[..]
[..]
Heeft iemand er bezwaar tegen als ik me vanaf nu digitaal viroloog noem? Ik heb geen verstand van corona, maar als er een computervariant komt ben ik er voor je.
Eerlijk gezegd denk ik dat jij een beter overzicht hebt van de coronasituatie dan de meeste virologen die ik hier voorbij heb zien komen :P.
pi_202133702
twitter

CAR-NA-VAL HOO-LI-GANS

@Lenny_Leonard @onlogisch
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator donderdag 11 november 2021 @ 22:15:03 #269
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_202133703
quote:

[..]
[..]
Psycholoog is ook geen beschermde titel.
pi_202133704
quote:

[..]
[..]
PC in lockdown?
pi_202133708
quote:

[..]
[..]
Hey, het was mijn idee. :D
Ik ga het in mijn sig zetten.
- Goethe, “Faust”
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 11 november 2021 @ 22:16:18 #272
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_202133721
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:15 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

CAR-NA-VAL HOO-LI-GANS

@:lenny_leonard @:onlogisch
Kunnen niets meer hebben joh _O-
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_202133723
Iedereen al borrelnootjes in huis gehaald voor morgen?
pi_202133724
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:15 schreef ipa84 het volgende:

[..]
PC in lockdown?
Ik kan wel een niet peer-reviewed studie van NotPetya voor je doen, heb je daar iets aan? Dat is ook een exponentieel virus tenslotte.

@capricia Zie ondertitel :+

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2021 22:16:41 ]
pi_202133742
Marcel Levy zegt wel weer nuttige dingen over capaciteitsproblemen bij Jinek, dat 300 IC-covidpatienten eigenlijk geen probleem zouden mogen zijn
pi_202133743
Marcel levi bij Jinek, met een helder verhaal
  Moderator donderdag 11 november 2021 @ 22:17:59 #277
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_202133749
User @chratnox steekt vakkundig @capricia een mes tussen de ribben.
pi_202133757
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:16 schreef chratnox het volgende:

[..]
Ik kan wel een niet peer-reviewed studie van NotPetya voor je doen, heb je daar iets aan? Dat is ook een exponentieel virus tenslotte.

@:capricia Zie ondertitel :+
Kom je ook in het FOK-OMT?
Is leuk voor je sig. _O-
- Goethe, “Faust”
pi_202133769
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:17 schreef Coco het volgende:
User @:chratnox steekt vakkundig @:capricia een mes tussen de ribben.
Misschien kun je die ambitie voor commentator beter in de ijskast zetten.
pi_202133775
quote:
11s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:18 schreef Bliksem92 het volgende:

[..]
Misschien kun je die ambitie voor commentator beter in de ijskast zetten.
Daar zitten al 5 miljoen vaccins in.
pi_202133788
quote:

[..]

Ik maakte er van de week een keer een gekscherende opmerking over, maar hij doet een klimaattop in Glasgow, Albanië/Griekenland voor de EU, formeren voor een nieuw kabinet en een corona crisis managen...
pi_202133816
quote:

[..]
[..]
Ik heb mezelf zojuist benoemd tot internet viroloog. Verwacht snel een belletje van het OMT.
pi_202133825
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:20 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Ik maakte er van de week een keer een gekscherende opmerking over, maar hij doet een klimaattop in Glasgow, Albanië/Griekenland voor de EU, formeren voor een nieuw kabinet en een corona crisis managen...
Tja, eigenlijk zou er gewoon iemand bij moeten komen die Hugo ondersteunt. Is dat al een keer geopperd?
pi_202133831
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:18 schreef capricia het volgende:

[..]
Kom je ook in het FOK-OMT?
Is leuk voor je sig. _O-
Ik was al eerder lid van het FOK!OMT, vraag maar aan @Mammietje . Maar, indien de leden van het FOK!OMT het goed vinden heb ik mijn lidmaatschap nieuw leven ingeblazen.
pi_202133835
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:20 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Ik heb bij Rutte het idee dat hij vooral bezig is met het veiligstellen van het premierschap.

Alles was er mis gaat weet hij altijd handig af te schuiven op anderen of hij is het ineens vergeten. Uiteindelijk is hij wel gewoon eindverantwoordelijk.
pi_202133843
Diederik Ebbinge heeft wel een terecht verhaal bij Jinek
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_202133844
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:23 schreef chratnox het volgende:

[..]
Ik was al eerder lid van het FOK!OMT, vraag maar aan @:Mammietje . Maar, indien de leden van het FOK!OMT het goed vinden heb ik mijn lidmaatschap nieuw leven ingeblazen.
*beaamt.... :Y
pi_202133846
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat zegt hij dan? Ik kijk niet.
  donderdag 11 november 2021 @ 22:24:57 #289
14505 OProg
A Life in Music
pi_202133848
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Marcel Levy zegt wel weer nuttige dingen over capaciteitsproblemen bij Jinek, dat 300 IC-covidpatienten eigenlijk geen probleem zouden mogen zijn
Hij denk in oplossingen. De rest in beperkingen of heeft eigenlijk geen idee.
pi_202133851
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Yup die boosheid is zo terecht
pi_202133864
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:24 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Wat zegt hij dan? Ik kijk niet.
Waarom weer specifiek theaters, daar waar grondig de QRs worden gecheckt? Hij stelt dan een echte lockdown voor met ALLES dicht als het dan moet.
pi_202133871
quote:
11s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:22 schreef Bliksem92 het volgende:

[..]
Tja, eigenlijk zou er gewoon iemand bij moeten komen die Hugo ondersteunt. Is dat al een keer geopperd?
Die was er. Sijbesma. Mooi artikel in de Volkskrant recent. Hij deed het vrijwillig maar Hugo was eigenwijs en luisterde niet. Oa toen hij zei niet op één vaccin te wedden. En hij mocht het beleid verdedigen terwijl Hugo dus gewoon deed waar ie zelf zin in had. Er past gewoon niemand naast Hugo. Daar is hij te groot voor. Sijbesma is dan ook opgestapt en voelde zich gebruikt.

Uiteraard achter betaalmuur: https://www.volkskrant.nl(...)l-verdween~b46435ec/
pi_202133873
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:25 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Waarom weer specifiek theaters, daar waar grondig de QRs worden gecheckt? Hij stelt dan een echte lockdown voor met ALLES dicht als het dan moet.
Ik heb het gevoel dat dat vooral voor de urgentie is. Bewegingen omlaag brengen.
pi_202133890
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:07 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Alles voor de volksgezondheid
Go hard or go home
pi_202133893
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:26 schreef chratnox het volgende:

[..]
Ik heb het gevoel dat dat vooral voor de urgentie is. Bewegingen omlaag brengen.
Is ook zo, maar het is redelijk krom
pi_202133907
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:26 schreef alpeko het volgende:

[..]
Die was er. Sijbesma. Mooi artikel in de Volkskrant recent. Hij deed het vrijwillig maar Hugo was eigenwijs en luisterde niet. Oa toen hij zei niet op één vaccin te wedden. En hij mocht het beleid verdedigen terwijl Hugo dus gewoon deed waar ie zelf zin in had. Er past gewoon niemand naast Hugo. Daar is hij te groot voor. Sijbesma is dan ook opgestapt en voelde zich gebruikt.
Interessant, dat artikel ga ik eens opzoeken. Dank je :).
pi_202133909
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:27 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Is ook zo, maar het is redelijk krom
Ja, het is niet de plek waar de meeste besmettingen naar mijn idee zijn, maar het is denk ik eenvoudig. Mijn vrouw zei net nog dat ze volgende week naar de schouwburg zou gaan. Als die weer niet doorgaat wordt de voorstelling voor de 5e keer verplaatst.
pi_202133914
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:26 schreef alpeko het volgende:

[..]
Toen de vaccinatiecampagne niet van de grond kwam heeft de TK ook iemand naast Hugo gezet, een of andere Schikan ofzo. Maar daar is volgens mij ook nooit meer wat van vernomen, wss door de zijdeur vertrokken. Volgens mij is er met Hugo gewoon niet te werken, zo eigenwijs en ijdel.
pi_202133953
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:17 schreef michiel_merk het volgende:
Marcel levi bij Jinek, met een helder verhaal
Samenvatting??
  donderdag 11 november 2021 @ 22:30:57 #300
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_202133957
quote:
7s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:24 schreef OProg het volgende:

[..]
Hij denk in oplossingen. De rest in beperkingen of heeft eigenlijk geen idee.
Juist!!!
Wie dit leest is een lezer van dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')