Nee toch? TvT wordt niet meegenomen in de dagelijkse cijfers volgens mij.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:30 schreef capricia het volgende:
Het grote voordeel van 2G is dat er veel minder getest gaat worden, waardoor het aantal positieve tests supersnel gaat dalen.
Komt het toch nog allemaal goed voor de kerst.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:30 schreef capricia het volgende:
Het grote voordeel van 2G is dat er veel minder getest gaat worden, waardoor het aantal positieve tests supersnel gaat dalen.
Nou alle Scandinavische landen, Frankrijk en Duitsland zijn al gestopt met Moderna voor mensen onder de 30.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:32 schreef Montov het volgende:
[..]
RT_com?
Gaat lekker die propaganda.
Klopt. Alleen de positieve testen. Maar dat waren er maar 10 per dag of zoquote:Op donderdag 11 november 2021 20:33 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Nee toch? TvT wordt niet meegenomen in de dagelijkse cijfers volgens mij.
Ik word nog altijd gepest door mijn vriendin als dat liedje ergens langskomt.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:28 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Gaan jullie ook weer een leuk dansje doen dit jaar?
Lockdown is dansje vind ik. We doen het samen. En dan wel een ander dansje dit jaar! Ons niet met hetzelfde afschepen. Dan wordt het iets te veel een sleur.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:28 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Gaan jullie ook weer een leuk dansje doen dit jaar?
De positieve tests wel.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:33 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Nee toch? TvT wordt niet meegenomen in de dagelijkse cijfers volgens mij.
quote:Op donderdag 11 november 2021 20:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik word nog altijd gepest door mijn vriendin als dat liedje ergens langskomt.
Ook al heb ik uiteraard niet meegedaan aan die onzin.
Wat ordinair.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:36 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
[..]
Nee, ik ben zelfs overtijd :S
TMIquote:Op donderdag 11 november 2021 20:36 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
[..]
Nee, ik ben zelfs overtijd :S
quote:Op donderdag 11 november 2021 20:40 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Koning Willy is in paniek
Ik zou me toch eerder zorgen maken over de toename in opnames. Maar goed, ieder z'n ding.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:40 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
quote:Op donderdag 11 november 2021 20:40 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Ja, hij zit echt op hetzelfde niveau als Grapperhaus in dat opzicht.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:41 schreef Oriente het volgende:
[..]![]()
als er iemand geen recht van spreken heeft
Skiën gaat niet door dit jaar?quote:Op donderdag 11 november 2021 20:40 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |