Alles wat nu dicht gaat blijft dicht tot het voorjaarquote:Op donderdag 11 november 2021 18:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Toch krijgen die schreeuwers een hoop voor elkaar.
En zo'n stomme opmerking is het nu ook weer niet, want die lockdown van twee weken is echt niet over twee weken afgelopen.
In het nieuwe normaal is hooggeleid zijn niet normaal.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:53 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
We kunnen de scholieren en studenten ook meteen de bijstand in gooien omdat het hen aan een fatsoenlijke opleiding ontbreekt.
Als het daarna überhaupt nog bestaat...quote:Op donderdag 11 november 2021 19:53 schreef Jappie81 het volgende:
[..]
Alles wat nu dicht gaat blijft dicht tot het voorjaar
Zullen ze nu echt niet door hebben dat constant te benoemen dat het ‘even’ is funest is voor het draagvlak? Het laat zien dat er geen besef is voor mensen voor wie elke dag er 1 teveel is, die het al ontzettend moeilijk hebben.quote:
Haha bekijk het maar. Januari lekker skieen in Frankrijkquote:Op donderdag 11 november 2021 19:51 schreef Coco het volgende:
Simpel.
Je mag niet op vakantie in het buitenland.
Einde tijdperk wintersport.
als je ombouwt naar revalidatie centrum of testlokatie, verdien je nog wat geld, maar als sportclub zou ik het duister in zien.quote:
In Hengelo hebben we alvast ruim 20 besmette asielzoekersquote:Op donderdag 11 november 2021 19:08 schreef OProg het volgende:
Op een gegeven moment zijn de te besmetten mensen op. Dan moeten we bijvoorbeeld Afghanen en Syriërs het land binnen halen om de groei qua mensen aan te kunnen.
haha scholen sluiten. Dat gaat druk worden bij de noodopvangquote:Op donderdag 11 november 2021 19:44 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik lees schoolsluiting
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)fel-over-coronakoers
Werkzaam in de entertainment industrie?quote:Op donderdag 11 november 2021 20:00 schreef Houtenbeen het volgende:
Zo ik zie dat ik de komende tijd weer mijn handje mag gaan ophouden bij het UWV![]()
Gewoon allemaal gelijk opleiden tot IC verpleger. Dan zijn we over een jaartje of 7 gelijk uit de crisis.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:53 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
We kunnen de scholieren en studenten ook meteen de bijstand in gooien omdat het hen aan een fatsoenlijke opleiding ontbreekt.
Nee nu dezelfde sectoren steeds aanpakken leuk voor de mensen die daardoor hun zaak en/of baan verliezenquote:Op donderdag 11 november 2021 19:53 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
En als je nog zegt we houden zoveel tegen met TvT, maar het percentage positief wat daaruit kwam was rond de 1%.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:56 schreef Enawh het volgende:
Ze zeggen QR code werkt dus 2G-regel doen.
Net of er goed gecontroleerd worden overal
Ik ben naar zoveel 'plekken' geweest om te zeggen of ik mijn QR-code moet laten zien.
'Nee is niet nodig kom naar binnen/ga maar zitten'
2G regel
Hier wel in relatieve en absolute zin weinig doden gezien het aantal besmettingen, maar in Oost-Europa en Rusland ook een (veel) lagere vaccinatiegraad.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:03 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Nummer 6 van Europa vandaag qua besmettingen
En België met 2/3e van de inwoners op plek 7, omgerekend 22.000quote:Op donderdag 11 november 2021 20:03 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Die sectorsluitingen zijn inderdaad net zo nutteloos en belachelijk.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:03 schreef hyviiee het volgende:
[..]
Nee nu dezelfde sectoren steeds aanpakken leuk voor de mensen die daardoor hun zaak en/of baan verliezen
Als je die 1% zou doortrekken naar de hele bevolking dan zouden 170.000 mensen besmettelijk zijn. Even vanuit gaande dat die mensen naar TvT representatief zijn voor de bevolking.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:05 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
En als je nog zegt we houden zoveel tegen met TvT, maar het percentage positief wat daaruit kwam was rond de 1%
Horecaquote:Op donderdag 11 november 2021 20:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Werkzaam in de entertainment industrie?
Ach ja, maar dat moeten we in de zorginstellingen ook. Beter dát dan straks nog meer ellende.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:23 schreef hyviiee het volgende:
[..]
Ik ben weleens oprecht benieuwd naar dit soort mensen en wat voor werk ze doen. Ik kan je vertellen, op een school werkend, en niet als leraar, dat 3 uur achter elkaar een mondkap op geen pretje is. En net zoals vorig jaar ben ik ook nu in de 2e week ziek sinds ik dat kut ding op moet.
Wat zei die buurvrouw dan op facebook? "Stemp vvd"? Of was die buurvrouw soms Ginny Mooy?quote:Op donderdag 11 november 2021 20:06 schreef Jojoke het volgende:
Dus we gaan onze economie om zeep helpen omdat een deel van de bevolking liever luistert naar wat hun buurvrouw op Facebook zei, dan naar wat de experts adviseren? Zeker omdat alle overheden wereldwijd in een sinister complot zitten om hun bevolking te onderdrukken?
Wat een dom volk zijn we toch.
Misschien wel meer.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Als je die 1% zou doortrekken naar de hele bevolking dan zouden 170.000 mensen besmettelijk zijn. Even vanuit gaande dat die mensen naar TvT representatief zijn voor de bevolking.
Klap in het gezicht van de zorgquote:Op donderdag 11 november 2021 20:12 schreef MissionPhailed het volgende:
Bovenrug overbelast in de sportschool zojuist. Het potentieel laatste bezoek dit jaar (mogelijk dicht) had ik me florissanter voorgesteld ...
Ook nieuwe Nederlanders dragen hun steentje bij.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
In Hengelo hebben we alvast ruim 20 besmette asielzoekers![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)o-21-positieve-tests
De ene zorgverlener roept op alles te verbieden, terwijl de anderen zelf in de lampen hangen.quote:Een opvallend feest bij het Amphia ziekenhuis in Breda donderdagavond, waarbij afscheid wordt genomen van de oude locatie aan de Langendijk. Door het oprukkende coronavirus voelen veel medewerkers zich hier echter niet prettig bij en zeggen ze af voor de festiviteiten, vertelt verpleegkundige Arjan van den Broek van het Bredase ziekenhuis. "Ze vinden het heel jammer, want velen hebben er toch naar uitgekeken."
Het Amphia ziekenhuis houdt een personeelsfeest voor ongeveer duizend medewerkers. Door de huidige COVID-situatie is het feest wel aangepast en ingedeeld in twee tijdvakken, met twee keer ruimte voor vijfhonderd bezoekers dus.
[..]
https://www.omroepbrabant(...)et-naar-amphia-feest
Toch leuk dat debielen tegenwoordig zo’n mooi platform hebben.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:14 schreef Vasilevski het volgende:
[ twitter ]
Wat een wappie die Lubach. Je doet het toch voor een ander!!!
egoïstenquote:Op donderdag 11 november 2021 20:15 schreef maan_man het volgende:
[..]
De ene zorgverlener roept op alles te verbieden, terwijl de anderen zelf in de lampen hangen.
Broabantse gezelligheid, ja tochquote:Op donderdag 11 november 2021 20:15 schreef maan_man het volgende:
[..]
De ene zorgverlener roept op alles te verbieden, terwijl de anderen zelf in de lampen hangen.
quote:Op donderdag 11 november 2021 20:15 schreef maan_man het volgende:
[..]
Hoezo wappie? Hij heeft toch groot gelijk? Dat spuitje was toch een wondermiddel? En aangezien je in het theater gevaccineerd moet zijn, ligt het probleem toch niet in de theaters?quote:Op donderdag 11 november 2021 20:14 schreef Vasilevski het volgende:
[ twitter ]
Wat een wappie die Lubach. Je doet het toch voor een ander!!!
Laat Lenny met rust.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zorgverleners uit Brabant zijn hun recht van spreken voorlopig wel kwijt @:lenny_leonard
Kunnen ze zich fijn onderling klappen in het gezicht geven.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:15 schreef maan_man het volgende:
[..]
Kom vechten dan, dikke.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zorgverleners uit Brabant zijn hun recht van spreken voorlopig wel kwijt @:lenny_leonard
Waar een klein land groot in kan zijnquote:Op donderdag 11 november 2021 20:03 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Mwah, Lubach heeft telkens vooraan gestaan met het wijzende vingertjequote:Op donderdag 11 november 2021 20:19 schreef hyviiee het volgende:
[..]
Hoezo wappie? Hij heeft toch groot gelijk? Dat spuitje was toch een wondermiddel? En aangezien je in het theater gevaccineerd moet zijn, ligt het probleem toch niet in de theaters?
Ik heb het woord sportschool of überhaupt sport nog niet voorbij zien komen mbt eventuele maatregelenquote:Op donderdag 11 november 2021 20:12 schreef MissionPhailed het volgende:
Bovenrug overbelast in de sportschool zojuist. Het potentieel laatste bezoek dit jaar (mogelijk dicht) had ik me florissanter voorgesteld ...
Ja, hij heeft het al zwaar genoeg met zijn clubje.quote:
voetbal en besmettingenquote:Op donderdag 11 november 2021 20:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Waar een klein land groot in kan zijn
RT_com?quote:Op donderdag 11 november 2021 20:29 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
En Taiwan stopt met Pfizer voor jongeren
Gaat lekker die vaccins
Ben daar gelukkig sinds dit jaar weg. Nu in een branche waar het wat veiliger is qua economische schommelingen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |