SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Als een bezorgboer met een "geurstaafje" huehuequote:
quote:Op donderdag 11 november 2021 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als een bezorgboer met een "geurstaafje" huehue
Gaat lekker in dat durp van je hequote:Op donderdag 11 november 2021 15:47 schreef UitStraling het volgende:
Zo'n geurstokje in je mond en je ligt pardoes met je armen en benen de lucht in.
Ze weten wel wat een feestje bouwen is hier, ken daar best veel mensen die daar nu zijnquote:Op donderdag 11 november 2021 15:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat lekker in dat durp van je he
[ twitter ]
Je gaat niet met de helderste lichten ter wereld om, is het wel?quote:Op donderdag 11 november 2021 15:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze weten wel wat een feestje bouwen is hier, ken daar best veel mensen die daar nu zijn
Hier kregen we de warme aanbeveling om geen carnaval te gaan vieren deze periode. Op het werk worstelen we ook met aantal mensen die zich niet willen vaccineren.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze weten wel wat een feestje bouwen is hier, ken daar best veel mensen die daar nu zijn
Ze proberen gewoon Ede te verslaan denk ikquote:Op donderdag 11 november 2021 15:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh stel je voor dat die hier voorbij komtquote:Op donderdag 11 november 2021 15:52 schreef UitStraling het volgende:
11 miljoen voor een suite op dit bootje, soort luxe gevangenis heb je dan.
https://edition.cnn.com/t(...)er-somnio/index.html
Ach, dat doen ze met oud op nieuw toch elk jaar?quote:Op donderdag 11 november 2021 15:55 schreef bitterbal het volgende:
mijn collega's in de app denken nu dat er een lockdown komt en ze gaan den haag in de fik steken dan
nee mijn collegas gaan niet naar den haag om den haag in de fik te stekenquote:Op donderdag 11 november 2021 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ach, dat doen ze met oud op nieuw toch elk jaar?
verwarrend ditquote:Op donderdag 11 november 2021 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee mijn collegas gaan niet naar den haag om den haag in de fik te steken
Jawel maar dit zijn voornamelijk gegoede mensen die normaal drie feestjes per dag hebben en er dan nog acht afzeggen omdat er simpelweg maar drie feestjes in een dag passen.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je gaat niet met de helderste lichten ter wereld om, is het wel?
Ah juist. Gegoede mensen.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel maar dit zijn voornamelijk gegoede mensen die normaal drie feestjes per dag hebben en er dan nog acht afzeggen omdat er simpelweg maar drie feestjes in een dag passen.
Bij mij ook nog verrassend veel zeg, schrok er een beetje van.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier kregen we de warme aanbeveling om geen carnaval te gaan vieren deze periode. Op het werk worstelen we ook met aantal mensen die zich niet willen vaccineren.
Denk dat het wel mee zal vallen met rellenquote:Op donderdag 11 november 2021 15:55 schreef bitterbal het volgende:
mijn collega's in de app denken nu dat er een lockdown komt en ze gaan den haag in de fik steken dan
Heel Den Haag?quote:Op donderdag 11 november 2021 15:55 schreef bitterbal het volgende:
Ik ken er niet zoveel.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij mij ook nog verrassend veel zeg, schrok er een beetje van.
Die hier in Eindhoven waren wel bijzonder vorig jaarquote:Op donderdag 11 november 2021 15:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk dat het wel mee zal vallen met rellen
quote:Op donderdag 11 november 2021 16:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heel Den Haag?
Kan niet zeggen dat ik er heel treurig om ben, misschien alleen wat kunstwerken weghalen.,
maar dat ligt in den haag toch?quote:Op donderdag 11 november 2021 16:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neeze bedoelen het binnenhof vanwege de perso morgen
De films die ik wilde zien draaien morgen alleen 's avondsquote:Op donderdag 11 november 2021 16:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga morgen uiteten en naar de bioscoop.
Ik in mijn privé niemand maar de jonge honden op het werk wanen zich voornamelijk onsterfelijk, raar eigenlijk want daar zitten ook best wat feestbeesten tussen.quote:
quote:Op donderdag 11 november 2021 16:03 schreef CherryLips het volgende:
Waar was het dat er vorig jaar toen een Primera overhoop was gesloopt, zo'n kutgastje was opgepakt en die later de eigenaresse ging bedreigen omdat hij de bak in was gegaan?
Den Bosch?
Ja. Ze doen daar alsof ze zo'n elitaire stad zijn vanwege de hoge huizenprijzen, maar het is gewoon een soort Tilburg-lightquote:Op donderdag 11 november 2021 16:03 schreef CherryLips het volgende:
Waar was het dat er vorig jaar toen een Primera overhoop was gesloopt, zo'n kutgastje was opgepakt en die later de eigenaresse ging bedreigen omdat hij de bak in was gegaan?
Den Bosch?
Rellen om het rellen was dat. Was ook in den Bosch toch?quote:Op donderdag 11 november 2021 16:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die hier in Eindhoven waren wel bijzonder vorig jaar
.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:03 schreef CherryLips het volgende:
Den Bosch?
jahaaaaaa . jij begon over oud en nieuw tochquote:Op donderdag 11 november 2021 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar dat ligt in den haag toch?
Vanaf mijn jeugd ga ik naar iedere James Bond film met mijn vader; dat nu nog maar eens doen.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De films die ik wilde zien draaien morgen alleen 's avonds
Wel in smoking dan samen toch?quote:Op donderdag 11 november 2021 16:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanaf mijn jeugd ga ik naar iedere James Bond film met mijn vader; dat nu nog maar eens doen.
Die heb ik een paar weken geleden gezien met mijn papaquote:Op donderdag 11 november 2021 16:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanaf mijn jeugd ga ik naar iedere James Bond film met mijn vader; dat nu nog maar eens doen.
quote:Op donderdag 11 november 2021 16:13 schreef CherryLips het volgende:
gvd volgende week nieuwe Ghostbusters, STREEP ERDOOR
ALWEER
quote:Op donderdag 11 november 2021 16:13 schreef CherryLips het volgende:
ALWEER
Oke gedaan. En dan?quote:Op donderdag 11 november 2021 16:13 schreef CherryLips het volgende:
ALWEER
Als je leert solderen kan je met een ledstrip en wat plastic planten zoiets wel voor een stuk minder dan 499 makenquote:Op donderdag 11 november 2021 16:14 schreef bitterbal het volgende:
Ooit
https://www.indiegogo.com(...)a2gAQTOjQ3RplEGwlg#/
Denk niet dat mijn vader een passende smoking heeft liggenquote:Op donderdag 11 november 2021 16:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel in smoking dan samen toch?
Een van de tradities die we nog erin houden.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik een paar weken geleden gezien met mijn papa
Snacks spending most their lives, living in a ledjes paradisequote:
Denk niet dat k dat zo mooi kan. Het lijkt ook of de lampjes in de blaadjes zittenquote:Op donderdag 11 november 2021 16:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je leert solderen kan je met een ledstrip en wat plastic planten zoiets wel voor een stuk minder dan 499 maken
Ledjes aan de onderkant van de blaadjes laten lopen. Nog zo'n plastic blad pakken en er aan vast smeltenquote:Op donderdag 11 november 2021 16:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk niet dat k dat zo mooi kan. Het lijkt ook of de lampjes in de blaadjes zitten
quote:Op donderdag 11 november 2021 16:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snacks spending most their lives, living in a ledjes paradise
Ze moet eerst dat huis in Den Haag nog even fiksen.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ledjes aan de onderkant van de blaadjes laten lopen. Nog zo'n plastic blad pakken en er aan vast smelten
hmmmquote:Op donderdag 11 november 2021 16:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ledjes aan de onderkant van de blaadjes laten lopen. Nog zo'n plastic blad pakken en er aan vast smelten
quote:Op donderdag 11 november 2021 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze moet eerst dat huis in Den Haag nog even fiksen.
Gewoon proberen. Ben je 5 tientjes kwijt maar wel een ervaring rijker.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm
Denk niet dat het zo makkelijk lukt hoor
Kan ze gelijk die mislukte plant daar neer zetten als het niet goed gaatquote:Op donderdag 11 november 2021 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze moet eerst dat huis in Den Haag nog even fiksen.
quote:Op donderdag 11 november 2021 16:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon proberen. Ben je 5 tientjes kwijt maar wel een ervaring rijker.
[..]
Kan ze gelijk die mislukte plant daar neer zetten als het niet goed gaat
Ledjes produceren amper warmtequote:Op donderdag 11 november 2021 16:22 schreef CherryLips het volgende:
Zo'n nepblad zal lekker fikken ook.
Kan jij ook wel. Hang er een rPi aan en gaanquote:Op donderdag 11 november 2021 16:25 schreef bitterbal het volgende:
ah hier zie je wat er in zit
[ afbeelding ]
een wat?quote:Op donderdag 11 november 2021 16:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan jij ook wel. Hang er een rPi aan en gaan
Raspberry Pi, klein computertje wat je zelf kunt programmeren.quote:
die stuurt de lampjes aan?quote:Op donderdag 11 november 2021 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Raspberry Pi, klein computertje
Als je het goed programmeert wel jaquote:
Ja dat zijn lampjesquote:Op donderdag 11 november 2021 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou dat kleine groene stripje boven het blaadje de lampjes zijn?
[ afbeelding ]
Collega van mij durft niet met de lift te gaan. Die moet ook altijd de trap nemen.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:32 schreef dud0r het volgende:
27 trappen opgelopen vandaag. Want ik weiger de lift te nemen in het kantoor
Beetje oefenen. Je kan het NOG niet.quote:
Oh ik durf wel met de lift maar het zijn maar 6 of 7 trappen. Dat vind ik te weinig voor de liftquote:Op donderdag 11 november 2021 16:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Collega van mij durft niet met de lift te gaan. Die moet ook altijd de trap nemen.
nee denk zelfde grap als vorige keer.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:43 schreef dud0r het volgende:
Ja dat gaat natuurlijk geen 14 dagen worden
Andere variant met een hogere r waarde. Zelfs met 100% vaccinatie hadden we er last van gehadquote:Op donderdag 11 november 2021 16:44 schreef bitterbal het volgende:
balen wel hoor. En dan nu is zelfs 85% gevaccineerd
bizar tochquote:Op donderdag 11 november 2021 16:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Andere variant met een hogere r waarde. Zelfs met 100% vaccinatie hadden we er last van gehad
quote:De coronacijfers in Nederland blijven stijgen en dus is de kans groot dat er een lockdown voor alleen ongevaccineerden wordt ingesteld. Dat heeft bondskanselier Mark Rutte gezegd.
Het land overweegt al langer dergelijke maatregelen voor ongevaccineerden. Bij een IC-bezetting met coronapatiënten van 30 procent treden de lockdownregels voor ongevaccineerden in werking. De bezetting is nu 20 procent, maar stijgt snel.
De lockdown houdt in dat ongevaccineerden hun huis alleen uit mogen om te gaan werken, essentiële boodschappen te doen of een ommetje te maken. Ze mogen al niet meer naar restaurants, theaters of gebruikmaken van bezorgdiensten
Ik zag net alweer vanalles voorbij komenquote:Op donderdag 11 november 2021 16:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bizar toch![]()
vandaag dan ook zoveel besmettingen en dan morgen die persco. Ook voer voor die wappies natuurlijk
Ah sorryquote:
quote:De coronacijfers in Oostenrijk blijven stijgen en dus is de kans groot dat er een lockdown voor alleen ongevaccineerden wordt ingesteld. Dat heeft bondskanselier Alexander Schallenberg gezegd.
Het land overweegt al langer dergelijke maatregelen voor ongevaccineerden. Bij een IC-bezetting met coronapatiënten van 30 procent treden de lockdownregels voor ongevaccineerden in werking. De bezetting is nu 20 procent, maar stijgt snel.
De lockdown houdt in dat ongevaccineerden hun huis alleen uit mogen om te gaan werken, essentiële boodschappen te doen of een ommetje te maken. Ze mogen al niet meer naar restaurants, theaters of gebruikmaken van skiliften
Ja ookquote:Op donderdag 11 november 2021 16:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je vandaag lekker gedobberd fles?
quote:Op donderdag 11 november 2021 16:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zag net alweer vanalles voorbij komen
Natuurlijk is het niet wat "men" eerst allemaal voor ogen had. Maar je kunt moeilijk maar aankijken hoe de ziekenhuizen vol liggen.
Vervolgonderzoek van mijn moeder zal waarschijnlijk ook uitgesteld gaan worden
En wanneer is de mweet met kwiwi?quote:Op donderdag 11 november 2021 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ooken morgen gaan we echt dingen doen
Mworgenawvond zeggen zequote:Op donderdag 11 november 2021 16:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En wanneer is de mweet met kwiwi?
De vraag is alleen wat je met de Corona-mensen gaat doen dan. Of alleen de mensen met een vaccinatie behandelen, dat zou al de helft van de capaciteit schelen.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Das balen.![]()
Maar ik denk dat we toch een keer voor reguliere zorg moeten gaan kiezen ipv corona maar voorrang te blijven geven
quote:Op donderdag 11 november 2021 16:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verwacht je dat de schoonvader van kwiwi erbij is?
Ja gaat wel wat ver hequote:Op donderdag 11 november 2021 16:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De vraag is alleen wat je met de Corona-mensen gaat doen dan. Of alleen de mensen met een vaccinatie behandelen, dat zou al de helft van de capaciteit schelen.
quote:Op donderdag 11 november 2021 16:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]Die hebben we gelukkig niet op sleeptouw.
Ja precies, lazaretje inrichten op de parkeerplaats. Niet gevaxt en toch corona? Prima, daar op je beurt wachten.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De vraag is alleen wat je met de Corona-mensen gaat doen dan. Of alleen de mensen met een vaccinatie behandelen, dat zou al de helft van de capaciteit schelen.
Denk dat ze daarom graag zorgen dat er niet teveel mensen in het ziekenhuis komen; want dat zijn geen leuke keuzes om te maken.quote:
Hitler was ook een Oostenrijker.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:56 schreef bitterbal het volgende:
vind dat oostenrijk al erg ver gaat
quote:Op donderdag 11 november 2021 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hitler was ook een Oostenrijker.
Gergi heeft me speciaal langs Hitler's geboorteplaats gereden tijdens onze eerste vakantie, zoals alleen een Duitser doetquote:Op donderdag 11 november 2021 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hitler was ook een Oostenrijker.
Wat spreken jullie onderling eigenlijk?quote:Op donderdag 11 november 2021 16:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi heeft me speciaal langs Hitler's geboorteplaats gereden tijdens onze eerste vakantie, zoals alleen een Duitser doet
quote:Op donderdag 11 november 2021 16:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi heeft me speciaal langs Hitler's geboorteplaats gereden tijdens onze eerste vakantie, zoals alleen een Duitser doet
mijn vader zei mij welles gedag met de hitlergroet en dan zo 2 vingertjes als snorretjequote:Op donderdag 11 november 2021 16:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Engels met Duits/Zwitsers erin gemixt.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat spreken jullie onderling eigenlijk?
quote:Op donderdag 11 november 2021 17:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn vader zei mij welles gedag met de hitlergroet en dan zo 2 vingertjes als snorretje
Oh dat kunnen wij ook welquote:Op donderdag 11 november 2021 17:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Engels met Duits/Zwitsers erin gemixt.
Was toch een slechte film geweest.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:13 schreef CherryLips het volgende:
ALWEER
Nee want Paul Rudd.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was toch een slechte film geweest.
Nazibalquote:Op donderdag 11 november 2021 17:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn vader zei mij welles gedag met de hitlergroet en dan zo 2 vingertjes als snorretje
Nog nooit gelezen eigenlijk. Voorbeeld?quote:Op donderdag 11 november 2021 17:13 schreef bitterbal het volgende:
vinden jullie die buzzfeed lijstjes met handige dingen ook zo leuk om te lezen?
Je moet denk ik even naar beneden scrollenquote:Op donderdag 11 november 2021 17:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog nooit gelezen eigenlijk. Voorbeeld?
wat voor lekkers ga je eten?quote:Op donderdag 11 november 2021 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Wordt fris nu. Even omkleden. Zo de stad in voor een happie
WAARquote:Op donderdag 11 november 2021 17:20 schreef FranticDJ het volgende:
wie de fuck heeft cheesecrack bedacht voor een kaas kroket op frikandelformaat?
Weet je hoe koud.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:14 schreef datismijnmening het volgende:
De meisjes hebben rokjes aan, daar komt Sint Maarten aan!![]()
Volgens buzzfeed is dit een product wat zeer goed werkt. misschien ook veilig voor je beestjes?quote:
Geen ideequote:Op donderdag 11 november 2021 17:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens buzzfeed is dit een product wat zeer goed werkt. misschien ook veilig voor je beestjes?
https://www.etsy.com/nl/l(...)2916fa1542ed4162ed36
gatverdammequote:Op donderdag 11 november 2021 17:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lokale delicatesse op Cyprus![]()
[ afbeelding ]
Lekker op die kiezen kauwenquote:Op donderdag 11 november 2021 17:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
geen idee. Shoarma of zo denk ik. Of vis. Hangt er vanaf waar we gaanzitten.quote:
Gelukkig nog nooit gezien.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helemaal hip in 1968.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:29 schreef bitterbal het volgende:
deze is ook mooi
[ afbeelding ]
https://www.laredoute.nl/(...)okiaNI7mOk3UiWRxRY-Q
Goorste wat ik ooit op heb is een enorme cicade, levend doormidden gebeten, dat lijf zat vol oranje pus en leek op pap, stonk ook verschrikkelijk, en terwijl ik daar stond te kokhalzen probeerde de voorkant van het beest me in de neus te bijten met zijn laatste krachten.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@FranticDJ doe jij het sprookjesboek ff vandaag, ik ben op vakantie kthxquote:Op donderdag 11 november 2021 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goorste wat ik ooit op heb is een enorme cicade, levend doormidden gebeten, dat lijf zat vol oranje pus en leek op pap, stonk ook verschrikkelijk, en terwijl ik daar stond te kokhalzen probeerde de voorkant van het beest me in de neus te bijten met zijn laatste krachten.
Zag laatst op tv een markt ergens in zuid oost azie, waar ze de huid van levende kikkers stripten, en die kikkers sprongen daarna nog zonder huid rond in de bak voordat ze op een stokje gestoken werden om te grillen. W..t..f..quote:Op donderdag 11 november 2021 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goorste wat ik ooit op heb is een enorme cicade, levend doormidden gebeten, dat lijf zat vol oranje pus en leek op pap, stonk ook verschrikkelijk, en terwijl ik daar stond te kokhalzen probeerde de voorkant van het beest me in de neus te bijten met zijn laatste krachten.
Gewoon onder een zelf geschoten berenvel slapen, Das pas lekker warmquote:Op donderdag 11 november 2021 17:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hebben daar geen dekbedhoes nodig dan?
quote:Op donderdag 11 november 2021 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slangelederen behang bijvoorbeeld.
Serveren ze dat niet op treintjes of tussen de botox Russen?quote:Op donderdag 11 november 2021 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:Franticdj doe jij het sprookjesboek ff vandaag, ik ben op vakantie kthx
quote:Op donderdag 11 november 2021 17:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zag laatst op tv een markt ergens in zuid oost azie, waar ze de huid van levende kikkers stripten, en die kikkers sprongen daarna nog zonder huid rond in de bak voordat ze op een stokje gestoken werden om te grillen. W..t..f..![]()
Ja ik heb ook echt de goorste dingen gezien, voornamelijk in Kanton, veel levende shit die daar gegeten werd ookquote:Op donderdag 11 november 2021 17:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zag laatst op tv een markt ergens in zuid oost azie, waar ze de huid van levende kikkers stripten, en die kikkers sprongen daarna nog zonder huid rond in de bak voordat ze op een stokje gestoken werden om te grillen. W..t..f..![]()
Valt mee, door de donkerte lijkt het vooral warm en dik en chique, hele familie heeft inmiddels wel een wand zoquote:
De mislukte courgette-soep die mijn moeder ooit gemaakt heeft zal hierbij wel in de buurt komen.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was trouwens in Thailand, volgens mij Noord Thailand ja, daar heb je nog van die vreemde coming-of-age shit, dit was er een van, joe-piequote:Op donderdag 11 november 2021 17:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De mislukte courgette-soep die mijn moeder ooit gemaakt heeft zal hierbij wel in de buurt komen.
quote:Op donderdag 11 november 2021 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt mee, door de donkerte lijkt het vooral warm en dik en chique, hele familie heeft inmiddels wel een wand zo
quote:Op donderdag 11 november 2021 17:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar we hadden het over het dekbed
quote:Op donderdag 11 november 2021 17:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar we hadden het over het dekbed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou nooit meer slapen.
-XOXO-
quote:Op donderdag 11 november 2021 17:45 schreef datismijnmening het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou nooit meer slapen.![]()
quote:Op donderdag 11 november 2021 17:45 schreef datismijnmening het volgende:
Wie koopt dit nou weer dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou nooit meer slapen.Your beauty never ever scared me.
Is toch mooiquote:
quote:Op donderdag 11 november 2021 18:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
one night stand?wie wat waar
Thuis. Chaos. We hebben nu twee crises tegelijkertijdquote:Op donderdag 11 november 2021 18:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
thuis of kantoor?
bedenk mij net dat ze morgen misschien wel dat thuiswerkadvies aanscherpen?
quote:Op donderdag 11 november 2021 18:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Thuis. Chaos. We hebben nu twee crises tegelijkertijd![]()
Ik hoop het wel. Hoewel, gisteren vond ik het dagje kantoor toch wel leuk.
Jou altijd. Weet je tochquote:
quote:
Ben je ziek?quote:Op donderdag 11 november 2021 18:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 november 2021 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
' hier ziet u een snack smurfen, in haar natuurlijke habitat'
[ afbeelding ]
Chaos, crisis in de zaal, zijn het marrokanen nee het is B-pestenaarquote:Op donderdag 11 november 2021 18:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een LED-trip zonder dat je pilletjes nodig hebtquote:Op donderdag 11 november 2021 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
' hier ziet u een snack smurfen, in haar natuurlijke habitat'
[ afbeelding ]
* snifquote:Op donderdag 11 november 2021 18:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jou altijd. Weet je toch
[..]
[..]
Ben je ziek?
oh. Was dat de eerste keer?:Pquote:Op donderdag 11 november 2021 18:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat leuke gesprekken gehad
Dat rijmt helemaal nietquote:Op donderdag 11 november 2021 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Chaos, crisis in de zaal, zijn het marrokanen nee het is B-pestenaar
Wat spannendquote:Op donderdag 11 november 2021 18:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat leuke gesprekken gehad
Ja omdat jij ook geen Wartaal heetquote:
Nee, maar wat collega’s die ik echt al drie jaar niet had gesproken. Daar zat ik vroeger naast. Maar zij zijn naar een andere etage verhuisdquote:Op donderdag 11 november 2021 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh. Was dat de eerste keer?:P
Dat kloptquote:Op donderdag 11 november 2021 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja omdat jij ook geen Wartaal heet
Budapestepaal rijmt welquote:
Kun je die wel doorspoelen dan?quote:Op donderdag 11 november 2021 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik moet zo dringend wc-papier kopen. Gebruik al twee dagen zakdoekjes
Einde bericht.
Die hoeft die volgende week pas van stal te halenquote:
Beter dan je handen, zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Einde bericht.
quote:Op donderdag 11 november 2021 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Einde bericht.
Je kwussen?quote:Op donderdag 11 november 2021 18:31 schreef kwiwi het volgende:
Volgende keer neem ik m'n eigen kussen mee op vakantie, hele dag al een stijve nek
Ga ik straks ook roepen in de winkel.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nu denken mensen straks dat je al aan het inslaan bent voor de lockdown
Ja weet niet of dat van dat afbreekbare papier is of dat het net als keukenrol is. Anders kun je van de week je wc gaan ontstoppenquote:Op donderdag 11 november 2021 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het kan wel. Ik denk niet dat het de bedoeling is
quote:Op donderdag 11 november 2021 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet niet of dat van dat afbreekbare papier is of dat het net als keukenrol is. Anders kun je van de week je wc gaan ontstoppen
Denk het niet. Alles is dicht dan.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hoeft die volgende week pas van stal te halen
Snel normaal wc-papier gaan kopen of een bidet installerenquote:Op donderdag 11 november 2021 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Daar heb ik geen zin in.
Ik ga zo naar AH. Ik heb in de tussentijd geen gerries gepland staan.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snel normaal wc-papier gaan kopen of een bidet installeren
Gaan dan de muren om de grens ook weer omhoog? In België lijken ze zich nauwelijks druk te maken om de stijgende cijfersquote:Op donderdag 11 november 2021 18:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk het niet. Alles is dicht dan.
quote:Op donderdag 11 november 2021 18:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk het niet. Alles is dicht dan.
Beter haal je gelijk twee van die 32 rollen multipacks.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga zo naar AH. Ik heb in de tussentijd geen gerries gepland staan.
en je kan niet naar een super omdat je in isolatie zit?quote:Op donderdag 11 november 2021 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Einde bericht.
Beter gewoon een hele pallet bestellen, voor de komende 10 lockdowns.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beter haal je gelijk twee van die 32 rollen multipacks.
Even een flesje doen, heet dat.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Beter gewoon een hele pallet bestellen, voor de komende 10 lockdowns.
Ik had dat laatst wel gedaan, maar was meer om aan mijn bezorgminimum te komen met bezorgenquote:Op donderdag 11 november 2021 18:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beter haal je gelijk twee van die 32 rollen multipacks.
Dus een flesje doen is alles hoarden en een liesje doen is het allemaal los laten gaan?quote:Op donderdag 11 november 2021 18:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even een flesje doen, heet dat.
ALLES OP SLOT!quote:Op donderdag 11 november 2021 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaan dan de muren om de grens ook weer omhoog? In België lijken ze zich nauwelijks druk te maken om de stijgende cijfers
🤷🏼♂️quote:
Viesdikquote:Op donderdag 11 november 2021 18:49 schreef kwiwi het volgende:
3 kilo aangekomen in een week, goede vakantie wel
Ik vind pleepapier kopen een beetje gęnant altijd. Dus liever in een keer veel halenquote:Op donderdag 11 november 2021 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had dat laatst wel gedaan, maar was meer om aan mijn bezorgminimum te komen met bezorgen
Ja plus die grote pakken zijn veel goedkoper dan zo'n kleintje, en mag nu toch niet met de auto dus is dit net zo handigquote:Op donderdag 11 november 2021 18:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind pleepapier kopen een beetje gęnant altijd. Dus liever in een keer veel halen
quote:Op donderdag 11 november 2021 18:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu mag ik hier weer een jaartje posten
Ik niet, loop altijd trots met het grote pak op m'n schouder naar huisquote:Op donderdag 11 november 2021 18:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind pleepapier kopen een beetje gęnant altijd. Dus liever in een keer veel halen
Ja maar jij haalt het in Duitslandquote:Op donderdag 11 november 2021 18:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik niet, loop altijd trots met het grote pak op m'n schouder naar huis
Moet je nagaan hoe lang ik ermee loop te shinen op straat, 37 kilometer.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar jij haalt het in Duitsland
Wel kut als het dan regentquote:Op donderdag 11 november 2021 18:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe lang ik ermee loop te shinen op straat, 37 kilometer.
Maar dat papier is afbreekbaar, na 37 km heb je dan al die natte pulp die er uit druppeltquote:Op donderdag 11 november 2021 18:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan gebruik ik het als paraplu uiteraardGrote tak er doorheen steken en klaar.
viesdik-abbonement is verlengdquote:Op donderdag 11 november 2021 18:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu mag ik hier weer een jaartje posten
Wie ben jij en wat heb je met Buda gedaan ?quote:Op donderdag 11 november 2021 18:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Recycling 3n gewoon weer gebruikenquote:Op donderdag 11 november 2021 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat papier is afbreekbaar, na 37 km heb je dan al die natte pulp die er uit druppelt
Die staat bij jou sowieso al uitquote:Op donderdag 11 november 2021 18:57 schreef bitterbal het volgende:
WhatsApp laat je straks kiezen wie 'laatst gezien'-tijd kan zien
https://www.rtlnieuws.nl/(...)en-verbergen-contact
waarom zou je dat krijgen?quote:Op donderdag 11 november 2021 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Joepie, zo nog even boodschappen doen
Benieuwd of ik weer een kassarij-fittie krijg
quote:Op donderdag 11 november 2021 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met Buda gedaan ?
Omdat mensen irritant zijn en denken dat ze voor kunnen dringenquote:
quote:Op donderdag 11 november 2021 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt. Vanwege sommige mensen :p
oeeeh drong er iemand voorquote:Op donderdag 11 november 2021 19:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat mensen irritant zijn en denken dat ze voor kunnen dringen
Waajoooooowquote:Op donderdag 11 november 2021 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik kon het zelf ook niet geloven.
Wilden ze, maar dat vond ik niet zo'n goed ideequote:
quote:Op donderdag 11 november 2021 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wilden ze, maar dat vond ik niet zo'n goed ideeen toen vonden ze mij flauw
quote:Op donderdag 11 november 2021 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Einde bericht.
Heb je hem nu speciaal voor mij aangezetquote:Op donderdag 11 november 2021 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt. Vanwege sommige mensen :p
huppelend en al met die mooie 6 laags rollen..quote:Op donderdag 11 november 2021 18:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik niet, loop altijd trots met het grote pak op m'n schouder naar huis
Als het al 9 dagen zo dun is zou ik eerder even naar de dokter gaanquote:
Oh nee.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je hem nu speciaal voor mij aangezet
En toen heb je ze met een winkelwagentje helemaal aan gort geslagen?quote:Op donderdag 11 november 2021 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wilden ze, maar dat vond ik niet zo'n goed ideeen toen vonden ze mij flauw
Zoals het hoort. Raggen met die wagenquote:Op donderdag 11 november 2021 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En toen heb je ze met een winkelwagentje helemaal aan gort geslagen?
Ohquote:
En dan nog even de genadeklap met een salami.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:07 schreef dud0r het volgende:
Z
[..]
Zoals het hoort. Raggen met die wagen
Best wel hoor. Al redelijk wat contact met mede bewoners. Begeleiding is ook wel leuk. Paar jonge meiden/staigaires. Het oog wil natuurlijk ook wat...quote:Op donderdag 11 november 2021 18:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bossie!
Al gewend in je nieuwe casa?
quote:Op donderdag 11 november 2021 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Best wel hoor. Al redelijk wat contact met mede bewoners. Begeleiding is ook wel leuk. Paar jonge meiden/staigaires. Het oog wil natuurlijk ook wat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |