Vertel me meer.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ok hear me out..
De frikandel vlaai maar dan met een bodem van patat.
Iewl.quote:
Loop je mij nou te cockblocken?quote:
ja duh maar het mag niet van Senn dus tjaquote:
Friet speciaal als vulling, mexicanos als lasagnebladen en een laagje kaassoufles om het af te dekken?quote:
Ik dacht aan hamburgers als bladen.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Friet speciaal als vulling, mexicanos als lasagnebladen en een laagje kaassoufles om het af te dekken?
ook een optie, ik vond de vorm van de mexicano wat handiger.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht aan hamburgers als bladen.
heul niet, we zitten alweer over de helft!quote:Op woensdag 10 november 2021 16:04 schreef TaMieke het volgende:
Waar moet dit heen?
Waar zijn jullie fitbodies?Weekend is net voorbij.
ik denk dat ik komend weekend wel weer flink ga sportenquote:Op woensdag 10 november 2021 16:04 schreef TaMieke het volgende:
Waar moet dit heen?
Tell us morequote:Op woensdag 10 november 2021 16:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik denk dat ik komend weekend wel weer flink ga sporten![]()
beetje conditietraining kan geen kwaad
De mijne is goed onderwegquote:Op woensdag 10 november 2021 16:04 schreef TaMieke het volgende:
Waar moet dit heen?
het is winter dus D1 training.quote:
Hoge gasprijzen. Meer vet helpt tegen hoge stookkostenquote:Op woensdag 10 november 2021 16:04 schreef TaMieke het volgende:
Waar moet dit heen?
quote:Op woensdag 10 november 2021 16:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het is winter dus D1 training.
lekker lang en langzaam trainen
Goed bezigquote:
Hoax. #teamaltijdkoudquote:Op woensdag 10 november 2021 16:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hoge gasprijzen. Meer vet helpt tegen hoge stookkosten
niet eens dorst?quote:
Ja. Dat eerste. Patat kan je wel hebben.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Loop je mij nou te cockblocken?![]()
of frietblocken?
Wtf is dit?quote:Op woensdag 10 november 2021 16:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het is winter dus D1 training.
lekker lang en langzaam trainen
wat is er mis met gehakt met friet?quote:Op woensdag 10 november 2021 16:37 schreef Tegan het volgende:
Ik kan geen friet eten vandaag want ik heb gehakt wat morgen niet meer goed is.
Klinkt niet geweldig moet ik zeggen.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat is er mis met gehakt met friet?
Rhetorische vraag dit...quote:
Das altijd wel link, want dan koop je altijd veels te veel ongezonde zooi. Tenminste, dat doe ik danquote:Op woensdag 10 november 2021 16:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Idem. En ik moet nog boodschappen doen
Balletje pinda erbijquote:Op woensdag 10 november 2021 16:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat is er mis met gehakt met friet?
dat is de zone '10 minuten voor sluitingstijd naar de frietzaak snelwandelen'quote:Op woensdag 10 november 2021 16:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik mis 'werken aan nog niet bestaande conditie'.
Sprintje naar de trein/bus.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik mis 'werken aan nog niet bestaande conditie'.
Gehaktstaafjes van rollen en pittig kruiden.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klinkt niet geweldig moet ik zeggen.
Same.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rhetorische vraag dit...
[..]
Das altijd wel link, want dan koop je altijd veels te veel ongezonde zooi. Tenminste, dat doe ik dan
Wel zin in köfte nuquote:Op woensdag 10 november 2021 17:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gehaktstaafjes van rollen en pittig kruiden.
Friet met Cevapcici
Dilemma, nu vast een paar stroopwafels eten en niet met honger naar de winkel of het risico nemen en met nog veel meer zooi thuiskomen dan ik nu al in de kast heb staanquote:Op woensdag 10 november 2021 16:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rhetorische vraag dit...
[..]
Das altijd wel link, want dan koop je altijd veels te veel ongezonde zooi. Tenminste, dat doe ik dan
Dat klinkt dan weer top...quote:Op woensdag 10 november 2021 17:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gehaktstaafjes van rollen en pittig kruiden.
Friet met Cevapcici
Patat in badquote:
Enkel als je niet fatsoenlijk kan eten.quote:
Hoe houd jij je handen droog in bad?quote:Op woensdag 10 november 2021 18:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enkel als je niet fatsoenlijk kan eten.
Handdoek icm handen boven water houden op relevante momenten. Evt wil ik je wel komen voeren zodat je je handen in het water kan houden.quote:Op woensdag 10 november 2021 18:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoe houd jij je handen droog in bad?
Klinkt goedquote:Op woensdag 10 november 2021 18:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Handdoek icm handen boven water houden op relevante momenten. Evt wil ik je wel komen voeren zodat je je handen in het water kan houden.
Gaan we de doen. Ik app je wat suggesties. Mag jij kiezen.quote:Op woensdag 10 november 2021 18:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik heb alleen geen bad
. Hotelletje dan maar?
FFffffttt JAquote:Op woensdag 10 november 2021 18:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Gezellig met een waxinelichtje een film en een fles cola?
"Handdoeken."quote:Op woensdag 10 november 2021 18:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoe houd jij je handen droog in bad?
Ik moest een beetje overgeven.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:15 schreef Barbusse het volgende:
Ik had kaasfondue gisteren. Alleen niet in bad.
Stukjes door het afvoerputje proppen...quote:
Ik visualiseer dit en ben nu een beetje opgewonden.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:38 schreef Tegan het volgende:
Oh, ik droog mezelf altijd door naakt rondjes te rennen door huis.
Gewoon laten liggen voor de volgendequote:Op donderdag 11 november 2021 08:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stukjes door het afvoerputje proppen...
Beetje je eigen vuil drinken.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:39 schreef Tegan het volgende:
Een bad met champagne i.p.v. water lijkt me wel wat.
Als ik zou moeten kiezen tussen kaasfonduen of drinken uit een champagnebad waar Tegan in ligt, dan wordt het zonder twijfel die laatste.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:41 schreef TaMieke het volgende:
Ieuw.... het wordt met de minuut smeriger
Jij hebt ook Dita-visioenen?quote:Op donderdag 11 november 2021 08:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik zou moeten kiezen tussen kaasfonduen of drinken uit een champagnebad waar Tegan in ligt, dan wordt het zonder twijfel die laatste.
Geen idee waar je het over hebt, dus nee.quote:
Cherry von Teese?quote:Op donderdag 11 november 2021 08:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt, dus nee.
Kaasfonduequote:Op donderdag 11 november 2021 08:45 schreef AirwiN het volgende:
Als ik zou moeten kiezen tussen kaasfonduen of drinken uit een champagnebad waar Tegan in ligt, dan wordt het zonder twijfel die laatste.
Dat sowieso. Maar alsnog zijn beide smerig.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kaasquote:
Wees blij dat een paar mensen de moeite doen om een beetje kleuring te geven aan een saaie werkdag.quote:
'kleuring'quote:Op donderdag 11 november 2021 08:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wees blij dat een paar mensen de moeite doen om een beetje kleuring te geven aan een saaie werkdag.
Mag ik met kerst weer. Nomnomquote:Op donderdag 11 november 2021 08:15 schreef Barbusse het volgende:
Ik had kaasfondue gisteren. Alleen niet in bad.
Niet Air uitnodigen dan, want die gaat in je bad kotsen.quote:
Tip: niet doen bij een all -you-can-eat-restaurantquote:Op donderdag 11 november 2021 09:10 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb nog nooit gekaasfonduet. Niet dat ik het zou willen, daar niet van.
Sowieso.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
kaasfondue, wat is daar leuk/lekker aan?
Dan liever chocoladefondue, want chocolade
Was ik niet van plan.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tip: niet doen bij een all -you-can-eat-restaurant
Voor mij is dat all you can eatquote:Op donderdag 11 november 2021 09:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Was ik niet van plan.
Iemand dacht laatst dat 't Zusje viel onder een all-you-can-eat restaurant
Heb zachtjes gehuild.
Dit is wel een goede samenvatting ja.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:00 schreef gcjoel het volgende:
Kaasfondue eet ik echt 1x per jaar en dan is het zooo lekker. En daarna weer voor een jaar klaar met al die kaas
In mijn beleving is all you can eat, zo'n buffetrestaurant waarbij je zelf je zooi moet gaan halen en waar alles op warmhoudplaten ligt.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor mij is dat all you can eatDie ene sushitent ook. Ik zit bij de derde ronde vol.
wiens zusje?quote:Op donderdag 11 november 2021 09:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Was ik niet van plan.
Iemand dacht laatst dat 't Zusje viel onder een all-you-can-eat restaurant
Heb zachtjes gehuild.
Je mag mn stiefzus wel hebben. Is allicht beter dan die kneus waar ze nu een relatie mee heeft.quote:
Sowieso niet meer kaas mij.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet Air uitnodigen dan, want die gaat in je bad kotsen.
En die heeft een ayce restaurant?quote:Op donderdag 11 november 2021 09:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je mag mn stiefzus wel hebben. Is allicht beter dan die kneus waar ze nu een relatie mee heeft.
Nee dat is een hel. Zoiets zit hier wel in de straatquote:Op donderdag 11 november 2021 09:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
In mijn beleving is all you can eat, zo'n buffetrestaurant waarbij je zelf je zooi moet gaan halen en waar alles op warmhoudplaten ligt.
Precies. Niets gezelligs aan. Het enige dat echt warm is, zijn de wokgerechten want die maken ze ter plekke. Dan kun je beter gewoon gaan wokken. Frietjes die al 3 uur onder zo'n lamp liggen wordt niemand blij van.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat is een hel. Zoiets zit hier wel in de straat
Ik ga niet zelf lopen, dan ben je met een groep en zit nooit iedereen tegelijk.
Nee maar die mag je vast ook eten.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En die heeft een ayce restaurant?
Lockdown is veelbelovend?quote:Op donderdag 11 november 2021 09:37 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik wil over twee weken weer uit eten, maar eerst even vrijdagavond de persco afwachten.
Nieuw OMT-advies klinkt iig wel veelbelovend dit keer.
Nja het idee van twee weken kort intens dan weer maanden lopen klooien vind ik persoonlijk wel fijner.quote:
Alles waar je zoveel mogelijk kan eten voor een vaste prijs is toch all you can eat?quote:Op donderdag 11 november 2021 09:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
In mijn beleving is all you can eat, zo'n buffetrestaurant waarbij je zelf je zooi moet gaan halen en waar alles op warmhoudplaten ligt.
Das waar.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja het idee van twee weken kort intens dan weer maanden lopen klooien vind ik persoonlijk wel fijner.
Alleen blijft het nooit bij de beloofde 2 wekenquote:Op donderdag 11 november 2021 09:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja het idee van twee weken kort intens dan weer maanden lopen klooien vind ik persoonlijk wel fijner.
Ja, dat maakt alles een beetje tricky omdat ze nu met uitspraken te onbetrouwbaar zijn geworden.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Alleen blijft het nooit bij de beloofde 2 weken
Bestaat dit? De ayce restaurants die ik ken hebben gewoon tafelbediening hoorquote:Op donderdag 11 november 2021 09:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hier in de buurt wel. Misschien ligt het aan onsquote:Op donderdag 11 november 2021 09:45 schreef rival het volgende:
[..]
Bestaat dit? De ayce restaurants die ik ken hebben gewoon tafelbediening hoor
Dan moet je niet een halve lockdown gaan doen inderdaad; mag je nog maar tot 22:00 in de kroeg ipv 0:00. Nieuwe COVID-variant heeft zich zo gemuteerd dat het nu 2 uur eerder actief wordt in de kroeg.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar dat komt door Henk en Ingrid.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk ook pas in 2 geweest dus geen idee hoe de verhouding isquote:Op donderdag 11 november 2021 09:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hier in de buurt wel. Misschien ligt het aan ons![]()
daar ben ik blijkbaar nog nooit binnen geweest.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:45 schreef rival het volgende:
[..]
Bestaat dit? De ayce restaurants die ik ken hebben gewoon tafelbediening hoor
Dat restaurant waar we toen met valentijnsdag waren?quote:Op donderdag 11 november 2021 09:47 schreef CherryLips het volgende:
Heinde en Verre in Woerden was een succes. Inclusief drank en bediening.
quote:Op donderdag 11 november 2021 09:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat restaurant waar we toen met valentijnsdag waren?
je hebt een Valentijnsdag met CL doorgebracht?quote:Op donderdag 11 november 2021 09:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat restaurant waar we toen met valentijnsdag waren?
vast kreeft, lekker scharenquote:Op donderdag 11 november 2021 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hebt een Valentijnsdag met CL doorgebracht?
The plot thickens.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja. En met Senn, Elvi, Koen, Zwabber.... wie nog? Was Faxie daar ook bij?quote:Op donderdag 11 november 2021 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoeveel jaar geleden was dit?quote:Op donderdag 11 november 2021 09:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja. En met Senn, Elvi, Koen, Zwabber.... wie nog? Was Faxie daar ook bij?
Is 2018 dan niet eigenlijk 1 jaar pC?quote:
Ja, maar ik riep maar wat.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is 2018 dan niet eigenlijk 1 jaar pC?
Het is dat ik geen kinderen wil, maar MI van hele verhalen ophangen tegen kleinkinderen vanaf de andere kant van het plexiglas enzo.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als we straks in bejaardentehuis zitten kunnen we daar nog eens op terugkijken inderdaad.
Nee, dat was een coronavirus, niet een covid-virus.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In het verleden hebben we toch al eens eerder een Covid-virus gehad, alleen die was niet zo goed als de huidige.
Oh, ik dacht dat dat hetzelfde was.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dat was een coronavirus, niet een covid-virus.
Vrees ik wel voor jaquote:Op donderdag 11 november 2021 10:11 schreef Barbusse het volgende:
Komt er nu serieus weer een nieuwe lockdown aan bij jullie, lees ik dat goed?
Is nog maar een advies.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:11 schreef Barbusse het volgende:
quote:
Tis wel echt een zootje daar he?quote:Op donderdag 11 november 2021 10:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is nog maar een advies.
Manmanman. Wat een fucked up teringzooi hier.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Tis wel echt een zootje daar he?
Ja maar de scholen blijven gewoon open en je mag ook nog steeds gewoon naar kantoor toe. Dit is het advies dus uiteindelijk moeten alleen de musea dicht.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:11 schreef Barbusse het volgende:
code zwart in ziekenhuizen in Limburg. Ziekenhuizen in Zeeland stoppen met het accepteren van covid-patiënten uit andere regio's.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Maar hey, CARNAVAL!quote:Op donderdag 11 november 2021 10:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
code zwart in ziekenhuizen in Limburg. Ziekenhuizen in Zeeland stoppen met het accepteren van covid-patiënten uit andere regio's.
Gewoon beter spreiden volgens Hugo.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
code zwart in ziekenhuizen in Limburg. Ziekenhuizen in Zeeland stoppen met het accepteren van covid-patiënten uit andere regio's.
Meeste is afgelast. Volgens mij gaat alleen Maastricht door en alles in Brabant.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar hey, CARNAVAL!![]()
En feest in ziekenhuis.![]()
https://www.omroepbrabant(...)rgaan-ondanks-corona
feest en carnavalquote:Op donderdag 11 november 2021 10:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar hey, CARNAVAL!![]()
En feest in ziekenhuis.![]()
https://www.omroepbrabant(...)rgaan-ondanks-corona
Welnee.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Was leuk toen in oktober 2017, nog een keertje naar terugquote:Op donderdag 11 november 2021 09:47 schreef CherryLips het volgende:
Heinde en Verre in Woerden was een succes. Inclusief drank en bediening.
Inclusief de orgie na afloop?quote:Op donderdag 11 november 2021 10:21 schreef STING het volgende:
[..]
Was leuk toen in oktober 2018, nog een keertje naar terug
Misschien had men het beleid moeten laten maken door een militair die luistert naar de wetenschap, ipv door politici die bang zijn om stemmen te verliezenquote:Op donderdag 11 november 2021 10:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Manmanman. Wat een fucked up teringzooi hier.
Dat is DICTATUUR! En dat kan nooit succesvol zijn! Was het met de Mexicaanse Griep ook niet. Ik kan me ECHT niet voorstellen dat er bepaalde landen zijn (bijvoorbeeld op het Iberische Schiereiland) waar dat wel goed gaat. Dat KAN NIET! Gelukkig hebben wij Jaap van Dissel. Die is betrouwbaar want hij verandert nooit van mening en laat zich niet beinvloeden door nieuwe kennis en inzichten.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien had men het beleid moeten laten maken door een militair die luistert naar de wetenschap, ipv door politici die bang zijn om stemmen te verliezen
In Duitsland gaat het ook door. Met 2G, dat dan weer wel. Vanochten gozer op de radio die dua maar naar Keulen gaat voor carnaval.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Meeste is afgelast. Volgens mij gaat alleen Maastricht door en alles in Brabant.
ik snap het verder ook niet hoor
Schdveningen in de storm was ook leuk, vooral de weg er naartoequote:Op donderdag 11 november 2021 10:31 schreef CherryLips het volgende:
Gamestate-meet was ook wel leuk.
Zo blij dat al mn boodschappen via Picnic komen.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:41 schreef DrMarten het volgende:
Merk nu wel dat er in winkels niet tot nauwelijks opgetreden wordt tegen mensen zonder mondkapje.
In de vorige periode zag je zelden iemand zonder mondkapje in de supermarkt, gister 3
En dan was ik in een winkel waar iemand werd verzocht een mondkapje op te zetten, ware het niet dat dat gebeurde door een verkoopster die hem zelf onder de neus had en hem even helemaal naar beneden haalde om die klant aan te spreken![]()
Ik moet dan zo enorm op mijn onderlip bijten
Daarom zou een korte lockdown wel weer even fijn zijn, even weer tot de orde dat COVID niet weg is, mensen lijken het gewoon te zijn vergeten ofzoquote:Op donderdag 11 november 2021 10:41 schreef DrMarten het volgende:
Merk nu wel dat er in winkels niet tot nauwelijks opgetreden wordt tegen mensen zonder mondkapje.
In de vorige periode zag je zelden iemand zonder mondkapje in de supermarkt, gister 3
En dan was ik in een winkel waar iemand werd verzocht een mondkapje op te zetten, ware het niet dat dat gebeurde door een verkoopster die hem zelf onder de neus had en hem even helemaal naar beneden haalde om die klant aan te spreken![]()
Utrecht.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In de trein terug naar het mooie Utrecht
quote:Op donderdag 11 november 2021 10:41 schreef DrMarten het volgende:
Ik zie hier niet eens drie mensen in de supermarkt. Zo stil ineens.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:41 schreef DrMarten het volgende:
Iedereen dood?quote:Op donderdag 11 november 2021 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie hier niet eens drie mensen in de supermarkt. Zo stil ineens.
Zombie apocalypse....quote:Op donderdag 11 november 2021 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
heerlijkquote:Op donderdag 11 november 2021 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wel.quote:
In het echt niet zo dan?quote:Op donderdag 11 november 2021 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wel.
Vooral series en films met zombies
In het echt zie je ze niet vaak.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In het echt niet zo dan?
Nu al eerder hoor.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In het echt zie je ze niet vaak.
behalve als je naar een dancefeest gaat. Als daar om 7 uur smorgens het licht aan gaat zie je een hele zaal vol zombies
quote:
Ik ga gewoon als eerste op straat staan. Kill me now.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wel.
Vooral series en films met zombies
Zombies wel van jou....quote:
oh ja, thunderdome is nog ook omgezet naar 15:00 tot 00:00quote:Op donderdag 11 november 2021 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nu al eerder hoor.
Afgelopen donderdag ook, een paar waren duidelijk wat te vroeg met hun pilletjes, compleet dood bij de hoofdact.
Qua tijden vind ik het stiekem niet eens écht erg.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, thunderdome is nog ook omgezet naar 15:00 tot 00:00
Ben je als eerste zelf een zombie!quote:Op donderdag 11 november 2021 10:54 schreef TaMieke het volgende:
[..]
[..]
Ik ga gewoon als eerste op straat staan. Kill me now.
Ben ik er het eerste vanaf.
ik ook niet, als ik nu tot 7 uur naar zo'n feest ga heb ik 3 dagen nodig om weer bij te komenquote:Op donderdag 11 november 2021 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Qua tijden vind ik het stiekem niet eens écht erg.Binnen is het toch donker.
quote:Op donderdag 11 november 2021 10:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is DICTATUUR! En dat kan nooit succesvol zijn! Was het met de Mexicaanse Griep ook niet. Ik kan me ECHT niet voorstellen dat er bepaalde landen zijn (bijvoorbeeld op het Iberische Schiereiland) waar dat wel goed gaat. Dat KAN NIET! Gelukkig hebben wij Jaap van Dissel. Die is betrouwbaar want hij verandert nooit van mening en laat zich niet beinvloeden door nieuwe kennis en inzichten.
Ik weet dat jullie Jaap ook graag willen hebben maar we hebben hem hier echt nodig.quote:
Zijn wel betere tijden.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, thunderdome is nog ook omgezet naar 15:00 tot 00:00
Jaap mag je houden hoorquote:Op donderdag 11 november 2021 10:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik weet dat jullie Jaap ook graag willen hebben maar we hebben hem hier echt nodig.Anders gaan we de boel misschien ooit nog beheersen en moet ik weer terug naar kantoor en de kroeg enzo en daar heb ik geen zin in.
Bij m'n festival zit ook nog een afterparty tot 4 uur gepland, maar ik vermoed dat ik daar weinig van ga meemaken.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook niet, als ik nu tot 7 uur naar zo'n feest ga heb ik 3 dagen nodig om weer bij te komen
We hebben de rest van het OMT nog hoor, die zijn net zo erg.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jaap mag je houden hoorHoe kom je anders aan een nieuwe lockdown?
Mag je ook allemaal houden!quote:Op donderdag 11 november 2021 11:27 schreef Q. het volgende:
[..]
We hebben de rest van het OMT nog hoor, die zijn net zo erg.
2 weken hebben we al eerder gehad deed het hem ook nietquote:Op donderdag 11 november 2021 09:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ze kondigen het gewoon aan als 2 weken en over 2 weken verlengen ze het met 3 maandenquote:Op donderdag 11 november 2021 11:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
2 weken hebben we al eerder gehad deed het hem ook niet
Dan gooi je ze maar in de klikoquote:
Ja. Nederland heeft straks onwijs veel coronavrijgezellen.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ze kondigen het gewoon aan als 2 weken en over 2 weken verlengen ze het met 3 maanden
Maar afstand houden enzo.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan gooi je ze maar in de klikoIdioterie gaat niet goed samen met pasteis de nata en vino Verde.
Ze moeten die termijnen ook niet aankondigen als zijnde een soort vaststaand begin en einde. Hier gaven ze aan dat maatregelen X, Y en Z voor een maand van toepassing waren. Als na een maand het aantal besmettingen, ziekenhuisopnames en doden met x% verminderd waren zullen maatregelen versoepeld/losgelaten worden. Is dat niet het geval dan blijven ze van kracht.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ze kondigen het gewoon aan als 2 weken en over 2 weken verlengen ze het met 3 maanden
doen ze ook niet, maar dat maakt de media er wel vanquote:Op donderdag 11 november 2021 11:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze moeten die termijnen ook niet aankondigen als zijnde een soort vaststaand begin en einde. Hier gaven ze aan dat maatregelen X, Y en Z voor een maand van toepassing waren. Als na een maand het aantal besmettingen, ziekenhuisopnames en doden met x% verminderd waren zullen maatregelen versoepeld/losgelaten worden. Is dat niet het geval dan blijven ze van kracht.
Ik hou genoeg afstand van die idioterie, me dunktquote:
Rondje fietsen of hardlopen dan maarquote:Op donderdag 11 november 2021 12:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil nog wel blijven sporten hoor.
Nee! Thuis verpieteren zul je! Met de gordijnen dicht en lichten uit!quote:Op donderdag 11 november 2021 12:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil nog wel blijven sporten hoor.
Maar.. maar.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rondje fietsen of hardlopen dan maar
NIKS D'RVAN!quote:Op donderdag 11 november 2021 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar.. maar.ik wil competitie blijven doen.
Heerlakkkquote:Op donderdag 11 november 2021 12:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee! Thuis verpieteren zul je! Met de gordijnen dicht en lichten uit!
Introverts unite! At home. Alone.quote:
Oh je bedoelt een soort routekaart?quote:Op donderdag 11 november 2021 11:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze moeten die termijnen ook niet aankondigen als zijnde een soort vaststaand begin en einde. Hier gaven ze aan dat maatregelen X, Y en Z voor een maand van toepassing waren. Als na een maand het aantal besmettingen, ziekenhuisopnames en doden met x% verminderd waren zullen maatregelen versoepeld/losgelaten worden. Is dat niet het geval dan blijven ze van kracht.
En die worden na iedere persconferentie ook weer aangepast, omdat de vorige niet meer klopt of zo, toch?quote:Op donderdag 11 november 2021 12:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh je bedoelt een soort routekaart?
Ja daar hebben we er nu 6 van geloof ik maar niemand die ze gebruikt.
Och, de "september alles open" was toch al het raam uit.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En die worden na iedere persconferentie ook weer aangepast, omdat de vorige niet meer klopt of zo, toch?
"Bij zoveel besmettingen gaan we in totale lockdown!"quote:Op donderdag 11 november 2021 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En die worden na iedere persconferentie ook weer aangepast, omdat de vorige niet meer klopt of zo, toch?
Daar heb ik Mark sowieso nooit op kunnen betrappen.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
"Bij zoveel besmettingen gaan we in totale lockdown!"
Ok daar zijn we nu voorbij en we hoeven nog niet eens afstand te houden![]()
Totaal gebrek aan richting en leiderschap.
Op zich is alles nu toch 'gewoon' open?quote:Op donderdag 11 november 2021 12:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, de "september alles open" was toch al het raam uit.
Daar heb je toch helemaal niks aan? En al helemaal niet als je ervan af blijft wijken. Geen wonder dat de bereidwiligheid om de maatregelen te respecteren zo laag is onder de bevolking.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh je bedoelt een soort routekaart?
Ja daar hebben we er nu 6 van geloof ik maar niemand die ze gebruikt.
Ik heb er weinig last van, maar gewoon is anders hoor.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op zich is alles nu toch 'gewoon' open?
Daarom ook 'gewoon'. En bij de kreet: "in september alles open". Staat ook niet hoe het open moet.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb er weinig last van, maar gewoon is anders hoor.
Huizen zijn wel betaalbaar daar? Is er een soort Funda?quote:Op donderdag 11 november 2021 12:26 schreef Barbusse het volgende:
De enige maatregel die er nu nog is hier is mondkapjesplicht in openbaar vervoer, overheidsgebouwen en supermarkten/markthallen. Overige winkels ed mogen kiezen (99% kiest voor plicht). Bedrijven wordt gevraagd om waar mogelijk thuis te werken, werkgevers en werknemers komen in aanmerking voor een incentive om dat te promoten. Verder is er eigenlijk niks meer
Ja, als ze hier mogen kiezen iS HEt TOcH mAar EeN grIEpJe.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:26 schreef Barbusse het volgende:
De enige maatregel die er nu nog is hier is mondkapjesplicht in openbaar vervoer, overheidsgebouwen en supermarkten/markthallen. Overige winkels ed mogen kiezen (99% kiest voor plicht). Bedrijven wordt gevraagd om waar mogelijk thuis te werken, werkgevers en werknemers komen in aanmerking voor een incentive om dat te promoten. Verder is er eigenlijk niks meer
Tsja, net als de mondkapjes. Een jaar lang geroepen dat dat niets uitmaakt en dan ineens van de ene op de andere dag verplicht. Hoe geloofwaardig ben je dan nog als regering. Sowieso bijzonder dat mondkapjes alleen in Nederland niet werken, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar heb je toch helemaal niks aan? En al helemaal niet als je ervan af blijft wijken. Geen wonder dat de bereidwiligheid om de maatregelen te respecteren zo laag is onder de bevolking.
We zijn zo'n ondernemend volkjequote:Op donderdag 11 november 2021 12:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het altijd zo fijn dat Nederland zelf opnieuw het wiel wil uitvinden
Idealista.pt. Lissabon, Porto en de Algarve zijn redelijk aan de prijs. Maar ga je naar de kleinere steden/dorpen, dan kun je een vrijstaande woning vinden met 4 slaapkamers en grote tuin voor 120kquote:Op donderdag 11 november 2021 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Huizen zijn wel betaalbaar daar? Is er een soort Funda?
Kan je de wc gewoon doortrekken of moet pleepapier in een apart bakje.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Idealista.pt. Lissabon, Porto en de Algarve zijn redelijk aan de prijs. Maar ga je naar de kleinere steden/dorpen, dan kun je een vrijstaande woning vinden met 4 slaapkamers en grote tuin voor 120k
Oh je woont nu niet meer in Malta?quote:Op donderdag 11 november 2021 12:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Idealista.pt. Lissabon, Porto en de Algarve zijn redelijk aan de prijs. Maar ga je naar de kleinere steden/dorpen, dan kun je een vrijstaande woning vinden met 4 slaapkamers en grote tuin voor 120k
Deal-breaker dit.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan je de wc gewoon doortrekken of moet pleepapier in een apart bakje.
Hmm, interessant, interessant.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aparte fles om te drinken.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje je eigen vuil drinken.
Tis Portugal, niet Maliquote:Op donderdag 11 november 2021 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan je de wc gewoon doortrekken of moet pleepapier in een apart bakje.
Al bijna 2 jaar niet meerquote:Op donderdag 11 november 2021 12:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh je woont nu niet meer in Malta?
Nou, hier niet.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja weet ik het, in Spanje moet het soms toch ook?
Nee volgens mij niet, wel in Griekenland.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja weet ik het, in Spanje moet het soms toch ook?
Dat blijktquote:Op donderdag 11 november 2021 13:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik was ook al een tijdje niet hier
O ja maar dat is een soort Balkan dus ruig en onbeschaafd.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, wel in Griekenland.
Die is hier. Sorryquote:Op donderdag 11 november 2021 13:52 schreef Yvie_lu het volgende:
Volgens de weersvoorspelling komt er straks nog zon maar ik geloof er vooralsnog weinig van.
Alleen in Limburg zeiden ze net. Maar ik zie hem hier ook niet.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:52 schreef Yvie_lu het volgende:
Volgens de weersvoorspelling komt er straks nog zon maar ik geloof er vooralsnog weinig van.
Je bent altijd welkomquote:Op donderdag 11 november 2021 14:10 schreef Yvie_lu het volgende:
Limburg altijd lekker met de meeste zonuren en betaalbare woningen, wel een beetje jaloers daarop.
Ik kan wel wat zon gebruiken, zit nu aan de thee en de kippensoep net opgezet in de hoop dat dat dan maar gaat helpen.
Ben je grieperig?quote:Op donderdag 11 november 2021 14:10 schreef Yvie_lu het volgende:
Limburg altijd lekker met de meeste zonuren en betaalbare woningen, wel een beetje jaloers daarop.
Ik kan wel wat zon gebruiken, zit nu aan de thee en de kippensoep net opgezet in de hoop dat dat dan maar gaat helpen.
prima weertje nu inderdaadquote:Op donderdag 11 november 2021 14:10 schreef Yvie_lu het volgende:
Wel ruim begrip van West Europa.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:59 schreef STING het volgende:
[..]
Wat dat betreft woon je in het juiste land
[ afbeelding ]
Dat is dus niet waar.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:10 schreef Yvie_lu het volgende:
Waar dan? Texel ofzo met die harde wind die de wolken wegblaast?quote:
Texelquote:Op donderdag 11 november 2021 14:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waar dan? Texel ofzo met die harde wind die de wolken wegblaast?
Dan is het alsnog niet aangenaam en zonde
Laat je niks wijs maken. Limburg is gewoon altijd het bestequote:Op donderdag 11 november 2021 14:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Daar heb ik de lekkerste erwtensoep ooit gegetenquote:
Vervelend zeg, beterschap!quote:Op donderdag 11 november 2021 14:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Negatief getest maar alle holtes zitten verstopt en dat maakt mij niet echt aangenaam.
Sowieso is het eten daar altijd prima. Plus in de herfst lekker uit eten bij een strandpaviljoen, heerlijkquote:Op donderdag 11 november 2021 14:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar heb ik de lekkerste erwtensoep ooit gegeten
Maar ja, dan zit je weer in Limburg enzo.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:10 schreef Yvie_lu het volgende:
Zeeland heeft de meeste zonuren.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 november 2021 14:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeeland heeft de meeste zonuren.
https://www.omroepzeeland(...)ht-de-meeste-zonuren
https://www.amadore.nl/weer-in-zeeland/
quote:Op donderdag 11 november 2021 14:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar ja, dan zit je weer in Zeeland enzo.
Maar tis koud daar....quote:Op donderdag 11 november 2021 14:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeeland heeft de meeste zonuren.
https://www.omroepzeeland(...)ht-de-meeste-zonuren
https://www.amadore.nl/weer-in-zeeland/
Mja, dat kan ik hier in NH ook.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:35 schreef El_Thijs het volgende:
Zeeland is heerlijk om uit te waaien. Althans dat vind ik
Dat is dan weer iets te verquote:Op donderdag 11 november 2021 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, dat kan ik hier in NH ook.
Nu mssn ja. In de zomer toch niet.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Warmer dan in Limburg.
Nee, dan is het in Limburg warmer, maar zit je daar op te wachten.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nu mssn ja. In de zomer toch niet.
Sowieso kan de warmte me gestolen worden. Op kou je je nog kleden, op warmte op een moment niet meer.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dan is het in Limburg warmer, maar zit je daar op te wachten.
Zeker, heerlijk mooi eilandquote:Op donderdag 11 november 2021 14:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sowieso is het eten daar altijd prima. Plus in de herfst lekker uit eten bij een strandpaviljoen, heerlijk
Volgend jaar 2xquote:
Uiteraardquote:Op donderdag 11 november 2021 14:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dan is het in Limburg warmer, maar zit je daar op te wachten.
quote:Op donderdag 11 november 2021 15:01 schreef Elvi het volgende:
[..]![]()
Hoe zijn de huizenprijzen in IJsland
IJsland is duur.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:01 schreef Elvi het volgende:
[..]![]()
Herfstquote:Op donderdag 11 november 2021 13:52 schreef Yvie_lu het volgende:
IJslandquote:Op donderdag 11 november 2021 15:01 schreef Elvi het volgende:
[..]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |