Vertel me meer.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ok hear me out..
De frikandel vlaai maar dan met een bodem van patat.
Iewl.quote:
Loop je mij nou te cockblocken?quote:
ja duh maar het mag niet van Senn dus tjaquote:
Friet speciaal als vulling, mexicanos als lasagnebladen en een laagje kaassoufles om het af te dekken?quote:
Ik dacht aan hamburgers als bladen.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Friet speciaal als vulling, mexicanos als lasagnebladen en een laagje kaassoufles om het af te dekken?
ook een optie, ik vond de vorm van de mexicano wat handiger.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht aan hamburgers als bladen.
heul niet, we zitten alweer over de helft!quote:Op woensdag 10 november 2021 16:04 schreef TaMieke het volgende:
Waar moet dit heen?
Waar zijn jullie fitbodies?Weekend is net voorbij.
ik denk dat ik komend weekend wel weer flink ga sportenquote:Op woensdag 10 november 2021 16:04 schreef TaMieke het volgende:
Waar moet dit heen?
Tell us morequote:Op woensdag 10 november 2021 16:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik denk dat ik komend weekend wel weer flink ga sporten![]()
beetje conditietraining kan geen kwaad
De mijne is goed onderwegquote:Op woensdag 10 november 2021 16:04 schreef TaMieke het volgende:
Waar moet dit heen?
het is winter dus D1 training.quote:
Hoge gasprijzen. Meer vet helpt tegen hoge stookkostenquote:Op woensdag 10 november 2021 16:04 schreef TaMieke het volgende:
Waar moet dit heen?
quote:Op woensdag 10 november 2021 16:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het is winter dus D1 training.
lekker lang en langzaam trainen
Goed bezigquote:
Hoax. #teamaltijdkoudquote:Op woensdag 10 november 2021 16:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hoge gasprijzen. Meer vet helpt tegen hoge stookkosten
niet eens dorst?quote:
Ja. Dat eerste. Patat kan je wel hebben.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Loop je mij nou te cockblocken?![]()
of frietblocken?
Wtf is dit?quote:Op woensdag 10 november 2021 16:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het is winter dus D1 training.
lekker lang en langzaam trainen
wat is er mis met gehakt met friet?quote:Op woensdag 10 november 2021 16:37 schreef Tegan het volgende:
Ik kan geen friet eten vandaag want ik heb gehakt wat morgen niet meer goed is.
Klinkt niet geweldig moet ik zeggen.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat is er mis met gehakt met friet?
Rhetorische vraag dit...quote:
Das altijd wel link, want dan koop je altijd veels te veel ongezonde zooi. Tenminste, dat doe ik danquote:Op woensdag 10 november 2021 16:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Idem. En ik moet nog boodschappen doen
Balletje pinda erbijquote:Op woensdag 10 november 2021 16:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat is er mis met gehakt met friet?
dat is de zone '10 minuten voor sluitingstijd naar de frietzaak snelwandelen'quote:Op woensdag 10 november 2021 16:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik mis 'werken aan nog niet bestaande conditie'.
Sprintje naar de trein/bus.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik mis 'werken aan nog niet bestaande conditie'.
Gehaktstaafjes van rollen en pittig kruiden.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klinkt niet geweldig moet ik zeggen.
Same.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rhetorische vraag dit...
[..]
Das altijd wel link, want dan koop je altijd veels te veel ongezonde zooi. Tenminste, dat doe ik dan
Wel zin in köfte nuquote:Op woensdag 10 november 2021 17:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gehaktstaafjes van rollen en pittig kruiden.
Friet met Cevapcici
Dilemma, nu vast een paar stroopwafels eten en niet met honger naar de winkel of het risico nemen en met nog veel meer zooi thuiskomen dan ik nu al in de kast heb staanquote:Op woensdag 10 november 2021 16:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rhetorische vraag dit...
[..]
Das altijd wel link, want dan koop je altijd veels te veel ongezonde zooi. Tenminste, dat doe ik dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |