Dit is de juiste insteekquote:Op woensdag 10 november 2021 09:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Of noem het de zoektocht naar potentieel waardevol antiek en krijg extra energie van de verwachtingsvolle spanning.![]()
Wie weet wat een waardevolle schatten jullie daar wel niet gaan opduiken.
Video opnemen, 'Unboxing de zolder'. Wordt een hitquote:Op woensdag 10 november 2021 09:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Of noem het de zoektocht naar potentieel waardevol antiek en krijg extra energie van de verwachtingsvolle spanning.![]()
Wie weet wat een waardevolle schatten jullie daar wel niet gaan opduiken.
Een of twee (of drie) camera's op strategische locaties en je kan net zo snel door als anders, elke interessante vondst opzij zetten voor een latere close up unboxing.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:53 schreef H_T het volgende:
Het gaat er alleen niet sneller op als je alles opneemt
Jij hebt echt héle slechte ervaringen met het opruimen van zolders, of je hebt het ergens anders over.quote:Op woensdag 10 november 2021 10:15 schreef Cyan9 het volgende:
Ik zie dat @:ijs_beer op oorlogspad is..
Ben op zoooeeek naaaar het aardse paradijs uit de roman Lost Horizon!quote:
En héle gevaarlijke vijanden creëertquote:Op woensdag 10 november 2021 10:15 schreef Cyan9 het volgende:
Ik zie dat @:ijs_beer op oorlogspad is..
Ik heb een beetje een vreemde vogel als manquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:54 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Waarom wil hij niet alleen naar z’n ouders?
Nee, ESF-deelnemer Gerard J.quote:
quote:
Als je wil dat er concreet iets is om je over te verbazen ben je beter af in Lulgate of soms Barbiegatequote:Op woensdag 10 november 2021 11:33 schreef molloot200 het volgende:
Dat Marco Borsato topic in SHO is overigens een topic wat ik stiekem af en toe bekijk en telkens heb ik dan het idee dat er een hele beerput open moet gaan binnen een aantal dagen maar het komt nooit
Oh god een topic over Dreetje Hazesquote:Op woensdag 10 november 2021 11:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je wil dat er concreet iets is om je over te verbazen ben je beter af in Lulgate of soms BarbiegateBorsato-topic hou ik wel in de gaten maar verder dan beschuldigingen is het daar nog niet echt gekomen
In beide gevallen interesseert de persoon waar het over gaat me vrij weinig, en toch vind ik het soms vermakelijk om erover te lezenquote:Op woensdag 10 november 2021 11:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh god een topic over Dreetje HazesJa dat kan ook bijna niet anders dan erger zijn dan het Borsato topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |