abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202124944
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 10:29 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]
Op dit precieze moment weet ik niet maar als ik even wat cijfers erbij pak:

"In oktober was 16% van de bevolking van 18 jaar en ouder niet of niet volledig gevaccineerd tegen COVID-19. Ruim de helft (56%) van de COVID-19 patiënten in het ziekenhuis was in die maand niet of niet volledig gevaccineerd (figuur 3). In september was dat 73%.

Op de intensive care was in oktober 70% van de COVID-19-patiënten niet (volledig) gevaccineerd (figuur 4), in september was dat 83%."

Bron: RIVM.

Dat is een verschuiving.
Dus wat je zegt is dat 16% verantwoordelijk is voor 70% van de IC opnames en voor 56% voor de ziekenhuisopnames.
Hoe zouden die ic en ziekenhuisopnames er dus uit hebben gezien als iedereen zich had gevaccineerd en wat zou dat gedaan hebben met de maatregelen?
pi_202124955
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 10:33 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]
Waarom voel jij je eigenlijk opgesloten dan? Je mag overal naartoe met je groene vinkje.
Ik vroeg een andere oplossing. Op dit moment is er niemand opgesloten
  donderdag 11 november 2021 @ 13:02:51 #203
246810 Duzzy
Kapot knuppelen
pi_202124962
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 12:47 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ik doe geen aannames. Ik wil gewoon inzichtelijk hoeveel ongevaccineerden er primair door covid op de IC liggen. Waarom is dat gek?
Dat weet niemand en zal je ook nooit in de cijfers terug kunnen zien..
pi_202124991
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 12:47 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ik doe geen aannames. Ik wil gewoon inzichtelijk hoeveel ongevaccineerden er primair door covid op de IC liggen. Waarom is dat gek?
Omdat statistisch gezien van elke groep een even groot precentage op de ic door secundaire gevolgen zal komen. Waardoor het een onzinnige vraag is om te willen weten.

Waarom denk jij eigenlijk dat er een grotere groep ongevaccineerden door secundaire gevolgen op de ic komt dan gevaccineerden?
  donderdag 11 november 2021 @ 13:41:38 #205
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_202125506
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 13:04 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Omdat statistisch gezien van elke groep een even groot precentage op de ic door secundaire gevolgen zal komen. Waardoor het een onzinnige vraag is om te willen weten.

Waarom denk jij eigenlijk dat er een grotere groep ongevaccineerden door secundaire gevolgen op de ic komt dan gevaccineerden?
Kijk dit is juist een aanname. Juist de groep 60-80 en volledig gevaccineerd zal oververtegenwoordigd zijn op de IC, en er door corona liggen. Ik wil de opbouw van de ongevaccineerden weten. Logisch lijkt me.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_202125576
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 13:41 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Kijk dit is juist een aanname. Juist de groep 60-80 en volledig gevaccineerd zal oververtegenwoordigd zijn op de IC, en er door corona liggen. Ik wil de opbouw van de ongevaccineerden weten. Logisch lijkt me.
Hallo, net ging het nog over mensen die door secundaire gevolgen in het ziekenhuis kwamen. De doelpalen worden zomaar verzet.

Wat is er logisch aan jou assumptie , ik zie er geen logica in alleen een valkuil waarin je jezelf hebt laten manouvreren door teveel naar zogenaamde wappie redenaties geluisterd te hebben. 8-)
pi_202125591
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 16:19 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
dus iedereen heeft jaren voor jan lul premie betaald elke maand?
Als je jouw eigen huis in brand steekt, helpt het ook niet dat je jarenlang brandverzekering betaald hebt :)
Pecunia non olet
pi_202125609
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 13:01 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Hoe zouden die ic en ziekenhuisopnames er dus uit hebben gezien als iedereen zich had gevaccineerd en wat zou dat gedaan hebben met de maatregelen?
Bij een vaccinatiegraad van 100% heb je hetzelfde aantal ziekenhuisopnames (omdat kwetsbaren..) en dezelfde maatregelen maar moet ik je nageven, misschien wel minder mensen op de IC.
pi_202125661
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 23:17 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]
Je wilt het misschien niet horen maar er zijn mensen doodgegaan door de vaccinatie, je hoort er alleen vrijwel niet over in de MSM.
Tis in ieder geval een goede reden om niet te vaccineren :)
Nee dat is geen goede reden, want die aantallen zijn net zo klein als dat je kans hebt om een grote prijs in de lotto te winnen. Kans op ernstige Covid is veel groter.
Pecunia non olet
pi_202125702
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 13:51 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]
Bij een vaccinatiegraad van 100% heb je hetzelfde aantal ziekenhuisopnames (omdat kwetsbaren..) en dezelfde maatregelen maar moet ik je nageven, misschien wel minder mensen op de IC.
hoe kom je hier nu weer bij met de logica tussen haakjes. Tot nu toe worden nog steeds 56% van de verpleeg plaatsen ingenomen door 15% van de populatie waarom zouden we bij 100% vaccinatiegraad dan opeens veel meer opnames krijgen?
pi_202125748
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 13:56 schreef obligataire het volgende:

[..]
Nee dat is geen goede reden, want die aantallen zijn net zo klein als dat je kans hebt om een grote prijs in de lotto te winnen. Kans op ernstige Covid is veel groter.
Je zou maar die ene zijn..
De kans op ernstige covid verkleinen kan je al redelijk zelf wat aan doen vantevoren (in mijn optiek).
  donderdag 11 november 2021 @ 14:04:25 #212
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_202125751
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 13:48 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Hallo, net ging het nog over mensen die door secundaire gevolgen in het ziekenhuis kwamen. De doelpalen worden zomaar verzet.

Wat is er logisch aan jou assumptie , ik zie er geen logica in alleen een valkuil waarin je jezelf hebt laten manouvreren door teveel naar zogenaamde wappie redenaties geluisterd te hebben. 8-)
Ga mezelf niet constant herhalen. Lees het anders even terug.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 11 november 2021 @ 14:21:08 #213
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_202125951
Beste Ali_'Bombarie',

quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 23:05 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Een vaccin immuniseert. Covid-vaccins immuniseren niet. Dus ze voldoen niet.
Deze stelligheid kunt u niet hanteren. Hoewel ze helaas op den duur uitwerken behoeden ze nu toch voor extremen. Zie ook post #176

quote:
Ja, ik heb net covid gehad, niks aan de hand.
Hoe moest ik dat nou weten? Dan heeft u geluk gehad. Evengoed is dat geen geldig argument ten aanzien van alle risico's op een mega zorginfarct die gelijkgestemden, ofwel uw 'maatjes', met zich meebrengen voor zichzelf en de samenleving. Wat wanneer u wel vatbaar was geweest voor ernstig ziekteverloop? Evengoed jongeren zat die alsnog daar komen te liggen, zij het in grote minderheid vergeleken met ouderen. De meesten zijn ongevaccineerd, plusminus 70 procent, dus stel dat u zelf met Covid-19 op de IC was beland.

quote:
Dat is een aanname die je niet kunt bewijzen.
Het vaccin blijkt vooralsnog niet de 'Heilige Graal' te zijn, en natuurlijk worden verreweg de meesten niet zo ziek dat ze op de IC belanden. Dat neemt zeker niet weg dat genoeg ongevaccineerde leeftijdsgroepen zijn die daar gewoon wél terecht komen en dat zijn er volgens reeds uitgekauwde bronnen veel te veel. Maar de vaccins voorkomen heden ten dage bijna met volledige zekerheid ware doemscenario's.

Ergo: u kunt op uw beurt weer niet bewijzen dat dit niet zo was geweest. En u kan op uw vingers natellen dat er wellicht een gigantische zorginfarct gaande was geweest op dit moment.

Citaat uit een ander topic:
quote:
Het is misschien niet de gewenste redding die we hadden willn hebben. Maar het was wel erger geweest als we die vaccinaties niet hadden gehad denk ik zo.
Wil denk ik niet weten hoe het er anders uitgezien had
Uw quote
quote:
Als het aan mij had gelegen, waren de massa's niet hysterisch bang gemaakt met valse informatie over doodvallende Chinezen op straat, verbrande lijken in India, en meer van dat soort onzin. Als het aan mij had gelegen, had men dokters niet verboden om zieken te behandelen met standaardmiddelen. Als het aan mij had gelegen, had men niet beweerd niets te weten van het virus, maar al wel dat een vaccin het ENIGE middel was om het te bestrijden. Die apocalyptische gevolgen van dien zijn opnieuw nergens op gebaseerd. Ja, als je de hele zorg uitholt, creeer je een kunstmatige apocalypse, maar dat was niet onvermijdelijk geweest.
Hysterie?

U heeft al vaker een mond vol kritiek op anderen die qua mening niet aan uw kant staan, maar deze quote van u getuigt juist van een vrij gevaarlijke, onverantwoordelijke en tevens stupide opmerking van uzelf. Op een uitzondering na verder niks bangmakerij of fake! Het zijn landen waar kort na het begin van de pandemie alles ontregeld werd.
Het virus was net nieuw en de aanpak in dat soort landen schoot ernstig tekort. Tevens vergeet u de verlaten zorgcentra in Spanje in de eerste helft van vorig jaar, waar de hoogbejaarden in de steek werden gelaten door gevlucht personeel en de lijken zich opstapelden. ;)

Ik ben er natuurlijk zelf niet bij geweest, maar dat was dus ook ''bangmakerij'' en is niet waargebeurd?

quote:
Dat weet je helemaal niet. Portugal met Nederland vergelijken slaat nergens op, twee totaal verschillende landen. We moeten nog zien of het virus uit Portugal wegblijft.
Dit valt inderdaad niet met zekerheid te zeggen. Dat moet ik u gelijk in geven. Echter, de aanpak middels hoge vaccinatiegraad aldaar sorteert kennelijk toch effect. Wellicht weet men het daar beter te beheersen dan hier waar nog steeds teveel vaccinweigeraars rondlopen. ;)

quote:
Wat is dit nu weer voor een vreselijk arrogante opmerking? Heb je het soms nodig om mensen uit de hoogte toe te spreken?
Excuus! dit was niet helemaal mijn bedoeling maar soms lijkt dat nodig te zijn. Trek het u verder niet aan.

quote:
Ik heb net covid gehad dus ben al immuun. Bemoei je met je eigen zaken. Discussieer met argumenten, niet met dit soort stupide gebrabbel waarin je mij weleens gaat vertellen wat ik moet doen als onbenul. Dat je je vaccintjes hebt gehaald is gewoon een feit toch? Binnenkort een booster, hoera.
Als u mijn advies wilt: reageer niet als een groot kind indien u zelf geloofwaardig wilt blijven. En argumenten in overvloed, daar heeft u mij eigenlijk niet eens voor nodig.

quote:
Vaccinatie is geen garantie op niet-opname en vaccinatie is ook niet gegarandeerd veilig. Het is dus volstrekt onrechtmatig om mensen te willen dwingen een medische ingreep te ondergaan door middel van bestraffing terwijl ze die niet nodig hebben, die niet per se veilig uitpakt en waarvoor geen compensatie wordt geleverd als het wel fout gaat. Nogmaals, mensen betalen al jarenlang voor de zorg, dus iedereen die heeft betaald heeft er recht op, of je nu toevallig met de waan van de dag een vaccin neemt of niet. Het feit dat een ander een vaccin neemt, maak van degene die dat niet doet geen tweederangsburger.
Wel. De eerste zin van uw quote klopt dan wel enigszins, maar het verschil tussen wel/niet vaccinatie maakt tóch een groot verschil onder de de huidige omstandigheden.
Een nu denkbeeldige dramatische weegschaal zou met grote zekerheid doorgeslagen zijn naar desastreuze, oftewel mogelijk apocalyptische toestanden, indien men niet gevaccineerd zou hebben dit jaar.
Vaccins hebben heel soms bijwerkingen en het effect neemt mettertijd ook af, maar deze nadelen wegen niet op tegen een publieke bescherming die wellicht ons allen behoedt voor erger en met name de ziekenhuizen. Iets is nog altijd beter dan niets!

====

Bovendien zouden de cijfers vast nooit zo hoog zijn geworden als dit jaar een hogere vaccinatiegraad was bereikt.

Sterker nog: zoals in de OP reeds duidelijk gemaakt, bestaan achter de coulissen ideeën over implementatie van striktere maatregelen. Deze zullen uiteraard niet vrijheidsbeperkend zijn voor lijf en leden, maar kunnen wél zorgen voor een risico op torenhoge ziekenhuiskosten evenals in Singapore.
Een soort van 'eigen risico' voor hen die verder geen kwalen hebben waardoor zij het vaccin niet verdragen of bij hen niet werkzaam is, maar uitsluitend voor thans resterende vaccinweigeraars.

Ik zou mensen als u ook rekenen onder hen die eventueel alle gemaakte ziekenhuiskosten volledig zelf zouden moeten gaan betalen.

quote:
Ja, en toch betalen we al jaren voor die kosten met zijn allen. Het is maar net wat voor maatschappij je wil natuurlijk. Maar we hebben hier ook rechten. Jij wil aan die rechten toornen. Dat maakt je een eng tyranniek mannetje in mijn ogen, want je wil anderen dwingen iets tegen hun zin te doen en respecteert hun vrijheid van gedachten, mening, lichamelijke integriteit en vrijheid niet. Daardoor heb jij geen enkel recht van spreken in een rechtsstaat, maar moet je misschien in een of andere dictatuur gaan wonen waar dat soort neigingen wel als de norm gelden, en je enge ideeen hier vooral voor jezelf houden, want in een beschaafd land horen ze niet thuis.
En overdrijven is ook een vak.

In NL is er geen enkele sprake van het schenden van andermans rechten, zoals u het hier omschrijft.
Dit is klinkklare onzin en het verdraaien van feiten waar verder niemand wat aan heeft. Het tot zich nemen en het laten toedienen van een vaccin door de GGD blijft namelijk eenieders eigen vrije keuze.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben!

Scjvb
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_202126080
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 14:04 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ga mezelf niet constant herhalen. Lees het anders even terug.
Leg het anders eens wiskundig goed uit ipv je doelpalen te verzetten. Als ik rood blauw blijf noemen en dat herhaal neem je dat toch ook niet voor waar aan. :D
pi_202126081
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 13:51 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]
Ook minder ziekenhuisopnames daar vaccinatie daar 94% tegen beschermd
pi_202126175
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 14:34 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Ook minder ziekenhuisopnames daar vaccinatie daar 94% tegen beschermd
Vaccinatie werking verminderd, dus of er snel bij zijn met een boostertje of ziekenhuisje..
Maar ja, hoe meer boostershots, hoe meer bijwerkingen..
pi_202126219
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 14:43 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]
Vaccinatie werking verminderd, dus of er snel bij zijn met een boostertje of ziekenhuisje..
En uit welke duim zuig je dit?
pi_202126254
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 14:46 schreef devlinmr het volgende:

[..]
En uit welke duim zuig je dit?
Dat zegt jouw 'meester' zelf:

Vanaf 03:00 bekijken.
Raad zelf wel het hele filmpje aan, best lachwekkend ook.
pi_202126322
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 14:48 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]
Dat zegt jouw 'meester' zelf:
Hou toch op met dat framen, ik heb het toch ook niet over "jouw sekteleider Baudet"?
quote:

Vanaf 03:00 bekijken.
Raad zelf wel het hele filmpje aan, best lachwekkend ook.
En Hugo is viroloog?
Nogmaals, wat is jouw wetenschappelijke onderbouwing van jouw stelling
  donderdag 11 november 2021 @ 14:55:50 #220
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_202126344
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 14:34 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Leg het anders eens wiskundig goed uit ipv je doelpalen te verzetten. Als ik rood blauw blijf noemen en dat herhaal neem je dat toch ook niet voor waar aan. :D
Nadere duiding IC opnamen ipv globale cijfers.

Hoeveel mensen liggen er sec door covid.

Hoe wil je het nog meer "wiskundig uitgelegd"
  Moderator donderdag 11 november 2021 @ 14:56:18 #221
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_202126354
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 14:43 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]
Goed verzonnen Hans.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_202126357
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 14:53 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Hou toch op met dat framen, ik heb het toch ook niet over "jouw sekteleider Baudet"?
[..]
En Hugo is viroloog?
Nogmaals, wat is jouw wetenschappelijke onderbouwing van jouw stelling
Jij neemt toch aan dat Hugo's vaccinatie campagne de uitweg is uit deze crisis??
Prikken voor vrijheid..

Waarom neem je dit niet van Hugo aan?
pi_202126389
[/quote]
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 14:56 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]
Jij neemt toch aan dat Hugo's vaccinatie campagne de uitweg is uit deze crisis??
Prikken voor vrijheid..

Waarom neem je dit niet van Hugo aan?
Omdat er nog geen data is om het te staven... Dat wat er is laat zien dat een 3e prik niet meer bijwerkingen geeft als de 2e, en dan hebben we het over hoofdpijn, spierpijn en koorts

https://www.destentor.nl/(...)oostershot~a0c9b169/
quote:
Wordt de lichamelijke reactie bij een derde prik of boostershot dan niet nóg heftiger?

Op internet circuleert allerlei selectieve informatie die gebruikt wordt in de heviger wordende strijd om het gelijk tussen voor- en tegenstanders van coronavaccins. Directeur Agnes Kant van Lareb laat echter weten: ,,Er zijn nog niet zoveel derde prikken gezet, er zijn geen meldingen, er valt dus eigenlijk weinig over te zeggen.’’

De eerder aangehaalde dokter Johan de Jonge verwacht dat de reactie van het lichaam bij een derde prik ongeveer gelijk zal zijn aan die van een tweede. ,,In Amerika en Israël hebben veel mensen al boostershots gehad. De eerste gegevens die daarvandaan komen, laten minder of net zoveel bijwerkingen zien als na een tweede prik. Bijwerkingen die veelal mild en kortdurend zijn.’’

Een soortgelijke conclusie trekt Potasse van het CBG ‘op basis van klinische studies met een paar honderd deelnemers’. ,,Hoewel er veel meer antilichamen met de boosterprik worden aangemaakt dan na de tweede prik, zien we uit onderzoek niet dat de bijwerkingen na een boosterprik toenemen. Waarom dit is, weten we niet.’’
Dus nogmaals, wat is jouw onderbouwing dat een 3e prik voor meer bijwerkingen gaat zorgen en dat dat per vaccinatie toeneemt
Verder, wat is er mis met bijwerkingen uberhaupt. Beetje koorts en hoofdpijn, nou poehpoeh
pi_202126431
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 14:58 schreef devlinmr het volgende:

Omdat er nog geen data is om het te staven... Dat wat er is laat zien dat een 3e prik niet meer bijwerkingen geeft als de 2e, en dan hebben we het over hoofdpijn, spierpijn en koorts
Het is even afwachten wat al die boosters gaan doen met de bijwerkingen,
we gaan het de komende jaren zien.

Hoop voor jou dat je gewoon een weldoordachte keus maakt en dat je zo lang mogelijk gezond blijft (voor iedereen hoop ik dat trouwens).
Ik doe het niet met een prik maar ik heb mijn eigen manieren daarvoor.
pi_202126454
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 08:52 schreef Megumi het volgende:

[..]
Klopt gewoon helemaal niet. Ze maken je wel degelijk immuun voor de ernstige gevolgen van een besmetting en zorgen ervoor dat je in de meeste gevallen niet in een ziekenhuis of IC beland. Ze voldoen dus prima als een middel om de gevolgen van corona te bestrijden.

En er zijn wel meer vaccins die op een gegeven moment uitwerken. Denk maar aan tetanus bijvoorbeeld.
Dat is geen immuniteit. Dat is een pleister die je elke zoveel maanden moet vervangen en die je ook nog eens flink ziek kan maken.
pi_202126467
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 15:01 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]
Het is even afwachten wat al die boosters gaan doen met de bijwerkingen,
we gaan het de komende jaren zien.
Dat klinkt al heel wat minder stellig dan wat je net zei. Toevallig omdat je geen bronnen kon vinden buiten je onderbuik?

Hoezo komende jaren? bijwerkingen van vaccins zijn direct zal ongeveer 2 weken duren voordat het vaccin volledig is afgebroken en afgevoerd door je lijf. Het mRNA gedeelte zelfs al in een dag of 5
quote:
Hoop voor jou dat je gewoon een weldoordachte keus maakt en dat je zo lang mogelijk gezond blijft (voor iedereen hoop ik dat trouwens).
Ik doe het niet met een prik maar ik heb mijn eigen manieren daarvoor.
Je gaat je laten besmetten door iemand met Corona?
pi_202126499
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 14:55 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Nadere duiding IC opnamen ipv globale cijfers.

Hoeveel mensen liggen er sec door covid.

Hoe wil je het nog meer "wiskundig uitgelegd"
Jij vertrouwd de cijfers dus niet en snapt de basale statistiek die ik je hier probeer uit te leggen nog steeds niet.

Mijn vraag aan jou is:

Waarom zou er volgens jou een bizar verschil in secundaire gevallen in de populatie tussen de gevaccineerde en ongevaccineerden zitten?
pi_202126508
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 15:04 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Dat is geen immuniteit. Dat is een pleister die je elke zoveel maanden moet vervangen en die je ook nog eens flink ziek kan maken.
Ach, polio krijg je ook 3x als kind, en als je dan later naar het buitenland gaat wordt het zelfs aangeraden om het een 4e keer te nemen
En dat voor een ziekte die in Nederland niet voorkomt en ook nog eens minder dodelijk is als covid.
pi_202126545
quote:
14s.gif Op donderdag 11 november 2021 14:21 schreef Scjvb het volgende:
Beste Ali_'Bombarie',
Ik ga niet meer in discussie over de details, heeft geen enkele zin. Je bent wat mij betreft gehersenspoeld door Hugo, Mark, de media en de farmaceutische industrie en ik ga daar niks aan veranderen vrees ik.

Waar ik een probleem mee heb is dat _jij_ andermans recht op zorg wil ontnemen door hen te straffen voor een keuze die ze zelf maken op basis van voorzichtigheid met hun lichaam en hun eigen afweging of ze het nodig achten en wenselijk vinden om een medische behandeling te ondergaan.

Dat vind ik een walgelijke neiging en in een rechtsstaat hoort dat helemaal niet thuis. Daar respecteren we andermans vrijheden, keuzes en lichamelijke integriteit en gaan we mensen niet straffen omdat ze een keuze maken die niet overeenkomt met je eigen overtuigingen. Helaas lijken die dagen nu echter achter ons te liggen en worden we bestuurd door schoften die via loopholes in de wet erin slagen om mensen toch tot tweederangsburgers te maken.

Snap je dat?

Verder zou het je sieren om niet kinderachtig aan name-calling te doen. Je bent toch een volwassen vent? Of stiekem toch nog een kleuter? Voer dan een normale discussie.
pi_202126579
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 15:10 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Ik ga niet meer in discussie over de details, heeft geen enkele zin. Je bent wat mij betreft gehersenspoeld door Hugo, Mark, de farmaceutische industrie en ik ga daar niks aan veranderen.

Waar ik een probleem mee heb is dat _jij_ andermans recht op zorg wil ontnemen door hen te straffen voor een keuze die ze zelf maken op basis van voorzichtigheid met hun lichaam en hun eigen afweging of ze het nodig achten om een medische behandeling te ondergaan.

Dat vind ik een walgelijke neiging en in een rechtsstaat hoort dat helemaal niet thuis. Daar respecteren we andermans vrijheden, keuzes en lichamelijke integriteit en gaan we mensen niet straffen omdat ze een keuze maken die niet overeenkomt met je eigen overtuigingen. Helaas lijken die dagen nu echter achter ons te liggen en worden we bestuurd door schoften die via loopholes in de wet erin slagen om mensen toch tot tweederangsburgers te maken.

Snap je dat?

Verder zou het je sieren om niet kinderachtig aan name-calling te doen. Je bent toch een volwassen vent? Of stiekem toch nog een kleuter?
Dit zijn wel heel veel woorden om te zeggen dat je argumenten op zijn en je tot inzicht bent gekomen dat je het inderdaad niet snapt.
pi_202126599
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 15:07 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Ach, polio krijg je ook 3x als kind, en als je dan later naar het buitenland gaat wordt het zelfs aangeraden om het een 4e keer te nemen
En dat voor een ziekte die in Nederland niet voorkomt en ook nog eens minder dodelijk is als covid.
En hoelang moet je met welke frequentie covid-vaccins blijven nemen?

Weet iemand dat hier?

En is dat dan om werkelijk 'immuun' te zijn, of om recht te hebben op een groen vinkje zodat je je privileges als deugend burger kunt genieten?
pi_202126634
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 15:04 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Dat klinkt al heel wat minder stellig dan wat je net zei. Toevallig omdat je geen bronnen kon vinden buiten je onderbuik?
Zijn zat bronnen over te vinden.
Bijvoorbeeld:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-hoofdpijn-moe-lareb

"Wel lijken sommige mensen meer last te hebben van hun tweede prik dan van hun eerste."

Ik vraag me dan hoe mensen gaan reageren op een derde, vierde, vijfde prik..

quote:
Hoezo komende jaren? bijwerkingen van vaccins zijn direct zal ongeveer 2 weken duren voordat het vaccin volledig is afgebroken en afgevoerd door je lijf. Het mRNA gedeelte zelfs al in een dag of 5
Komende jaren omdat je vastzit aan een prikabonnement, dat zijn 1-2 prikken per jaar. Wat gaat dat doen met je immuunsysteem iedere keer? Ik vraag het me af en volgens mij zou iedereen dat af moeten vragen toch en niet klakkeloos alles geloven wat de regering zegt.

quote:
Je gaat je laten besmetten door iemand met Corona?
Nee, ik zorg dat mijn immuunsysteem optimaal werkt door:
- Goed slapen
- Goed bewegen
- Goed gezond eten
- Veel coïtus
- Voedingssupplementen (met name Zink, Selenium, Vitamine C, Vitamine D) ter aanvulling

Volgens onderzoekers hebben hele zieke corona patiënten een zwaar tekort gehad van 1 of meerdere van die bepaalde voedingssupplementen.

Je kunt het allemaal onzin noemen wat ik doe maar ik geloof hier gewoon in en niet in een prik waarvan de werking weg is na een aantal maanden.

Met of zonder prik kan ik andere besmetten (als ik Covid zou hebben) dus voor een ander hoef je niet te prikken.
Ook zie ik mezelf niet zo snel in het ziekenhuis komen hoor.
pi_202126659
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 08:03 schreef bellamy13 het volgende:
Nogmaals.. er zijn mensen overleden of mensen met ernstige bijwerkingen. Zolang de overheid en medicijnenindustre dit niet erkend kan je geen zuivere cijfers hanteren. Op de één of andere manier willen mensen hier dit ook nirt erkennen. Neem even de moeite om je er in te verdiepen. Kijk bijv is een keer een docu over het beleid van medicijnenindustrie. the bleeding edge. Er gebeurt nu exact hetzelfde als wat er toen gebeurd is. Er vallen veel slachtoffers, niet duizenden, niet tienduizenden maar 100 duizenden.. en deze worden genegeerd.
Er kunnen inderdaad ernstige complicaties uit het vaccin komen. Maar dit zijn uitzonderingen.
Maar bij veel is het ook de vraag, of dit wel echt door het vaccin komt. Immers er gaan dagelijks mensen dood.
Tot nu toe heb ik maar heel weinig (lees geen) onderbouwde cijfers gezien, die bewijzen dat de vaccins echt heel erg dodelijk zijn.
Daarin tegen heb ik wel heel veel cijfers gezien, wat Covid-19 kan veroorzaken.

quote:
Wat wel bijzonder is. Zoek zelf eens naar de sterftecijfers per week bij het cbs. Daar zie je dit jaar een grotere oversterfte dan vorig jaar. Terwijl er minder corona doden en minder corona patiënten in de ziekenhuizen zijn.
Dit zou misschien ook door uitgestelde zorg komen?
Of oude Covid-19 besmettingen?
Mensen die door alle maatregelen alles overleeft hebben, maar nu toch lichamelijk op zijn.

Dat dit door het vaccin komt, is maar heel erg de vraag, maar daarvoor ontbreekt in ieder geval momenteel ieder stukje bewijs.
pi_202126878
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 15:16 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]
Zijn zat bronnen over te vinden.
Bijvoorbeeld:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-hoofdpijn-moe-lareb

"Wel lijken sommige mensen meer last te hebben van hun tweede prik dan van hun eerste."

Ik vraag me dan hoe mensen gaan reageren op een derde, vierde, vijfde prik..
Jij had het er stellig over dat de 3e 4e etc prik voor meer bijwerkingen zou zorgen. Je komt nu met een bron dat mensen meer last hadden van de 2e (wat logisch is) maar nu met een "vraag" over hoe het met no 3,4, etc zal gaan.

Wellicht moet je om te beginnen al minder stellig zijn als je dingen niet weet. Hoef je ook niet terug te krabbelen.

FYI... Dat je bij je 2e prik meer last hebt is normaal, dat is bij elke vaccinatie het geval. Is gewoon een teken dat je immuunsysteem goed wakker is en aan de slag gaat.
quote:
[..]
Komende jaren omdat je vastzit aan een prikabonnement, dat zijn 1-2 prikken per jaar. Wat gaat dat doen met je immuunsysteem iedere keer? Ik vraag het me af en volgens mij zou iedereen dat af moeten vragen toch en niet klakkeloos alles geloven wat de regering zegt.
[..]

vaccineren doen we al honderden jaren, er is geen enkele reden om te denken dat dat iets anders met je immuunsysteem doet dan het triggeren van een immuunrespons op een indringer en er voor te zorgen dat als het de volgende keer een echt virus is, je lijf het sneller herkent en opruimt. Iets waar je een immuunsysteem voor hebt gekregen.
quote:
Nee, ik zorg dat mijn immuunsysteem optimaal werkt door:
- Goed slapen
- Goed bewegen
- Goed gezond eten
- Veel coïtus
- Voedingssupplementen (met name Zink, Selenium, Vitamine C, Vitamine D) ter aanvulling
Dat kan zeker geen kwaad. Maar die supplementen hebben geen enkele toegevoegde waarde als je gezond eet.
quote:
Volgens onderzoekers hebben hele zieke corona patiënten een zwaar tekort gehad van 1 of meerdere van die bepaalde voedingssupplementen.

Je kunt het allemaal onzin noemen wat ik doe maar ik geloof hier gewoon in en niet in een prik waarvan de werking weg is na een aantal maanden.

Met of zonder prik kan ik andere besmetten (als ik Covid zou hebben) dus voor een ander hoef je niet te prikken.
Ook zie ik mezelf niet zo snel in het ziekenhuis komen hoor.
Zucht...
Ja als je covid krijgt ondanks vaccinatie kun je ook anderen besmetten....echter.... de kans dat je het krijgt is kleiner, de tijd dat je besmettelijk bent is korter (mocht je het toch krijgen) dus de kans dat je een andere besmet is een stuk kleiner dan zonder vaccinatie.

Echt laat je nou maar gewoon vaccineren, je hebt zo ongeveer de hele FvD/Engel/Haga argumentenlijst aangevoerd en ze zijn stuk voor stuk onzin gebleken.
Wat weerhoudt jou nou echt van het vaccineren, gewoon zonder smoesjes maar eerlijk?

[ Bericht 3% gewijzigd door devlinmr op 11-11-2021 15:38:15 ]
pi_202127115
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 15:25 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Jij had het er stellig over dat de 3e 4e etc prik voor meer bijwerkingen zou zorgen. Je komt nu met een bron dat mensen meer last hadden van de 2e (wat logisch is) maar nu met een "vraag" over hoe het met no 3,4, etc zal gaan.

Wellicht moet je om te beginnen al minder stellig zijn als je dingen niet weet. Hoef je ook niet terug te krabbelen.

FYI... Dat je bij je 2e prik meer last hebt is normaal, dat is bij elke vaccinatie het geval. Is gewoon een teken dat je immuunsysteem goed wakker is en aan de slag gaat.
[..]
vaccineren doen we al honderden jaren, er is geen enkele reden om te denken dat dat iets anders met je immuunsysteem doet dan het triggeren van een immuunrespons op een indringer en er voor te zorgen dat als het de volgende keer een echt virus is, je lijf het sneller herkent en opruimt. Iets waar je een immuunsysteem voor hebt gekregen.
[..]
Dat kan zeker geen kwaad. Maar die supplementen hebben geen enkele toegevoegde waarde als je gezond eet.
[..]
Zucht...
Ja als je covid krijgt ondanks vaccinatie kun je ook anderen besmetten....echter.... de kans dat je het krijgt is kleiner, de tijd dat je besmettelijk bent is korter (mocht je het toch krijgen) dus de kans dat je een andere besmet is een stuk kleiner dan zonder vaccinatie.
Nou ja, Hugo zei het toch, meer prikken, meer bijwerkingen, enige wat ik met hem eens ben, dus niet mijn stelling maar eigenlijk zijn stelling.

Ondanks goed eten kan het zijn dat je toch niet voldoende voedingsstoffen binnen krijgt, daarom die aanvulling voor zekerheid.

Als ik Covid krijg blijf ik gewoon thuis (kunnen veel helaas niet zeggen) dus zal ik helemaal niemand besmetten.
En mag sowieso toch vrijwel nergens naartoe en ben ook niet iemand die een valse QR code gaat gebruiken om tussen de hoestende mensen te begeven.

Meer kan ik niet doen.
pi_202127188
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 15:36 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]
Nou ja, Hugo zei het toch, meer prikken, meer bijwerkingen, enige wat ik met hem eens ben, dus niet mijn stelling maar eigenlijk zijn stelling.
Waarom blijf je hierin hangen? Jij gelooft die stelling blijkbaar, ondanks dat het net voor je ontkracht is.
quote:
Ondanks goed eten kan het zijn dat je toch niet voldoende voedingsstoffen binnen krijgt, daarom die aanvulling voor zekerheid.

Als ik Covid krijg blijf ik gewoon thuis (kunnen veel helaas niet zeggen) dus zal ik helemaal niemand besmetten.
Oh? dus je gaat je laten testen? en blijft daarna in quarantaine?

quote:
Meer kan ik niet doen.
Jawel, laat je vaccineren en stop met smoesjes verzinnen. Wat is nou de echte reden dat je het niet doet?
  donderdag 11 november 2021 @ 15:46:07 #237
345631 Scjvb
pi_202127277
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 15:10 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Ik ga niet meer in discussie over de details, heeft geen enkele zin. Je bent wat mij betreft gehersenspoeld door Hugo, Mark, de media en de farmaceutische industrie en ik ga daar niks aan veranderen vrees ik.

Waar ik een probleem mee heb is dat _jij_ andermans recht op zorg wil ontnemen door hen te straffen voor een keuze die ze zelf maken op basis van voorzichtigheid met hun lichaam en hun eigen afweging of ze het nodig achten en wenselijk vinden om een medische behandeling te ondergaan.

Snap je dat?

Verder zou het je sieren om niet kinderachtig aan name-calling te doen. Je bent toch een volwassen vent? Of stiekem toch nog een kleuter? Voer dan een normale discussie.
Uh, lol. En dat beweert iemand die zelf boter op zijn hoofd heeft qua sommige opmerkingen. ;) Voor het overige: check uw feiten/ opinies en kom zelf maar eens tot inzicht.

Sterkte in uw verdere leven, beste kerel! :)
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_202127311
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 15:41 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Waarom blijf je hierin hangen? Jij gelooft die stelling blijkbaar, ondanks dat het net voor je ontkracht is.
Ja die geloof ik ja, en jij hebt hem ontkracht? Je weet het zelf ook nog niet eens.

quote:
Oh? dus je gaat je laten testen? en blijft daarna in quarantaine?
Waarom zou ik me laten testen? Voel me supergezond atm.
Mocht ik klachten ondervinden dan zal ik me laten testen en uiteraard in quarantaine gaan.

quote:
Jawel, laat je vaccineren en stop met smoesjes verzinnen. Wat is nou de echte reden dat je het niet doet?
Stop gewoon met het opdringen van het vaccin.
pi_202127472
quote:
14s.gif Op donderdag 11 november 2021 15:46 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Uh, lol. En dat beweert iemand die zelf boter op zijn hoofd heeft qua sommige opmerkingen. ;) Voor het overige: check uw feiten/ opinies en kom zelf maar eens tot inzicht.

Sterkte in uw verdere leven, beste kerel! :)
Inzicht in wat? Ik weet precies hetzelfde als wat jij weet, ik volg ook gewoon alle informatie die wordt verstrekt. Ik geloof alleen de mooie praatjes niet van politici en andere informatiebronnen die aantoonbaar hebben gelogen en de boel voor de gek hebben gehouden. Dat mensen dat na meer dan 1,5 jaar nog steeds wel doen, vind ik hoogst opmerkelijk. En dan hier gaan zitten verkondigen dat je het recht van mensen op zorg wil afnemen, is het trieste resultaat van deze hersenspoeling op basis van leugens. Lekker cultuurtje wordt er gekweekt. Vind je dat zelf ook niet?

Hoe WEET jij al die dingen zo zeker waar je in gelooft? Wat als je er naast zit?

Heb je ooit zelf de instituten die je gelooft gecontroleerd?

Ben je de leugens en misleiding al vergeten? Of heb je nooit gezien dat je werd misleid?

In dat geval zou ik van mijn high horse afkomen en als de bliksem je kennis bijspijkeren.
pi_202127517
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 15:47 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]
Ja die geloof ik ja, en jij hebt hem ontkracht? Je weet het zelf ook nog niet eens.
Klopt daarom heb ik je 2 bronnen gegeven van mensen die het wel weten
quote:
[..]
Waarom zou ik me laten testen? Voel me supergezond atm.
Mocht ik klachten ondervinden dan zal ik me laten testen en uiteraard in quarantaine gaan.
Dat bedoelde ik ook. Maar is iig goed te horen. Kunnen een aantal gevaccineerden een voorbeeld aan nemen.
quote:
[..]
Stop gewoon met het opdringen van het vaccin.
Waarom ben je er zo bang voor? Ze zijn de enige fatsoenlijke manier om een virus in te dammen.
pi_202127727
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 15:56 schreef devlinmr het volgende:

[..]
[..]
Dat bedoelde ik ook. Maar is iig goed te horen. Kunnen een aantal gevaccineerden een voorbeeld aan nemen.
[..]
Waarom ben je er zo bang voor? Ze zijn de enige fatsoenlijke manier om een virus in te dammen.
Ik ben helemaal overtuigd, de prikafspraak staat, kan nie wachten.
pi_202127755
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 15:56 schreef devlinmr het volgende:

[..]
[..]
[..]
Tuurlijk. In het 98% gevaccineerde Portugal lopen de besmettingen weer lekker op (verdrievoudigd(!!) in 2 dagen tijd), maar blijf lekker heilig erin geloven dat alleen het vaccin gaat helpen. Er is meer nodig. Testen voor toegang voor iedereen ook gevaccineerden bijvoorbeeld. Laten we eens zorgen dat de besmettingen omlaag gaan of zo.
  donderdag 11 november 2021 @ 16:17:37 #243
345631 Scjvb
pi_202127909
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 16:08 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]
Tuurlijk. In het 98% gevaccineerde Portugal lopen de besmettingen weer lekker op (verdrievoudigd(!!) in 2 dagen tijd), maar blijf lekker heilig erin geloven dat alleen het vaccin gaat helpen. Er is meer nodig. Testen voor toegang voor iedereen ook gevaccineerden bijvoorbeeld. Laten we eens zorgen dat de besmettingen omlaag gaan of zo.
Entree via de QR-code is i.i.g. zo lek als een mandje. Testen voor toegang, ingevolge een negatieve uitslag, zou m.i. zowel voor gevaccineerden als niet gevaccineerden inderdaad nog het beste zijn.
pi_202128099
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:35 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Als je acuut geopereerd moet worden wachten ze echt niet.
Ongetwijfeld.
Maar dan lig je er 2 dagen vanwege die operatie, niet 2 weken vanwege Covid.
Die 50k Noord-Koreaanse levens gaan evengoed Oekraïense levens vernietigen. Het is de zoveelste meesterzet van Russische president - phpmystyle
pi_202128619
quote:

[..]
Sluit ik andere maatregelen uit? Waar dan?
Vaccinatie is en blijft gewoon de snelste en efficientste en goedkoopste manier om de instroom in de ziekenhuizen in te dammen.
Als daarnaast nog andere maatregelen nodig zijn dan is dat zo
pi_202129617
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 17:01 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Sluit ik andere maatregelen uit? Waar dan?
Omdat je alleen de hele blijft doordrammen over vaccinatie.
quote:
Vaccinatie is en blijft gewoon de snelste en efficientste en goedkoopste manier om de instroom in de ziekenhuizen in te dammen.
Als daarnaast nog andere maatregelen nodig zijn dan is dat zo
Het is en niet goedkoop en bewezen niet efficiënt genoeg. Maar goed. ^O^
  donderdag 11 november 2021 @ 18:24:25 #247
345631 Scjvb
pi_202129753
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 15:53 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Inzicht in wat? Ik weet precies hetzelfde als wat jij weet, ik volg ook gewoon alle informatie die wordt verstrekt. Ik geloof alleen de mooie praatjes niet van politici en andere informatiebronnen die aantoonbaar hebben gelogen en de boel voor de gek hebben gehouden. Dat mensen dat na meer dan 1,5 jaar nog steeds wel doen, vind ik hoogst opmerkelijk. En dan hier gaan zitten verkondigen dat je het recht van mensen op zorg wil afnemen, is het trieste resultaat van deze hersenspoeling op basis van leugens. Lekker cultuurtje wordt er gekweekt. Vind je dat zelf ook niet?

Hoe WEET jij al die dingen zo zeker waar je in gelooft? Wat als je er naast zit?

Heb je ooit zelf de instituten die je gelooft gecontroleerd?

Ben je de leugens en misleiding al vergeten? Of heb je nooit gezien dat je werd misleid?

In dat geval zou ik van mijn high horse afkomen en als de bliksem je kennis bijspijkeren.
Er bestaat volledige erkenning dat lang alles niet op rolletjes loopt. Ik sta in nauw verband met deze instellingen en in dezen heeft niemand er baat bij de gewone burger te dwarsbomen.

Niet in laatste plaats brengt de coronacrisis een uiterst complexe situatie met zich mee. Voorts heb ik ook al verscheidene malen inhoudelijk op u gereageerd, maar tóch komt het telkens niet bij u binnen of het is pure onwil. Daarbij is het ook erg hinderlijk en zonde van m'n tijd om mijzelf te moeten blijven herhalen uit een eerdere post. Verder heeft u mij niet eens nodig om aan informatie te komen, heb ik al eens gezegd.

Bij ogenschijnlijk onverbeterlijke complotdenkers, zoals onder anderen u zich etaleert, is op dit moment niemand gebaat.
Daar is geen kruid tegen gewassen. Maar zowel u als andere gelijkgestemden mogen elkaar over dergelijke opvattingen best een high five geven hoor! Alleen valt door weldenkende mensen, die kennelijk toch nét even wat dichterbij de realiteit staan, daar niet tegenop te discussiëren. ;)

Scjvb
pi_202129805
quote:
14s.gif Op donderdag 11 november 2021 18:24 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Er bestaat volledige erkenning dat lang alles niet op rolletjes loopt. Ik sta in nauw verband met deze instellingen en in dezen heeft niemand er baat bij de gewone burger te dwarsbomen.

Niet in laatste plaats brengt de coronacrisis een uiterst complexe situatie met zich mee. Voorts heb ik ook al verscheidene malen inhoudelijk op u gereageerd, maar tóch komt het telkens niet bij u binnen of het is pure onwil. Daarbij is het ook erg hinderlijk en zonde van m'n tijd om mijzelf te moeten blijven herhalen uit een eerdere post. Verder heeft u mij niet eens nodig om aan informatie te komen, heb ik al eens gezegd.

Bij onverbeterlijke complotdenkers, zoals ander anderen u zich hier etaleert, is op dit moment niemand gebaat.
Daar is geen kruid tegen gewassen. Maar zowel u als andere gelijkgestemden mogen elkaar over dergelijke opvattingen best een high five geven hoor! Alleen valt door weldenkende mensen, die kennelijk toch nét even wat dichterbij de realiteit staan, daar niet tegenop te discussiëren.

Scjvb

;)
Ik blijf hetzelfde punt herhalen omdat je stug lijkt vast te houden aan het idee dat andermans rechten ontnemen een goed idee is.

Dat is de kern van je openingpost en daar draait deze discussie uiteindelijk om.

Maar wat was jouw antwoord daarop:

En overdrijven is ook een vak.

In NL is er geen enkele sprake van het schenden van andermans rechten, zoals u het hier omschrijft.
Dit is klinkklare onzin en het verdraaien van feiten waar verder niemand wat aan heeft. Het tot zich nemen en het laten toedienen van een vaccin door de GGD blijft namelijk eenieders eigen vrije keuze.

Jij noemt het overdrijving, terwijl het gewoon een feit is.

Het gaat er niet om of er in NL schending is van rechten, maar dat jij hier verkondigt dat dat een oplossing voor een probleem is.

Het doet er helemaal niet toe wat ze bij de GGD of in NL doen, maar waar jij in dit topic voor pleit: discriminatie.

Daar ga je niet op in.
pi_202129915
quote:

[..]
Tuurlijk. In het 98% gevaccineerde Portugal lopen de besmettingen weer lekker op (verdrievoudigd(!!) in 2 dagen tijd), maar blijf lekker heilig erin geloven dat alleen het vaccin gaat helpen.
Ik kan hierover geen bericht vinden alleen dat de rt op 1.1 zit heb je voor ons een bron van die verdrievoudiging.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 november 2021 @ 18:44:31 #250
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202130039
quote:

[..]
Boeien. Niemand geeft een ruk om het aantal besmettingen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')