De aap komt zo wel langzaam uit de mouw. Ik heb geen boodschap aan mensen die denken dat ze alles beter weten, die complotten verspreiden en daarnaast een gevaar zijn voor vele anderen. Mag je best een poppenkast vinden, maar dat vind ik van die hele antivax beweging. Het is echt treurig hoe moeilijk mensen doen over een simpel vaccin, één van velen die ze al eens gehad hebben in hun leven.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat voor steentje heb je bijgedragen dan. Dat je asymptomatisch verspreid en dit ongeremd, overal kunt doen? Dat je straks je booster kunt halen?
Blijkbaar heb je er in je eigen ogen nogal veel aan gedaan. En schop je daarom nogal gefrustreerd om je heen op mensen die zich niet lenen voor deze poppenkast.
Word je straks nog bozer als je voor prikje 4 mag ? Kun jij je afvragen waar je nu precies een steentje aan bijdraagt.
Een vaccin immuniseert. Covid-vaccins immuniseren niet. Dus ze voldoen niet.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:26 schreef Scjvb het volgende:
[..]
@:Ali_Kannibali, na een drukke dag las ik zojuist het topic en alle reactie(s).
Dat de vaccins mogelijk nog niet de gehoopte uitweg bieden is een zeer discutabel zaak, waarover het laatste woord nog lang niet gezegd is.
Ja, ik heb net covid gehad, niks aan de hand.quote:Maar kennelijk baart het vaccin u ook meer zorgen dan het virus. Goed bezig man!
Dat is een aanname die je niet kunt bewijzen.quote:Bedenk daarbij ook goed dat wanneer er geen vaccins waren ontwikkeld tegen Covid-19, ongeacht de ongebruikelijke snelheid, dat het plaatje er heel wat desastreuzer had uitgezien, zo niet tegen hel en verdoemenis aan.
Als het aan mij had gelegen, waren de massa's niet hysterisch bang gemaakt met valse informatie over doodvallende Chinezen op straat, verbrande lijken in India, en meer van dat soort onzin. Als het aan mij had gelegen, had men dokters niet verboden om zieken te behandelen met standaardmiddelen. Als het aan mij had gelegen, had men niet beweerd niets te weten van het virus, maar al wel dat een vaccin het ENIGE middel was om het te bestrijden. Die apocalyptische gevolgen van dien zijn opnieuw nergens op gebaseerd. Ja, als je de hele zorg uitholt, creeer je een kunstmatige apocalypse, maar dat was niet onvermijdelijk geweest.quote:En als het aan u had gelegen waren er vast ook geen vaccinatiecampagnes opgetuigd met alle apocalyptische gevolgen van dien.
Dat weet je helemaal niet. Portugal met Nederland vergelijken slaat nergens op, twee totaal verschillende landen. We moeten nog zien of het virus uit Portugal wegblijft.quote:Wanneer iedereen vrijwel volledig gevaccineerd zou zijn, zoals in Portugal waar de jongste recensies omtrent Covid-19 onlangs een stuk rooskleuriger zijn geworden, zou het plaatje er nu heel anders uit zien.
Wat is dit nu weer voor een vreselijk arrogante opmerking? Heb je het soms nodig om mensen uit de hoogte toe te spreken?quote:Ik weet dat één zwaluw dan nog geen zomer maakt, zo belangrijk bent u als enkeling nu ook weer niet.
Ik heb net covid gehad dus ben al immuun. Bemoei je met je eigen zaken. Discussieer met argumenten, niet met dit soort stupide gebrabbel waarin je mij weleens gaat vertellen wat ik moet doen als onbenul. Dat je je vaccintjes hebt gehaald is gewoon een feit toch? Binnenkort een booster, hoera.quote:Dus ga nu zelf uw ''vaccintjes'' maar eens halen, stoere boy, en wees tenminste voorbeeldig i.p.v. hier anderen tegen te spreken. Aantrappen tegen opbouwende kritiek en het tegenspreken van onomstotelijke informatie van meerdere leden is bij voorbaat al kansloos!
Vaccinatie is geen garantie op niet-opname en vaccinatie is ook niet gegarandeerd veilig. Het is dus volstrekt onrechtmatig om mensen te willen dwingen een medische ingreep te ondergaan door middel van bestraffing terwijl ze die niet nodig hebben, die niet per se veilig uitpakt en waarvoor geen compensatie wordt geleverd als het wel fout gaat. Nogmaals, mensen betalen al jarenlang voor de zorg, dus iedereen die heeft betaald heeft er recht op, of je nu toevallig met de waan van de dag een vaccin neemt of niet. Het feit dat een ander een vaccin neemt, maak van degene die dat niet doet geen tweederangsburger.quote:En al zeker wordt achter de coulissen gebrainstormd over zaken als fikse 'eigen bijdrages' zoals in Singapore voor bepaalde patiënten die onder het kopje 'eigen schuld dikke bult' vallen.
Maar natuurlijk blijft rechtmatig en waardig onderscheid gemaakt worden tussen patiënten met een verschillend type diabetes. Personen bij wie het vaccin niet goed werkt door medische omstandigheden die door Corona in het ziekenhuis verdwijnen worden in geval dát natuurlijk ook ontzien.![]()
Ja, en toch betalen we al jaren voor die kosten met zijn allen. Het is maar net wat voor maatschappij je wil natuurlijk. Maar we hebben hier ook rechten. Jij wil aan die rechten toornen. Dat maakt je een eng tyranniek mannetje in mijn ogen, want je wil anderen dwingen iets tegen hun zin te doen en respecteert hun vrijheid van gedachten, mening, lichamelijke integriteit en vrijheid niet. Daardoor heb jij geen enkel recht van spreken in een rechtsstaat, maar moet je misschien in een of andere dictatuur gaan wonen waar dat soort neigingen wel als de norm gelden, en je enge ideeen hier vooral voor jezelf houden, want in een beschaafd land horen ze niet thuis.quote:Als bijzaak, maar niet helemaal onbelangrijk in het heetst van de strijd tegen deze akelige pandemie, zou het inderdaad ook fijn zijn wanneer bepaalde mensen ook wat minder ongezond zouden leven als zo'n leefstijl diabetes type 2 veroorzaakt, hartklachten en een verhoogde kans om met 'n weinig gracieuze boog op de IC te belanden.
Ten overvloede is het nog zo dat deze mensen de samenleving normaliter ook een godsvermogen kosten door ongezond eten, roken, et cetera.
Bedankt en hetzelfde.quote:Fijne avond verder!
Scjvb
Hier is alvast een reden:quote:Op woensdag 10 november 2021 22:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Noem een reden om geen vaccin te nemen. Ik geef je alvast één van de voordelen: je verkleint de kans dat je enorm ziek wordt en longklachten krijgt van toch wel behoorlijk (1 op 1000 minimaal, mogelijk veel meer) naar nihil.
Nou weet ik niet eens of dit sarcastisch is of nietquote:Op woensdag 10 november 2021 23:13 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Hier is alvast een reden:
[ link | afbeelding ]
Je wilt het misschien niet horen maar er zijn mensen doodgegaan door de vaccinatie, je hoort er alleen vrijwel niet over in de MSM.quote:Op woensdag 10 november 2021 23:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou weet ik niet eens of dit sarcastisch is of niet
Je kan hier de hele waslijst aan andere bijwerkingen aan toevoegen.quote:Op woensdag 10 november 2021 23:13 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Maar onze minister die leugen op leugen stapelt heb je wel wat mee?quote:Op woensdag 10 november 2021 23:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De aap komt zo wel langzaam uit de mouw. Ik heb geen boodschap aan mensen die denken dat ze alles beter weten, die complotten verspreiden en daarnaast een gevaar zijn voor vele anderen. Mag je best een poppenkast vinden, maar dat vind ik van die hele antivax beweging. Het is echt treurig hoe moeilijk mensen doen over een simpel vaccin, één van velen die ze al eens gehad hebben in hun leven.
Ik denk voor mezelf. En daarbij weet ik precies wanneer ik dingen van anderen aan moet nemen en wanneer niet, maar ik zal altijd kritisch blijven en nooit iets zomaar aannemen. Dat is ook precies hoe wetenschap werkt en hoe ik ben opgeleid. Erken dat je niet alles perfect weet, en probeer wat te zoeken achter wat mensen zoals Hugo zeggen.quote:Op woensdag 10 november 2021 23:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Maar onze minister die leugen op leugen stapelt heb je wel wat mee?
Gast neem nog een spuitje. Loop je alleen maar verder het doolhof in.
Dat is niet waar. Ik zit niet vanaf dag 1 zo in de wedstrijd. Ik dacht oprecht dat het om een pandemie ging. Maar ontdekte steeds meer aanwijzingen dat er andere mechanismen aan het werk zijn. Dingen klopten niet voor mijn gevoel. Dan ga je andere bronnen aanboren.quote:Op woensdag 10 november 2021 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk voor mezelf. En daarbij weet ik precies wanneer ik dingen van anderen aan moet nemen en wanneer niet, maar ik zal altijd kritisch blijven en nooit iets zomaar aannemen. Dat is ook precies hoe wetenschap werkt en hoe ik ben opgeleid. Erken dat je niet alles perfect weet, en probeer wat te zoeken achter wat mensen zoals Hugo zeggen.
Al die maatregelen zijn gewoon politieke beslissingen waar geen goed of fout is, je kan hooguit kritisch zijn of iets wel doet wat het zou moeten doen. Maar wat jullie doen is de complete wetenschap niet eens in twijfel trekken, maar compleet afwijzen en afdoen als fake-news. Je denkt gewoon kritisch te zijn, terwijl schapen als ik (je zegt het niet, maar dat denk je wel) trouw opperheer Hugo volgen. Dat is niet zo, je gedraagt je als een opstandige puber die nee zegt tegen elke vorm van autoriteit.
Het gaat niet om één vaccin, het gaat om waarschijnlijk twee keer per jaar een boosterprik. Elke boosterprik die je neemt loop je kans op myocarditis en andere rotzooi. Dus als je niet begrijpt dat heel veel mensen daar geen zin in hebben zit er iets niet helemaal lekker.quote:Op woensdag 10 november 2021 23:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De aap komt zo wel langzaam uit de mouw. Ik heb geen boodschap aan mensen die denken dat ze alles beter weten, die complotten verspreiden en daarnaast een gevaar zijn voor vele anderen. Mag je best een poppenkast vinden, maar dat vind ik van die hele antivax beweging. Het is echt treurig hoe moeilijk mensen doen over een simpel vaccin, één van velen die ze al eens gehad hebben in hun leven.
Nogmaals.. er zijn mensen overleden of mensen met ernstige bijwerkingen. Zolang de overheid en medicijnenindustre dit niet erkend kan je geen zuivere cijfers hanteren. Op de één of andere manier willen mensen hier dit ook nirt erkennen. Neem even de moeite om je er in te verdiepen. Kijk bijv is een keer een docu over het beleid van medicijnenindustrie. the bleeding edge. Er gebeurt nu exact hetzelfde als wat er toen gebeurd is. Er vallen veel slachtoffers, niet duizenden, niet tienduizenden maar 100 duizenden.. en deze worden genegeerd.quote:Op woensdag 10 november 2021 23:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb eens zo'n weektabel gedownload, en die geeft geen oversterfte waarden.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:03 schreef bellamy13 het volgende:
[..]
Nogmaals.. er zijn mensen overleden of mensen met ernstige bijwerkingen. Zolang de overheid en medicijnenindustre dit niet erkend kan je geen zuivere cijfers hanteren. Op de één of andere manier willen mensen hier dit ook nirt erkennen. Neem even de moeite om je er in te verdiepen. Kijk bijv is een keer een docu over het beleid van medicijnenindustrie. the bleeding edge. Er gebeurt nu exact hetzelfde als wat er toen gebeurd is. Er vallen veel slachtoffers, niet duizenden, niet tienduizenden maar 100 duizenden.. en deze worden genegeerd.
Wat wel bijzonder is. Zoek zelf eens naar de sterftecijfers per week bij het cbs. Daar zie je dit jaar een grotere oversterfte dan vorig jaar. Terwijl er minder corona doden en minder corona patiënten in de ziekenhuizen zijn.
Nee, zo knap is dat niet, de wetenschap is dat je een virus alleen definitief eronder kunt krijgen met een vaccin.quote:Op donderdag 11 november 2021 00:20 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Vanaf dag 1 wisten ze al dat het vaccin de oplossing van de pandemie zou zijn, er was amper bekend watvoor virus het was en het vaccin was nog niet eens op de markt. Best knap
Virus, prikje, klaar is natuurlijk ook wel een simplistische gedachte. Al in het voorjaar was duidelijk dat het huidige vaccin Delta niet kan tegenhouden. Maar wel de druk op de zorg ontlasten.quote:Op woensdag 10 november 2021 23:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Ik zit niet vanaf dag 1 zo in de wedstrijd. Ik dacht oprecht dat het om een pandemie ging. Maar ontdekte steeds meer aanwijzingen dat er andere mechanismen aan het werk zijn. Dingen klopten niet voor mijn gevoel. Dan ga je andere bronnen aanboren.
Immers, binnen de gevestigde instituten vind je slechts het gepushte narratief. Serieuze wetenschap wat een andere kant belichtte is al in een vroeg stadium de nek omgedraaid, de wetenschappers met pek en veren uitgekotst door de scene.
De precieze beweegredenen ken ik ook niet. Maar het verhaal van een virus, een prikje en klaar. Dat is een 'ship well sailed'.
Omdat het koppelen van mijn vaccinatie gegevens aan mijn medische gegevens oa mijn ziektekostenverzekering geen zak aangaan en al helemaal niet aan de FvDquote:Op woensdag 10 november 2021 21:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor een flauwekul?
Waarom heb je er zoveel moeite mee dat er precies inzichtelijk wordt gemaakt wie er primair door covid op de IC ligt?
Er zijn ook mensen doodgegaan terwijl ze onderweg waren naar de vaccinatielocatie.quote:Op woensdag 10 november 2021 23:17 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Je wilt het misschien niet horen maar er zijn mensen doodgegaan door de vaccinatie, je hoort er alleen vrijwel niet over in de MSM.
Tis in ieder geval een goede reden om niet te vaccineren
Nog nooit ergens "gemodificeerd zetmeel" op zien staan? Moet je beter zoekenquote:Op woensdag 10 november 2021 21:46 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Volgens mij moet het bij de ingrediënten vermeld worden als het meer dan 1% is, ik kom het nooit tegen.
Het zit wel vaak in veevoer.
quote:Op woensdag 10 november 2021 23:13 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Iemand die voor de operatie positief test op Covid wordt niet geopereerd.quote:Op woensdag 10 november 2021 18:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Lijkt me vrij essentieel. Ik hoef bijvoorbeeld niet te weten of iemand die hersenchirurgie heeft gehad en daarom op de IC ligt een positieve PCR uitslaat. Of die nu wel of niet is gevaccineerd.
Anders schilderen mensen het plaatje heel makkelijk in he.
En we zitten geeneens in BNWquote:
Hugo heeft dus wel gelijk dat mensen niet weten wat ze in hun mond steken.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:38 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Nog nooit ergens "gemodificeerd zetmeel" op zien staan? Moet je beter zoeken
Myocarditis :quote:Op woensdag 10 november 2021 21:59 schreef bellamy13 het volgende:
[..]
Oprechte vraag.. maar bekijk het filmpje hierboven (sorry duurt 10min) en vertrouw je dan nog steeds de cijfers ? Hier zie je dat duizenden mensen die serieuse bijwerkingen hebben niet gehoord worden. Ze worden letterlijk genegeerd. Hoe kan ik dan nog vertrouwen op de cijfers als dit zomaar kan en mag gebeuren?
Nogmaals oprechte vraag...
BNW is de nieuwe werkelijkheid. Straks moeten wij in BNW posten en worden wetenschappelijk onderbouwde redeneringen niet meer geaccepteerdquote:
Sorry, moest inderdaad genetisch gemodificeerd zetmeel zijnquote:Op donderdag 11 november 2021 08:44 schreef BertV het volgende:
[..]
Hugo heeft dus wel gelijk dat mensen niet weten wat ze in hun mond steken.
Gemodificeerd zetmeel is niet genetisch gemodificeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |