Dat klinkt al heel wat minder stellig dan wat je net zei. Toevallig omdat je geen bronnen kon vinden buiten je onderbuik?quote:Op donderdag 11 november 2021 15:01 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Het is even afwachten wat al die boosters gaan doen met de bijwerkingen,
we gaan het de komende jaren zien.
Je gaat je laten besmetten door iemand met Corona?quote:Hoop voor jou dat je gewoon een weldoordachte keus maakt en dat je zo lang mogelijk gezond blijft (voor iedereen hoop ik dat trouwens).
Ik doe het niet met een prik maar ik heb mijn eigen manieren daarvoor.
Jij vertrouwd de cijfers dus niet en snapt de basale statistiek die ik je hier probeer uit te leggen nog steeds niet.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nadere duiding IC opnamen ipv globale cijfers.
Hoeveel mensen liggen er sec door covid.
Hoe wil je het nog meer "wiskundig uitgelegd"
Ach, polio krijg je ook 3x als kind, en als je dan later naar het buitenland gaat wordt het zelfs aangeraden om het een 4e keer te nemenquote:Op donderdag 11 november 2021 15:04 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dat is geen immuniteit. Dat is een pleister die je elke zoveel maanden moet vervangen en die je ook nog eens flink ziek kan maken.
Ik ga niet meer in discussie over de details, heeft geen enkele zin. Je bent wat mij betreft gehersenspoeld door Hugo, Mark, de media en de farmaceutische industrie en ik ga daar niks aan veranderen vrees ik.quote:
Dit zijn wel heel veel woorden om te zeggen dat je argumenten op zijn en je tot inzicht bent gekomen dat je het inderdaad niet snapt.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:10 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik ga niet meer in discussie over de details, heeft geen enkele zin. Je bent wat mij betreft gehersenspoeld door Hugo, Mark, de farmaceutische industrie en ik ga daar niks aan veranderen.
Waar ik een probleem mee heb is dat _jij_ andermans recht op zorg wil ontnemen door hen te straffen voor een keuze die ze zelf maken op basis van voorzichtigheid met hun lichaam en hun eigen afweging of ze het nodig achten om een medische behandeling te ondergaan.
Dat vind ik een walgelijke neiging en in een rechtsstaat hoort dat helemaal niet thuis. Daar respecteren we andermans vrijheden, keuzes en lichamelijke integriteit en gaan we mensen niet straffen omdat ze een keuze maken die niet overeenkomt met je eigen overtuigingen. Helaas lijken die dagen nu echter achter ons te liggen en worden we bestuurd door schoften die via loopholes in de wet erin slagen om mensen toch tot tweederangsburgers te maken.
Snap je dat?
Verder zou het je sieren om niet kinderachtig aan name-calling te doen. Je bent toch een volwassen vent? Of stiekem toch nog een kleuter?
En hoelang moet je met welke frequentie covid-vaccins blijven nemen?quote:Op donderdag 11 november 2021 15:07 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ach, polio krijg je ook 3x als kind, en als je dan later naar het buitenland gaat wordt het zelfs aangeraden om het een 4e keer te nemen
En dat voor een ziekte die in Nederland niet voorkomt en ook nog eens minder dodelijk is als covid.
Zijn zat bronnen over te vinden.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:04 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dat klinkt al heel wat minder stellig dan wat je net zei. Toevallig omdat je geen bronnen kon vinden buiten je onderbuik?
Komende jaren omdat je vastzit aan een prikabonnement, dat zijn 1-2 prikken per jaar. Wat gaat dat doen met je immuunsysteem iedere keer? Ik vraag het me af en volgens mij zou iedereen dat af moeten vragen toch en niet klakkeloos alles geloven wat de regering zegt.quote:Hoezo komende jaren? bijwerkingen van vaccins zijn direct zal ongeveer 2 weken duren voordat het vaccin volledig is afgebroken en afgevoerd door je lijf. Het mRNA gedeelte zelfs al in een dag of 5
Nee, ik zorg dat mijn immuunsysteem optimaal werkt door:quote:Je gaat je laten besmetten door iemand met Corona?
Er kunnen inderdaad ernstige complicaties uit het vaccin komen. Maar dit zijn uitzonderingen.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:03 schreef bellamy13 het volgende:
Nogmaals.. er zijn mensen overleden of mensen met ernstige bijwerkingen. Zolang de overheid en medicijnenindustre dit niet erkend kan je geen zuivere cijfers hanteren. Op de één of andere manier willen mensen hier dit ook nirt erkennen. Neem even de moeite om je er in te verdiepen. Kijk bijv is een keer een docu over het beleid van medicijnenindustrie. the bleeding edge. Er gebeurt nu exact hetzelfde als wat er toen gebeurd is. Er vallen veel slachtoffers, niet duizenden, niet tienduizenden maar 100 duizenden.. en deze worden genegeerd.
Dit zou misschien ook door uitgestelde zorg komen?quote:Wat wel bijzonder is. Zoek zelf eens naar de sterftecijfers per week bij het cbs. Daar zie je dit jaar een grotere oversterfte dan vorig jaar. Terwijl er minder corona doden en minder corona patiënten in de ziekenhuizen zijn.
Jij had het er stellig over dat de 3e 4e etc prik voor meer bijwerkingen zou zorgen. Je komt nu met een bron dat mensen meer last hadden van de 2e (wat logisch is) maar nu met een "vraag" over hoe het met no 3,4, etc zal gaan.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:16 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Zijn zat bronnen over te vinden.
Bijvoorbeeld:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-hoofdpijn-moe-lareb
"Wel lijken sommige mensen meer last te hebben van hun tweede prik dan van hun eerste."
Ik vraag me dan hoe mensen gaan reageren op een derde, vierde, vijfde prik..
vaccineren doen we al honderden jaren, er is geen enkele reden om te denken dat dat iets anders met je immuunsysteem doet dan het triggeren van een immuunrespons op een indringer en er voor te zorgen dat als het de volgende keer een echt virus is, je lijf het sneller herkent en opruimt. Iets waar je een immuunsysteem voor hebt gekregen.quote:[..]
Komende jaren omdat je vastzit aan een prikabonnement, dat zijn 1-2 prikken per jaar. Wat gaat dat doen met je immuunsysteem iedere keer? Ik vraag het me af en volgens mij zou iedereen dat af moeten vragen toch en niet klakkeloos alles geloven wat de regering zegt.
[..]
Dat kan zeker geen kwaad. Maar die supplementen hebben geen enkele toegevoegde waarde als je gezond eet.quote:Nee, ik zorg dat mijn immuunsysteem optimaal werkt door:
- Goed slapen
- Goed bewegen
- Goed gezond eten
- Veel coïtus
- Voedingssupplementen (met name Zink, Selenium, Vitamine C, Vitamine D) ter aanvulling
Zucht...quote:Volgens onderzoekers hebben hele zieke corona patiënten een zwaar tekort gehad van 1 of meerdere van die bepaalde voedingssupplementen.
Je kunt het allemaal onzin noemen wat ik doe maar ik geloof hier gewoon in en niet in een prik waarvan de werking weg is na een aantal maanden.
Met of zonder prik kan ik andere besmetten (als ik Covid zou hebben) dus voor een ander hoef je niet te prikken.
Ook zie ik mezelf niet zo snel in het ziekenhuis komen hoor.
Nou ja, Hugo zei het toch, meer prikken, meer bijwerkingen, enige wat ik met hem eens ben, dus niet mijn stelling maar eigenlijk zijn stelling.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:25 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Jij had het er stellig over dat de 3e 4e etc prik voor meer bijwerkingen zou zorgen. Je komt nu met een bron dat mensen meer last hadden van de 2e (wat logisch is) maar nu met een "vraag" over hoe het met no 3,4, etc zal gaan.
Wellicht moet je om te beginnen al minder stellig zijn als je dingen niet weet. Hoef je ook niet terug te krabbelen.
FYI... Dat je bij je 2e prik meer last hebt is normaal, dat is bij elke vaccinatie het geval. Is gewoon een teken dat je immuunsysteem goed wakker is en aan de slag gaat.
[..]
vaccineren doen we al honderden jaren, er is geen enkele reden om te denken dat dat iets anders met je immuunsysteem doet dan het triggeren van een immuunrespons op een indringer en er voor te zorgen dat als het de volgende keer een echt virus is, je lijf het sneller herkent en opruimt. Iets waar je een immuunsysteem voor hebt gekregen.
[..]
Dat kan zeker geen kwaad. Maar die supplementen hebben geen enkele toegevoegde waarde als je gezond eet.
[..]
Zucht...
Ja als je covid krijgt ondanks vaccinatie kun je ook anderen besmetten....echter.... de kans dat je het krijgt is kleiner, de tijd dat je besmettelijk bent is korter (mocht je het toch krijgen) dus de kans dat je een andere besmet is een stuk kleiner dan zonder vaccinatie.
Waarom blijf je hierin hangen? Jij gelooft die stelling blijkbaar, ondanks dat het net voor je ontkracht is.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:36 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Nou ja, Hugo zei het toch, meer prikken, meer bijwerkingen, enige wat ik met hem eens ben, dus niet mijn stelling maar eigenlijk zijn stelling.
Oh? dus je gaat je laten testen? en blijft daarna in quarantaine?quote:Ondanks goed eten kan het zijn dat je toch niet voldoende voedingsstoffen binnen krijgt, daarom die aanvulling voor zekerheid.
Als ik Covid krijg blijf ik gewoon thuis (kunnen veel helaas niet zeggen) dus zal ik helemaal niemand besmetten.
Jawel, laat je vaccineren en stop met smoesjes verzinnen. Wat is nou de echte reden dat je het niet doet?quote:Meer kan ik niet doen.
Uh, lol. En dat beweert iemand die zelf boter op zijn hoofd heeft qua sommige opmerkingen.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:10 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik ga niet meer in discussie over de details, heeft geen enkele zin. Je bent wat mij betreft gehersenspoeld door Hugo, Mark, de media en de farmaceutische industrie en ik ga daar niks aan veranderen vrees ik.
Waar ik een probleem mee heb is dat _jij_ andermans recht op zorg wil ontnemen door hen te straffen voor een keuze die ze zelf maken op basis van voorzichtigheid met hun lichaam en hun eigen afweging of ze het nodig achten en wenselijk vinden om een medische behandeling te ondergaan.
Dat vind ik een walgelijke neiging en in een rechtsstaat hoort dat helemaal niet thuis. Daar respecteren we andermans vrijheden, keuzes en lichamelijke integriteit en gaan we mensen niet straffen omdat ze een keuze maken die niet overeenkomt met je eigen overtuigingen. Helaas lijken die dagen nu echter achter ons te liggen en worden we bestuurd door schoften die via loopholes in de wet erin slagen om mensen toch tot tweederangsburgers te maken.
Snap je dat?
Verder zou het je sieren om niet kinderachtig aan name-calling te doen. Je bent toch een volwassen vent? Of stiekem toch nog een kleuter? Voer dan een normale discussie.
Ja die geloof ik ja, en jij hebt hem ontkracht? Je weet het zelf ook nog niet eens.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:41 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Waarom blijf je hierin hangen? Jij gelooft die stelling blijkbaar, ondanks dat het net voor je ontkracht is.
Waarom zou ik me laten testen? Voel me supergezond atm.quote:Oh? dus je gaat je laten testen? en blijft daarna in quarantaine?
Stop gewoon met het opdringen van het vaccin.quote:Jawel, laat je vaccineren en stop met smoesjes verzinnen. Wat is nou de echte reden dat je het niet doet?
Inzicht in wat? Ik weet precies hetzelfde als wat jij weet, ik volg ook gewoon alle informatie die wordt verstrekt. Ik geloof alleen de mooie praatjes niet van politici en andere informatiebronnen die aantoonbaar hebben gelogen en de boel voor de gek hebben gehouden. Dat mensen dat na meer dan 1,5 jaar nog steeds wel doen, vind ik hoogst opmerkelijk. En dan hier gaan zitten verkondigen dat je het recht van mensen op zorg wil afnemen, is het trieste resultaat van deze hersenspoeling op basis van leugens. Lekker cultuurtje wordt er gekweekt. Vind je dat zelf ook niet?quote:Op donderdag 11 november 2021 15:46 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Uh, lol. En dat beweert iemand die zelf boter op zijn hoofd heeft qua sommige opmerkingen.Voor het overige: check uw feiten/ opinies en kom zelf maar eens tot inzicht.
Sterkte in uw verdere leven, beste kerel!
Klopt daarom heb ik je 2 bronnen gegeven van mensen die het wel wetenquote:Op donderdag 11 november 2021 15:47 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ja die geloof ik ja, en jij hebt hem ontkracht? Je weet het zelf ook nog niet eens.
Dat bedoelde ik ook. Maar is iig goed te horen. Kunnen een aantal gevaccineerden een voorbeeld aan nemen.quote:[..]
Waarom zou ik me laten testen? Voel me supergezond atm.
Mocht ik klachten ondervinden dan zal ik me laten testen en uiteraard in quarantaine gaan.
Waarom ben je er zo bang voor? Ze zijn de enige fatsoenlijke manier om een virus in te dammen.quote:[..]
Stop gewoon met het opdringen van het vaccin.
Ik ben helemaal overtuigd, de prikafspraak staat, kan nie wachten.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:56 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Klopt daarom heb ik je 2 bronnen gegeven van mensen die het wel weten
[..]
Dat bedoelde ik ook. Maar is iig goed te horen. Kunnen een aantal gevaccineerden een voorbeeld aan nemen.
[..]
Waarom ben je er zo bang voor? Ze zijn de enige fatsoenlijke manier om een virus in te dammen.
Tuurlijk. In het 98% gevaccineerde Portugal lopen de besmettingen weer lekker op (verdrievoudigd(!!) in 2 dagen tijd), maar blijf lekker heilig erin geloven dat alleen het vaccin gaat helpen. Er is meer nodig. Testen voor toegang voor iedereen ook gevaccineerden bijvoorbeeld. Laten we eens zorgen dat de besmettingen omlaag gaan of zo.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:56 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Klopt daarom heb ik je 2 bronnen gegeven van mensen die het wel weten
[..]
Dat bedoelde ik ook. Maar is iig goed te horen. Kunnen een aantal gevaccineerden een voorbeeld aan nemen.
[..]
Waarom ben je er zo bang voor? Ze zijn de enige fatsoenlijke manier om een virus in te dammen.
Entree via de QR-code is i.i.g. zo lek als een mandje. Testen voor toegang, ingevolge een negatieve uitslag, zou m.i. zowel voor gevaccineerden als niet gevaccineerden inderdaad nog het beste zijn.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Tuurlijk. In het 98% gevaccineerde Portugal lopen de besmettingen weer lekker op (verdrievoudigd(!!) in 2 dagen tijd), maar blijf lekker heilig erin geloven dat alleen het vaccin gaat helpen. Er is meer nodig. Testen voor toegang voor iedereen ook gevaccineerden bijvoorbeeld. Laten we eens zorgen dat de besmettingen omlaag gaan of zo.
Ongetwijfeld.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als je acuut geopereerd moet worden wachten ze echt niet.
Sluit ik andere maatregelen uit? Waar dan?quote:Op donderdag 11 november 2021 16:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Tuurlijk. In het 98% gevaccineerde Portugal lopen de besmettingen weer lekker op (verdrievoudigd(!!) in 2 dagen tijd), maar blijf lekker heilig erin geloven dat alleen het vaccin gaat helpen. Er is meer nodig. Testen voor toegang voor iedereen ook gevaccineerden bijvoorbeeld. Laten we eens zorgen dat de besmettingen omlaag gaan of zo.
Omdat je alleen de hele blijft doordrammen over vaccinatie.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:01 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Sluit ik andere maatregelen uit? Waar dan?
Het is en niet goedkoop en bewezen niet efficiënt genoeg. Maar goed.quote:Vaccinatie is en blijft gewoon de snelste en efficientste en goedkoopste manier om de instroom in de ziekenhuizen in te dammen.
Als daarnaast nog andere maatregelen nodig zijn dan is dat zo
Er bestaat volledige erkenning dat lang alles niet op rolletjes loopt. Ik sta in nauw verband met deze instellingen en in dezen heeft niemand er baat bij de gewone burger te dwarsbomen.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:53 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Inzicht in wat? Ik weet precies hetzelfde als wat jij weet, ik volg ook gewoon alle informatie die wordt verstrekt. Ik geloof alleen de mooie praatjes niet van politici en andere informatiebronnen die aantoonbaar hebben gelogen en de boel voor de gek hebben gehouden. Dat mensen dat na meer dan 1,5 jaar nog steeds wel doen, vind ik hoogst opmerkelijk. En dan hier gaan zitten verkondigen dat je het recht van mensen op zorg wil afnemen, is het trieste resultaat van deze hersenspoeling op basis van leugens. Lekker cultuurtje wordt er gekweekt. Vind je dat zelf ook niet?
Hoe WEET jij al die dingen zo zeker waar je in gelooft? Wat als je er naast zit?
Heb je ooit zelf de instituten die je gelooft gecontroleerd?
Ben je de leugens en misleiding al vergeten? Of heb je nooit gezien dat je werd misleid?
In dat geval zou ik van mijn high horse afkomen en als de bliksem je kennis bijspijkeren.
Ik blijf hetzelfde punt herhalen omdat je stug lijkt vast te houden aan het idee dat andermans rechten ontnemen een goed idee is.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:24 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Er bestaat volledige erkenning dat lang alles niet op rolletjes loopt. Ik sta in nauw verband met deze instellingen en in dezen heeft niemand er baat bij de gewone burger te dwarsbomen.
Niet in laatste plaats brengt de coronacrisis een uiterst complexe situatie met zich mee. Voorts heb ik ook al verscheidene malen inhoudelijk op u gereageerd, maar tóch komt het telkens niet bij u binnen of het is pure onwil. Daarbij is het ook erg hinderlijk en zonde van m'n tijd om mijzelf te moeten blijven herhalen uit een eerdere post. Verder heeft u mij niet eens nodig om aan informatie te komen, heb ik al eens gezegd.
Bij onverbeterlijke complotdenkers, zoals ander anderen u zich hier etaleert, is op dit moment niemand gebaat.
Daar is geen kruid tegen gewassen. Maar zowel u als andere gelijkgestemden mogen elkaar over dergelijke opvattingen best een high five geven hoor! Alleen valt door weldenkende mensen, die kennelijk toch nét even wat dichterbij de realiteit staan, daar niet tegenop te discussiëren.
Scjvb
Ik kan hierover geen bericht vinden alleen dat de rt op 1.1 zit heb je voor ons een bron van die verdrievoudiging.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Tuurlijk. In het 98% gevaccineerde Portugal lopen de besmettingen weer lekker op (verdrievoudigd(!!) in 2 dagen tijd), maar blijf lekker heilig erin geloven dat alleen het vaccin gaat helpen.
Boeien. Niemand geeft een ruk om het aantal besmettingen.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |