Ik proef hier enige frustratiequote:Op zondag 7 november 2021 16:53 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Posters die alleen in het topic van de concurrent of aanpalende supportersites kijken tijdens de wedstrijd zijn nog net een klapje erger ( @:PSVCL), maar eens.
Iets anders hadden we van tevoren ook niet moeten verwachten tochquote:
Dit was vrij duidelijk inderdaadquote:Op zondag 7 november 2021 16:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
zie je al aan de grens die zich laat beïnvloeden door die doorgesnoven apen achter 'm.
Dat Clasie zichzelf weer in de basis heeft geknokt zegt afdoende.quote:Op zondag 7 november 2021 16:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Iets anders hadden we van tevoren ook niet moeten verwachten toch
Hij heeft er everyting aan gedaan, dus zo gek is dat niet.quote:Op zondag 7 november 2021 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat Clasie zichzelf weer in de basis heeft geknokt zegt afdoende.
Ook wel jaquote:Op zondag 7 november 2021 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat Clasie zichzelf weer in de basis heeft geknokt zegt afdoende.
Muah denk dat de middag over een uurtje al voorbij is.quote:Op zondag 7 november 2021 17:00 schreef R-woud93 het volgende:
Deze wedstrijd heeft een goal nodig, anders gaat dit nog een lange middag worden
Ok Wietze.quote:Op zondag 7 november 2021 17:00 schreef R-woud93 het volgende:
Deze wedstrijd heeft een goal nodig, anders gaat dit nog een lange middag worden
Het 1 sluit het ander niet uit.quote:Op zondag 7 november 2021 17:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook wel ja
Er zit ook wel wat verschil in de coaches
Ja, leukquote:Op zondag 7 november 2021 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah denk dat de middag over een uurtje al voorbij is.
Poging van Der Jens was ook hilarisch.quote:Op zondag 7 november 2021 17:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Knap van Til om NOG slechter te zijn dan de falende tegenstanders.
Het is werkelijk om te janken weer.quote:Op zondag 7 november 2021 17:06 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Poging van Der Jens was ook hilarisch.
Oh ja, jij zal wel heel vroeg op moeten morgenquote:Op zondag 7 november 2021 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is werkelijk om te janken weer.
Vanaf nu ga ik minder pessimistisch posten ondanks mijn kut het weekend loopt ten einde depressie.
Zonder aanhalingstekens is dit een erg curieuze post.quote:Op zondag 7 november 2021 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is werkelijk om te janken weer.
Vanaf nu ga ik minder pessimistisch posten ondanks mijn kut het weekend loopt ten einde depressie.
Lang en zwaar weekend. Ik word oud.quote:Op zondag 7 november 2021 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, jij zal wel heel vroeg op moeten morgen
In welk opzicht?quote:Op zondag 7 november 2021 17:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zonder aanhalingstekens is dit een erg curieuze post.
Het is een nogal willekeurige verzameling woorden.quote:Op zondag 7 november 2021 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lang en zwaar weekend. Ik word oud.
[..]
In welk opzicht?
De Engelse commentator maakte dezelfde foutquote:Op zondag 7 november 2021 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
De commentator moet zijn bril even opzetten
Hoi Konijn.quote:Op zondag 7 november 2021 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
De commentator moet zijn bril even opzetten
Die ECL stelt gewoon geen zak voorquote:Op zondag 7 november 2021 17:17 schreef Bugno3 het volgende:
Wel frappant dat deze twee ploegen medeverantwoordelijk zijn voor de COEFFICIENTENPOLONAISE.
Is het Europese voetbal stuk?
Zo zou je een derde toernooi opzetten voor de echt zwakke clubs kunnen noemen.quote:Op zondag 7 november 2021 17:17 schreef Bugno3 het volgende:
Wel frappant dat deze twee ploegen medeverantwoordelijk zijn voor de COEFFICIENTENPOLONAISE.
Is het Europese voetbal stuk?
De poule van AZ is zwak, ja. Die van Feyenoord niet.quote:
quote:Op zondag 7 november 2021 17:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De poule van AZ is zwak, ja. Die van Feyenoord niet.
Die is ziek geweest tochquote:Op zondag 7 november 2021 17:23 schreef Bugno3 het volgende:
Iraanse voetbalgod is ook al flink op het zijspoortje.
Erg mooi
Ja dat wel natuurlijkquote:Op zondag 7 november 2021 17:23 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Daarvoor ook al behoorlijk over het hypeje heen hoor.
Ja bijzonder toch altijd dat beroep. Toevallig.quote:Op zondag 7 november 2021 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoor weer genuanceerde teksten vanaf de tribune.
Zit in de genen, ook die mensen zijn goed met ballenquote:Op zondag 7 november 2021 17:29 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja bijzonder toch altijd dat beroep. Toevallig.
Feyenoord is niet bepaald goed met ballen.quote:Op zondag 7 november 2021 17:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zit in de genen, ook die mensen zijn goed met ballen
Hebben we die ook weer gehad
Ik hoop met je meequote:Op zondag 7 november 2021 17:30 schreef Tagliano het volgende:
Ik hoop ernstig dat Wijndal in 90+4 de winnende de kruising in jankt voor die korte zijde
Ik niet.quote:Op zondag 7 november 2021 17:30 schreef Tagliano het volgende:
Ik hoop ernstig dat Wijndal in 90+4 de winnende de kruising in jankt voor die korte zijde
Ten opzichte van de poging tot een aanval ervoor van Valencia lijkt Feyenoord ineens goed te spelen.quote:Op zondag 7 november 2021 17:31 schreef El-Stinho het volgende:
Griezmann vernedert Cillessen met een golazo. https://streamja.com/p6Kam
Moest ie weer janken daarnaquote:Op zondag 7 november 2021 17:31 schreef El-Stinho het volgende:
quote:Op zondag 7 november 2021 17:31 schreef El-Stinho het volgende:
Ik vind het wel leukquote:Op zondag 7 november 2021 17:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Niets leuks aan, al wel een mooie goal
Utrecht kan het alleen tegen Ajaxquote:Op zondag 7 november 2021 17:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Niets leuks aan, al wel een mooie goal
Dat weet je niet aangezien hij letterlijk nog geen bal heeft gekregen.quote:Op zondag 7 november 2021 17:35 schreef MC-M het volgende:
Karlsson heeft zijn dag nog niet. Erg jammer.
Kleine touché.quote:Op zondag 7 november 2021 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat weet je niet aangezien hij letterlijk nog geen bal heeft gekregen.
Daarom staan we 3e zekerquote:Op zondag 7 november 2021 17:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Utrecht kan het alleen tegen Ajax
Ik heb hem een keer met bal aardig de fout in zien gaan op eigen helftquote:Op zondag 7 november 2021 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat weet je niet aangezien hij letterlijk nog geen bal heeft gekregen.
Deed mij denken aan de Clasie onder Koeman, ook continu dit soort steekballetjes naar Pelle. Alleen scoorde die dan wel.quote:Op zondag 7 november 2021 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch weer lachen om de pass van Clasie op Linssen
In de Nederlandse media praat men graag het tokkie gedrag van Feyenoorders goedquote:Op zondag 7 november 2021 17:44 schreef Durmada het volgende:
Bruggink is niet helemaal lekker. Als je te lang ligt mag je maar bestraft worden met volle blikjes naar je hoofd?
Vooral gezien de doelloze beuk van Linssen op hem maar de commentator had eigenlijk eenzelfde uitleg als Bruggink bizar genoeg.quote:Op zondag 7 november 2021 17:44 schreef Durmada het volgende:
Bruggink is niet helemaal lekker. Als je te lang ligt mag je maar bestraft worden met volle blikjes naar je hoofd?
Van Pelle naar Linssen, oef.quote:Op zondag 7 november 2021 17:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Deed mij denken aan de Clasie onder Koeman, ook continu dit soort steekballetjes naar Pelle. Alleen scoorde die dan wel.
Als hij wat anders zegt staan er vanavond een paar boze Feyenoorders in zijn tuinquote:Op zondag 7 november 2021 17:44 schreef Durmada het volgende:
Een snelle blik in het Feyenoord topic laat zien dat de meerderheid het wel prima vindt om met blikjes te gooien. Mag echt niet bestraft worden. Ik vrees dat Feyenoord - Ajax gigantisch uit de hand gaat lopen.quote:Op zondag 7 november 2021 17:48 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
In de Nederlandse media praat men graag het tokkie gedrag van Feyenoorders goed
Letterlijk niemand heeft gepost dat ze dit oké vonden.quote:Op zondag 7 november 2021 17:51 schreef Durmada het volgende:
[..]
Een snelle blik in het Feyenoord topic laat zien dat de meerderheid het wel prima vindt om met blikjes te gooien. Mag echt niet bestraft worden. Ik vrees dat Feyenoord - Ajax gigantisch uit de hand gaat lopen.
Zolang ze amateurclubs en jeugdteams maar met rust laten doen ze hun best maar.quote:Op zondag 7 november 2021 17:51 schreef Durmada het volgende:
[..]
Een snelle blik in het Feyenoord topic laat zien dat de meerderheid het wel prima vindt om met blikjes te gooien. Mag echt niet bestraft worden. Ik vrees dat Feyenoord - Ajax gigantisch uit de hand gaat lopen.
Wat een slechte actquote:Op zondag 7 november 2021 17:51 schreef Durmada het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 november 2021 17:54 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Linssen kan wel eens speler van het seizoen worden.![]()
(ja ik weet dat hij afgekeurd is)
Dat denk ik wel vaker maar ik erken dat ik mis zat :$quote:Op zondag 7 november 2021 17:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is vrij makkelijk te zien toch
Maar bestraffen hoeft ook niet toch ?quote:Op zondag 7 november 2021 17:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Letterlijk niemand heeft gepost dat ze dit oké vonden.
HAHA!quote:Op zondag 7 november 2021 17:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Geld genoeg bij de havenslaven. Volle blik RedBull twv 7 euro in stadion smijten
Drizzt is me voorquote:Op zondag 7 november 2021 17:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
NOU NOU NOU
@:ggmm doe hier wat aan
Jeetjequote:Op zondag 7 november 2021 18:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Drizzt is me voor
Dus ik ben écht traag
Nee hoor.quote:Op zondag 7 november 2021 18:00 schreef Tagliano het volgende:
User dombohetolifantje kan de laatste dagen érg moeilijk omgaan met kritiek op het Legioen
Woestquote:Op zondag 7 november 2021 18:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Het is toch algemeen bekend dat er in onze supportersschare de meeste mongolen rondlopen? Zeker procentueel, mss wel in pure aantallen!
Drugs maakt meer kapot dan je lief is
Ik lach alleen om de grap.quote:Op zondag 7 november 2021 18:02 schreef Durmada het volgende:
[..]
Je bent er wel erg druk mee om het allemaal goed te praten
Erg bijzondere actiequote:Op zondag 7 november 2021 18:01 schreef yats het volgende:
Paul misdraagt zich weer eens...
Wat een @%%#$# is dat utrechtpubliek toch.
Laten we het blijven bagatelliseren. Dat lost dit wel op!!quote:Op zondag 7 november 2021 18:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik lach alleen om de grap.
Nergens zeg ik dat het goed is. Dat maak jij ervan, al verrast mij dat ook niet.
Bedankt je medemens maar. Dit was een geplande actie.quote:
Gelukkig ben jij er!quote:Op zondag 7 november 2021 18:06 schreef Durmada het volgende:
[..]
Laten we het blijven bagatelliseren. Dat lost dit wel op!!
Wie is de andere bijzondere user?quote:Op zondag 7 november 2021 18:09 schreef Tagliano het volgende:
De bijzondere user van de ene clubreeks neemt het op tegen de bijzondere user van een andere clubreeks
Altijd leuk die livetopics
Ok bedankt. Top actie dus.quote:Op zondag 7 november 2021 18:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Owen gooide een blikje terug de tribune op
Die Utrecht supporters zijn erger vandaagquote:Op zondag 7 november 2021 18:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benieuwd naar mening van @:Caland over sfeertje van Feyenoord-fans
Classic Caland, deze post, bedankt.quote:Op zondag 7 november 2021 18:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die Utrecht supporters zijn erger vandaag
quote:Op zondag 7 november 2021 18:13 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben er weer, was even in slaap gevallen
Flinke kater die ik momenteel aan het wegdrinken ben, nog 4 biertjes en ik ben weer zo scherp als een mesquote:
Ze blijven bezig...quote:Op zondag 7 november 2021 18:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
Verkeerd geklikt waarschijnlijkquote:Op zondag 7 november 2021 18:15 schreef Bugno3 het volgende:
Een like van @:GGMM, wat gebeurt híer allemaal joh?
Dat weet ik niet en dat boeit ook niet.quote:Op zondag 7 november 2021 18:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
Prima statement.quote:Op zondag 7 november 2021 18:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat weet ik niet en dat boeit ook niet.
Blikjes op veld gooien naar een speler en leuke liederen zingen en dan zeggen ja maar hunnie waren erger...
Gewoon afkeuren, klaar.
Typisch Feyenoord-gedrag inderdaad.quote:Op zondag 7 november 2021 18:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Blikjes op veld gooien naar een speler en leuke liederen zingen en dan zeggen ja maar hunnie waren erger...
Gewoon afkeuren, klaar.
Oh ik keur het ook zeker af. Moeten ze gewoon niet doen.quote:Op zondag 7 november 2021 18:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon afkeuren, klaar.
"hunnie doen het ook"quote:Op zondag 7 november 2021 18:21 schreef Max23 het volgende:
[..]
Oh ik keur het ook zeker af. Moeten ze gewoon niet doen.
Maar een reactie vragen vind ik ook een beetje triest. Zeker als er bij een andere wedstrijd vuurwerk op het veld en in een ander vak wordt gegooid.
Ik vind vuurwerk erger dan een blikje. Dat mag ik toch vinden? En ik keur het blikje toch ook af?quote:
Ik vind het alleen maar mooi hoorquote:Op zondag 7 november 2021 18:23 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
We zijn een inclusief forum, iedereen hoort erbij en iedereen doet mee!
Ik dacht dat je een grap maakte maar het was dus serieus.quote:Op zondag 7 november 2021 18:21 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maar een reactie vragen vind ik ook een beetje triest. Zeker als er bij een andere wedstrijd vuurwerk op het veld en in een ander vak wordt gegooid.
Caland zit bij Feyenoord dus ja vind ik het niet gek dat ik hem vraag naar wat er gebeurt daar. Beetje apart dat ik zijn mening niet mag vragen omdat elders niet met blikjes maar met vuurwerk wordt gegooid.quote:Op zondag 7 november 2021 18:21 schreef Max23 het volgende:
[..]
Heb je jezelf de afgelopen jaren in geplaatst, kan ik ook weinig aan doenquote:Op zondag 7 november 2021 18:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik voel mezelf in een hokje gedrukt.
#SayNoToRacism
Nou, meer z'n begeleider denk ik.quote:Op zondag 7 november 2021 18:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb je jezelf de afgelopen jaren in geplaatst, kan ik ook weinig aan doen
NouNou.quote:Op zondag 7 november 2021 18:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb je jezelf de afgelopen jaren in geplaatst, kan ik ook weinig aan doen
Alhoewel AZ het grootste deel niks te vertellen had natuurlijk. Feyenoord heeft gewoon verzuimd het overwicht uit te drukken, nu oogt het vermoeid (en daar profiteert AZ van)quote:Op zondag 7 november 2021 18:25 schreef Tagliano het volgende:
Ondertussen is het qua kansen steeds meer gelijk
Oh excuus, ik wist niet dat die daar zat. Het kwam bij mij nogal zuigend over. Vragen naar de bekende weg, neem aan dat behalve die idioten die gooien, 99% dit afkeurt.quote:Op zondag 7 november 2021 18:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Caland zit bij Feyenoord dus ja vind ik het niet gek dat ik hem vraag naar wat er gebeurt daar. Beetje apart dat ik zijn mening niet mag vragen omdat elders niet met blikjes maar met vuurwerk wordt gegooid.
Ik sluit niet uit dat Caland net bij die ene procent zitquote:Op zondag 7 november 2021 18:27 schreef Max23 het volgende:
[..]
Oh excuus, ik wist niet dat die daar zat. Het kwam bij mij nogal zuigend over. Vragen naar de bekende weg, neem aan dat behalve die idioten die gooien, 99% dit afkeurt.
Laat je niet klein krijgen dombo!quote:Op zondag 7 november 2021 18:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben tegen blikjes op het veld gooien!
Nooit!quote:Op zondag 7 november 2021 18:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat je niet klein krijgen dombo!
Ik had bijna "nu al beter dan" getypt.quote:Op zondag 7 november 2021 18:34 schreef Tagliano het volgende:
Dessers loopt ook echt iedere pot te kloten met een keeper bij een doeltrap he
Goed gespot maat. Pusic was door het dolle.quote:Op zondag 7 november 2021 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wil hij nou de vierde man bespringen?
"Hep klachtuh, moet testuh"quote:Op zondag 7 november 2021 18:39 schreef Neef_Wuppie het volgende:
In Rotterdam zijn morgen 20.000 mensen extra ziek thuis met een punthoofd.
Hardop gelachenquote:Op zondag 7 november 2021 18:40 schreef MC-M het volgende:
[..]
Goed gespot maat. Pusic was door het dolle.
De Alkmaarse Sekte heeft een groot probleem.quote:Op zondag 7 november 2021 18:41 schreef Bugno3 het volgende:
Pascal Janssen die weer zit te peinzen hoe hem dit toch allemaal kan overkomen.
Het zit je diep hèquote:Op zondag 7 november 2021 18:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De Alkmaarse Sekte heeft een groot probleem.
Cyriel is een goed mens.quote:
Daar durf ik mijn hand niet voor in het vuur te steken maar zie hem graag spreken in vergelijking tot een hoop anderequote:
Zit wel een toekomstig analist in. Vlotte babbel.quote:Op zondag 7 november 2021 18:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar durf ik mijn hand niet voor in het vuur te steken maar zie hem graag spreken in vergelijking tot een hoop andere
Nee joh juist veelte vrolijk en optimistisch.quote:Op zondag 7 november 2021 18:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zit wel een toekomstig analist in. Vlotte babbel.
Ook meer dan de Jorg. Die speelt, mits fit, overigens alle potjes in Turkije.quote:Op zondag 7 november 2021 18:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Prima cultheld.
En hij scoort ook wat meer dan Bozenik @:dombohetolifantje1
Wel bijzonder dat iedereen nu ineens doet alsof Feyenoord goed speelde (waren wel beter).quote:Op zondag 7 november 2021 18:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ook meer dan de Jorg. Die speelt, mits fit, overigens alle potjes in Turkije.
Rare conclusie.quote:Op zondag 7 november 2021 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat iedereen nu ineens doet alsof Feyenoord goed speelde (waren wel beter).
Voor straf stop ik bij dezen met voetbal kijken vandaag
Zag hem anders net bij tankstation geld ophalen.quote:
En toch had AZ meer expected goals dan Feyenoord. Het is vooral gekleurd perspectief dus.quote:Op zondag 7 november 2021 19:21 schreef fetX het volgende:
Hoeveel kansen wij nodig hebben om te scoren blijft wel een dingetje.
DessersGod
Tijd voor SuperMaxquote:Op zondag 7 november 2021 19:25 schreef de_boswachter het volgende:
Zo nog de nummer 2 tegen de Eagles, saai.
quote:Op zondag 7 november 2021 19:34 schreef Durmada het volgende:
[..]
En toch had AZ meer expected goals dan Feyenoord. Het is vooral gekleurd perspectief dus.
De keuzes die Feyenoord voor het doel maakte waren meer dan lachwekkend. Vooral het onderdeel achterlijn bereiken en voorgeven beheersen ze nog niet geheelquote:
Muah. Op basis van het spel en de kansen heeft Feyenoord vrij terecht gewonnen. Met rust had het al makkelijk 2/3-0 kunnen staan. Dat AZ een (blijkbaar) hogere xG krijgt op basis van 1 echt grote kans zegt mij dan niet zoveel. Feyenoord heeft er een stuk of 5/6 verspild vandaag (alweer).quote:Op zondag 7 november 2021 19:34 schreef Durmada het volgende:
[..]
En toch had AZ meer expected goals dan Feyenoord. Het is vooral gekleurd perspectief dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |