Daarom staan we 3e zekerquote:Op zondag 7 november 2021 17:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Utrecht kan het alleen tegen Ajax
Ik heb hem een keer met bal aardig de fout in zien gaan op eigen helftquote:Op zondag 7 november 2021 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat weet je niet aangezien hij letterlijk nog geen bal heeft gekregen.
Deed mij denken aan de Clasie onder Koeman, ook continu dit soort steekballetjes naar Pelle. Alleen scoorde die dan wel.quote:Op zondag 7 november 2021 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch weer lachen om de pass van Clasie op Linssen
In de Nederlandse media praat men graag het tokkie gedrag van Feyenoorders goedquote:Op zondag 7 november 2021 17:44 schreef Durmada het volgende:
Bruggink is niet helemaal lekker. Als je te lang ligt mag je maar bestraft worden met volle blikjes naar je hoofd?
Vooral gezien de doelloze beuk van Linssen op hem maar de commentator had eigenlijk eenzelfde uitleg als Bruggink bizar genoeg.quote:Op zondag 7 november 2021 17:44 schreef Durmada het volgende:
Bruggink is niet helemaal lekker. Als je te lang ligt mag je maar bestraft worden met volle blikjes naar je hoofd?
Van Pelle naar Linssen, oef.quote:Op zondag 7 november 2021 17:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Deed mij denken aan de Clasie onder Koeman, ook continu dit soort steekballetjes naar Pelle. Alleen scoorde die dan wel.
Als hij wat anders zegt staan er vanavond een paar boze Feyenoorders in zijn tuinquote:Op zondag 7 november 2021 17:44 schreef Durmada het volgende:
Een snelle blik in het Feyenoord topic laat zien dat de meerderheid het wel prima vindt om met blikjes te gooien. Mag echt niet bestraft worden. Ik vrees dat Feyenoord - Ajax gigantisch uit de hand gaat lopen.quote:Op zondag 7 november 2021 17:48 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
In de Nederlandse media praat men graag het tokkie gedrag van Feyenoorders goed
Letterlijk niemand heeft gepost dat ze dit oké vonden.quote:Op zondag 7 november 2021 17:51 schreef Durmada het volgende:
[..]
Een snelle blik in het Feyenoord topic laat zien dat de meerderheid het wel prima vindt om met blikjes te gooien. Mag echt niet bestraft worden. Ik vrees dat Feyenoord - Ajax gigantisch uit de hand gaat lopen.
Zolang ze amateurclubs en jeugdteams maar met rust laten doen ze hun best maar.quote:Op zondag 7 november 2021 17:51 schreef Durmada het volgende:
[..]
Een snelle blik in het Feyenoord topic laat zien dat de meerderheid het wel prima vindt om met blikjes te gooien. Mag echt niet bestraft worden. Ik vrees dat Feyenoord - Ajax gigantisch uit de hand gaat lopen.
Wat een slechte actquote:Op zondag 7 november 2021 17:51 schreef Durmada het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 november 2021 17:54 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Linssen kan wel eens speler van het seizoen worden.![]()
(ja ik weet dat hij afgekeurd is)
Dat denk ik wel vaker maar ik erken dat ik mis zat :$quote:Op zondag 7 november 2021 17:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is vrij makkelijk te zien toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |