Ik proef hier enige frustratiequote:Op zondag 7 november 2021 16:53 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Posters die alleen in het topic van de concurrent of aanpalende supportersites kijken tijdens de wedstrijd zijn nog net een klapje erger ( @:PSVCL), maar eens.
Iets anders hadden we van tevoren ook niet moeten verwachten tochquote:
Dit was vrij duidelijk inderdaadquote:Op zondag 7 november 2021 16:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
zie je al aan de grens die zich laat beïnvloeden door die doorgesnoven apen achter 'm.
Dat Clasie zichzelf weer in de basis heeft geknokt zegt afdoende.quote:Op zondag 7 november 2021 16:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Iets anders hadden we van tevoren ook niet moeten verwachten toch
Hij heeft er everyting aan gedaan, dus zo gek is dat niet.quote:Op zondag 7 november 2021 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat Clasie zichzelf weer in de basis heeft geknokt zegt afdoende.
Ook wel jaquote:Op zondag 7 november 2021 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat Clasie zichzelf weer in de basis heeft geknokt zegt afdoende.
Muah denk dat de middag over een uurtje al voorbij is.quote:Op zondag 7 november 2021 17:00 schreef R-woud93 het volgende:
Deze wedstrijd heeft een goal nodig, anders gaat dit nog een lange middag worden
Ok Wietze.quote:Op zondag 7 november 2021 17:00 schreef R-woud93 het volgende:
Deze wedstrijd heeft een goal nodig, anders gaat dit nog een lange middag worden
Het 1 sluit het ander niet uit.quote:Op zondag 7 november 2021 17:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook wel ja
Er zit ook wel wat verschil in de coaches
Ja, leukquote:Op zondag 7 november 2021 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah denk dat de middag over een uurtje al voorbij is.
Poging van Der Jens was ook hilarisch.quote:Op zondag 7 november 2021 17:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Knap van Til om NOG slechter te zijn dan de falende tegenstanders.
Het is werkelijk om te janken weer.quote:Op zondag 7 november 2021 17:06 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Poging van Der Jens was ook hilarisch.
Oh ja, jij zal wel heel vroeg op moeten morgenquote:Op zondag 7 november 2021 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is werkelijk om te janken weer.
Vanaf nu ga ik minder pessimistisch posten ondanks mijn kut het weekend loopt ten einde depressie.
Zonder aanhalingstekens is dit een erg curieuze post.quote:Op zondag 7 november 2021 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is werkelijk om te janken weer.
Vanaf nu ga ik minder pessimistisch posten ondanks mijn kut het weekend loopt ten einde depressie.
Lang en zwaar weekend. Ik word oud.quote:Op zondag 7 november 2021 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, jij zal wel heel vroeg op moeten morgen
In welk opzicht?quote:Op zondag 7 november 2021 17:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zonder aanhalingstekens is dit een erg curieuze post.
Het is een nogal willekeurige verzameling woorden.quote:Op zondag 7 november 2021 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lang en zwaar weekend. Ik word oud.
[..]
In welk opzicht?
De Engelse commentator maakte dezelfde foutquote:Op zondag 7 november 2021 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
De commentator moet zijn bril even opzetten
Hoi Konijn.quote:Op zondag 7 november 2021 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
De commentator moet zijn bril even opzetten
Die ECL stelt gewoon geen zak voorquote:Op zondag 7 november 2021 17:17 schreef Bugno3 het volgende:
Wel frappant dat deze twee ploegen medeverantwoordelijk zijn voor de COEFFICIENTENPOLONAISE.
Is het Europese voetbal stuk?
Zo zou je een derde toernooi opzetten voor de echt zwakke clubs kunnen noemen.quote:Op zondag 7 november 2021 17:17 schreef Bugno3 het volgende:
Wel frappant dat deze twee ploegen medeverantwoordelijk zijn voor de COEFFICIENTENPOLONAISE.
Is het Europese voetbal stuk?
De poule van AZ is zwak, ja. Die van Feyenoord niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |