Caland zit bij Feyenoord dus ja vind ik het niet gek dat ik hem vraag naar wat er gebeurt daar. Beetje apart dat ik zijn mening niet mag vragen omdat elders niet met blikjes maar met vuurwerk wordt gegooid.quote:Op zondag 7 november 2021 18:21 schreef Max23 het volgende:
[..]
Oh ik keur het ook zeker af. Moeten ze gewoon niet doen.
Maar een reactie vragen vind ik ook een beetje triest. Zeker als er bij een andere wedstrijd vuurwerk op het veld en in een ander vak wordt gegooid.
Heb je jezelf de afgelopen jaren in geplaatst, kan ik ook weinig aan doenquote:Op zondag 7 november 2021 18:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik voel mezelf in een hokje gedrukt.
#SayNoToRacism
Nou, meer z'n begeleider denk ik.quote:Op zondag 7 november 2021 18:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb je jezelf de afgelopen jaren in geplaatst, kan ik ook weinig aan doen
NouNou.quote:Op zondag 7 november 2021 18:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb je jezelf de afgelopen jaren in geplaatst, kan ik ook weinig aan doen
Alhoewel AZ het grootste deel niks te vertellen had natuurlijk. Feyenoord heeft gewoon verzuimd het overwicht uit te drukken, nu oogt het vermoeid (en daar profiteert AZ van)quote:Op zondag 7 november 2021 18:25 schreef Tagliano het volgende:
Ondertussen is het qua kansen steeds meer gelijk
Oh excuus, ik wist niet dat die daar zat. Het kwam bij mij nogal zuigend over. Vragen naar de bekende weg, neem aan dat behalve die idioten die gooien, 99% dit afkeurt.quote:Op zondag 7 november 2021 18:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Caland zit bij Feyenoord dus ja vind ik het niet gek dat ik hem vraag naar wat er gebeurt daar. Beetje apart dat ik zijn mening niet mag vragen omdat elders niet met blikjes maar met vuurwerk wordt gegooid.
Ik sluit niet uit dat Caland net bij die ene procent zitquote:Op zondag 7 november 2021 18:27 schreef Max23 het volgende:
[..]
Oh excuus, ik wist niet dat die daar zat. Het kwam bij mij nogal zuigend over. Vragen naar de bekende weg, neem aan dat behalve die idioten die gooien, 99% dit afkeurt.
Laat je niet klein krijgen dombo!quote:Op zondag 7 november 2021 18:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben tegen blikjes op het veld gooien!
Nooit!quote:Op zondag 7 november 2021 18:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat je niet klein krijgen dombo!
Ik had bijna "nu al beter dan" getypt.quote:Op zondag 7 november 2021 18:34 schreef Tagliano het volgende:
Dessers loopt ook echt iedere pot te kloten met een keeper bij een doeltrap he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |