Prima statement.quote:Op zondag 7 november 2021 18:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat weet ik niet en dat boeit ook niet.
Blikjes op veld gooien naar een speler en leuke liederen zingen en dan zeggen ja maar hunnie waren erger...
Gewoon afkeuren, klaar.
Typisch Feyenoord-gedrag inderdaad.quote:Op zondag 7 november 2021 18:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Blikjes op veld gooien naar een speler en leuke liederen zingen en dan zeggen ja maar hunnie waren erger...
Gewoon afkeuren, klaar.
Oh ik keur het ook zeker af. Moeten ze gewoon niet doen.quote:Op zondag 7 november 2021 18:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon afkeuren, klaar.
"hunnie doen het ook"quote:Op zondag 7 november 2021 18:21 schreef Max23 het volgende:
[..]
Oh ik keur het ook zeker af. Moeten ze gewoon niet doen.
Maar een reactie vragen vind ik ook een beetje triest. Zeker als er bij een andere wedstrijd vuurwerk op het veld en in een ander vak wordt gegooid.
Ik vind vuurwerk erger dan een blikje. Dat mag ik toch vinden? En ik keur het blikje toch ook af?quote:
Ik vind het alleen maar mooi hoorquote:Op zondag 7 november 2021 18:23 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
We zijn een inclusief forum, iedereen hoort erbij en iedereen doet mee!
Ik dacht dat je een grap maakte maar het was dus serieus.quote:Op zondag 7 november 2021 18:21 schreef Max23 het volgende:
[..]
Oh ik keur het ook zeker af. Moeten ze gewoon niet doen.
Maar een reactie vragen vind ik ook een beetje triest. Zeker als er bij een andere wedstrijd vuurwerk op het veld en in een ander vak wordt gegooid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |