Laten we het blijven bagatelliseren. Dat lost dit wel op!!quote:Op zondag 7 november 2021 18:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik lach alleen om de grap.
Nergens zeg ik dat het goed is. Dat maak jij ervan, al verrast mij dat ook niet.
Bedankt je medemens maar. Dit was een geplande actie.quote:
Gelukkig ben jij er!quote:Op zondag 7 november 2021 18:06 schreef Durmada het volgende:
[..]
Laten we het blijven bagatelliseren. Dat lost dit wel op!!
Wie is de andere bijzondere user?quote:Op zondag 7 november 2021 18:09 schreef Tagliano het volgende:
De bijzondere user van de ene clubreeks neemt het op tegen de bijzondere user van een andere clubreeks
Altijd leuk die livetopics
Ok bedankt. Top actie dus.quote:Op zondag 7 november 2021 18:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Owen gooide een blikje terug de tribune op
Die Utrecht supporters zijn erger vandaagquote:Op zondag 7 november 2021 18:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benieuwd naar mening van @:Caland over sfeertje van Feyenoord-fans
Classic Caland, deze post, bedankt.quote:Op zondag 7 november 2021 18:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die Utrecht supporters zijn erger vandaag
quote:Op zondag 7 november 2021 18:13 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben er weer, was even in slaap gevallen
Flinke kater die ik momenteel aan het wegdrinken ben, nog 4 biertjes en ik ben weer zo scherp als een mesquote:
Ze blijven bezig...quote:Op zondag 7 november 2021 18:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
Verkeerd geklikt waarschijnlijkquote:Op zondag 7 november 2021 18:15 schreef Bugno3 het volgende:
Een like van @:GGMM, wat gebeurt híer allemaal joh?
Dat weet ik niet en dat boeit ook niet.quote:Op zondag 7 november 2021 18:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |