Ja we zijn bezig met nieuwe mods.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:35 schreef Charged het volgende:
[..]
Misschien wilt niemand z'n tengels er meer aan branden hoe het nou gaat?
Sterkte daar @SuperHartjequote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:18 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ja we zijn bezig met nieuwe mods.
Even geduld aub.
Ik heb een burn outje, sorry jongens.
We blijven onze best doen. Blijf vooral TRen.
Dat gaat alleen lukken als er even consequent wordt opgetreden als in andere subforums hier ...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:35 schreef Charged het volgende:
[..]
Misschien wilt niemand z'n tengels er meer aan branden hoe het nou gaat?
Sterktequote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:18 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ja we zijn bezig met nieuwe mods.
Even geduld aub.
Ik heb een burn outje, sorry jongens.
We blijven onze best doen. Blijf vooral TRen.
Ze zijn piswoest.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:38 schreef UncleScorp het volgende:
Waarom wordt hier in BNW het covid topic op slot gehouden??
En in COR verschijnt het een na het ander "lachen met wappies" topic.
Zal ik hier es spot-topic over de prikschapen openen ? Benieuwd hoelang dat standhoudt...
Wat is hier eigenlijk aan de hand?
Sluit BNW dan ?
COR topic is niet op slot, hoor, dat is gewoon actief.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:38 schreef UncleScorp het volgende:
Zal ik hier es spot-topic over de prikschapen openen ? Benieuwd hoelang dat standhoudt...
Sluit BNW dan ?
Dat zou kunnen, ik heb het niet gedaan, maar zag toevallig dat dat dubbele topic aan de hand was.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:54 schreef Isdatzo het volgende:
Alleen is het huidige topic het dubbele topic en niet gereekst. Was misschien handiger geweest om deze te sluiten en die andere open te laten.
Beetje goeie humor net als hier?quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:38 schreef UncleScorp het volgende:
Sluit BNW dan ?
Ja je hebt gelijk.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
Beetje goeie humor net als hier?
Waarom breng je kritiek op de moderatie in COR niet gewoon in het feedbacktopic daar?quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:05 schreef UncleScorp het volgende:
COR / Het grote wappie-argumenten-verleden-tijd topic
Lees maar mee ...echt top!
Dikke duim voor de mods daar!
Ik ben te oud voor toegang tot de kindertuin...en heb ook geen QRquote:Op donderdag 17 februari 2022 13:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom breng je kritiek op de moderatie in COR niet gewoon in het feedbacktopic daar?
Tjezus wat een topic en wat een types die daar hard aan meedoen, ze voelen zich beduidend superieur en nemen elke mogelijkheid aan om mensen de grond in te trappen. En maar blijven strooien met het woord wappie. Net alsof nu met wat versoepelingen alles achter de rug is. Ze trappen erin laten we het daar maar ophouden.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:05 schreef UncleScorp het volgende:
Ja sure...feedback waar toch nooit reactie op komt.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:24 schreef miss_sly het volgende:
Zullen we dit topic verder gebruiken waar het voor bedoeld is: FB in BNW?
Dank
Nou het komt behoorlijk overeen met wat hier ook staat, BTW ik zie ook ff snel 2 users die hier ook geregeld posten.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:05 schreef UncleScorp het volgende:
Maar waarom voel je je aangesproken door dat topic?quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:05 schreef UncleScorp het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar waarom voel je je aangesproken door dat topic?
quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:24 schreef miss_sly het volgende:
Zullen we dit topic verder gebruiken waar het voor bedoeld is: FB in BNW?
Dank
Wat bedoel je precies?quote:
Lol post ik es iets serieus en begrijp je het nietquote:
Ik wil alleen maar helpen, maar dan niet.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:15 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Lol post ik es iets serieus en begrijp je het niet
Sigh ... wantie post iets non-fb in FB en ik wijs hem op jouw opmerking.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar helpen, maar dan niet.
Ok, dank. Zowel voor de uitleg als voor de post.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:18 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Sigh ... wantie post iets non-fb in FB en ik wijs hem op jouw opmerking.
Meer is het niet hoor.
De originele thread is gesloten door @SuperHartje .quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:42 schreef Ali_boo het volgende:
Weet niet wat er gebeurd is maar de orginele OP is weg. Kan een van de mods het terugzetten ?
BNW / COVID1984- #230- CTB weg ermee
Ik heb de OP uit het oude topic teruggezet.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:42 schreef Ali_boo het volgende:
Weet niet wat er gebeurd is maar de orginele OP is weg. Kan een van de mods het terugzetten ?
BNW / COVID1984- #230- CTB weg ermee
Top maar er zijn nu twee topic open, kan die van Tingo dicht?quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb de OP uit het oude topic teruggezet.
Heel goed maar kan die van Ali Boo dicht.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb de OP uit het oude topic teruggezet.
Beide zijn klonenquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:47 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Top maar er zijn nu twee topic open, kan die van Tingo dicht?
Order ab chao on steriodsquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:51 schreef Isdatzo het volgende:
Volgens mij is dit allemaal onderdeel van de verdeel en heers agenda.
Dankje wel...maar die Ali Boo ook een vuile topic titel kaper is.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:57 schreef miss_sly het volgende:
Volgens mij hebben we weer een reeks. Er is er eentje tussenuit gevallen, omdat inderdaad op het moment dat er twee waren, degene uit de reeks gesloten was.
Een gedeelte van het topic ging toch over TRs..quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:30 schreef ludovico het volgende:
BNW / COVID1984- #231- CTB weg ermee
Beste modjes ik kan natuurlijk TR's zetten maar als jullie er niks mee doen schiet dat ook niet op.
En de User "agter" valt me lastig in DM. Lijkt te weten wanneer ik een TR plaats. Wie is dit? Kan hij uit mijn DM geblokt worden?
Ik heb een nieuw topic gemaakt. Okay zo?quote:Op zondag 20 februari 2022 18:24 schreef UncleScorp het volgende:
Kan/wil er iemand COVID1984 #232 aanmaken en reeksen aub?
Ik zit enkel op mobiel vandaag en heb er trouwens geen ervaring mee. Alvast bedankt.
Done.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:54 schreef Ali_boo het volgende:
Kan de titel nog verandert worden ?
WW3: The road to Armagedon
BNW / WW3: The road to Armagedon
Het is 'Armageddon'.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:54 schreef Ali_boo het volgende:
Kan de titel nog verandert worden ?
WW3: The road to Armagedon
BNW / WW3: The road to Armagedon
Nu nog de spelfout eruit halenquote:
Zo is ie goed, toch?quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:02 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Nu nog de spelfout eruit halen
sorry
Helemaal goedquote:
There's a cue for song!quote:
Ik heb binnenkort mijn inauguratie maar dat weten ze nog niet.quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:03 schreef greysbones het volgende:
Wanneer krijgt BNW weer een eigen mod?
of heb ik iets gemist?
quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:11 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort mijn inauguratie maar dat weten ze nog niet.
@yvonnequote:
Je weet wel dat ik dan je collega wordtquote:
Oh, in dat geval.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je weet wel dat ik dan je collega wordt
Soms is even geduld hebben ook een schone zaak.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:25 schreef UncleScorp het volgende:
"Zet TRs" zeggen de mods. Lol...nee doe maar rofl.
Ik slik al npaar dagen mn reacties in en plaats voorbeeldig TRs, waar zoals gewoonlijk geen kloten mee gebeurd.
Laat maar.
Ik laat me voortaan ook lekker gaan en pik hierbij lekker nog wat notes mee.
Sure. Ik geloof er niet meer in.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Soms is even geduld hebben ook een schone zaak.
Waarom kom je zo enorm op voor de wappies en ben je niet objectief?quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Soms is even geduld hebben ook een schone zaak.
Ook als er wel een mod is voor BNW zal het voorkomen dat het even duurt voor er iets gebeurt als een topic ontspoort. Geen enkele mod is 24/7 alleen met het forum bezig en iedereen doet wel eens wat anders. Ik vind het vooral heel jammer dat het net ontspoort als ik er niet ben en er ineens een fors aantal tr's staat. Ik ben ook liever voor dat het ontspoort.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:17 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Sure. Ik geloof er niet meer in.
Veel plezier met mijn notes aan te vullen.
Je posts zijn denigrerend. Je noemt de mensen in het topic dom, onwetend, NSB'er als ze een tr zetten en nog meer moois. Dat is geen tegengas, dat is geen discussie en daarvoor is dus geen plaats.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:38 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
Waarom kom je zo enorm op voor de wappies en ben je niet objectief?
De wappies mochten gevaccineerden "prikvee" noemen en "schapen" en allemaal denigrerende opmerking maken, maar mij pakte je eruit omdat ik mensen "dom" en "onwetend" noemde...
Wat ik volgens mij niet deed, ik noemde ze wappies...
Het zijn juist ook de wappies die denken dat er een complot is en iedereen die er anders over denkt is onwetend en een schaap..
Ik ben het hier wel mee eens dat het lijkt alsof er met twee maten wordt gemeten.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:38 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
De wappies mochten gevaccineerden "prikvee" noemen en "schapen" en allemaal denigrerende opmerking maken, maar mij pakte je eruit omdat ik mensen "dom" en "onwetend" noemde...
Het zijn juist ook de wappies die denken dat er een complot is en iedereen die er anders over denkt is onwetend en een schaap..
En ik gebruik bewust de term prikschapen omdat er in COR ook openlijk gespot wordt met wappies. Als er algemeen respect is voor elkaar zal ik dat ook handhaven.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:38 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
Omg dude geef jezelf geen pluimen die je niet verdientquote:Op donderdag 3 maart 2022 08:34 schreef Wantie het volgende:
Alsof grof taalgebruik van sommige bnw'ers wordt getolereerd, 'omdat die nu eenmaal niet beter weten ', en van anderen absoluut niet, omdat die wel beter horen te weten.
En zolang je dat in het algemeen gebruikt en niet tegen iemand in het topic zal dat ook blijven staan. Net als dat in COR ook het beleid is.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:35 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En ik gebruik bewust de term prikschapen omdat er in COR ook openlijk gespot wordt met wappies. Als er algemeen respect is voor elkaar zal ik dat ook handhaven.
Maar daardoor doe je dus mee aan de polarisatie. Als je niet vindt kunnen dat een bepaalde groep wordt weggezet als wappies of whatever, dan zou je dat zelf ook niet moeten doen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:35 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En ik gebruik bewust de term prikschapen omdat er in COR ook openlijk gespot wordt met wappies. Als er algemeen respect is voor elkaar zal ik dat ook handhaven.
Ik realiseer op Kerel, niet op mezelfquote:Op donderdag 3 maart 2022 08:38 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Omg dude geef jezelf geen pluimen die je niet verdient
Het zijn juist de anderen die doen alsof de schaapjes onwetend zijn, dat is hun hele strategie. Zij zijn de wetenden en de andersdenkenden de onwetenden, de schaapjes die zonder kennis de overheid volgen..quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je posts zijn denigrerend. Je noemt de mensen in het topic dom, onwetend, NSB'er als ze een tr zetten en nog meer moois. Dat is geen tegengas, dat is geen discussie en daarvoor is dus geen plaats.
Dat idee heb ik ook..quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik ben het hier wel mee eens dat het lijkt alsof er met twee maten wordt gemeten.
Alsof grof taalgebruik van sommige bnw'ers wordt getolereerd, 'omdat die nu eenmaal niet beter weten ', en van anderen absoluut niet, omdat die wel beter horen te weten.
Ditquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:57 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook..
Ik werd een geband van BNW omdat ik om een bron vroeg, en de mod gaf als reactie (in een dm denk ik) "dat doen we niet in BNW"...
Dan weet je wel met wat voor mensen je te maken hebt
Binnen twee dagen is er een brand new forum uit de grond gestampt , met mods en al , genaamd OORquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:03 schreef greysbones het volgende:
Wanneer krijgt BNW weer een eigen mod?
of heb ik iets gemist?
@mods I got thisquote:Op zaterdag 5 maart 2022 08:19 schreef ludovico het volgende:
Kunnen bepaalde users uit bnw corona topic gebanned worden? Het topic is door een duidelijk 3tal gewoon kut.
Het is allemaal binnen boord maar de posts zuigen alle leven uit het topic.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:23 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
@:Mods I got this
Als je iets ziet wat niet door de beugel kan dan doen een tr . En probeer verder gewoon lief tegen elkaar te doen![]()
Mocht je na het lezen van mijn bericht denken , heb inmiddels blauwe vingers van het drukken van de tr knop. Wij als mods kunnen niet overal bij zijn , we hebben buiten fok om ook een leven
Ja, het is heel erg jammer.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:20 schreef Charged het volgende:
Nee,was al een tijdje niks,gaat de komende tijd niks worden.
Een tegengeluid is niet meer done hier,zelfs oude mods die onpartijdig waren mogen/kunnen/willen niets meer.
Proficiat,het is een mooi 1 richtingsverkeerstraatje geworden.
Have fun with it.
Weet je , ik had vrede gesloten dat bnw aan het doodbloeden was. Toen kwam Yvonne, heeft er nieuw leven in geblazen .Dat gaf mij valse hoop dat het deze keer echt anders zou zijn Maar na een uitstekende start heeft ze er geen vervolg aan gegeven .quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:53 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het is allemaal binnen boord maar de posts zuigen alle leven uit het topic.
Dat maakt het topic niet leuk voor anderen.
Tis allemaal net te subtiel.
Als het met respect uitgesproken wordt is het allemaal geen probleem de manier waarop.... Het maakt het topic stuk.
Tzijn ook echt maar 3-4 figuren ofzo. Kvind het gewoon idioot dat ze zo een topic volledig derailen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:00 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Weet je , ik had vrede gesloten dat bnw aan het doodbloeden was. Toen kwam Yvonne, heeft er nieuw leven in geblazen .Dat gaf mij valse hoop dat het deze keer echt anders zou zijn Maar na een uitstekende start heeft ze er geen vervolg aan gegeven .
En nu zijn we bijna teruggezakt naar het oude niveau
Ik zou er onverschillig over staan als men nu wantie, kerel en mootie als mods naar voren zou schuiven .Let it all go to hell. Vermaak me verder prima in nws en oor
Na de aankomende cyberaanvallen zal heel het internet hervormd worden . En dan kan je wel fluiten naar je vrijheid van meningsuiting.Je kan dan alleen posten onder je echte naam. Heel het internet zal gereguleerd worden. Fora zoals bnw zullen gesloten worden , een noodzakelijke actie om de democratie te redden en nepnieuws tegen te gaanquote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:09 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tzijn ook echt maar 3-4 figuren ofzo. Kvind het gewoon idioot dat ze zo een topic volledig derailen.
Covid extremisten staan we toch ook toe in het "Corona demonstraties" topic.
De enige reden dat dat geen weerstand oproept is omdat ze aan de kant van de meerderheid staan, maar mijn hemel wat een extremisten zitten daar.
Ondertussen is de politieke discours in dit land (en wss ook daarbuiten) gigantisch gepolariseerd, en mensen met ronduit extremistisch gedachtegoed worden gewoon getollereerd, en het zijn er een hoop, en ze censureren zichzelf in hun extremisme ook niet.
Ik vind het ronduit beangstigend, collectieve psychose.
Ik vind het in ieder geval een uitlaatklep als ik zie dat er mensen zijn die dat ook zien.
BNW als plaats om mensen te spreken die niet gek geworden zijn![]()
D66 wordt er kleddernat van.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:25 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Na de aankomende cyberaanvallen zal heel het internet hervormd worden . En dan kan je wel fluiten naar je vrijheid van meningsuiting.Je kan dan alleen posten onder je echte naam. Heel het internet zal gereguleerd worden. Fora zoals bnw zullen gesloten worden , een noodzakelijke actie om de democratie te redden en nepnieuws tegen te gaan
Dus of er nu wel of geen mods komen
Of de saboteurs nu wel of niet aangepakt worden
Of de tr's wel of niet op tijd beantwoord worden
Het maakt op lange termijn helemaal niets uit
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:00 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Weet je , ik had vrede gesloten dat bnw aan het doodbloeden was. Toen kwam Yvonne, heeft er nieuw leven in geblazen .Dat gaf mij valse hoop dat het deze keer echt anders zou zijn Maar na een uitstekende start heeft ze er geen vervolg aan gegeven .
En nu zijn we bijna teruggezakt naar het oude niveau
Ik zou er onverschillig over staan als men nu wantie, kerel en mootie als mods naar voren zou schuiven .Let it all go to hell. Vermaak me verder prima in nws en oor
Datiszo!quote:
Dan zet je hakken eens in het zand of is dat ook al een gepasseerd station?quote:
We zijn het eensquote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:41 schreef Charged het volgende:
[..]
Dan zet je hakken eens in het zand of is dat ook al een gepasseerd station?
Ik lees een hoop reacties maar geen resultaten. (niet direct aan jou,Lav)
Ik begin Tingo zelfs leuk te vinden,dat is echt een no go.
Deze comment is puur en alleen om te frustreren. Kan die svp weg met een note naar de user dat die daarmee moet kappen?quote:Op zondag 6 maart 2022 02:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Er is dan ook nooit een spuit voor nodig geweest in Nederland...
In Nederland hebben we een 3G beleid gehad: getest, genezen of gevaccineerd.quote:Op zondag 6 maart 2022 08:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
Deze comment is puur en alleen om te frustreren.
Aanstellerquote:Kan die svp weg met een note naar de user dat die daarmee moet kappen?
En ik wil daarbij gezegd hebben dat ik dit gedrag van dezelfde users dus al 2 jaar ziet. Voor jullie als je het de eerste keer ziet zal het allemaal wel nergens over gaan naar jullie mening maar ik ben het gewoon echt zat. De mensen waar het topic voor bedoeld is worden weggejaagd door deze comments,ze voegen niks toe.
Heeft hij geen gelijk dan?quote:Op zondag 6 maart 2022 08:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
Deze comment is puur en alleen om te frustreren. Kan die svp weg met een note naar de user dat die daarmee moet kappen?
En ik wil daarbij gezegd hebben dat ik dit gedrag van dezelfde users dus al 2 jaar ziet. Voor jullie als je het de eerste keer ziet zal het allemaal wel nergens over gaan naar jullie mening maar ik ben het gewoon echt zat. De mensen waar het topic voor bedoeld is worden weggejaagd door deze comments,ze voegen niks toe.
Dit is FB topic...quote:
Dat weet ik. Ziet er namelijk uit als een nogal onzinnige klacht.quote:
Nee tis niet onzinnig jullie verneuken dat hele topic. Echt, svp, blijf er weg. / mods heb respect voor waar we dat topic voor willen gebruiken. Niet deze zuigerij.quote:Op zondag 6 maart 2022 15:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ziet er namelijk uit als een nogal onzinnige klacht.
Iemand wijst je er op dat we een 3G beleid hebben gehad, en dat verneukt het hele topic? Kom op zeg...quote:Op zondag 6 maart 2022 17:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nee tis niet onzinnig jullie verneuken dat hele topic. Echt, svp, blijf er weg. / mods heb respect voor waar we dat topic voor willen gebruiken. Niet deze zuigerij.
............ Ik ben niet de enige die hier helemaal klaar mee is. Blijf gewoon weg.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:21 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Iemand wijst je er op dat we een 3G beleid hebben gehad, en dat verneukt het hele topic? Kom op zeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |