Ja we zijn bezig met nieuwe mods.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:35 schreef Charged het volgende:
[..]
Misschien wilt niemand z'n tengels er meer aan branden hoe het nou gaat?
Sterkte daar @SuperHartjequote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:18 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ja we zijn bezig met nieuwe mods.
Even geduld aub.
Ik heb een burn outje, sorry jongens.
We blijven onze best doen. Blijf vooral TRen.
Dat gaat alleen lukken als er even consequent wordt opgetreden als in andere subforums hier ...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:35 schreef Charged het volgende:
[..]
Misschien wilt niemand z'n tengels er meer aan branden hoe het nou gaat?
Sterktequote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:18 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ja we zijn bezig met nieuwe mods.
Even geduld aub.
Ik heb een burn outje, sorry jongens.
We blijven onze best doen. Blijf vooral TRen.
Ze zijn piswoest.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:38 schreef UncleScorp het volgende:
Waarom wordt hier in BNW het covid topic op slot gehouden??
En in COR verschijnt het een na het ander "lachen met wappies" topic.
Zal ik hier es spot-topic over de prikschapen openen ? Benieuwd hoelang dat standhoudt...
Wat is hier eigenlijk aan de hand?
Sluit BNW dan ?
COR topic is niet op slot, hoor, dat is gewoon actief.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:38 schreef UncleScorp het volgende:
Zal ik hier es spot-topic over de prikschapen openen ? Benieuwd hoelang dat standhoudt...
Sluit BNW dan ?
Dat zou kunnen, ik heb het niet gedaan, maar zag toevallig dat dat dubbele topic aan de hand was.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:54 schreef Isdatzo het volgende:
Alleen is het huidige topic het dubbele topic en niet gereekst. Was misschien handiger geweest om deze te sluiten en die andere open te laten.
Beetje goeie humor net als hier?quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:38 schreef UncleScorp het volgende:
Sluit BNW dan ?
Ja je hebt gelijk.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
Beetje goeie humor net als hier?
Waarom breng je kritiek op de moderatie in COR niet gewoon in het feedbacktopic daar?quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:05 schreef UncleScorp het volgende:
COR / Het grote wappie-argumenten-verleden-tijd topic
Lees maar mee ...echt top!
Dikke duim voor de mods daar!
Ik ben te oud voor toegang tot de kindertuin...en heb ook geen QRquote:Op donderdag 17 februari 2022 13:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom breng je kritiek op de moderatie in COR niet gewoon in het feedbacktopic daar?
Tjezus wat een topic en wat een types die daar hard aan meedoen, ze voelen zich beduidend superieur en nemen elke mogelijkheid aan om mensen de grond in te trappen. En maar blijven strooien met het woord wappie. Net alsof nu met wat versoepelingen alles achter de rug is. Ze trappen erin laten we het daar maar ophouden.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:05 schreef UncleScorp het volgende:
Ja sure...feedback waar toch nooit reactie op komt.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:24 schreef miss_sly het volgende:
Zullen we dit topic verder gebruiken waar het voor bedoeld is: FB in BNW?
Dank
Nou het komt behoorlijk overeen met wat hier ook staat, BTW ik zie ook ff snel 2 users die hier ook geregeld posten.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:05 schreef UncleScorp het volgende:
Maar waarom voel je je aangesproken door dat topic?quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:05 schreef UncleScorp het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar waarom voel je je aangesproken door dat topic?
quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:24 schreef miss_sly het volgende:
Zullen we dit topic verder gebruiken waar het voor bedoeld is: FB in BNW?
Dank
Wat bedoel je precies?quote:
Lol post ik es iets serieus en begrijp je het nietquote:
Ik wil alleen maar helpen, maar dan niet.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:15 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Lol post ik es iets serieus en begrijp je het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |