De helft van de posts uit het vorige deel zijn achteraf verwijderd omdat ze niet door de beugel konden.quote:
Boefjes!quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De helft van de posts uit het vorige deel zijn achteraf verwijderd omdat ze niet door de beugel konden.
Denk ook niet dat dit topic gelinkt is, misschien ben ik wel een boef dat ik een nieuw topic heb geopend.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:49 schreef greysbones het volgende:
@:Lavenderr of @:Yvonne
kan 1 van jullie de OP herstellen?
Voor het gemak vergetend dat we bij de eerste golf niet hebben getest en dat we nu met een vele malen besmettelijker virus zitten.quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2022 00:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Beetje zelfde als HIV niet? Dat ook te snel muteert om een Vaccin voor te hebben?
Duidelijke taal. Bekleden ze het toch lekker als BLM protest.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Duidelijke waarschuwing van Halsema aan clubs die vam het weekend tegen de regels in hun deuren willen openen:
https://www.nu.nl/amsterd(...)e-deuren-openen.html
je bent me er eenquote:Op donderdag 10 februari 2022 17:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Denk ook niet dat dit topic gelinkt is, misschien ben ik wel een boef dat ik een nieuw topic heb geopend.
Zo die durft. Ik hoop dat ze politie het negeert en dat ze open kunnen blijven. het is alleen jammer wel met QR code dus heb wel een dubbel gevoel bij.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Duidelijke waarschuwing van Halsema aan clubs die vam het weekend tegen de regels in hun deuren willen openen:
https://www.nu.nl/amsterd(...)e-deuren-openen.html
Tsja, maatje van Fauci met die AIDS bangmakerij.quote:
hij beweert dat het in het vaccin zitquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:48 schreef Tingo het volgende:
[..]
Tsja, maatje van Fauci met die AIDS bangmakerij.
Ja lullo!quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Denk ook niet dat dit topic gelinkt is, misschien ben ik wel een boef dat ik een nieuw topic heb geopend.
File under: more bullshit just like the manmade virus/bioweapon that escaped from a lab.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij beweert dat het in het vaccin zit
Nope, je test niet positief voor HIV door het Covid vaccin.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |