Ik heb binnenkort mijn inauguratie maar dat weten ze nog niet.quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:03 schreef greysbones het volgende:
Wanneer krijgt BNW weer een eigen mod?
of heb ik iets gemist?
quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:11 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort mijn inauguratie maar dat weten ze nog niet.
@yvonnequote:
Je weet wel dat ik dan je collega wordtquote:
Oh, in dat geval.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je weet wel dat ik dan je collega wordt
Soms is even geduld hebben ook een schone zaak.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:25 schreef UncleScorp het volgende:
"Zet TRs" zeggen de mods. Lol...nee doe maar rofl.
Ik slik al npaar dagen mn reacties in en plaats voorbeeldig TRs, waar zoals gewoonlijk geen kloten mee gebeurd.
Laat maar.
Ik laat me voortaan ook lekker gaan en pik hierbij lekker nog wat notes mee.
Sure. Ik geloof er niet meer in.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Soms is even geduld hebben ook een schone zaak.
Waarom kom je zo enorm op voor de wappies en ben je niet objectief?quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Soms is even geduld hebben ook een schone zaak.
Ook als er wel een mod is voor BNW zal het voorkomen dat het even duurt voor er iets gebeurt als een topic ontspoort. Geen enkele mod is 24/7 alleen met het forum bezig en iedereen doet wel eens wat anders. Ik vind het vooral heel jammer dat het net ontspoort als ik er niet ben en er ineens een fors aantal tr's staat. Ik ben ook liever voor dat het ontspoort.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:17 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Sure. Ik geloof er niet meer in.
Veel plezier met mijn notes aan te vullen.
Je posts zijn denigrerend. Je noemt de mensen in het topic dom, onwetend, NSB'er als ze een tr zetten en nog meer moois. Dat is geen tegengas, dat is geen discussie en daarvoor is dus geen plaats.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:38 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
Waarom kom je zo enorm op voor de wappies en ben je niet objectief?
De wappies mochten gevaccineerden "prikvee" noemen en "schapen" en allemaal denigrerende opmerking maken, maar mij pakte je eruit omdat ik mensen "dom" en "onwetend" noemde...
Wat ik volgens mij niet deed, ik noemde ze wappies...
Het zijn juist ook de wappies die denken dat er een complot is en iedereen die er anders over denkt is onwetend en een schaap..
Ik ben het hier wel mee eens dat het lijkt alsof er met twee maten wordt gemeten.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:38 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
De wappies mochten gevaccineerden "prikvee" noemen en "schapen" en allemaal denigrerende opmerking maken, maar mij pakte je eruit omdat ik mensen "dom" en "onwetend" noemde...
Het zijn juist ook de wappies die denken dat er een complot is en iedereen die er anders over denkt is onwetend en een schaap..
En ik gebruik bewust de term prikschapen omdat er in COR ook openlijk gespot wordt met wappies. Als er algemeen respect is voor elkaar zal ik dat ook handhaven.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:38 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
Omg dude geef jezelf geen pluimen die je niet verdientquote:Op donderdag 3 maart 2022 08:34 schreef Wantie het volgende:
Alsof grof taalgebruik van sommige bnw'ers wordt getolereerd, 'omdat die nu eenmaal niet beter weten ', en van anderen absoluut niet, omdat die wel beter horen te weten.
En zolang je dat in het algemeen gebruikt en niet tegen iemand in het topic zal dat ook blijven staan. Net als dat in COR ook het beleid is.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:35 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En ik gebruik bewust de term prikschapen omdat er in COR ook openlijk gespot wordt met wappies. Als er algemeen respect is voor elkaar zal ik dat ook handhaven.
Maar daardoor doe je dus mee aan de polarisatie. Als je niet vindt kunnen dat een bepaalde groep wordt weggezet als wappies of whatever, dan zou je dat zelf ook niet moeten doen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:35 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En ik gebruik bewust de term prikschapen omdat er in COR ook openlijk gespot wordt met wappies. Als er algemeen respect is voor elkaar zal ik dat ook handhaven.
Ik realiseer op Kerel, niet op mezelfquote:Op donderdag 3 maart 2022 08:38 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Omg dude geef jezelf geen pluimen die je niet verdient
Het zijn juist de anderen die doen alsof de schaapjes onwetend zijn, dat is hun hele strategie. Zij zijn de wetenden en de andersdenkenden de onwetenden, de schaapjes die zonder kennis de overheid volgen..quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je posts zijn denigrerend. Je noemt de mensen in het topic dom, onwetend, NSB'er als ze een tr zetten en nog meer moois. Dat is geen tegengas, dat is geen discussie en daarvoor is dus geen plaats.
Dat idee heb ik ook..quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik ben het hier wel mee eens dat het lijkt alsof er met twee maten wordt gemeten.
Alsof grof taalgebruik van sommige bnw'ers wordt getolereerd, 'omdat die nu eenmaal niet beter weten ', en van anderen absoluut niet, omdat die wel beter horen te weten.
Ditquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:57 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook..
Ik werd een geband van BNW omdat ik om een bron vroeg, en de mod gaf als reactie (in een dm denk ik) "dat doen we niet in BNW"...
Dan weet je wel met wat voor mensen je te maken hebt
Binnen twee dagen is er een brand new forum uit de grond gestampt , met mods en al , genaamd OORquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:03 schreef greysbones het volgende:
Wanneer krijgt BNW weer een eigen mod?
of heb ik iets gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |