abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203906117
Wanneer krijgt BNW weer een eigen mod?
of heb ik iets gemist?
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_203906969
quote:
99s.gif Op woensdag 2 maart 2022 13:03 schreef greysbones het volgende:
of heb ik iets gemist?
Ik heb binnenkort mijn inauguratie maar dat weten ze nog niet.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203906982
quote:
6s.gif Op woensdag 2 maart 2022 14:11 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Ik heb binnenkort mijn inauguratie maar dat weten ze nog niet.
_O_ _O_ _O_
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_203908201
quote:
99s.gif Op woensdag 2 maart 2022 14:12 schreef greysbones het volgende:

[..]
_O_ _O_ _O_
@yvonne
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
pi_203908678
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2022 15:53 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
@:yvonne
Je weet wel dat ik dan je collega wordt :7
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_203908774
quote:
99s.gif Op woensdag 2 maart 2022 16:30 schreef greysbones het volgende:

[..]
Je weet wel dat ik dan je collega wordt :7
Oh, in dat geval. :P
[..]
pi_203914743
"Zet TRs" zeggen de mods. Lol...nee doe maar rofl.
Ik slik al npaar dagen mn reacties in en plaats voorbeeldig TRs, waar zoals gewoonlijk geen kloten mee gebeurd.
Laat maar.
Ik laat me voortaan ook lekker gaan en pik hierbij lekker nog wat notes mee.
:W
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator woensdag 2 maart 2022 @ 23:15:31 #158
5428 crew  miss_sly
pi_203915355
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 22:25 schreef UncleScorp het volgende:
"Zet TRs" zeggen de mods. Lol...nee doe maar rofl.
Ik slik al npaar dagen mn reacties in en plaats voorbeeldig TRs, waar zoals gewoonlijk geen kloten mee gebeurd.
Laat maar.
Ik laat me voortaan ook lekker gaan en pik hierbij lekker nog wat notes mee.
:W
Soms is even geduld hebben ook een schone zaak.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_203915387
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 23:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Sure. Ik geloof er niet meer in.
Veel plezier met mijn notes aan te vullen.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203915588
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 23:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Waarom kom je zo enorm op voor de wappies en ben je niet objectief?

De wappies mochten gevaccineerden "prikvee" noemen en "schapen" en allemaal denigrerende opmerking maken, maar mij pakte je eruit omdat ik mensen "dom" en "onwetend" noemde...

Wat ik volgens mij niet deed, ik noemde ze wappies...

Het zijn juist ook de wappies die denken dat er een complot is en iedereen die er anders over denkt is onwetend en een schaap..
  Moderator donderdag 3 maart 2022 @ 08:21:52 #161
5428 crew  miss_sly
pi_203917068
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 23:17 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Sure. Ik geloof er niet meer in.
Veel plezier met mijn notes aan te vullen.
Ook als er wel een mod is voor BNW zal het voorkomen dat het even duurt voor er iets gebeurt als een topic ontspoort. Geen enkele mod is 24/7 alleen met het forum bezig en iedereen doet wel eens wat anders. Ik vind het vooral heel jammer dat het net ontspoort als ik er niet ben en er ineens een fors aantal tr's staat. Ik ben ook liever voor dat het ontspoort.
  Moderator donderdag 3 maart 2022 @ 08:23:26 #162
5428 crew  miss_sly
pi_203917081
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 23:38 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]

De wappies mochten gevaccineerden "prikvee" noemen en "schapen" en allemaal denigrerende opmerking maken, maar mij pakte je eruit omdat ik mensen "dom" en "onwetend" noemde...

Het zijn juist ook de wappies die denken dat er een complot is en iedereen die er anders over denkt is onwetend en een schaap..
Je posts zijn denigrerend. Je noemt de mensen in het topic dom, onwetend, NSB'er als ze een tr zetten en nog meer moois. Dat is geen tegengas, dat is geen discussie en daarvoor is dus geen plaats.
pi_203917175
quote:

[..]

Ik ben het hier wel mee eens dat het lijkt alsof er met twee maten wordt gemeten.
Alsof grof taalgebruik van sommige bnw'ers wordt getolereerd, 'omdat die nu eenmaal niet beter weten ', en van anderen absoluut niet, omdat die wel beter horen te weten.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_203917184
quote:

[..]

En ik gebruik bewust de term prikschapen omdat er in COR ook openlijk gespot wordt met wappies. Als er algemeen respect is voor elkaar zal ik dat ook handhaven.
pi_203917203
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2022 08:34 schreef Wantie het volgende:
Alsof grof taalgebruik van sommige bnw'ers wordt getolereerd, 'omdat die nu eenmaal niet beter weten ', en van anderen absoluut niet, omdat die wel beter horen te weten.
Omg dude geef jezelf geen pluimen die je niet verdient :r
  Moderator donderdag 3 maart 2022 @ 08:41:20 #166
5428 crew  miss_sly
pi_203917234
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 08:35 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
En ik gebruik bewust de term prikschapen omdat er in COR ook openlijk gespot wordt met wappies. Als er algemeen respect is voor elkaar zal ik dat ook handhaven.
En zolang je dat in het algemeen gebruikt en niet tegen iemand in het topic zal dat ook blijven staan. Net als dat in COR ook het beleid is.
pi_203917402
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 08:35 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Maar daardoor doe je dus mee aan de polarisatie. Als je niet vindt kunnen dat een bepaalde groep wordt weggezet als wappies of whatever, dan zou je dat zelf ook niet moeten doen.
pi_203917765
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 08:38 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Omg dude geef jezelf geen pluimen die je niet verdient :r
Ik realiseer op Kerel, niet op mezelf :')
pi_203918420
Een etterende wond gaat vanzelf stinken.
[..]
pi_203924152
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 08:23 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Je posts zijn denigrerend. Je noemt de mensen in het topic dom, onwetend, NSB'er als ze een tr zetten en nog meer moois. Dat is geen tegengas, dat is geen discussie en daarvoor is dus geen plaats.
Het zijn juist de anderen die doen alsof de schaapjes onwetend zijn, dat is hun hele strategie. Zij zijn de wetenden en de andersdenkenden de onwetenden, de schaapjes die zonder kennis de overheid volgen..

En inderdaad, ik vind een TR zetten klikken, en vroeger op school zeiden de leraren tegen mij "als je klikt ben je net zo slecht als de vermeende dader". Volkomen terecht..

Het zijn ook vaak mensen die niet meer inhoudelijk kunnen reageren die een TR zetten in de hoop dat de teksten dan verwijderd worden. Kunnen ze hun onwetendheid (ik zeg het in het algemeen, niet persoonlijk) weer etaleren.
pi_203924171
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2022 08:34 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik ben het hier wel mee eens dat het lijkt alsof er met twee maten wordt gemeten.
Dat idee heb ik ook..

Ik werd een geband van BNW omdat ik om een bron vroeg, en de mod gaf als reactie (in een dm denk ik) "dat doen we niet in BNW"...

Dan weet je wel met wat voor mensen je te maken hebt _O-
  donderdag 3 maart 2022 @ 16:58:24 #172
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203924181
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 16:57 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Dat idee heb ik ook..

Ik werd een geband van BNW omdat ik om een bron vroeg, en de mod gaf als reactie (in een dm denk ik) "dat doen we niet in BNW"...

Dan weet je wel met wat voor mensen je te maken hebt _O-
Dit
pi_203925000
Goh ik krijg echtgaand diep medelijden met al die niet-BNWers die dagelijks onder dwang naar hier gesleurd worden en tot dwangarbeid veroordeeld worden om hier te moeten meelezen , te proberen discussieren met andere users die ze maar achterlijk vinden, over onderwerpen die ze stom en belachelijk vinden.

De ernst van de situatie dringt nu pas tot mij door. Ik stel voor dat we een minuut stilte houden en een gebedje voor hen doen...
pi_203943775
quote:
99s.gif Op woensdag 2 maart 2022 13:03 schreef greysbones het volgende:
of heb ik iets gemist?
Binnen twee dagen is er een brand new forum uit de grond gestampt , met mods en al , genaamd OOR

Hier wachten we bijna een half jaar en nog steeds niks . Als er dan gevraagd word waarom het zo lang duurt, krijg je als antwoord: nog eventjes geduld nog , het busje komt zo
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203943831
Voor de mensen die de referentie niet snappen

busje komt zo :B
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')