@mods I got thisquote:Op zaterdag 5 maart 2022 08:19 schreef ludovico het volgende:
Kunnen bepaalde users uit bnw corona topic gebanned worden? Het topic is door een duidelijk 3tal gewoon kut.
Het is allemaal binnen boord maar de posts zuigen alle leven uit het topic.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:23 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
@:Mods I got this
Als je iets ziet wat niet door de beugel kan dan doen een tr . En probeer verder gewoon lief tegen elkaar te doen![]()
Mocht je na het lezen van mijn bericht denken , heb inmiddels blauwe vingers van het drukken van de tr knop. Wij als mods kunnen niet overal bij zijn , we hebben buiten fok om ook een leven
Ja, het is heel erg jammer.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:20 schreef Charged het volgende:
Nee,was al een tijdje niks,gaat de komende tijd niks worden.
Een tegengeluid is niet meer done hier,zelfs oude mods die onpartijdig waren mogen/kunnen/willen niets meer.
Proficiat,het is een mooi 1 richtingsverkeerstraatje geworden.
Have fun with it.
Weet je , ik had vrede gesloten dat bnw aan het doodbloeden was. Toen kwam Yvonne, heeft er nieuw leven in geblazen .Dat gaf mij valse hoop dat het deze keer echt anders zou zijn Maar na een uitstekende start heeft ze er geen vervolg aan gegeven .quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:53 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het is allemaal binnen boord maar de posts zuigen alle leven uit het topic.
Dat maakt het topic niet leuk voor anderen.
Tis allemaal net te subtiel.
Als het met respect uitgesproken wordt is het allemaal geen probleem de manier waarop.... Het maakt het topic stuk.
Tzijn ook echt maar 3-4 figuren ofzo. Kvind het gewoon idioot dat ze zo een topic volledig derailen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:00 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Weet je , ik had vrede gesloten dat bnw aan het doodbloeden was. Toen kwam Yvonne, heeft er nieuw leven in geblazen .Dat gaf mij valse hoop dat het deze keer echt anders zou zijn Maar na een uitstekende start heeft ze er geen vervolg aan gegeven .
En nu zijn we bijna teruggezakt naar het oude niveau
Ik zou er onverschillig over staan als men nu wantie, kerel en mootie als mods naar voren zou schuiven .Let it all go to hell. Vermaak me verder prima in nws en oor
Na de aankomende cyberaanvallen zal heel het internet hervormd worden . En dan kan je wel fluiten naar je vrijheid van meningsuiting.Je kan dan alleen posten onder je echte naam. Heel het internet zal gereguleerd worden. Fora zoals bnw zullen gesloten worden , een noodzakelijke actie om de democratie te redden en nepnieuws tegen te gaanquote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:09 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tzijn ook echt maar 3-4 figuren ofzo. Kvind het gewoon idioot dat ze zo een topic volledig derailen.
Covid extremisten staan we toch ook toe in het "Corona demonstraties" topic.
De enige reden dat dat geen weerstand oproept is omdat ze aan de kant van de meerderheid staan, maar mijn hemel wat een extremisten zitten daar.
Ondertussen is de politieke discours in dit land (en wss ook daarbuiten) gigantisch gepolariseerd, en mensen met ronduit extremistisch gedachtegoed worden gewoon getollereerd, en het zijn er een hoop, en ze censureren zichzelf in hun extremisme ook niet.
Ik vind het ronduit beangstigend, collectieve psychose.
Ik vind het in ieder geval een uitlaatklep als ik zie dat er mensen zijn die dat ook zien.
BNW als plaats om mensen te spreken die niet gek geworden zijn![]()
D66 wordt er kleddernat van.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:25 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Na de aankomende cyberaanvallen zal heel het internet hervormd worden . En dan kan je wel fluiten naar je vrijheid van meningsuiting.Je kan dan alleen posten onder je echte naam. Heel het internet zal gereguleerd worden. Fora zoals bnw zullen gesloten worden , een noodzakelijke actie om de democratie te redden en nepnieuws tegen te gaan
Dus of er nu wel of geen mods komen
Of de saboteurs nu wel of niet aangepakt worden
Of de tr's wel of niet op tijd beantwoord worden
Het maakt op lange termijn helemaal niets uit
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:00 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Weet je , ik had vrede gesloten dat bnw aan het doodbloeden was. Toen kwam Yvonne, heeft er nieuw leven in geblazen .Dat gaf mij valse hoop dat het deze keer echt anders zou zijn Maar na een uitstekende start heeft ze er geen vervolg aan gegeven .
En nu zijn we bijna teruggezakt naar het oude niveau
Ik zou er onverschillig over staan als men nu wantie, kerel en mootie als mods naar voren zou schuiven .Let it all go to hell. Vermaak me verder prima in nws en oor
Datiszo!quote:
Dan zet je hakken eens in het zand of is dat ook al een gepasseerd station?quote:
We zijn het eensquote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:41 schreef Charged het volgende:
[..]
Dan zet je hakken eens in het zand of is dat ook al een gepasseerd station?
Ik lees een hoop reacties maar geen resultaten. (niet direct aan jou,Lav)
Ik begin Tingo zelfs leuk te vinden,dat is echt een no go.
Deze comment is puur en alleen om te frustreren. Kan die svp weg met een note naar de user dat die daarmee moet kappen?quote:Op zondag 6 maart 2022 02:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Er is dan ook nooit een spuit voor nodig geweest in Nederland...
In Nederland hebben we een 3G beleid gehad: getest, genezen of gevaccineerd.quote:Op zondag 6 maart 2022 08:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
Deze comment is puur en alleen om te frustreren.
Aanstellerquote:Kan die svp weg met een note naar de user dat die daarmee moet kappen?
En ik wil daarbij gezegd hebben dat ik dit gedrag van dezelfde users dus al 2 jaar ziet. Voor jullie als je het de eerste keer ziet zal het allemaal wel nergens over gaan naar jullie mening maar ik ben het gewoon echt zat. De mensen waar het topic voor bedoeld is worden weggejaagd door deze comments,ze voegen niks toe.
Heeft hij geen gelijk dan?quote:Op zondag 6 maart 2022 08:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
Deze comment is puur en alleen om te frustreren. Kan die svp weg met een note naar de user dat die daarmee moet kappen?
En ik wil daarbij gezegd hebben dat ik dit gedrag van dezelfde users dus al 2 jaar ziet. Voor jullie als je het de eerste keer ziet zal het allemaal wel nergens over gaan naar jullie mening maar ik ben het gewoon echt zat. De mensen waar het topic voor bedoeld is worden weggejaagd door deze comments,ze voegen niks toe.
Dit is FB topic...quote:
Dat weet ik. Ziet er namelijk uit als een nogal onzinnige klacht.quote:
Nee tis niet onzinnig jullie verneuken dat hele topic. Echt, svp, blijf er weg. / mods heb respect voor waar we dat topic voor willen gebruiken. Niet deze zuigerij.quote:Op zondag 6 maart 2022 15:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ziet er namelijk uit als een nogal onzinnige klacht.
Iemand wijst je er op dat we een 3G beleid hebben gehad, en dat verneukt het hele topic? Kom op zeg...quote:Op zondag 6 maart 2022 17:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nee tis niet onzinnig jullie verneuken dat hele topic. Echt, svp, blijf er weg. / mods heb respect voor waar we dat topic voor willen gebruiken. Niet deze zuigerij.
............ Ik ben niet de enige die hier helemaal klaar mee is. Blijf gewoon weg.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:21 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Iemand wijst je er op dat we een 3G beleid hebben gehad, en dat verneukt het hele topic? Kom op zeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |