abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203947042
Nee,was al een tijdje niks,gaat de komende tijd niks worden.
Een tegengeluid is niet meer done hier,zelfs oude mods die onpartijdig waren mogen/kunnen/willen niets meer.

Proficiat,het is een mooi 1 richtingsverkeerstraatje geworden.
Have fun with it.
pi_203948996
Kunnen bepaalde users uit bnw corona topic gebanned worden? Het topic is door een duidelijk 3tal gewoon kut.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203949003
Ik ben normaliter totaal niet tegen censuur of wat dan ook maar het topic is gewoon echt niet bruikbaar meer. We worden er met zuigende comments gewoon weggejaagd.

Sure, je kan het negeren, de helft van het topic bestaat bij mij al uit geblokte comments.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203950119
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 08:19 schreef ludovico het volgende:
Kunnen bepaalde users uit bnw corona topic gebanned worden? Het topic is door een duidelijk 3tal gewoon kut.
@mods I got this

Als je iets ziet wat niet door de beugel kan dan doen een tr . En probeer verder gewoon lief tegen elkaar te doen O+

Mocht je na het lezen van mijn bericht denken , heb inmiddels blauwe vingers van het drukken van de tr knop. Wij als mods kunnen niet overal bij zijn , we hebben buiten fok om ook een leven ^O^
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203950495
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 10:23 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
@:Mods I got this

Als je iets ziet wat niet door de beugel kan dan doen een tr . En probeer verder gewoon lief tegen elkaar te doen O+

Mocht je na het lezen van mijn bericht denken , heb inmiddels blauwe vingers van het drukken van de tr knop. Wij als mods kunnen niet overal bij zijn , we hebben buiten fok om ook een leven ^O^
Het is allemaal binnen boord maar de posts zuigen alle leven uit het topic.

Dat maakt het topic niet leuk voor anderen.

Tis allemaal net te subtiel.

Als het met respect uitgesproken wordt is het allemaal geen probleem de manier waarop.... Het maakt het topic stuk.
  Moderator zaterdag 5 maart 2022 @ 14:30:35 #181
249559 crew  Lavenderr
pi_203952989
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 23:20 schreef Charged het volgende:
Nee,was al een tijdje niks,gaat de komende tijd niks worden.
Een tegengeluid is niet meer done hier,zelfs oude mods die onpartijdig waren mogen/kunnen/willen niets meer.

Proficiat,het is een mooi 1 richtingsverkeerstraatje geworden.
Have fun with it.
Ja, het is heel erg jammer.
pi_203953271
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 10:53 schreef ludovico het volgende:

[..]
Het is allemaal binnen boord maar de posts zuigen alle leven uit het topic.

Dat maakt het topic niet leuk voor anderen.

Tis allemaal net te subtiel.

Als het met respect uitgesproken wordt is het allemaal geen probleem de manier waarop.... Het maakt het topic stuk.
Weet je , ik had vrede gesloten dat bnw aan het doodbloeden was. Toen kwam Yvonne, heeft er nieuw leven in geblazen .Dat gaf mij valse hoop dat het deze keer echt anders zou zijn Maar na een uitstekende start heeft ze er geen vervolg aan gegeven .

En nu zijn we bijna teruggezakt naar het oude niveau

Ik zou er onverschillig over staan als men nu wantie, kerel en mootie als mods naar voren zou schuiven .Let it all go to hell. Vermaak me verder prima in nws en oor :Y)
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203953353
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 15:00 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Weet je , ik had vrede gesloten dat bnw aan het doodbloeden was. Toen kwam Yvonne, heeft er nieuw leven in geblazen .Dat gaf mij valse hoop dat het deze keer echt anders zou zijn Maar na een uitstekende start heeft ze er geen vervolg aan gegeven .

Ik zou er onverschillig over staan als men nu wantie, kerel en mootie als mods naar voren zou schuiven .Let it all go to hell. Vermaak me verder prima in nws en oor :Y)
Tzijn ook echt maar 3-4 figuren ofzo. Kvind het gewoon idioot dat ze zo een topic volledig derailen.

Covid extremisten staan we toch ook toe in het "Corona demonstraties" topic.

De enige reden dat dat geen weerstand oproept is omdat ze aan de kant van de meerderheid staan, maar mijn hemel wat een extremisten zitten daar.

Ondertussen is de politieke discours in dit land (en wss ook daarbuiten) gigantisch gepolariseerd, en mensen met ronduit extremistisch gedachtegoed worden gewoon getollereerd, en het zijn er een hoop, en ze censureren zichzelf in hun extremisme ook niet.

Ik vind het ronduit beangstigend, collectieve psychose.

Ik vind het in ieder geval een uitlaatklep als ik zie dat er mensen zijn die dat ook zien.

BNW als plaats om mensen te spreken die niet gek geworden zijn _O-
pi_203953531
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 15:09 schreef ludovico het volgende:

[..]
Tzijn ook echt maar 3-4 figuren ofzo. Kvind het gewoon idioot dat ze zo een topic volledig derailen.

Covid extremisten staan we toch ook toe in het "Corona demonstraties" topic.

De enige reden dat dat geen weerstand oproept is omdat ze aan de kant van de meerderheid staan, maar mijn hemel wat een extremisten zitten daar.

Ondertussen is de politieke discours in dit land (en wss ook daarbuiten) gigantisch gepolariseerd, en mensen met ronduit extremistisch gedachtegoed worden gewoon getollereerd, en het zijn er een hoop, en ze censureren zichzelf in hun extremisme ook niet.

Ik vind het ronduit beangstigend, collectieve psychose.

Ik vind het in ieder geval een uitlaatklep als ik zie dat er mensen zijn die dat ook zien.

BNW als plaats om mensen te spreken die niet gek geworden zijn _O-
Na de aankomende cyberaanvallen zal heel het internet hervormd worden . En dan kan je wel fluiten naar je vrijheid van meningsuiting.Je kan dan alleen posten onder je echte naam. Heel het internet zal gereguleerd worden. Fora zoals bnw zullen gesloten worden , een noodzakelijke actie om de democratie te redden en nepnieuws tegen te gaan

Dus of er nu wel of geen mods komen
Of de saboteurs nu wel of niet aangepakt worden
Of de tr's wel of niet op tijd beantwoord worden

Het maakt op lange termijn helemaal niets uit ;)
pi_203953541
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 15:25 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Na de aankomende cyberaanvallen zal heel het internet hervormd worden . En dan kan je wel fluiten naar je vrijheid van meningsuiting.Je kan dan alleen posten onder je echte naam. Heel het internet zal gereguleerd worden. Fora zoals bnw zullen gesloten worden , een noodzakelijke actie om de democratie te redden en nepnieuws tegen te gaan

Dus of er nu wel of geen mods komen
Of de saboteurs nu wel of niet aangepakt worden
Of de tr's wel of niet op tijd beantwoord worden

Het maakt op lange termijn helemaal niets uit ;)
D66 wordt er kleddernat van.

Als ze de stemmen maar eerlijk blijven tellen en open en bloot gebeurt dan zal dat politiek gezien niet heel makkelijk voeten aan de aarde krijgen.

Maar tis opvallend dat het referendum ook afgeschaft is.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 15:42:10 #186
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203953737
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 15:00 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

:(
Huilen dan.
pi_203953957
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 15:42 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
:(
Ik vind het ook meer iets voor jou O+
pi_203955361
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 16:01 schreef mootie het volgende:

[..]
Ik vind het ook meer iets voor jou O+
Datiszo! :Y *O*
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203955407
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 14:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Ja, het is heel erg jammer.
Dan zet je hakken eens in het zand of is dat ook al een gepasseerd station?
Ik lees een hoop reacties maar geen resultaten. (niet direct aan jou,Lav)

Ik begin Tingo zelfs leuk te vinden,dat is echt een no go.
  Moderator zaterdag 5 maart 2022 @ 18:00:17 #190
249559 crew  Lavenderr
pi_203955625
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 17:41 schreef Charged het volgende:

[..]
Dan zet je hakken eens in het zand of is dat ook al een gepasseerd station?
Ik lees een hoop reacties maar geen resultaten. (niet direct aan jou,Lav)

Ik begin Tingo zelfs leuk te vinden,dat is echt een no go.
We zijn het eens :D
pi_203955675
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 18:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
We zijn het eens :D
Nope,maar het is een begin.
pi_203964952
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2022 02:05 schreef Wantie het volgende:

[..]
Er is dan ook nooit een spuit voor nodig geweest in Nederland...
Deze comment is puur en alleen om te frustreren. Kan die svp weg met een note naar de user dat die daarmee moet kappen?

En ik wil daarbij gezegd hebben dat ik dit gedrag van dezelfde users dus al 2 jaar ziet. Voor jullie als je het de eerste keer ziet zal het allemaal wel nergens over gaan naar jullie mening maar ik ben het gewoon echt zat. De mensen waar het topic voor bedoeld is worden weggejaagd door deze comments,ze voegen niks toe.
pi_203966074
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 08:39 schreef ludovico het volgende:

[..]
Deze comment is puur en alleen om te frustreren.
In Nederland hebben we een 3G beleid gehad: getest, genezen of gevaccineerd.

Waarom ontken je dat?

quote:
Kan die svp weg met een note naar de user dat die daarmee moet kappen?

En ik wil daarbij gezegd hebben dat ik dit gedrag van dezelfde users dus al 2 jaar ziet. Voor jullie als je het de eerste keer ziet zal het allemaal wel nergens over gaan naar jullie mening maar ik ben het gewoon echt zat. De mensen waar het topic voor bedoeld is worden weggejaagd door deze comments,ze voegen niks toe.
Aansteller
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  zondag 6 maart 2022 @ 13:52:02 #194
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203968238
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 08:39 schreef ludovico het volgende:

[..]
Deze comment is puur en alleen om te frustreren. Kan die svp weg met een note naar de user dat die daarmee moet kappen?

Heeft hij geen gelijk dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_203969075
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 13:52 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Heeft hij geen gelijk dan?
Dit is FB topic...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zondag 6 maart 2022 @ 15:08:31 #196
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203969320
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 14:49 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Dit is FB topic...
Dat weet ik. Ziet er namelijk uit als een nogal onzinnige klacht.
Onikaan ni ov dovah
pi_203971850
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 15:08 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Dat weet ik. Ziet er namelijk uit als een nogal onzinnige klacht.
Nee tis niet onzinnig jullie verneuken dat hele topic. Echt, svp, blijf er weg. / mods heb respect voor waar we dat topic voor willen gebruiken. Niet deze zuigerij.
pi_203971885
Dus nogmaals. Oproep, kan er svp wat aan de vervelende figuren gedaan worden ik ben er helemaal klaar mee en wil dat topic ook gewoon normaal kunnen gebruiken met een normale sfeer en normale manier van omgaan met elkaar.

Waarom moeten wij weggejaagd worden? Waarom mogen wij niet een plekje op het forum?

Iedereen welkom hoor. Met respect en zonder zuigerij. Hetzelfde groepje users voldoet daar niet aan.

Er zijn al flink wat users die er gewoon geen zin meer in hebben. Ik voel me weggejaagd.
  zondag 6 maart 2022 @ 18:21:52 #199
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203972520
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 17:41 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nee tis niet onzinnig jullie verneuken dat hele topic. Echt, svp, blijf er weg. / mods heb respect voor waar we dat topic voor willen gebruiken. Niet deze zuigerij.
Iemand wijst je er op dat we een 3G beleid hebben gehad, en dat verneukt het hele topic? Kom op zeg...
Onikaan ni ov dovah
pi_203973922
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 18:21 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Iemand wijst je er op dat we een 3G beleid hebben gehad, en dat verneukt het hele topic? Kom op zeg...
............ Ik ben niet de enige die hier helemaal klaar mee is. Blijf gewoon weg.

Ik ben er echt helemaal klaar mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')