abonnement Unibet Coolblue
pi_202019844
Just a reminder...


[modbreak]Omdat er hier blijkbaar niemand in feedback komt, even in de herhaling, mét gratis toevoeging:

[modbreak]Wat hier zo fucking irritant is en wat absoluut geen enkel nut dient en niets meer met discussie te maken heeft is: iemand zegt iets, dan vliegt er een ander op af met opgeheven vinger, of met die vinger prikkend in je borst net zo lang tot je in een hoek zit en nergens meer heen kunt.
Als iemand iets post hoeft hij/zij/unicorn niet binnen 2 seconden een wetenschappelijk boek, hoofdstuk en paragraaf te overleggen.
Niemand hoeft hier vingerprikkend de ander in een hoek te drijven.
Niemand hoeft die lui van BNW weleens even de les te lezen of op te voeden.
Schei er mee uit, het is vermoeiend, en enorm kinderachtig.[/modbreak]

https://www.rivm.nl/covid(...)-vaccinatieprogramma *O*

De meest verwijderde docu van het moment! Corona op zoek naar de Waarheid





Dit ook:

[ twitter ]

[ twitter ]

The show must go on folks!

En hier weer doooorrrrr!! *O*


Op verzoek van @ludovico onderstaande in de OP

twitter


https://www.blckbx.tv/videos/tegenwind-mattias



[ Bericht 3% gewijzigd door FLATTTENtheCURVE op 04-11-2021 16:39:54 ]
Plaats hier uw advertentie
pi_202019878
quote:
5s.gif Op woensdag 3 november 2021 21:19 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Er liggen geen 250 mensen op de IC? En geen 1300 mensen in het ziekenhuis?
“Dat er van de 1300 1000 niet zouden liggen”
pi_202019901
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 21:22 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
is dat zo?
Ja staat op pagina 14 in die link. Pfizer moest opnieuw goedkeuring aanvragen omdat de samenstelling gewijzigd was.
pi_202019941
quote:
5s.gif Op dinsdag 2 november 2021 18:05 schreef _I het volgende:

[..]
https://www.fda.gov/media/153447/download

Jij een idee waarom de zoutoplossing voor kinderen van 5-11 vervangen wordt door tromethamine? (Pag 14g
quote:
Manufacturing Change

Since the start of the pandemic, there have been at least 1.9 million cases of COVID-19 in children ages 5 through 11. At least one third of the children who have been hospitalized for the infection have had no underlying medical conditions.

The FDA also approved a manufacturing change to the vaccine, to allow the company to switch the buffering solution that controls its Ph. The new buffer is called tromethamine, or tris.

It has been used as buffer in other vaccines, and does not affect the safety profile of the shots, said Peter Marks, MD, PhD, who directs the FDA's Center for Biologics Evaluation and Research.

The change makes the vaccine more stable at refrigerator temperatures for longer periods of time, he said during a press briefing.

"If I had a child in this age group, I would not hesitate, for a second, to give my child one of these vaccines," Marks said.

He said the companies are still studying the use of the vaccines in even younger children, and that COVID-19 vaccines are still a few months away for children in the under-5 age group.

Bron
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 3 november 2021 @ 21:30:04 #5
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202019984
quote:
5s.gif Op woensdag 3 november 2021 21:19 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Er liggen geen 250 mensen op de IC? En geen 1300 mensen in het ziekenhuis?
https://twitter.com/PieterOmtzigt/status/14559408400277913
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202020009
quote:
Hmm...this page doesn’t exist. Try searching for something else.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 3 november 2021 @ 21:32:01 #7
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202020066
quote:
5s.gif Op woensdag 3 november 2021 21:30 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Hmm...this page doesn’t exist. Try searching for something else.
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202020075
quote:
10s.gif Op woensdag 3 november 2021 21:27 schreef _I het volgende:

[..]
Ja staat op pagina 14 in die link. Pfizer moest opnieuw goedkeuring aanvragen omdat de samenstelling gewijzigd was.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Tromethamine

is geen bloedverdunner toch?
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 3 november 2021 @ 21:32:43 #9
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202020089
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202020123
quote:
Ah thanks!

In de VS lag het percentage veel hoger maar daar is het vaccinatiepercentage dan ook veel lager dan hier. Ik zag 84%, dat is best hoog ^O^
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202020131
quote:
6s.gif Op woensdag 3 november 2021 21:29 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
[..]

Sure.
quote:
6s.gif Op woensdag 3 november 2021 21:29 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
[..]

Ik heb het gelezen. En ik geloofde het niet. Dus ben ik gaan zoeken en nu weet ik dat het een ‘acid’ is die bloedverdunnend werkt.
pi_202020251
quote:
9s.gif Op woensdag 3 november 2021 21:34 schreef _I het volgende:

[..]
Sure.
[..]
Ik heb het gelezen. En ik geloofde het niet. Dus ben ik gaan zoeken en nu weet ik dat het een ‘acid’ is die bloedverdunnend werkt.
:')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 3 november 2021 @ 21:37:16 #13
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202020261
quote:
VRAAG

En dat is al vaak gedaan, dus welke middelen hebt u nog om deze groep, ongeveer 15 procent, over die streep te trekken zoals u dat graag ziet?

DE JONGE

Nou wat we nu zien is dat zo’n 13 procent dat nog niet heeft gedaan.. 87,3 procent heeft die eerste prik in ieder geval gehaald van de 18-plussers, dus 13 procent nog niet. En ik denk van die 13 procent, als je gewoon kijkt naar het gemiddelde Rijksvaccinatieprogramma, dan zie je 93-94 procent compliance, dus laten we zeggen dat ongeveer de helft van die 13 procent er waarschijnlijk niet voor zal gaan kiezen. Die andere helft bestaat uit heel verschillende mensen, mensen met heel verschillende zorgen. Ook demografisch en sociologisch hele verschillende groepen. Dus je moet ook niet doen alsof dat een monolitische groep is met allemaal dezelfde opvatting. Dat is het niet, je moet ze eigenlijk helemaal uit elkaar rafelen: wie zijn het dan en waar wonen ze dan en wat zijn dan hun opvattingen en wat is eigenlijk de reden van hun twijfel? Nou dat doen we. En de hele vaccinatiecampagne van alle GGD’en, alle 25 GGD-regio’s en het RIVM is juist helemaal daarop gericht, tot op postcodeniveau weten we eigenlijk hoeveel ongevaccineerden daar wonen, weten we ook wat hun redenen zijn voor twijfel. Nooit helemaal exact natuurlijk. En op die twijfel, ja acteren we natuurlijk.

Dat betekent ook dat deze 13 procent zich niet per sé meer door de minister van Volksgezondheid laat overtuigen. Dat zal vaker zijn door een huisarts uit de buurt of door een peer, in een heel erg lelijk woord, in de klas of door een leraar uit de klas of door nou ja, iemand anders die gewoon gezaghebbend is in de omgeving. En dat maakt ook dat ik juist net benadruk: het is zo belangrijk om dat gesprek wel te blijven voeren. Ik merk dat mensen heel erg terughoudend zijn om dat gesprek te voeren, maar dat moet juist wel. Als je om elkaar geeft, heb je dat gesprek. Op een respectvolle manier, maar je hebt juist wel dat gesprek: hoe kan ik je helpen om over je twijfel heen te stappen? Nou en er zijn heel veel twijfels, maar de belangrijkste die wij weten, altijd, is: het vaccin is in zo’n korte tijd ontwikkeld, hoe weten we eigenlijk zeker dat dat geen onveilige langetermijneffecten heeft? Nou dat antwoord moet je gewoon geven. De tweede vraag die heel veel voorkomt, is: ja maar ik heb gelezen ergens op een donker hoekje op het internet dat je er misschien wel niet vruchtbaar meer van bent of dat het iets doet met je vruchtbaarheid. Is onzin natuurlijk, maar ja mensen moeten wel die vraag gewoon kunnen stellen en over die vraag moet je in gesprek. Dat is precies wat de GGD’en doen op al die plekken waar je mensen tegen kunt komen: op de markt, in de kerk, in de moskee, in de praktijk van de huisartsen. En soms werkt het ook in de grote stad wat anders dan ergens anders. Een priklocatie in de moskee helpt niet zo erg op de Veluwe, maar zo’n huisarts die gewoon langsgaat om gewoon ja mensen een prik te geven zonder grote spuitbus met GGD erop op het plein van Scherpenzeel, ja dat werkt daar weer wel.. Dus je moet ook een beetje dingen doen die werken in de context van dat moment en werkelijk alles, alles, alles wordt gedaan, arm voor arm, om de vaccinatiegraad verder te verhogen.
Wat een griezel.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202020309
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 21:32 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Tromethamine

is geen bloedverdunner toch?
Het heeft een bloedverdunnend effect. Het is een buffer idd, geen specifiek medicijn voor bloedverdunning.

https://www.webmd.com/dru(...)ulants/intrtype-drug
pi_202020332
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 21:37 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Wat een griezel.
Hij zit je achter de broek aan ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 3 november 2021 @ 21:40:46 #16
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202020360
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 21:37 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Wat een griezel.
helemaal mee eens
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202020364
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 21:23 schreef Wantie het volgende:

[..]
En één van die voorwaarden is dat er geen medicijn mag zijn wat corona geneest, vandaar dat achtereenvolgens HCQ, Ivermectin en tegenwoordig zelfs Aspirine wordt verketterd

Wat onzin is, de vaccins waren goedgekeurd voordat ivermectine in beeld kwam en worden heus niet opeens afgekeurd als er een medicijn wordt gevonden.
Nee vriend, die zijn (nog steeds) niet goedgekeurd, enkel toegelaten onder voorwaarden. Twee van die injecties hebben een jaar verlenging gekregen (Pfizer op 4 oktober en Moderna op 3 november)

Zie hier.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  woensdag 3 november 2021 @ 21:43:01 #18
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202020406
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 21:39 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hij zit je achter de broek aan ;)
Nee hoor hij chanteert mensen dat is iets anders. Blijkbaar heb jij daar lol aan.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202020441
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 21:41 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]
Nee vriend, die zijn (nog steeds) niet goedgekeurd, enkel toegelaten onder voorwaarden. Twee van die injecties hebben een jaar verlenging gekregen (Pfizer op 4 oktober en Moderna op 3 november)

Zie hier.
Je begrijpt wel wat ik bedoel.
De toelating wordt heus niet ingetrokken als er een medicijn op de markt komt.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202020472
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 21:43 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Nee hoor hij chanteert mensen dat is iets anders. Blijkbaar heb jij daar lol aan.
Wat voor chantage wordt er dan toegepast volgens je citaat?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202020512
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 21:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wat voor chantage wordt er dan toegepast volgens je citaat?
“Tot op postcode aan toe” “anders een persoon van gezag”

Dat zijn hele rare teksten voor een overheid.
  woensdag 3 november 2021 @ 21:48:33 #23
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202020523
twitter


Onze eigen Mr Creosote

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 3 november 2021 @ 21:49:08 #24
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202020535
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 21:48 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Onze eigen Mr Creosote

maar je mag niet zeggen dat hij dik is hoor
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202020583
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 21:23 schreef Wantie het volgende:
Wat onzin is, de vaccins waren goedgekeurd voordat ivermectine in beeld kwam en worden heus niet opeens afgekeurd als er een medicijn wordt gevonden.
Jij moet dringend je feiten nakijken. Vaccins -kuch- hebben enkel hun snel Emergency Use Approval gekregen op voorwaarde dat er geen alternatief voorhanden was.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 3 november 2021 @ 21:53:45 #26
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_202020623
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 21:23 schreef Wantie het volgende:

[..]
En één van die voorwaarden is dat er geen medicijn mag zijn wat corona geneest, vandaar dat achtereenvolgens HCQ, Ivermectin en tegenwoordig zelfs Aspirine wordt verketterd

Wat onzin is, de vaccins waren goedgekeurd voordat ivermectine in beeld kwam en worden heus niet opeens afgekeurd als er een medicijn wordt gevonden.
heus..?
Huig
pi_202020672
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 21:44 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je begrijpt wel wat ik bedoel.
De toelating wordt heus niet ingetrokken als er een medicijn op de markt komt.
En jij snapt nu ook wat ik bedoel. Nee, het zal niet direct worden ingetrokken, maar de "noodsituatie" is dan wel verdwenen. En dat is wel één van de voorwaarden.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_202020674
quote:
10s.gif Op woensdag 3 november 2021 21:47 schreef _I het volgende:

[..]
“Tot op postcode aan toe” “anders een persoon van gezag”

Dat zijn hele rare teksten voor een overheid.
Ik zie daar geen chantage in.
Ze weten dus tot op de straat waar ongevaccineerden wonen en zoeken naar mensen met invloed die in gesprek kunnen gaan met ongevaccineerden.
Heel gerichte aanpak dus.
Maar geen chantage
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202020679
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 21:53 schreef Orwell het volgende:

[..]
heus..?
Die term ken je niet?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 3 november 2021 @ 21:58:27 #30
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_202020694
quote:
de opgebouwde hoeveelheid stront en slijm komt er voor een deel via de mond uit.
word een meetje bisselijk..
Huig
pi_202020701
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 21:57 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik zie daar geen chantage in.
Ze weten dus tot op de straat waar ongevaccineerden wonen en zoeken naar mensen met invloed die in gesprek kunnen gaan met ongevaccineerden.
Heel gerichte aanpak dus.
Maar geen chantage
iemand zn keuze wordt niet gerespecteerd, dan maar even n bezoekje brengen.
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 3 november 2021 @ 22:00:30 #32
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202020729
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 21:58 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
iemand zn keuze wordt niet gerespecteerd, dan maar even n bezoekje brengen.
juist
er moet een zal een prik in
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202020760
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 21:56 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]
En jij snapt nu ook wat ik bedoel. Nee, het zal niet direct worden ingetrokken, maar de "noodsituatie" is dan wel verdwenen. En dat is wel één van de voorwaarden.
Moet het wel een wondermiddel zijn.
Net zoals een virus zich onder een vaccin weg kan muteren kan dat ook bij antivirale middelen.
Dus kraai niet te vroeg hallelujah als er een middel op de markt komt.

Verder is het een bijzonder complot.
Dat pfizer, moderna, Johnson, astrazeneca baat hebben bij het niet bestaan van een geneesmiddel: prima.
Alhoewel pfizer er wel een in ontwikkeling schijnt te hebben.
Maar welk belang hebben al die andere farmaceuten die nu het nakijken hebben en al die betrokken overheidsinstanties baat bij het uitblijven van een geneesmiddel?
En als het allemaal 1 groot complot is, waarom is het vaccin dan niet gewoon goedgekeurd?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 3 november 2021 @ 22:02:13 #34
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_202020763
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 21:57 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik zie daar geen chantage in.
Ze weten dus tot op de straat waar ongevaccineerden wonen en zoeken naar mensen met invloed die in gesprek kunnen gaan met ongevaccineerden.
Heel gerichte aanpak dus.
Maar geen chantage
Ik vraag direct vriendelijk doch dringend of ze mijn terrein kunnen verlaten. Anders ben ik genoodzaakt dit te verdedigen.

Geen chantage
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_202020770
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 21:57 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik zie daar geen chantage in.
Ze weten dus tot op de straat waar ongevaccineerden wonen en zoeken naar mensen met invloed die in gesprek kunnen gaan met ongevaccineerden.
Heel gerichte aanpak dus.
Maar geen chantage
En geen enkel zichzelf respecterend persoon met voldoende verstandelijk inzicht stelt zich hier vragen bij?
Tijd voor een nieuwe Hitler !
Alhoewel hij te soft zou zijn voor de hedendaagse meute.

Luister prof Matthias Desmet over de massavorming en het risico op toekomstige gruweldaden van de massa.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_202020772
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 21:58 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
iemand zn keuze wordt niet gerespecteerd, dan maar even n bezoekje brengen.
Maar wat is dan de chantage?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202020783
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:02 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
En geen enkel zichzelf respecterend persoon met voldoende verstandelijk inzicht stelt zich hier vragen bij?
Tijd voor een nieuwe Hitler !
Alhoewel hij te sofg zou zijn voor de hedendaagse meute.

Luister prof Matthias Desmet over de massavorming en het risico op toekomstige gruweldaden van de massa.
De vraag is wat dan de chantage is.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202020784
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 21:57 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik zie daar geen chantage in.
Ze weten dus tot op de straat waar ongevaccineerden wonen en zoeken naar mensen met invloed die in gesprek kunnen gaan met ongevaccineerden.
Heel gerichte aanpak dus.
Maar geen chantage
Het is een richting, die neigt naar chantage. Blijkbaar moeten die mensen geprikt worden.

En hij staat net op tv te zeggen dat het zo enorm goed helpt om je tegen ziekte te beschermen. Wat dus precies het punt is. Als je al buiten de risico groepen viel, voegt het niets toe.

Maar we vallen in herhaling.
  woensdag 3 november 2021 @ 22:03:32 #39
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202020787
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 21:49 schreef greysbones het volgende:

[..]
maar je mag niet zeggen dat hij dik is hoor
Nope mag niet meer, dat was iets uit het oude normaal.


good old days
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 3 november 2021 @ 22:04:14 #40
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202020796
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:03 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Nope mag niet meer, dat was iets uit het oude normaal.


good old days
oehhhh brrrr nog zo'n engerd
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 3 november 2021 @ 22:09:47 #41
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202020878
twitter


hoe ziek is deze wereld
zo ziek dus
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202020896
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 19:01 schreef PSVCL het volgende:

[..]
:! Zijn de vaccinatie cijfers wel accuraat ? de meeste mensen die ik spreek zijn namelijk niet gevaccineerd en ook de testraten blijven volstromen.

Beetje vaag allemaal
Van vrienden hier in NL rond 50/50.
Ik hoor ook dat het in het weekend druk bij de teststraten is.

In UK alle vrienden,familie gevaxte, maar wel ook sceptisch over de hele shitshow zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 3 november 2021 @ 22:13:31 #43
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202020947
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 3 november 2021 @ 22:14:52 #44
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_202020971
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:00 schreef greysbones het volgende:

[..]
[quote]0s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:02 schreef Wantie het volgende:

[..]
Moet het wel een wondermiddel zijn.
Net zoals een virus zich onder een vaccin weg kan muteren kan dat ook bij antivirale middelen.
Dus kraai niet te vroeg hallelujah als er een middel op de markt komt.

Verder is het een bijzonder complot.
Dat pfizer, moderna, Johnson, astrazeneca baat hebben bij het niet bestaan van een geneesmiddel: prima.
Alhoewel pfizer er wel een in ontwikkeling schijnt te hebben.
Maar welk belang hebben al die andere farmaceuten die nu het nakijken hebben en al die betrokken overheidsinstanties baat bij het uitblijven van een geneesmiddel?
En als het allemaal 1 groot complot is, waarom is het vaccin dan niet gewoon goedgekeurd?
.

het verhaal moet wel geloofwaardig blijven, hé.
types als jij, no offence, moeten er wel voor kunnen gaan, hé.
dus een beetje 'theater" her en der voor wat substance is niet overbodig. en dus niet verwonderlijk.
Huig
  woensdag 3 november 2021 @ 22:16:10 #45
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202021003
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:14 schreef Orwell het volgende:

[..]
.

het verhaal moet wel geloofwaardig blijven, hé.
types als jij, no offence, moeten er wel voor kunnen gaan, hé.
dus een beetje 'theater" her en der voor wat substance is niet overbodig. en dus niet verwonderlijk.
ehhh ik?
of Wantie
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202021012
Plaats hier uw advertentie
pi_202021025
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:09 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

hoe ziek is deze wereld
zo ziek dus
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202021034
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:09 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

hoe ziek is deze wereld
zo ziek dus
Idd
Maar het ergste is nu dat het de mensen zelf zijn.
En ze beseffen het niet eens zelf. Herd immunity was nog nooit zo actueel met dit kudde gedrag.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 3 november 2021 @ 22:18:02 #49
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202021035
quote:
volgens VVD of CDA ik weet het even niet meer
een motie voor de buhne
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202021036
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:10 schreef Tingo het volgende:

[..]
Van vrienden hier in NL rond 50/50.
Ik hoor ook dat het in het weekend druk bij de teststraten is.

In UK alle vrienden,familie gevaxte, maar wel ook sceptisch over de hele shitshow zijn.
Tenminste positief dat ze sceptisch blijven. Dan kan je onderling tenminste gewoon normaal blijven doen in de omgang.


Binnen mijn familie in NL is 60 procent gevaccineerd ,helaas ook mijn ouders.
  woensdag 3 november 2021 @ 22:19:11 #51
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202021051
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202021053
Kijk zo proberen ze in Arizona mondkapjesverplichting op scholen sneaky af te schaffen. De Supreme Court grijpt in:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 3 november 2021 @ 22:20:23 #53
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_202021070
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:16 schreef greysbones het volgende:

[..]
ehhh ik?
of Wantie
ja, ging ff wat mis met het quoten. was gericht aan de heer Wanti.
Huig
pi_202021075
quote:
10s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:03 schreef _I het volgende:

[..]
Het is een richting, die neigt naar chantage. Blijkbaar moeten die mensen geprikt worden.

En hij staat net op tv te zeggen dat het zo enorm goed helpt om je tegen ziekte te beschermen. Wat dus precies het punt is. Als je al buiten de risico groepen viel, voegt het niets toe.

Maar we vallen in herhaling.
Nee, dat is het niet.
Als iemand zijn zin bij je probeer door te drukken, dan is die persoon ongetwijfeld bloedirritant, maar het is geen chantage.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 3 november 2021 @ 22:20:53 #55
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202021083
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:20 schreef Orwell het volgende:

[..]
ja, ging ff wat mis met het quoten. was gericht aan de heer Wanti.
^O^
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202021110
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:18 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Tenminste positief dat ze sceptisch blijven. Dan kan je onderling tenminste gewoon normaal blijven doen in de omgang.


Binnen mijn familie in NL is 60 procent gevaccineerd ,helaas ook mijn ouders.
Waarom helaas?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202021114
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:09 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

hoe ziek is deze wereld
zo ziek dus
Dit soort mensen zijn compleet hysterisch. Het resultaat van een bepaald narratief in de MSM.
quote:
Onbegrijpelijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202021119
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 3 november 2021 @ 22:22:23 #59
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202021129
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:21 schreef Wantie het volgende:

[..]
Waarom helaas?
niet iedereen is provaccin
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202021138
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:14 schreef Orwell het volgende:

[..]
.

het verhaal moet wel geloofwaardig blijven, hé.
types als jij, no offence, moeten er wel voor kunnen gaan, hé.
dus een beetje 'theater" her en der voor wat substance is niet overbodig. en dus niet verwonderlijk.
Maar je ziet er dus wel 1 groot complot in...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202021165
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:21 schreef Wantie het volgende:

[..]
Waarom helaas?
Daarom
pi_202021166
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:20 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, dat is het niet.
Als iemand zijn zin bij je probeer door te drukken, dan is die persoon ongetwijfeld bloedirritant, maar het is geen chantage.
Jij ervaart het niet als chantage. Veel mensen ervaren het wel zo.
pi_202021169
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:23 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar je ziet er dus wel 1 groot complot in...
En jij een sprookje wsl ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_202021182
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:22 schreef greysbones het volgende:

[..]
niet iedereen is provaccin
Snap ik, maar het is toch ieders vrije keuze?
Er wordt (terecht) zwaar geageerd tegen de toenemende dwang om te vaccineren, want dat moet een vrije keuze zijn.
Maar dat werkt dan ook de andere kant op.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 3 november 2021 @ 22:26:51 #65
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202021217
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
Snap ik, maar het is toch ieders vrije keuze?
Er wordt (terecht) zwaar geageerd tegen de toenemende dwang om te vaccineren, want dat moet een vrije keuze zijn.
Maar dat werkt dan ook de andere kant op.
daarom mag je het nog wel jammer vinden
mijn ouders zijn ook beide gevaccineerd
ik begrijp en respecteer hun keuze
neemt niet weg dat ik gehoopt had dat het niet nodig was
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202021225
quote:
10s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:24 schreef _I het volgende:

[..]
Jij ervaart het niet als chantage. Veel mensen ervaren het wel zo.
Het is druk op iemand uitoefenen.
Maar geen chantage.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202021233
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
Snap ik, maar het is toch ieders vrije keuze?
Er wordt (terecht) zwaar geageerd tegen de toenemende dwang om te vaccineren, want dat moet een vrije keuze zijn.
Maar dat werkt dan ook de andere kant op.
"Vrije keuze" ... grappig dat je dat je dat woord nog durft te gebruiken.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_202021238
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:26 schreef greysbones het volgende:

[..]
daarom mag je het nog wel jammer vinden
mijn ouders zijn ook beide gevaccineerd
ik begrijp en respecteer hun keuze
neemt niet weg dat ik gehoopt had dat het niet nodig was
Iedereen had liever dat dit alles niet nodig was
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 3 november 2021 @ 22:28:30 #69
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202021253
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:27 schreef Wantie het volgende:

[..]
Iedereen had liever dat dit alles niet nodig was
dat het nodig was dat ze de druk voelden om een vaccin te nemen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202021262
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:27 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
"Vrije keuze" ... grappig dat je dat je dat woord nog durft te gebruiken.
Waarom niet?
Juist nu de vrije keuze zo onder druk komt te staan moet je die uitspreken.
Vaccineren hoort een vrije keuze te zijn.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202021264
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:27 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
"Vrije keuze" ... grappig dat je dat je dat woord nog durft te gebruiken.
idd. een griepprik is een vrije keuze, geen voorwaardes geen gezeik.
Plaats hier uw advertentie
pi_202021277
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:22 schreef greysbones het volgende:

[..]
niet iedereen is provaccin
Ja en dat begrijpen de mensen dus niet he ... waarom ga jij niet mee in de massahysterie??
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_202021279
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:28 schreef greysbones het volgende:

[..]
dat het nodig was dat ze de druk voelden om een vaccin te nemen
Tja, die voelt iedereen.
Niemand is voor de fun gevaccineerd.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202021280
Vaccineren of je baan kwijt?
ALS JE WERKGEVER JE BEDREIGT MET ONTSLAG, INDIEN NIET gevaccineerd, WEIGER DAN NIET:

Het geheim is om de prik NIET te weigeren en niets te ondertekenen!

Van een advocaat:

Als je wordt gedwongen om te Vaxen om je baan te behouden, is dit een geweldige manier om ermee om te gaan. (Voorwaardelijke acceptatie)

Het geheim is om het NIET te weigeren.

“Ik schrijf met betrekking tot de kwestie van een mogelijk covid-vaccin en mijn wens om volledig geïnformeerd en beoordeeld te worden over ALLE feiten voordat ik verder ga. Ik zou het zeer op prijs stellen als u de volgende informatie zou kunnen verstrekken, in overeenstemming met de wettelijke vereisten.":

1. Kunt u aangeven wat de goedgekeurde wettelijke status van een vaccin is en of het experimenteel is?

2. Kunt u details en garanties verstrekken dat het vaccin volledig, onafhankelijk en grondig is getest met controlegroepen en de daaropvolgende resultaten van die tests?

3. Kunt u de volledige lijst van inhoud van het vaccin dat ik moet krijgen, doorgeven en of deze giftig zijn voor het lichaam?

4. Kunt u volledig informeren over alle bijwerkingen die verband houden met dit vaccin sinds de introductie ervan?

5. Kunt u bevestigen dat het vaccin dat u bepleit GEEN experimentele mRNA-genveranderende therapie is?

6. Kunt u bevestigen dat ik, in overeenstemming met de Code van Neurenberg, niet door uzelf onder druk zal worden gezet als mijn werkgever?

7. Kunt u mij informeren over het waarschijnlijke risico op overlijden, mocht ik de pech hebben om Covid 19 op te lopen en de kans op herstel?

8. Kunt u mij vertellen of de fabrikant van het vaccin aansprakelijk is als ik bijwerkingen zou ervaren? Als de fabrikant niet aansprakelijk is, zal het bedrijf waar ik momenteel werkzaam ben verantwoordelijk en aansprakelijk zijn, aangezien het hun verzoek is dat ik het vaccin neem om mijn werk te kunnen uitoefenen?

Zodra ik bovenstaande informatie volledig heb ontvangen en ik ervan overtuigd ben dat er GEEN risico loop, en jullie garant staan voor evt schade door bijwerkingen zal ik mij laten vaccineren.
pi_202021350
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:27 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het is druk op iemand uitoefenen.
Maar geen chantage.
Als de overheid actief gegevens op postcodeniveau gaat gebruiken dan gaat het voor mij druk voorbij.

Zie de post over Australië. Ageren doe je op dit moment, als de weg wordt ingeslagen.

Gelovigen laten opdraven bij hun geestelijk leider, beïnvloedbare mensen laten aanspreken door artsen..

Ja, maar… Agree to disagree..
pi_202021358
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:29 schreef PSVCL het volgende:
Vaccineren of je baan kwijt?
ALS JE WERKGEVER JE BEDREIGT MET ONTSLAG, INDIEN NIET gevaccineerd, WEIGER DAN NIET:

Het geheim is om de prik NIET te weigeren en niets te ondertekenen!

Van een advocaat:

Als je wordt gedwongen om te Vaxen om je baan te behouden, is dit een geweldige manier om ermee om te gaan. (Voorwaardelijke acceptatie)

Het geheim is om het NIET te weigeren.

“Ik schrijf met betrekking tot de kwestie van een mogelijk covid-vaccin en mijn wens om volledig geïnformeerd en beoordeeld te worden over ALLE feiten voordat ik verder ga. Ik zou het zeer op prijs stellen als u de volgende informatie zou kunnen verstrekken, in overeenstemming met de wettelijke vereisten.":

1. Kunt u aangeven wat de goedgekeurde wettelijke status van een vaccin is en of het experimenteel is?

2. Kunt u details en garanties verstrekken dat het vaccin volledig, onafhankelijk en grondig is getest met controlegroepen en de daaropvolgende resultaten van die tests?

3. Kunt u de volledige lijst van inhoud van het vaccin dat ik moet krijgen, doorgeven en of deze giftig zijn voor het lichaam?

4. Kunt u volledig informeren over alle bijwerkingen die verband houden met dit vaccin sinds de introductie ervan?

5. Kunt u bevestigen dat het vaccin dat u bepleit GEEN experimentele mRNA-genveranderende therapie is?

6. Kunt u bevestigen dat ik, in overeenstemming met de Code van Neurenberg, niet door uzelf onder druk zal worden gezet als mijn werkgever?

7. Kunt u mij informeren over het waarschijnlijke risico op overlijden, mocht ik de pech hebben om Covid 19 op te lopen en de kans op herstel?

8. Kunt u mij vertellen of de fabrikant van het vaccin aansprakelijk is als ik bijwerkingen zou ervaren? Als de fabrikant niet aansprakelijk is, zal het bedrijf waar ik momenteel werkzaam ben verantwoordelijk en aansprakelijk zijn, aangezien het hun verzoek is dat ik het vaccin neem om mijn werk te kunnen uitoefenen?

Zodra ik bovenstaande informatie volledig heb ontvangen en ik ervan overtuigd ben dat er GEEN risico loop, en jullie garant staan voor evt schade door bijwerkingen zal ik mij laten vaccineren.
precies. en niemand wilt aansprakelijk zijn en dan krijg je vrijstelling.
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 3 november 2021 @ 22:32:08 #77
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202021369
quote:
Er zullen altijd een aantal blijven die meegaan met zo'n regime vrees ik, die het zelfs fantastisch vinden en als een blok achter de grote leiders staan. Soort van heulen met de beul.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202021412
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:32 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Er zullen altijd een aantal blijven die meegaan met zo'n regime vrees ik, die het zelfs fantastisch vinden en als een blok achter de grote leiders staan. Soort van heulen met de beul.
een aantal? ik denk de grote meerderheid denk je niet?
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 3 november 2021 @ 22:33:50 #79
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202021425
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:33 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
een aantal? ik denk de grote meerderheid denk je niet?
zoals het er nu naar uit ziet
denk toch wel een 50 % sowieso
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202021481
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:33 schreef greysbones het volgende:

[..]
zoals het er nu naar uit ziet
denk toch wel een 50 % sowieso
misschien niet iedereen fanatiek. maar meer om van t gezeik af te zijn. Matthias Desmet zegt ook dat t een soort van zingeving is voor mensen zo'n crisis, die daarvoor weinig te doen hadden.
Plaats hier uw advertentie
pi_202021485
quote:
10s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:31 schreef _I het volgende:

[..]
Als de overheid actief gegevens op postcodeniveau gaat gebruiken dan gaat het voor mij druk voorbij.

Zie de post over Australië. Ageren doe je op dit moment, als de weg wordt ingeslagen.

Gelovigen laten opdraven bij hun geestelijk leider, beïnvloedbare mensen laten aanspreken door artsen..

Ja, maar… Agree to disagree..
Op zich is dit al vanaf het begin gaande, de overheid wist met redelijke precisie wie kwetsbaar is voor covid en stuurde die groep een persoonlijke uitnodiging. Daarnaast hebben veel huisartsen zelf het initiatief genomen om mensen persoonlijk te contacteren.
Bij vaccinatie kun je aangeven of de gegevens gedeeld mogen worden met de RIVM.
Mbv die gegevens is te achterhalen in welke gebieden de vaccinatie achter blijft.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202021495
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:33 schreef greysbones het volgende:

[..]
zoals het er nu naar uit ziet
denk toch wel een 50 % sowieso
https://www.trouw.nl/binn(...)nt-gedaald~b4d9f392/

29% op ‘t moment.
  woensdag 3 november 2021 @ 22:36:41 #83
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202021510
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:35 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
misschien niet iedereen fanatiek. maar meer om van t gezeik af te zijn.
Als je ziet dat zeker 50% nu nog zonder morren meedoet en zelfs het beleid verdedigt
heb ik voor deze groep geen goede hoop
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 3 november 2021 @ 22:37:30 #84
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202021525
quote:
maar het aantal mensen dat tegen de ongevaccineerden is , is denk ik groter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202021552
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:37 schreef greysbones het volgende:

[..]
maar het aantal mensen dat tegen de ongevaccineerden is , is denk ik groter
die woede moet ergens naartoe gekanaliseerd worden.
Plaats hier uw advertentie
pi_202021559
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:31 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
precies. en niemand wilt aansprakelijk zijn en dan krijg je vrijstelling.
Het papiertje is leuk bedacht, maar haalt niets uit.
Stel dat in Nederland bedrijven werknemers mogen verplichten zich te vaccineren, dan gaan ze heus niet dat papier ondertekenen, maar tegelijkertijd zit je zelf thuis zonder werk.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202021582
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:33 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
een aantal? ik denk de grote meerderheid denk je niet?
Klopt, die groep is best groot.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202021583
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:39 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het papiertje is leuk bedacht, maar haalt niets uit.
Stel dat in Nederland bedrijven werknemers mogen verplichten zich te vaccineren,
dat is volgens mij nog nergens in Europa toch?
Plaats hier uw advertentie
pi_202021587
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:37 schreef greysbones het volgende:

[..]
maar het aantal mensen dat tegen de ongevaccineerden is , is denk ik groter
Wel nee. Dat is een minderheid.
De groep die gelooft dat het helpt om ze aparte regels te geven zal wel groter zijn, maar “er tegen” zijn lijkt me heel sterk.

(Hoop ik.)
pi_202021596
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:40 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
dat is volgens mij nog nergens in Europa toch?
Volgens mij is het in Italië al gaande.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 3 november 2021 @ 22:42:05 #91
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202021614
quote:
11s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:40 schreef _I het volgende:

[..]
Wel nee. Dat is een minderheid.
De groep die gelooft dat het helpt om ze aparte regels te geven zal wel groter zijn, maar “er tegen” zijn lijkt me heel sterk.

(Hoop ik.)
ik hoop het ook :Y

er worden zo langzamerhand wel meer mensen 'wakker'
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 3 november 2021 @ 22:42:15 #92
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202021617
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Volgens mij is het in Italië al gaande.
:Y
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202021624
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Volgens mij is het in Italië al gaande.
Daar mag je nog steeds testen geloof ik. maar dat is niet te betalen.
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 3 november 2021 @ 22:43:37 #94
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202021687
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:33 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
een aantal? ik denk de grote meerderheid denk je niet?
Nou weet ik niet of dit nog steeds de meerderheid is zeker niet na de laatste persconferentie.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202021697
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:42 schreef greysbones het volgende:

er worden zo langzamerhand wel meer mensen 'wakker'
dat zegt niks, die nemen ook gewoon het vaccin en gaan mee met de QRcode. niet allemaal natuurlijk.
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 3 november 2021 @ 22:44:09 #96
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202021711
in Italie zijn de protesten ook veel groter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 3 november 2021 @ 22:44:49 #97
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202021730
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:43 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
dat zegt niks, die nemen ook gewoon het vaccin en gaan mee met de QRcode. niet allemaal natuurlijk.
klopt
maar zien nu wel in dat die QR code niks met het hele corona verhaal te maken heeft
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202021736
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:44 schreef greysbones het volgende:
in Italie zijn de protesten ook veel groter
Vind dat wel meevallen.
Definitely not CIA
  woensdag 3 november 2021 @ 22:47:58 #99
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202021784
Het is gewoon treiteren en burgertje pesten om iedereen aan de QR te krijgen, corona is het middel om daar te komen. Met die QR hebben ze elke burger in de tang. Mission accomplished.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202021802
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:44 schreef greysbones het volgende:

[..]
klopt
maar zien nu wel in dat die QR code niks met het hele corona verhaal te maken heeft
daarom wordt in sneltreinvaart die QRcode er doorheen geramd voordat te veel mensen in de gaten krijgen waar ze aan mee doen.
Plaats hier uw advertentie
pi_202021873
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:47 schreef controlaltdelete het volgende:
Het is gewoon treiteren en burgertje pesten om iedereen aan de QR te krijgen, corona is het middel om daar te komen. Met die QR hebben ze elke burger in de tang. Mission accomplished.
dat zou dan binnen 6 maanden uitgevoerd moeten zijn lijkt me. ieder geval voor dat t griepseizoen voorbij is.
Plaats hier uw advertentie
pi_202022188
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:48 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
daarom wordt in sneltreinvaart die QRcode er doorheen geramd voordat te veel mensen in de gaten krijgen waar ze aan mee doen.
Waar doen ze dan aan mee?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202022204
quote:
5s.gif Op woensdag 3 november 2021 23:01 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Waar doen ze dan aan mee?
een controlesysteem. maar jij zal natuurlijk zeggen dat t tijdelijk is, laten we hopen dat je gelijk hebt.
Plaats hier uw advertentie
pi_202022317
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 23:02 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
een controlesysteem. maar jij zal natuurlijk zeggen dat t tijdelijk is, laten we hopen dat je gelijk hebt.
Voor deze varianten iig wel. Het is meer te hopen dat zich geen nog gevaarlijker varianten gaan ontwikkelen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 3 november 2021 @ 23:12:17 #105
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202022335
Kabinet overweegt lokaal QR-code in te voeren voor winkels


https://www.telegraaf.nl/nieuws/255321056/kabinet-overweegt-lokaal-qr-code-in-te-voeren-voor-winkels


quote:
DEN HAAG - Het kabinet kijkt naar de optie om in bepaalde regio’s een coronapas te vragen voor toegang tot niet-essentiële winkels (zoals kleding- en meubelzaken) en plekken als pretparken en dierentuinen. Het is nog niet besloten „of en hoe” het coronatoegangsbewijs breder wordt ingezet. Dat moet ook nog besproken worden met de Kamer, aldus premier Mark Rutte
Welke voorstander van deze shitshow kan nu nog zijn ogen sluiten voor datgene wat heel slinks ingevoerd wordt? Wie durft nog te zeggen dat dit alles een normale gang van zaken is?
Wie heef nog het lef om te melden dat deze maatregelen ergens toe dienen, dat ze goed en rechtvaardig zijn?

"lokaal"... en voor je het weet alle non-essentiele winkels nationaal, en alle andere publieke plekken ook. Als ongevaxxt persoon mag je dalijk nog alleen maar naar beperkte plekken voor het minimale wat nodig is om in leven te blijven. En de gevaxxte mensen staan er bij en kijken er naar; volledig gebrainwashed of bibberend van angst voor het gevaarlijke virus, in volledige ontkenning.

Elke keer een beetje meer, een beetje meer en een beetje verder. Kijk waar we waren begin 2020 en zie waar we nu zijn en waar we steeds dieper in terecht komen....
Mai pben rai~!
pi_202022362
Huh, maar QR voor alle niet-essentiële winkels was toch al de wens?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_202022385
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 23:12 schreef KNAK het volgende:
Kabinet overweegt lokaal QR-code in te voeren voor winkels


https://www.telegraaf.nl/nieuws/255321056/kabinet-overweegt-lokaal-qr-code-in-te-voeren-voor-winkels

[..]
Welke voorstander van deze shitshow kan nu nog zijn ogen sluiten voor datgene wat heel slinks ingevoerd wordt? Wie durft nog te zeggen dat dit alles een normale gang van zaken is?
Wie heef nog het lef om te melden dat deze maatregelen ergens toe dienen, dat ze goed en rechtvaardig zijn?

"lokaal"... en voor je het weet alle non-essentiele winkels nationaal, en alle andere publieke plekken ook. Als ongevaxxt persoon mag je dalijk nog alleen maar naar beperkte plekken voor het minimale wat nodig is om in leven te blijven. En de gevaxxte mensen staan er bij en kijken er naar; volledig gebrainwashed of bibberend van angst voor het gevaarlijke virus, in volledige ontkenning.

Elke keer een beetje meer, een beetje meer en een beetje verder. Kijk waar we waren begin 2020 en zie waar we nu zijn en waar we steeds dieper in terecht komen....
Er waren toen winkels etc gesloten? Dit is toch veel beter?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202022388
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 23:12 schreef KNAK het volgende:
Kabinet overweegt lokaal QR-code in te voeren voor winkels


https://www.telegraaf.nl/nieuws/255321056/kabinet-overweegt-lokaal-qr-code-in-te-voeren-voor-winkels

[..]
Welke voorstander van deze shitshow kan nu nog zijn ogen sluiten voor datgene wat heel slinks ingevoerd wordt? Wie durft nog te zeggen dat dit alles een normale gang van zaken is?
Wie heef nog het lef om te melden dat deze maatregelen ergens toe dienen, dat ze goed en rechtvaardig zijn?

"lokaal"... en voor je het weet alle non-essentiele winkels nationaal, en alle andere publieke plekken ook. Als ongevaxxt persoon mag je dalijk nog alleen maar naar beperkte plekken voor het minimale wat nodig is om in leven te blijven. En de gevaxxte mensen staan er bij en kijken er naar; volledig gebrainwashed of bibberend van angst voor het gevaarlijke virus, in volledige ontkenning.

Elke keer een beetje meer, een beetje meer en een beetje verder. Kijk waar we waren begin 2020 en zie waar we nu zijn en waar we steeds dieper in terecht komen....
lokaal, zodat ze je in 1 stad kunnen houden of zoiets?
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 3 november 2021 @ 23:17:19 #109
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202022405
quote:
6s.gif Op woensdag 3 november 2021 23:16 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Er waren toen winkels etc gesloten? Dit is toch veel beter?
Ik mag niet naar binnen, en dat vind jij beter?

Beetje fucking egoistisch, is het niet?
Mai pben rai~!
pi_202022417
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:33 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
een aantal? ik denk de grote meerderheid denk je niet?
Ik denk rond 20% fanatiek zijn.Hardcore provaxxers iets minder....10% of zo.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202022422
quote:
6s.gif Op woensdag 3 november 2021 23:11 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Voor deze varianten iig wel. Het is meer te hopen dat zich geen nog gevaarlijker varianten gaan ontwikkelen.
Zoals de Delta plus?

Man man man :')
pi_202022427
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 23:17 schreef KNAK het volgende:

[..]
Ik mag niet naar binnen, en dat vind jij beter?

Beetje fucking egoistisch, is het niet?
Ik neem aan dat een test ook voldoet dan?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202022448
quote:
6s.gif Op woensdag 3 november 2021 23:18 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ik neem aan dat test ook voldoet dan?
bij 2G niet he.
Plaats hier uw advertentie
pi_202022454
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:47 schreef controlaltdelete het volgende:
Het is gewoon treiteren en burgertje pesten om iedereen aan de QR te krijgen, corona is het middel om daar te komen. Met die QR hebben ze elke burger in de tang. Mission accomplished.
Ja en de meerderheid staat aan de zijlijn te juichen.
Hun kinderen en kleinkinderen zullen gekloot zijn , wat kan hun het schelen..l
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_202022479
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 23:20 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
bij 2G niet he.
Is dat al doorgevoerd ergens?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202022484
quote:
5s.gif Op woensdag 3 november 2021 23:22 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Is dat al doorgevoerd ergens?
Duitsland op sommige plekken. hier wordt er ook al over gesproken.
Plaats hier uw advertentie
pi_202022512
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 23:23 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Duitsland op sommige plekken. hier wordt er ook al over gesproken.
Lijkt me dat ze iemand die zich heeft laten testen niet mogen weigeren :N
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202022525
quote:
6s.gif Op woensdag 3 november 2021 23:18 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ik neem aan dat een test ook voldoet dan?
Ja idd, het virus is nog steeds zoooo ernstig dat je moet testen om te weten of je het hebt ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_202022544
quote:
11s.gif Op woensdag 3 november 2021 23:24 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Lijkt me dat ze iemand die zich heeft laten testen niet mogen weigeren :N
ze willen dat iedereen die prik neemt.
Plaats hier uw advertentie
pi_202022549
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 23:25 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja idd, het virus is nog steeds zoooo ernstig dat je moet testen om te weten of je het hebt ...
Je weet vast wel dat niet iedereen er evenveel last van heeft en dat mensen zonder symptomen het virus kunnen overdragen?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202022560
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 23:27 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
ze willen dat iedereen die prik neemt.
Dat is niet zo gek. Dat is de beste methode om de gevolgen ervan te bestrijden.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202022573
quote:
6s.gif Op woensdag 3 november 2021 23:29 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat is niet zo gek. Dat is de beste methode om de gevolgen ervan te bestrijden.
Daar is ie weer ... de heilige mantra _O_
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_202022586
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 23:29 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Daar is ie weer ... de heilige mantra _O_
Klopt het niet?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202022587
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:37 schreef greysbones het volgende:

[..]
maar het aantal mensen dat tegen de ongevaccineerden is , is denk ik groter
Ik ken niemand in real life die tegen de The Great Onvaxte zijn. Wanneer ik uiteindelijk weer Engeland gaan op bezoek, ben ik nog steeds welkom om bij gevaxte familie en vrienden op bezoek te gaan. De rabide provax gang zie ik alleen op internet verschijnen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202022595
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 23:30 schreef Tingo het volgende:

[..]
Ik ken niemand in real life die tegen de The Great Onvaxte zijn. Wanneer ik uiteindelijk weer Engeland gaan op bezoek, ben ik nog steeds welkom om bij gevaxte familie en vrienden op bezoek te gaan. De rabide provax gang zie ik alleen op internet verschijnen.
kans dat dit van de winter wat heftiger wordt.
Plaats hier uw advertentie
pi_202022657
quote:
6s.gif Op woensdag 3 november 2021 23:29 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat is niet zo gek. Dat is de beste methode om de gevolgen ervan te bestrijden.
Ben je een robot
pi_202022660
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 23:30 schreef Tingo het volgende:

[..]
Ik ken niemand in real life die tegen de The Great Onvaxte zijn. Wanneer ik uiteindelijk weer Engeland gaan op bezoek, ben ik nog steeds welkom om bij gevaxte familie en vrienden op bezoek te gaan. De rabide provax gang zie ik alleen op internet verschijnen.
En je gevaxte familie en vrienden weten dat ook van jou?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202022668
quote:
5s.gif Op woensdag 3 november 2021 23:37 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
En je gevaxte familie en vrienden weten dat ook van jou?
@Tingo ben je al uit de kast? :D
Plaats hier uw advertentie
pi_202022682
twitter

ik dacht dat DL genoeg bedden had.
Plaats hier uw advertentie
pi_202022741
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 23:38 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
@:Tingo ben je al uit de kast? :D
Lijkt me best wel lastig
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202022765
quote:
10s.gif Op woensdag 3 november 2021 23:27 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Je weet vast wel dat niet iedereen er evenveel last van heeft en dat mensen zonder symptomen het virus kunnen overdragen?
Niet iedereen? Bijna niemand.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 3 november 2021 @ 23:54:03 #132
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_202022782
Als iedereen nou eens alles online ging bestellen (bij voorkeur van Amazon etc, zodat er geen cent belastinggeld naar NL gaat) was het snel afgelopen met deze onzin.
pi_202022794
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_202022806
quote:
5s.gif Op woensdag 3 november 2021 23:37 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
En je gevaxte familie en vrienden weten dat ook van jou?
Ja, heel duidelijk.En ik mag nog steeds daaroh overnachten enz.
Ik ben best wel lief hoor.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202022810
quote:
Alvast voorsorteren op de booster.
pi_202022827
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 23:57 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Alvast voorsorteren op de booster.
twitter


als mensen echt vatbaarder zijn dan werkt n booster averechts.
Plaats hier uw advertentie
  donderdag 4 november 2021 @ 00:00:35 #137
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_202022829
quote:
Zie het verhaal van de mainstream al voor me. "Neem 2 x een spuit met -136% effectiviteit en (-136% x -136%) geniet van 18496% betere bescherming.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_202022837
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 00:00 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Zie het verhaal van de mainstream al voor me. "Neem 2 x een spuit met -136% effectiviteit en (-136% x -136%) geniet van 18496% betere bescherming.
-136% effectiviteit komt door antivaxxers.
Plaats hier uw advertentie
pi_202022930
Plaats hier uw advertentie
pi_202022936
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 00:02 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
-136% effectiviteit komt door antivaxxers.
Benieuwd wanneer we de schuld krijgen van de zogenaamde klimaatcrisis
pi_202022955
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 00:18 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Benieuwd wanneer we de schuld krijgen van de zogenaamde klimaatcrisis
Als de QR code up & running is. CO2 budget etc.
Plaats hier uw advertentie
  donderdag 4 november 2021 @ 00:35:55 #142
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202023022
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 00:18 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Benieuwd wanneer we de schuld krijgen van de zogenaamde klimaatcrisis
De schuld krijgen kan dan ook de gameplay zijn. Er blijft dalijk geen normaal functionerend immuunsysteem meer over in de VaxPaxjes hun lijfjes. Om de shitshow nog even door te duwen en over de streep te trekken worden de ongevaxxten als boosdoener gemarkeerd waarna er nóg meer booster nodig zijn om de dan bestaande fuckup te tackelen met als resultaat dat er nóg meer arme Vaxjes omvallen. Ondertussen zijn de ongevaxxten opgejaagd wild en gaan ze gebukt onder de massale beperkingen en kunnen geen normaal leven meer leiden.

't zou zo een script van een oerslechte B-film kunnen zijn,....zoals nu het met een CoronaPas moeten leven dat ook is.
Mai pben rai~!
pi_202023132
twitter
Plaats hier uw advertentie
  donderdag 4 november 2021 @ 01:24:27 #144
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_202023158
Heel vies ook weer. Nu buitensport weer zonder QR. En volgende week vrijdag fietst hij hem er zo weer in als die QR op terras. Daar hoor je de kamer niet meer over :')

Smerige poppenkast met stuk voor stuk landverraders, tuig en geen haar beter dan 80 jaar geleden.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_202023276
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:09 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

hoe ziek is deze wereld
zo ziek dus
Volledig geacteerd.
pi_202023356
quote:
Leuk en aardig maar dat collectivisme is ook nog eens globaal.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202023363
Nvm mijn fout.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202023370
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 00:00 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
[ twitter ]

als mensen echt vatbaarder zijn dan werkt n booster averechts.
Als ze daar ook QR doen en het werkt wel... Krijg je ook dit.

Maar vergis je dan niet dat de pure segregatie / het pure uitzonderen het werkzame bestanddeel is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202023373
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 23:39 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
ik dacht dat DL genoeg bedden had.
Ik weet iig geen drol van het buitenland.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202023381
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 23:12 schreef KNAK het volgende:
Kabinet overweegt lokaal QR-code in te voeren voor winkels


https://www.telegraaf.nl/nieuws/255321056/kabinet-overweegt-lokaal-qr-code-in-te-voeren-voor-winkels

[..]
Welke voorstander van deze shitshow kan nu nog zijn ogen sluiten voor datgene wat heel slinks ingevoerd wordt? Wie durft nog te zeggen dat dit alles een normale gang van zaken is?
Wie heef nog het lef om te melden dat deze maatregelen ergens toe dienen, dat ze goed en rechtvaardig zijn?

"lokaal"... en voor je het weet alle non-essentiele winkels nationaal, en alle andere publieke plekken ook. Als ongevaxxt persoon mag je dalijk nog alleen maar naar beperkte plekken voor het minimale wat nodig is om in leven te blijven. En de gevaxxte mensen staan er bij en kijken er naar; volledig gebrainwashed of bibberend van angst voor het gevaarlijke virus, in volledige ontkenning.

Elke keer een beetje meer, een beetje meer en een beetje verder. Kijk waar we waren begin 2020 en zie waar we nu zijn en waar we steeds dieper in terecht komen....
Qft.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202023408
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:27 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het is druk op iemand uitoefenen.
Maar geen chantage.
Definieer chantage.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202023453
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202023459
quote:
Sick fucks
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 4 november 2021 @ 07:20:58 #154
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202023474
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 00:00 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Zie het verhaal van de mainstream al voor me. "Neem 2 x een spuit met -136% effectiviteit en (-136% x -136%) geniet van 18496% betere bescherming.
Wow dit is een hele rare rekensom.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 4 november 2021 @ 07:23:46 #155
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202023486
quote:
Enig idee voor hoeveel miljoenen levensmiddelen worden weg gesmeten omdat deze over datum zijn?

En ik zie dat er tot dus ver een klein percentage word weg gegooid.
Natuurlijk kak maar ze moeten dus een voorbeeld nemen van supermarkten.
Dus met de oudere datum eerst.

[ Bericht 0% gewijzigd door theguyver op 04-11-2021 07:29:15 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 4 november 2021 @ 07:42:56 #156
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202023548
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2021 07:23 schreef theguyver het volgende:

[..]
Enig idee voor hoeveel miljoenen levensmiddelen worden weg gesmeten omdat deze over datum zijn?

En ik zie dat er tot dus ver een klein percentage word weg gegooid.
Natuurlijk kak maar ze moeten dus een voorbeeld nemen van supermarkten.
Dus met de oudere datum eerst.
Levensmiddelen worden niet met overheidsgeld gekocht.
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 4 november 2021 @ 07:43:12 #157
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202023551
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 4 november 2021 @ 07:47:50 #158
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202023583
quote:
5s.gif Op woensdag 3 november 2021 23:37 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
En je gevaxte familie en vrienden weten dat ook van jou?
Jij denkt dat hij anders niet welkom is?
Maw als jou familie niet gevaccineerd is.. zijn ze niet welkom?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202023671
quote:
Wat een clusterfukc
pi_202023683
https://www.nu.nl/coronav(...)iekenhuiscijfers.amp

Ernst wil nu weer kijken naar besmettingen.

Dus de echte cijfers zijn uit, de ongevaccineerden beperkt en nu gaan we weer besmettingen tellen, hoewel we weten dat gevaccineerden ook vrolijk door besmetten.

“We doen het allemaal voor de zorg besmettingen laag te houden”

Je zou toch wagenziek worden van al dat gedraai!?
pi_202023741
twitter

Maak mensen bang genoeg, herhaal dat n paar maanden en mensen nemen elk ongetest serum tot zich.
pi_202023796
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 23:25 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja idd, het virus is nog steeds zoooo ernstig dat je moet testen om te weten of je het hebt ...
Da's met elk virus zo ..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202023821
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 07:02 schreef ludovico het volgende:

[..]
Definieer chantage.
Die kun je opzoeken
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202023860
quote:
10s.gif Op donderdag 4 november 2021 08:06 schreef _I het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)iekenhuiscijfers.amp

Ernst wil nu weer kijken naar besmettingen.

Dus de echte cijfers zijn uit, de ongevaccineerden beperkt en nu gaan we weer besmettingen tellen, hoewel we weten dat gevaccineerden ook vrolijk door besmetten.

“We doen het allemaal voor de zorg besmettingen laag te houden”

Je zou toch wagenziek worden van al dat gedraai!?
Het is ook geen weloverwogen en logisch beleid meer. Men jaagt simpelweg een ideologie na. En het narratief wordt telkens aangepast zodat de ideologie zogenaamd de enige oplossing is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202023882
Ook wel hilarisch trouwens, uit dat artikel:
quote:
"Als iedereen met het virus in contact is geweest of is gevaccineerd, kun je corona vergelijken met influenza of andere luchtwegvirussen", legt Kuipers uit. "In de winter worden mensen er dan snotterig van en een deel kruipt onder de wol. Een klein deel wordt zo ziek dat ze ziekenhuiszorg nodig hebben, maar dat zijn dan lagere aantallen dan nu."
Maar Covid mocht toch onder geen beding worden vergeleken met Influenza? Dat deed sommigen compleet schuimbekken als die vergelijking werd getrokken. Het was volgens hen iets compleet anders, véél erger ook.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202023886
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 08:26 schreef Wantie het volgende:

[..]
Die kun je opzoeken
Definities verschillen. Waar heb jij het over, jij gebruikt het woord.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202023907
quote:
10s.gif Op donderdag 4 november 2021 08:32 schreef HowardRoark het volgende:
Ook wel hilarisch trouwens, uit dat artikel:
[..]
Maar Covid mocht toch onder geen beding worden vergeleken met Influenza? Dat deed sommigen compleet schuimbekken als die vergelijking werd getrokken. Het was volgens hen iets compleet anders, véél erger ook.
Ik vind dat zo een extreem dogma dat je het niet zou mogen vergelijken. Die mensen zijn stuk voor stuk super susceptible voor hypnose. Die mensen kan je alles wijsmaken met wat autoriteit.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202023931
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 08:34 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik vind dat zo een extreem dogma dat je het niet zou mogen vergelijken. Die mensen zijn stuk voor stuk super susceptible voor hypnose. Die mensen kan je alles wijsmaken met wat autoriteit.
Ik denk vooral dat dit mensen zijn die stiekem genieten van sensatie en hysterie. Covid kan natuurlijk absoluut harder en grilliger toeslaan dan Influenza, het is immers ook stukken besmettelijker. Maar blijft gewoon een luchtwegvirus dat voor het merendeel van de mensen lichte tot milde klachten geeft.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202023956
https://www.hartvannederl(...)aatregelen-te-houden

Het gaat niet zo lekker met het vertrouwen en bereidwilligheid tot opvolgen van het regime.
pi_202023978
quote:
14s.gif Op donderdag 4 november 2021 08:36 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik denk vooral dat dit mensen zijn die stiekem genieten van sensatie en hysterie. Covid kan natuurlijk absoluut harder en grilliger toeslaan dan Influenza, het is immers ook stukken besmettelijker. Maar blijft gewoon een luchtwegvirus dat voor het merendeel van de mensen lichte tot milde klachten geeft.
Ja en griep kan ook absoluut harder en grilliger aanslaan dan covid.

Hack, een rondje fietsen kan je je leven kosten.

De hogere besmettelijkheid.. Dat is niet heel zuiver wetenschappelijk hè. Die aantallen zijn altijd schattingen geweest... En met covid zijn we vooral veeeel meer gaan tellen.

Als het besmettelijker is geef ik je een positief idee mee. Dan is het minder dodelijk per besmetting. En je antistoffen werken vervolgens langdurig...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 4 november 2021 @ 08:42:03 #171
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202023997
twitter


Nog meer doem, rampen en horror.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202024014
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 08:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Nog meer doem, rampen en horror.
Roflcoptor.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 4 november 2021 @ 08:46:00 #173
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_202024057
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 08:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Nog meer doem, rampen en horror.
We gaan er allemaal aan.
  donderdag 4 november 2021 @ 08:54:06 #174
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202024149
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 08:23 schreef Wantie het volgende:

[..]
Da's met elk virus zo ..
Hoe vaak ben je getest op influenza?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 4 november 2021 @ 08:55:37 #175
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202024159
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 08:46 schreef leolinedance het volgende:

[..]
We gaan er allemaal aan.
Kan nog wel een spuitje bij voor je QR straks tegen malaria.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 4 november 2021 @ 08:55:57 #176
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202024164
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 08:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Nog meer doem, rampen en horror.
We are all gonna die! Die I say!
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 4 november 2021 @ 09:04:25 #177
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202024258
https://fd.nl/bedrijfslev(...)voor-de-tuchtrechter
Aah das fijn pels rijcken mag ook op het matje komen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202024296
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 23:54 schreef leolinedance het volgende:
Als iedereen nou eens alles online ging bestellen (bij voorkeur van Amazon etc, zodat er geen cent belastinggeld naar NL gaat) was het snel afgelopen met deze onzin.
Waarom? De meeste mensen hebben geen probleem met de maatregelen, en als ze er al problemen mee hebben vinden ze eerder te soft dan te zwaar.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  donderdag 4 november 2021 @ 09:08:53 #179
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_202024307
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 09:08 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Waarom? De meeste mensen hebben geen probleem met de maatregelen, en als ze er al problemen mee hebben vinden ze eerder te soft dan te zwaar.
Bron?
  donderdag 4 november 2021 @ 09:26:56 #180
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
  donderdag 4 november 2021 @ 09:27:54 #181
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202024512
Hugo’s “pandemie van de ongevaccineerden”
Mist over de werkelijke cijfers

quote:
Al weken vindt er een toenemende heksenjacht plaats op de ongevaccineerde medemens. Een ontwikkeling die mij erge zorgen baart. Verschillende media buitelen over elkaar heen om de ‘vaccinweigeraars’ de schuld te geven van aanhoudende coronamaatregelen. Het startsein voor deze heksenjacht werd gegeven door de overheid.

In een persbericht gaf het RIVM aan dat vier op de vijf coronapatiënten ongevaccineerd zouden zijn. Hugo de Jonge blijft erbij: wij laten jullie de juiste film zien, vertrouw ons nou maar. Het probleem is echter, de film matcht niet met de aangetroffen foto’s.

Vier op de vijf patiënten ongevaccineerd?
Op 14 oktober kwam het RIVM met een publiek bericht waarin ze aangaven dat vier op de vijf opgenomen IC-patiënten met coronagerelateerde klachten ongevaccineerd zou zijn. Drie op de vier patiënten op de verpleegafdelingen is volgens het RIVM ongevaccineerd. Het is een zeer kort bericht waarin een aantal grafieken wordt getoond, waarop staat dat zo’n 80-90 procent ongevaccineerd zou zijn.

Volkomen onduidelijk blijft hoe het onderzoek uitgevoerd is, wat de ruwe data waren en of er gebruik gemaakt is van modellen. Ook is het onduidelijk hoeveel patiënten, het merendeel op hoge leeftijd, onderliggend lijden hebben. We moesten het doen met het korte persbericht en het RIVM op zijn blauwe ogen geloven. Op een WOB-verzoek naar de onderliggende data heb ik tot op heden geen reactie mogen ontvangen.

Hugo de data-weigeraar
Er heerst veel onduidelijkheid over de totstandkoming van de onderzoeksresultaten van het RIVM, zo ook bij een aantal parlementariërs. Onder andere Pepijn van Houwelingen (FVD) en Caroline van der Plas (BBB) vroegen tevergeefs om de onderliggende data. Volgens Hugo de Jonge zou het “onbegonnen werk, een lastig karwei” zijn om alle data van corona-patiënten in het ziekenhuis te overhandigen. Dit is vreemd. Want om met zoveel zekerheid te zeggen dat vier op de vijf IC- patiënten ongevaccineerd is, zou het RIVM alle data gewoon moeten hebben.

Op het moment van dit schrijven liggen er 218 coronagerelateerde patiënten op de IC. Een belteam van het RIVM of VWS zou de vaccinatiestatus en onderliggende klachten toch binnen enkele dagen kunnen achterhalen? Hoe dan ook, Hugo weigert de data te geven. Een motie van Van Houwelingen over het vrijgeven ervan werd ontraden, het zou “het vertrouwen in het RIVM ondermijnen”. Mijn vermoeden: de ruwe data zeggen juist iets heel anders.

Wat weten we wel?
Hugo weigert de data vrij te geven omdat – denk ik – hij weet dat die een heel ander beeld laten zien. Wekelijks brengt het RIVM een rapport naar buiten over de huidige epidemiologische situatie. Sinds augustus wordt daar ook bijgehouden hoeveel positief geteste mensen gevaccineerd zijn. In oktober is het aantal deels of volledig gevaccineerden dat positief test al opgelopen naar 47 procent. Een foto die niet matcht met Hugo’s film. Al deze mensen houden hun groene vinkje en kunnen zich dus vrij begeven in de horeca, theaters en bij evenementen. Daarbij moet opgemerkt worden dat ongevaccineerde mensen zich altijd moeten laten testen, ook al voelen zij zich compleet gezond.

Opgenomen patiënten ouder dan 65
Ook als we naar de ziekenhuisopnames kijken zien wij een ander beeld dan Hugo de Jonge ons voorspiegelt. Zo is op het coronadashboard te zien dat nog altijd het overgrote deel van de coronagerelateerde ziekenhuisopnames bestaat uit mensen die ouder zijn dan 65 jaar. Als we naar de vaccinatiegraad kijken zien we dat 65-plussers voor negentig procent volledig gevaccineerd zijn. Liggen er dan vooral ongevaccineerde 65-plussers in het ziekenhuis? Dat lijkt me erg onwaarschijnlijk, deze mensen moet je namelijk met een vergrootglas zoeken. Weer een foto die een ander beeld laat zien dan de film.

Stemmen uit de zorg
Het probleem voor Hugo is dat de enige verifieerbare cijfers, direct vanuit het ziekenhuis, een heel ander beeld laten zien. Zo zegt de bestuursvoorzitter van het Maastricht UMC dat daar vooral ouderen in het ziekenhuis liggen waarvan acht op de tien gevaccineerd zijn. Ook in het CWZ Nijmegen waren begin oktober zeven op de tien opgenomen patiënten geprikt.

Een IC-verpleegkundige uit een groot ziekenhuis in het oosten van het land (gegevens bij mij bekend) liet zien dat daar drie op de vier patiënten wél gevaccineerd is. Een ambulancemedewerker die voor verschillende ziekenhuizen in het westen van het land werkt bevestigt dit algemene beeld:

“Ik heb de afgelopen maanden meer gevaccineerden dan ongevaccineerden naar het ziekenhuis gebracht met verdenking Covid en/of positieve zelftest of test van de GGD. De meest zieke patiënt was een persoon van oudere leeftijd die in de voorgaande week het 2e vaccin had ontvangen. Die zal vermoedelijk als niet volledig gevaccineerd zijn geregistreerd.”

Kom over de brug, Hugo
De getoonde film van Hugo de Jonge over de “pandemie van de ongevaccineerden” begint meer en meer op een fictie-drama te lijken. De foto’s en gevonden scènes komen niet overeen met Hugo’s film. De mainstream media namen het fictie-drama compleet kritiekloos over en nu spreken we al weken over “meer maatregelen voor ongevaccineerden” en een QR-code op de werkvloer. Hugo zou aan alle twijfels een einde kunnen maken door aan zijn ministerie de opdracht te geven het achterliggende onderzoek en de ruwe data te openbaren.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 4 november 2021 @ 09:37:51 #182
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202024629
quote:
anne strik?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 4 november 2021 @ 09:56:11 #183
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202024753
https://www.volkskrant.nl(...)-die-werkt~bd66ccbe/
Hallelujah
er zijn dus nog wakkeren bij de VK
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 4 november 2021 @ 10:01:21 #184
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202024794
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 09:27 schreef controlaltdelete het volgende:
Hugo’s “pandemie van de ongevaccineerden”
Mist over de werkelijke cijfers

Volkomen onduidelijk blijft hoe het onderzoek uitgevoerd is, wat de ruwe data waren en of er gebruik gemaakt is van modellen.
Maar dat weten we wel: Data die gebruikt zijn voor deze pagina betreffen NICE-gegevens, welke verrijkt zijn met vaccinatiegegevens uit het centrale COVID-19 vaccinatieregister (CIMS). Verdere uitleg over hoe die data tot stand komt, is te vinden in deze rapportage over effectiviteit van vaccinatie.

https://www.rivm.nl/nieuws/4-op-de-5-COVID-19-patiënten-op-de-IC-is-niet-gevaccineerd

quote:
Wat weten we wel?
Hugo weigert de data vrij te geven omdat – denk ik – hij weet dat die een heel ander beeld laten zien. Wekelijks brengt het RIVM een rapport naar buiten over de huidige epidemiologische situatie. Sinds augustus wordt daar ook bijgehouden hoeveel positief geteste mensen gevaccineerd zijn. In oktober is het aantal deels of volledig gevaccineerden dat positief test al opgelopen naar 47 procent. Een foto die niet matcht met Hugo’s film.
Waarom niet? We weten dat de vaccins helaas niet heel erg goed beschermen tegen besmetting maar wel tegen (ernstige) ziekte. Verder is het deel van de gevaccineerde bevolking veel groter dan het niet-gevaccineerde deel van de bevolking.

quote:
Opgenomen patiënten ouder dan 65
Ook als we naar de ziekenhuisopnames kijken zien wij een ander beeld dan Hugo de Jonge ons voorspiegelt. Zo is op het coronadashboard te zien dat nog altijd het overgrote deel van de coronagerelateerde ziekenhuisopnames bestaat uit mensen die ouder zijn dan 65 jaar. Als we naar de vaccinatiegraad kijken zien we dat 65-plussers voor negentig procent volledig gevaccineerd zijn. Liggen er dan vooral ongevaccineerde 65-plussers in het ziekenhuis? Dat lijkt me erg onwaarschijnlijk, deze mensen moet je namelijk met een vergrootglas zoeken. Weer een foto die een ander beeld laat zien dan de film.
Iets oudere data maar dit geeft een goede indicatie van wie er nou precies in het ziekenhuis terechtkomt: https://www.rivm.nl/sites(...)ccinatieVV270821.pdf

quote:
Stemmen uit de zorg
Het probleem voor Hugo is dat de enige verifieerbare cijfers, direct vanuit het ziekenhuis, een heel ander beeld laten zien. Zo zegt de bestuursvoorzitter van het Maastricht UMC dat daar vooral ouderen in het ziekenhuis liggen waarvan acht op de tien gevaccineerd zijn. Ook in het CWZ Nijmegen waren begin oktober zeven op de tien opgenomen patiënten geprikt.

Een IC-verpleegkundige uit een groot ziekenhuis in het oosten van het land (gegevens bij mij bekend) liet zien dat daar drie op de vier patiënten wél gevaccineerd is. Een ambulancemedewerker die voor verschillende ziekenhuizen in het westen van het land werkt bevestigt dit algemene beeld:
Lekker cherry picken en het dan hebben over een bevestiging van een algemeen beeld. Juist.
Huilen dan.
  donderdag 4 november 2021 @ 10:04:21 #185
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_202024811
quote:
De meest recente resultaten zijn van net na de versoepelingen. Niet representatief dus.
  donderdag 4 november 2021 @ 10:04:28 #186
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202024813
quote:
7s.gif Op donderdag 4 november 2021 10:01 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Maar dat weten we wel: Data die gebruikt zijn voor deze pagina betreffen NICE-gegevens, welke verrijkt zijn met vaccinatiegegevens uit het centrale COVID-19 vaccinatieregister (CIMS). Verdere uitleg over hoe die data tot stand komt, is te vinden in deze rapportage over effectiviteit van vaccinatie.

https://www.rivm.nl/nieuws/4-op-de-5-COVID-19-patiënten-op-de-IC-is-niet-gevaccineerd
[..]
Waarom niet? We weten dat de vaccins helaas niet heel erg goed beschermen tegen besmetting maar wel tegen (ernstige) ziekte. Verder is het deel van de gevaccineerde bevolking veel groter dan het niet-gevaccineerde deel van de bevolking.
[..]
Iets oudere data maar dit geeft een goede indicatie van wie er nou precies in het ziekenhuis terechtkomt: https://www.rivm.nl/sites(...)ccinatieVV270821.pdf
[..]
Lekker cherry picken en het dan hebben over een bevestiging van een algemeen beeld. Juist.
je moet het ook willen zien he
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 4 november 2021 @ 10:06:08 #187
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202024825
quote:
99s.gif Op donderdag 4 november 2021 10:04 schreef greysbones het volgende:

[..]
je moet het ook willen zien he
Ik lees die posts maar half, ongevaccineerden liggen niet massaal in het ziekenhuis. Dat is de reinste kolder, een grote leugen zoals zoveel leugens het bekende duo verkondigd.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 4 november 2021 @ 10:07:09 #188
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202024835
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 10:06 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ik lees die posts maar half, ongevaccineerden liggen niet massaal in het ziekenhuis. Dat is de reinste kolder, een grote leugen zoals zoveel leugens het bekende duo verkondigd.
helemaal met je eens
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202024897
twitter

Wel weer naïef om te denken dat je tyranny even weg kan stemmen.
  donderdag 4 november 2021 @ 10:15:29 #190
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202024907
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 10:04 schreef leolinedance het volgende:

[..]
De meest recente resultaten zijn van net na de versoepelingen. Niet representatief dus.
Klopt natuurlijk. Maar geeft wel een indicatie.
Huilen dan.
  donderdag 4 november 2021 @ 10:16:15 #191
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202024910
quote:
99s.gif Op donderdag 4 november 2021 10:04 schreef greysbones het volgende:

[..]
je moet het ook willen zien he
Waar kijk je naar? En helpt het wanneer je door een kokertje alleen kijkt naar specifieke cijfers die jou welgevallig zijn en daarbij het grote geheel negeert?
Huilen dan.
  donderdag 4 november 2021 @ 10:17:28 #192
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202024918
quote:
7s.gif Op donderdag 4 november 2021 10:16 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Waar kijk je naar? En helpt het wanneer je door een kokertje alleen kijkt naar specifieke cijfers die jou welgevallig zijn en daarbij het grote geheel negeert?
jij gelooft heilig in de RIVM
het zou echt niet de eerste keer zijn dat ze dingen aanpassen zodat het beter in hun straatje past
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 4 november 2021 @ 10:22:45 #193
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202024968
quote:
99s.gif Op donderdag 4 november 2021 07:42 schreef greysbones het volgende:

[..]
Levensmiddelen worden niet met overheidsgeld gekocht.
Nee maar in verhouding is het maar een schijntje..
Als ik zie hoeveel het vervangen van de grote straat in mijn stad kost die voor de 7e x in 10 jaar nu opgebroken word omdat ze denken dat veranderen helpt..
Tja..

In dit geval loopt het gewone anders uit dan voorzien.
En supermarkten hebben exact dat zelfde probleem omdat ze te veel hebben ingekocht omdat ze van een schatting uit gaan..
Dat wil niet altijd kloppen..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 4 november 2021 @ 10:23:34 #194
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202024979
quote:
99s.gif Op donderdag 4 november 2021 10:17 schreef greysbones het volgende:

[..]
jij gelooft heilig in de RIVM
het zou echt niet de eerste keer zijn dat ze dingen aanpassen zodat het beter in hun straatje past
Ik geloof niet dat ze data verzinnen. Overigens zijn hun cijfers gewoon in overeenstemming met het algemene beeld dat door zorgmedewerkers geschetst wordt over de situatie in de ziekenhuizen en met de situatie in de ziekenhuizen in onze buurlanden.
Huilen dan.
  donderdag 4 november 2021 @ 10:24:18 #195
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202024985
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 10:22 schreef theguyver het volgende:

[..]
Nee maar in verhouding is het maar een schijntje..
Als ik zie hoeveel het vervangen van de grote straat in mijn stad kost die voor de 7e x in 10 jaar nu opgebroken word omdat ze denken dat veranderen helpt..
Tja..

In dit geval loopt het gewone anders uit dan voorzien.
En supermarkten hebben exact dat zelfde probleem omdat ze te veel hebben ingekocht omdat ze van een schatting uit gaan..
Dat wil niet altijd kloppen..
in supermarkten werken ze met FIFO
zo moeilijk is het niet
en ze gaan niet uit van een schatting ze kopen in nav verkochte goederen in vorige weken
en houden rekening met feestdagen etc
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 4 november 2021 @ 10:26:40 #196
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202025011
twitter

en jawel hoor
de uitrol wordt zichtbaar
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 4 november 2021 @ 10:27:29 #197
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202025021
quote:
99s.gif Op donderdag 4 november 2021 10:24 schreef greysbones het volgende:

[..]
in supermarkten werken ze met FIFO
zo moeilijk is het niet
en ze gaan niet uit van een schatting ze kopen in nav verkochte goederen in vorige weken
en houden rekening met feestdagen etc
Klopt.. maar alsnog betreft het een schatting.

De overheid deed ook een schatting en ze zaten er behoorlijk naast.
Koop je te veel is het niet goed koop je te weinig is niet goed.

Het is gewoon erg lastig en helaas pakt dat verkeerd uit en mensen zijn daarom boos.

Maar hoe vaak is deze situatie eerder voorgekomen waardoor je een betere schatting kan maken?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 4 november 2021 @ 10:29:31 #198
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202025050
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 10:27 schreef theguyver het volgende:

[..]
Klopt.. maar alsnog betreft het een schatting.

De overheid deed ook een schatting en ze zaten er behoorlijk naast.
Koop je te veel is het niet goed koop je te weinig is niet goed.

Het is gewoon erg lastig en helaas pakt dat verkeerd uit en mensen zijn daarom boos.

Maar hoe vaak is deze situatie eerder voorgekomen waardoor je een betere schatting kan maken?
je kunt zeggen wat je wil
maar alsnog worden er miljoenen weggegooid
die wij zelf weer op moeten brengen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202025052
twitter
Plaats hier uw advertentie
  donderdag 4 november 2021 @ 10:30:33 #200
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202025060
quote:
ik las hem ook
mooi gezegd inderdaad
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202025067
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 09:08 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Waarom? De meeste mensen hebben geen probleem met de maatregelen, en als ze er al problemen mee hebben vinden ze eerder te soft dan te zwaar.
Hahaha
pi_202025107
quote:
7s.gif Op donderdag 4 november 2021 10:01 schreef Isdatzo het volgende:
Maar dat weten we wel: Data die gebruikt zijn voor deze pagina betreffen NICE-gegevens, welke verrijkt zijn met vaccinatiegegevens uit het centrale COVID-19 vaccinatieregister (CIMS). Verdere uitleg over hoe die data tot stand komt, is te vinden in deze rapportage over effectiviteit van vaccinatie.

https://www.rivm.nl/nieuws/4-op-de-5-COVID-19-patiënten-op-de-IC-is-niet-gevaccineerd
Wat wil je nu met deze link aantonen?
quote:
7s.gif Op donderdag 4 november 2021 10:01 schreef Isdatzo het volgende:
Waarom niet? We weten dat de vaccins helaas niet heel erg goed beschermen tegen besmetting maar wel tegen (ernstige) ziekte. Verder is het deel van de gevaccineerde bevolking veel groter dan het niet-gevaccineerde deel van de bevolking.
Klopt. Dit is lastig te ontkennen natuurlijk. Ongevaccineerden zijn oververtegenwoordigd in de ziekenhuizen.
quote:
7s.gif Op donderdag 4 november 2021 10:01 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Maar dat weten we wel: Data die gebruikt zijn voor deze pagina betreffen NICE-gegevens, welke verrijkt zijn met vaccinatiegegevens uit het centrale COVID-19 vaccinatieregister (CIMS). Verdere uitleg over hoe die data tot stand komt, is te vinden in deze rapportage over effectiviteit van vaccinatie.

https://www.rivm.nl/nieuws/4-op-de-5-COVID-19-patiënten-op-de-IC-is-niet-gevaccineerd
Iets oudere data maar dit geeft een goede indicatie van wie er nou precies in het ziekenhuis terechtkomt: https://www.rivm.nl/sites(...)ccinatieVV270821.pdf
[..]
Lekker cherry picken en het dan hebben over een bevestiging van een algemeen beeld. Juist.
Hier hebben we niets aan. Cijfer van maanden terug zijn totaal niet meer relevant voor de huidige situatie. Vanuit dat oogpunt is het ook zo belangrijk dat er voor de burger de mogelijkheid moet zijn om dagelijks of wekelijks een update te kunnen inzien over de actuele situatie in de ziekenhuizen. Maar dit is niet het geval, wat een absoluut manco is te noemen en een gebrek aan transparantie uit angst om grote kritiek te krijgen op het uitgestippelde beleid.

En wat bedoel je precies in deze met cherry picken?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 4 november 2021 @ 10:37:27 #203
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202025123
twitter

brrr
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 4 november 2021 @ 10:39:51 #204
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202025143
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 4 november 2021 @ 10:41:41 #205
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202025160
quote:
14s.gif Op donderdag 4 november 2021 10:35 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wat wil je nu met deze link aantonen?
Dat er weldegelijk verteld wordt hoe de data verkregen is.
quote:
[..]
Klopt. Dit is lastig te ontkennen natuurlijk. Ongevaccineerden zijn oververtegenwoordigd in de ziekenhuizen.
Toch gebeurt dat :P .
quote:
[..]
Hier hebben we niets aan. Cijfer van maanden terug zijn totaal niet meer relevant voor de huidige situatie.
Maar de meer recentere data wel. En ik begrijp ook niet waarom er zo moeilijk gedaan wordt om die gegevens in wat meer detail te delen.
quote:
Vanuit dat oogpunt is het ook zo belangrijk dat er voor de burger de mogelijkheid moet zijn om dagelijks of wekelijks een update te kunnen inzien over de situatie in de ziekenhuizen. Maar dit is niet het geval, wat een absoluut manco is te noemen en een gebrek aan transparantie uit angst om grote kritiek te krijgen op het uitgestippelde beleid.
Absoluut.
quote:
En wat bedoel je precies in deze met cherry picken?
Een momentopname in twee ziekenhuizen gebruiken om "een algemeen beeld" te schetsen.
Huilen dan.
pi_202025163
quote:
99s.gif Op donderdag 4 november 2021 10:26 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
en jawel hoor
de uitrol wordt zichtbaar
Maar dit is slechts een voorgestelde wet, en als je onder de highlight kijkt is het toch een stuk genuanceerder. Laat duidelijk zijn, ik ben zelf totaal geen voorstander van dit soort ideeën. Maar ik verwacht nog geen China-achtige praktijken hier.
quote:
Dat er hier allemaal twijfelachtige belangenverstrengelingen zijn is inderdaad duidelijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202025182
twitter

psychopaten
Plaats hier uw advertentie
  donderdag 4 november 2021 @ 10:44:09 #208
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202025193
quote:
14s.gif Op donderdag 4 november 2021 10:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Maar dit is slechts een voorgestelde wet, en als je onder de highlight kijkt is het toch een stuk genuanceerder. Laat duidelijk zijn, ik ben zelf totaal geen voorstander van dit soort ideeën. Maar ik verwacht nog geen China-achtige praktijken hier.
[..]
Dat er hier allemaal twijfelachtige belangenverstrengelingen zijn is inderdaad duidelijk.
Twijfelachtige belangenverstrengelingen zien we ook dichter bij huis waarbij allerlei bewindslieden direct doorstromen naar invloedrijke posities in het bedrijfsleven (of gaan lobbyen) en daarbij hun politieke contacten nog iets te goed weten te vinden. De voorbeelden zijn talrijk.
Huilen dan.
pi_202025196
quote:
7s.gif Op donderdag 4 november 2021 10:41 schreef Isdatzo het volgende:
Een momentopname in twee ziekenhuizen gebruiken om "een algemeen beeld" te schetsen.
Dit wordt dus nu ook gedaan door de overheid. Er wordt een specifieke periode gekozen en op basis daarvan cijfers gepresenteerd alsof dit de norm is. Bovendien zijn deze cijfers dus niet te controleren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202025207
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 08:32 schreef ludovico het volgende:

[..]
Definities verschillen. Waar heb jij het over, jij gebruikt het woord.
Nee, ik reageer erop.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202025232
quote:
99s.gif Op donderdag 4 november 2021 08:54 schreef greysbones het volgende:

[..]
Hoe vaak ben je getest op influenza?
Als ik wil weten of ik besmet ben met influenza zal ik moeten testen.
Zelfde geldt voor het meest dodelijke virus dat we kennen, hiv.
100% kans op overlijden wanneer onbehandeld. Toch laat je je testen als je wilt weten of je het hebt opgelopen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202025312
To avoid a tough winter and stem a rise in Covid cases, the outgoing German Chancellor is keen to activate the country’s ‘3G’ rule, which would introduce vaccine passports for most indoor public venues, in an attempt to entice members of the public to receive the jab. 33% of the German population currently remain unvaccinated, with the Health Minister Jens Spahn commenting that the nation is suffering from a “pandemic of the unvaccinated”. The Times has the story.

https://dailysceptic.org/(...)-from-public-places/
Plaats hier uw advertentie
pi_202025407
twitter

8)7
Plaats hier uw advertentie
  donderdag 4 november 2021 @ 11:13:32 #214
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202025503
quote:
"Mensen met allergische reacties desnoods onder narcose injecteren - als ze dat willen"

Damn,..
Mai pben rai~!
pi_202025523
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 11:13 schreef KNAK het volgende:

[..]
"Mensen met allergische reacties desnoods onder narcose injecteren - als ze dat willen"

Damn,..
En als ze dat niet willen ook voor die mensen geen qr code. Wat een sick fuck
  donderdag 4 november 2021 @ 11:17:10 #216
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202025550
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 11:15 schreef PSVCL het volgende:

[..]
En als ze dat niet willen ook voor die mensen geen qr code. Wat een sick fuck
De verbazing dat er geen miljoen boze mensen het binnenhof bestormen en deze idioten eruit trekken wordt met de dag groter.. mên, wat een mafklapper

Tot zoiets gebeurt wordt het alleen maar leiper en leiper..... voorbeelden te over dat dat echt het geval is 8)7 8)7
Mai pben rai~!
pi_202025634
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 11:13 schreef KNAK het volgende:

[..]
"Mensen met allergische reacties desnoods onder narcose injecteren - als ze dat willen"

Damn,..
Een bepaald persoon vanuit het verleden zou trots op hem zijn. Het zou zijn vader kunnen zijn.

Wat een zieke gedachte. Echt. Wow.
pi_202025653
Goede reacties onder de tweet.
twitter


twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_202025713
Gezonder leven, huh wat is dat?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_202025792
Bruls als laatst btw, anders dooft het vuur
  donderdag 4 november 2021 @ 11:51:25 #221
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202025940
quote:
Ik kan me niet voorstellen dat er nog mensen zijn die hem een betrouwbare man vinden en zelfs hun gezondheid toevertrouwen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202026013
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 11:51 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er nog mensen zijn die hem een betrouwbare man vinden en zelfs hun gezondheid toevertrouwen.
Je bedoelt het merendeel van de bevolking ? :+
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_202026092
Hospital emergency rooms are flooded with people who have "blood clots" and "heart conditions," though no one can figure out why. I hope the experts at the CDC and FDA can solve this mystery.

https://khn.org/news/arti(...)-non-covid-patients/
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202026147
UK: 88% of Covid-19 Deaths were among the Fully Vaccinated in the past month according to the latest Public Health data

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 4 november 2021 @ 12:34:59 #225
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202026396
quote:
99s.gif Op donderdag 4 november 2021 10:29 schreef greysbones het volgende:

[..]
je kunt zeggen wat je wil
maar alsnog worden er miljoenen weggegooid
die wij zelf weer op moeten brengen
En wat zeg ik?
Ik zeg dat ze geld dus weg gooien omdat ze geen exacte schatting hebben kunnen maken.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 4 november 2021 @ 12:54:42 #227
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202026606
twitter


Brrrr, arme kleintjes :'(
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 4 november 2021 @ 12:56:21 #228
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202026618
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 12:11 schreef Ali_boo het volgende:
UK: 88% of Covid-19 Deaths were among the Fully Vaccinated in the past month according to the latest Public Health data

[ afbeelding ]
Joh... Je word niet onsterfelijk van een vaccin.
Waaraan zijn ze overleden?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 4 november 2021 @ 12:56:44 #229
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202026624
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 12:05 schreef Ali_boo het volgende:
Hospital emergency rooms are flooded with people who have "blood clots" and "heart conditions," though no one can figure out why. I hope the experts at the CDC and FDA can solve this mystery.

https://khn.org/news/arti(...)-non-covid-patients/
Veel losse berichtjes en geluidjes met dit soort inhoud en geen enkele MSM die dit echt serieus oppakt, laat staan waarschuwingen de lucht in slingert dit even goed te onderzoeken. Dalijk komt injectie-ronde #3, en mogelijk daarna nog meer. Kon je maar even in de toekomst spieken waar dit alles naar toe gaat... vrees dat het geen prettige beleving zou zijn...
Mai pben rai~!
  donderdag 4 november 2021 @ 12:57:22 #230
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202026628
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 12:54 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Brrrr, arme kleintjes :'(
Zelfs lambiekje had als klein kind vaccinaties gehad..
Ik ook en ik denk jij ook wel.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202026645
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 12:54 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Brrrr, arme kleintjes :'(
Kinderen krijgen wel meer vaccinaties, dus dat is op zich geen punt. Het is alleen een beetje bizar dat deze kleuters deze specifieke vaccins helemaal niet nodig hebben, en dat er simpelweg een top-down ideologie wordt gepusht die niets meer te maken heeft met weloverwogen en realistisch beleid.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202026671
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 12:56 schreef theguyver het volgende:

[..]
Joh... Je word niet onsterfelijk van een vaccin.
Waaraan zijn ze overleden?
Ehh. Covid-deaths.

Ik vermoed covid.
  donderdag 4 november 2021 @ 13:05:08 #233
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202026721
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 12:57 schreef theguyver het volgende:

[..]
Zelfs lambiekje had als klein kind vaccinaties gehad..
Ik ook en ik denk jij ook wel.
Deze zijn totaal overbodig en nergens voor nodig.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202026738
quote:
10s.gif Op donderdag 4 november 2021 13:00 schreef _I het volgende:

[..]
Ehh. Covid-deaths.

Ik vermoed covid.
De cognitieve dissonantie is sterk in deze :Y)
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202026798
quote:
lockdowns are deathly!
Plaats hier uw advertentie
  donderdag 4 november 2021 @ 13:13:27 #236
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202026805
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 10:48 schreef Wantie het volgende:

[..]
Als ik wil weten of ik besmet ben met influenza zal ik moeten testen.
Zelfde geldt voor het meest dodelijke virus dat we kennen, hiv.
100% kans op overlijden wanneer onbehandeld. Toch laat je je testen als je wilt weten of je het hebt opgelopen...
Hoevaak ben je getest op influenza?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202026816
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 13:12 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
lockdowns are deathly!
En zelfs de dierentuin dieren moeten gevaccineerd worden. Ondanks de continue lockdowns.
  donderdag 4 november 2021 @ 13:16:22 #238
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202026835
https://www.telegraaf.nl/(...)vid-pil-van-msd-goed

Hoe willen ze dit uiteindelijk dan gaan controleren? Bloedmonsters afnemen? Foie gras-stijl de pillen er in raggen?
Mai pben rai~!
pi_202026841
quote:
99s.gif Op donderdag 4 november 2021 10:29 schreef greysbones het volgende:

[..]
je kunt zeggen wat je wil
maar alsnog worden er miljoenen weggegooid
die wij zelf weer op moeten brengen
Is ook 10 jaar terug met de griep vaccinaties gebeuren:

https://www.rtlnieuws.nl/(...)-onnodig-144-miljoen
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202026863
Mooi moment: Macron en Merkel schuiven protocol aan de kant en tonen hun emoties
Afscheid nemen, is ook voor toppolitici soms moeilijk. Dat blijkt uit aandoenlijke beelden van het afscheidsbezoek van de Duitse bondskanselier aan Frankrijk. Daar heeft ze de hoogste Franse onderscheiding gekregen uit handen van Emmanuel Macron. En het protocol? Dat moest even wijken.

https://www.hln.be/dossie(...)gn=socialsharing_web

:r :r
Plaats hier uw advertentie
  donderdag 4 november 2021 @ 13:24:40 #241
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202026919
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202027058
Plaats hier uw advertentie
  donderdag 4 november 2021 @ 13:40:33 #243
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202027122
quote:
dus deze meneer vind het prima als je om religieuze weigert
maar als je er over na hebt gedacht ben je gek _O- _O- _O-
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 4 november 2021 @ 13:51:57 #244
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202027243
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202027295
quote:
14s.gif Op donderdag 4 november 2021 12:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Kinderen krijgen wel meer vaccinaties, dus dat is op zich geen punt. Het is alleen een beetje bizar dat deze kleuters deze specifieke vaccins helemaal niet nodig hebben, en dat er simpelweg een top-down ideologie wordt gepusht die niets meer te maken heeft met weloverwogen en realistisch beleid.
Over de complete wereld, met gestroomlijnd dezelfde maatregelen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 4 november 2021 @ 14:00:46 #246
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202027329
twitter


dit dus
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202027600
Iemand een idee wat de griepcijfers zijn. (serieuze vraag)
pi_202027606
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 14:31 schreef PSVCL het volgende:
Iemand een idee wat de griepcijfers zijn. (serieuze vraag)
Daarvoor moet je in het subforum FLU zijn.
Definitely not CIA
  donderdag 4 november 2021 @ 14:49:09 #249
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202027777
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 14:31 schreef PSVCL het volgende:
Iemand een idee wat de griepcijfers zijn. (serieuze vraag)
https://www.rivm.nl/griep-griepprik/feiten-en-cijfers
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 4 november 2021 @ 14:50:06 #250
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202027787
wel RIVM
dus..
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 4 november 2021 @ 14:50:52 #251
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202027797
n de periode van 25 t/m 31 oktober (week 43) werden 28 keel- en neusmonsters afgenomen bij patiënten met een acute luchtweginfectie. Deze monsters zijn getest op aanwezigheid van influenzavirus, RSVRespiratoir Syncytieel Virus, rhinovirus, enterovirus en SARSsevere acute respiratory syndrome-CoVcoronavirus-2 en sinds week 1 2021 ook getest op aanwezigheid van andere humane seizoens coronavirussen (hCoV-229E, -OC43, -HKU1 en -NL63), parainfluenzavirussen (type 1, 2 en 3) en humaan metapneumovirus. In de 28 monsters werd 4 maal (14%) rhinovirus, 1 maal (4%) enterovirus D68, 1 maal (4%) RSV, 3 maal (11%) SARS-CoV-2 en 2 maal (7%) parainfluenzavirus type 2 en 3 maal (11%) humaan metapneumovirus gevonden.

Wekelijks worden de cijfers van de voorgaande weken herberekend, omdat er monsters kunnen nakomen en verdere testen benodigd kunnen zijn. De zorg die huisartsenpraktijken leveren is aangepast vanwege de COVID-19-pandemie. Hierdoor zijn de patiënten waarbij monsters zijn afgenomen mogelijk niet geheel representatief voor alle patiënten met acute luchtweginfecties die de huisarts raadplegen.
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 4 november 2021 @ 14:52:18 #252
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202027806
twitter


:{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 4 november 2021 @ 14:53:41 #253
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202027813
quote:
ontzettend triest

maar er zullen meer kinderen gered zijn door het vaccin :+ :+ :+
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202027821
quote:
12s.gif Op donderdag 4 november 2021 14:31 schreef capricia het volgende:

[..]
Daarvoor moet je in het subforum FLU zijn.
oO/
  donderdag 4 november 2021 @ 14:58:53 #255
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202027863
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 4 november 2021 @ 14:59:28 #256
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202027870
quote:
99s.gif Op donderdag 4 november 2021 14:53 schreef greysbones het volgende:

[..]
ontzettend triest

maar er zullen meer kinderen gered zijn door het vaccin :+ :+ :+
En corona is erger natuurlijk.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 4 november 2021 @ 15:05:21 #257
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202027931
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 14:59 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
En corona is erger natuurlijk.
precies
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 4 november 2021 @ 15:05:59 #258
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202027937
quote:
10s.gif Op donderdag 4 november 2021 13:00 schreef _I het volgende:

[..]
Ehh. Covid-deaths.

Ik vermoed covid.
Ah excuus las het niet zo goed op telefoon kan je plaatje niet groter maken.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 4 november 2021 @ 15:08:46 #259
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202027961
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 4 november 2021 @ 15:09:37 #260
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202027967
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202028005
quote:
10s.gif Op donderdag 4 november 2021 08:39 schreef _I het volgende:
https://www.hartvannederl(...)aatregelen-te-houden

Het gaat niet zo lekker met het vertrouwen en bereidwilligheid tot opvolgen van het regime.
quote:
Slechts 9 procent heeft vertrouwen in informatie afkomstig vanuit de politiek.
Pijnlijk...
pi_202028138
quote:
99s.gif Op donderdag 4 november 2021 14:53 schreef greysbones het volgende:
maar er zullen meer kinderen gered zijn door het vaccin :+ :+ :+
neenee de kinderen moeten oma en opa redden hé
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 4 november 2021 @ 15:28:40 #263
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202028198
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 15:13 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
[..]
Pijnlijk...
Eindelijk _O_ _O_
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202028268
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 15:23 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
neenee de kinderen moeten oma en opa redden hé
nieuw ritueel van de sekte. schijnt normaal te zijn tegenwoordig.
Plaats hier uw advertentie
  donderdag 4 november 2021 @ 15:35:56 #265
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202028278
twitter


...
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202028474
quote:
ze gaan t er toch wel door heen drukken hoor.
Plaats hier uw advertentie
  donderdag 4 november 2021 @ 16:00:17 #267
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202028628
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 15:48 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
ze gaan t er toch wel door heen drukken hoor.
Ja maar ja, een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202028672
quote:
ik snap dit niet, waar gaat het precies over?
  donderdag 4 november 2021 @ 16:20:23 #269
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202028867
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 16:03 schreef THEFXR het volgende:

[..]
ik snap dit niet, waar gaat het precies over?
Pienter resultaten ? Hoeveel immuniteit er is opgebouwd
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202028879
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 15:13 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
[..]
Pijnlijk...
twitter


9% is nog veel vind ik, politici als De Jonge zijn totaal ongeloofwaardig.
Een paar maanden geleden zei hij dat een coronapas de vaccinatiebereidheid juist verlaagd en dat ze het nooit zullen verplichten of dat men zich verplicht voelt. Nooit.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
  donderdag 4 november 2021 @ 16:31:04 #271
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202029012
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 4 november 2021 @ 16:33:43 #272
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202029057
twitter


Mocht dit werkelijk waar zijn .., damnnn dan wordt het nog zieker dan we dachten
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 4 november 2021 @ 16:38:48 #274
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202029131
twitter

Dan nog deze
Voor degene die vinden dat myocarditis erger en vaker voorkomt bij besmetting met Corona

Na een vaccin is dus totaal niet te vergelijken met na een besmetting
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202029318
Italian Institute of Health Drastically Reduces Its Official COVID Death Toll Number

The Italian Higher Institute of Health has drastically reduced the country’s official COVID death toll number by over 97 per cent after changing the definition of a fatality to someone who died from COVID rather than with COVID.

Italian newspaper Il Tempo reports that the Institute has revised downward the number of people who have died from COVID rather than with COVID from 130,000 to under 4,000.

“Yes, you read that right. Turns out 97.1% of deaths hitherto attributed to Covid were not due directly to Covid,” writes Toby Young.

Of the of the 130,468 deaths registered as official COVID deaths since the start of the pandemic, only 3,783 are directly attributable to the virus alone.

https://summit.news/2021/(...)d-death-toll-number/
Plaats hier uw advertentie
pi_202029402
twitter
pi_202029505
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 16:59 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]

ook aardig doorgeslagen daar, ik dacht dat Zwitserland nog redelijk normaal was.
Plaats hier uw advertentie
pi_202029513
De dam begint lekkage te vertonen. Zijn er nog genoeg vingers om de gaten te dichten.

En maar 4.000 doden in Italië. Je zal net je 4e booster genomen hebben en nu eindelijk lezen dat al die wappies hun onderbuiken waarheid lieten spreken.

Rude awakening.
pi_202029561
quote:
10s.gif Op donderdag 4 november 2021 17:06 schreef _I het volgende:
De dam begint lekkage te vertonen. Zijn er nog genoeg vingers om de gaten te dichten.

En maar 4.000 doden in Italië. Je zal net je 4e booster genomen hebben en nu eindelijk lezen dat al die wappies hun onderbuiken waarheid lieten spreken.

Rude awakening.
zo lang het niet op het journaal te zien is blijven ze gewoon doorprikken.
Plaats hier uw advertentie
pi_202029603
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 17:11 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
zo lang het niet op het journaal te zien is blijven ze gewoon doorprikken.
Ow het is grotendeels wensdenken, ik weet het.

Maar ergens hou ik hoop dat ze bij de aanpassingen over twee weken teruggefloten worden door de werkelijkheid.

Naief, misschien. *O*
pi_202029641
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 15:23 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
neenee de kinderen moeten oma en opa redden hé
Ja - die soort emotieve bullshit hebben we voor het laatste 18maanden heel veel van gehoord.
Ik vraag me af hoeveel ouwetjes wat vroeger doodgegaan zijn omdat ze gave up the will to live omdat ze mogen niet hun familie en vrienden zien, knuffelen enz. En dan achter gesloten deuren en alle verpleegsters met vodjes en schermen/hazmat pakken overal, plus 24/7 Coronadeathhysteria TV.
Enough to do anyones head in, elderly or not.

Collateral damage van de idiote coronamaatregelingen en dan als death-by-corona opgeschreven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 04-11-2021 17:35:01 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202029980
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_202030035
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 16:51 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Italian Institute of Health Drastically Reduces Its Official COVID Death Toll Number

The Italian Higher Institute of Health has drastically reduced the country’s official COVID death toll number by over 97 per cent after changing the definition of a fatality to someone who died from COVID rather than with COVID.

Italian newspaper Il Tempo reports that the Institute has revised downward the number of people who have died from COVID rather than with COVID from 130,000 to under 4,000.

“Yes, you read that right. Turns out 97.1% of deaths hitherto attributed to Covid were not due directly to Covid,” writes Toby Young.

Of the of the 130,468 deaths registered as official COVID deaths since the start of the pandemic, only 3,783 are directly attributable to the virus alone.

https://summit.news/2021/(...)d-death-toll-number/

Meer bronnen van dit?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_202030038
quote:
11s.gif Op donderdag 4 november 2021 17:37 schreef vosss het volgende:

[..]
Meer bronnen van dit?
https://www.iltempo.it/at(...)ita-bechis-29134543/
Plaats hier uw advertentie
pi_202030042
quote:
11s.gif Op donderdag 4 november 2021 17:37 schreef vosss het volgende:

[..]
Meer bronnen van dit?
Is nep.
http://www.quotidianosani(...)hp?articolo_id=99390
quote:
Studies en analyse

Onzin data over Covid. De specificatie van het ISS: "Het is niet waar dat slechts 2,9% van de aan Covid toegeschreven sterfgevallen te wijten zijn aan het virus"

Het Hoger Instituut voor Volksgezondheid komt vandaag tussenbeide met een gedetailleerde nota om enkele beweringen van sommige media te ontkennen dat de sterfgevallen door Covid echt door het virus zijn gedood een paar duizend in vergelijking met de meer dan 130 duizend sterfgevallen die sinds het begin zijn geregistreerd van de pandemie tot nu toe.
Definitely not CIA
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 4 november 2021 @ 17:39:31 #286
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_202030055
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202030065
Maar iedereen mag natuurlijk zelf weten wat ie gelooft. _O_
Definitely not CIA
pi_202030111
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2021 17:40 schreef capricia het volgende:
Maar iedereen mag natuurlijk zelf weten wat ie gelooft. _O_
Het is nog niet verboden gelukkig.
Plaats hier uw advertentie
pi_202030156
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 16:21 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
[ twitter ]

9% is nog veel vind ik, politici als De Jonge zijn totaal ongeloofwaardig.
Een paar maanden geleden zei hij dat een coronapas de vaccinatiebereidheid juist verlaagd en dat ze het nooit zullen verplichten of dat men zich verplicht voelt. Nooit.
:) Er zijn meer mensen misselijk van de gasten dan van corona gemaakt. Hoeveel mensen op de IC liggen ivm de coronapropaganda?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202030176
quote:
Dus niet 97% is gestorven door wat anders dan covid maar 2,9% van de doden had geen lichamelijke klachten voor ze een covid infectie kregen en overleden en de overige 97% had wel al klachten.
pi_202030347
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2021 17:50 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Dus niet 97% is gestorven door wat anders dan covid maar 2,9% van de doden had geen lichamelijke klachten voor ze een covid infectie kregen en overleden en de overige 97% had wel al klachten.
Ik zal het hele artikel door de translate gooien. Voor de geïnteresseerden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.quotidianosani(...)hp?articolo_id=99390
Definitely not CIA
pi_202030385
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2021 18:03 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik zal het hele artikel door de translate gooien. Voor de geïnteresseerden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.quotidianosani(...)hp?articolo_id=99390
is dat n betrouwbare website? ik krijg n melding dat ie niet beveiligd is.
Plaats hier uw advertentie
pi_202030395
twitter


:')
Plaats hier uw advertentie
pi_202030467
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2021 18:03 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik zal het hele artikel door de translate gooien. Voor de geïnteresseerden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.quotidianosani(...)hp?articolo_id=99390
Joah, wat maak jij er op uit?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202030498
quote:
Deze meneer zal zoals vanouds weer lekker winkelen en zich in de linkse faculteit wanen zonder mondkapje. Laat de bange volgelingen van boer Hugo in zijn totalitaite legbatterij zich maar lekker veilig deugend achter een lapje stof wanen. Tenenkrommend toneelstuk is het :')
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_202030534
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 16:59 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]

Segregatiepas.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202030570
quote:
99s.gif Op donderdag 4 november 2021 14:53 schreef greysbones het volgende:

[..]
ontzettend triest

maar er zullen meer kinderen gered zijn door het vaccin :+ :+ :+
2? Kan je dat aantonen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202030592
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202030593
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 14:59 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
En corona is erger natuurlijk.
Dat is de definitie immers van corona "super erg virus".
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202030612
quote:
Dit ondrezoek is niet congruent met 20/80 verhouding op IC's.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')