Hahahaquote:Op donderdag 4 november 2021 09:08 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Waarom? De meeste mensen hebben geen probleem met de maatregelen, en als ze er al problemen mee hebben vinden ze eerder te soft dan te zwaar.
Wat wil je nu met deze link aantonen?quote:Op donderdag 4 november 2021 10:01 schreef Isdatzo het volgende:
Maar dat weten we wel: Data die gebruikt zijn voor deze pagina betreffen NICE-gegevens, welke verrijkt zijn met vaccinatiegegevens uit het centrale COVID-19 vaccinatieregister (CIMS). Verdere uitleg over hoe die data tot stand komt, is te vinden in deze rapportage over effectiviteit van vaccinatie.
https://www.rivm.nl/nieuws/4-op-de-5-COVID-19-patiënten-op-de-IC-is-niet-gevaccineerd
Klopt. Dit is lastig te ontkennen natuurlijk. Ongevaccineerden zijn oververtegenwoordigd in de ziekenhuizen.quote:Op donderdag 4 november 2021 10:01 schreef Isdatzo het volgende:
Waarom niet? We weten dat de vaccins helaas niet heel erg goed beschermen tegen besmetting maar wel tegen (ernstige) ziekte. Verder is het deel van de gevaccineerde bevolking veel groter dan het niet-gevaccineerde deel van de bevolking.
Hier hebben we niets aan. Cijfer van maanden terug zijn totaal niet meer relevant voor de huidige situatie. Vanuit dat oogpunt is het ook zo belangrijk dat er voor de burger de mogelijkheid moet zijn om dagelijks of wekelijks een update te kunnen inzien over de actuele situatie in de ziekenhuizen. Maar dit is niet het geval, wat een absoluut manco is te noemen en een gebrek aan transparantie uit angst om grote kritiek te krijgen op het uitgestippelde beleid.quote:Op donderdag 4 november 2021 10:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar dat weten we wel: Data die gebruikt zijn voor deze pagina betreffen NICE-gegevens, welke verrijkt zijn met vaccinatiegegevens uit het centrale COVID-19 vaccinatieregister (CIMS). Verdere uitleg over hoe die data tot stand komt, is te vinden in deze rapportage over effectiviteit van vaccinatie.
https://www.rivm.nl/nieuws/4-op-de-5-COVID-19-patiënten-op-de-IC-is-niet-gevaccineerd
Iets oudere data maar dit geeft een goede indicatie van wie er nou precies in het ziekenhuis terechtkomt: https://www.rivm.nl/sites(...)ccinatieVV270821.pdf
[..]
Lekker cherry picken en het dan hebben over een bevestiging van een algemeen beeld. Juist.
Dat er weldegelijk verteld wordt hoe de data verkregen is.quote:Op donderdag 4 november 2021 10:35 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat wil je nu met deze link aantonen?
Toch gebeurt datquote:[..]
Klopt. Dit is lastig te ontkennen natuurlijk. Ongevaccineerden zijn oververtegenwoordigd in de ziekenhuizen.
Maar de meer recentere data wel. En ik begrijp ook niet waarom er zo moeilijk gedaan wordt om die gegevens in wat meer detail te delen.quote:[..]
Hier hebben we niets aan. Cijfer van maanden terug zijn totaal niet meer relevant voor de huidige situatie.
Absoluut.quote:Vanuit dat oogpunt is het ook zo belangrijk dat er voor de burger de mogelijkheid moet zijn om dagelijks of wekelijks een update te kunnen inzien over de situatie in de ziekenhuizen. Maar dit is niet het geval, wat een absoluut manco is te noemen en een gebrek aan transparantie uit angst om grote kritiek te krijgen op het uitgestippelde beleid.
Een momentopname in twee ziekenhuizen gebruiken om "een algemeen beeld" te schetsen.quote:En wat bedoel je precies in deze met cherry picken?
Maar dit is slechts een voorgestelde wet, en als je onder de highlight kijkt is het toch een stuk genuanceerder. Laat duidelijk zijn, ik ben zelf totaal geen voorstander van dit soort ideeën. Maar ik verwacht nog geen China-achtige praktijken hier.quote:Op donderdag 4 november 2021 10:26 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
en jawel hoor
de uitrol wordt zichtbaar
Dat er hier allemaal twijfelachtige belangenverstrengelingen zijn is inderdaad duidelijk.quote:
Twijfelachtige belangenverstrengelingen zien we ook dichter bij huis waarbij allerlei bewindslieden direct doorstromen naar invloedrijke posities in het bedrijfsleven (of gaan lobbyen) en daarbij hun politieke contacten nog iets te goed weten te vinden. De voorbeelden zijn talrijk.quote:Op donderdag 4 november 2021 10:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Maar dit is slechts een voorgestelde wet, en als je onder de highlight kijkt is het toch een stuk genuanceerder. Laat duidelijk zijn, ik ben zelf totaal geen voorstander van dit soort ideeën. Maar ik verwacht nog geen China-achtige praktijken hier.
[..]
Dat er hier allemaal twijfelachtige belangenverstrengelingen zijn is inderdaad duidelijk.
Dit wordt dus nu ook gedaan door de overheid. Er wordt een specifieke periode gekozen en op basis daarvan cijfers gepresenteerd alsof dit de norm is. Bovendien zijn deze cijfers dus niet te controleren.quote:Op donderdag 4 november 2021 10:41 schreef Isdatzo het volgende:
Een momentopname in twee ziekenhuizen gebruiken om "een algemeen beeld" te schetsen.
Nee, ik reageer erop.quote:Op donderdag 4 november 2021 08:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
Definities verschillen. Waar heb jij het over, jij gebruikt het woord.
Als ik wil weten of ik besmet ben met influenza zal ik moeten testen.quote:Op donderdag 4 november 2021 08:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je getest op influenza?
"Mensen met allergische reacties desnoods onder narcose injecteren - als ze dat willen"quote:
En als ze dat niet willen ook voor die mensen geen qr code. Wat een sick fuckquote:Op donderdag 4 november 2021 11:13 schreef KNAK het volgende:
[..]
"Mensen met allergische reacties desnoods onder narcose injecteren - als ze dat willen"
Damn,..
De verbazing dat er geen miljoen boze mensen het binnenhof bestormen en deze idioten eruit trekken wordt met de dag groter.. mên, wat een mafklapperquote:Op donderdag 4 november 2021 11:15 schreef PSVCL het volgende:
[..]
En als ze dat niet willen ook voor die mensen geen qr code. Wat een sick fuck
Een bepaald persoon vanuit het verleden zou trots op hem zijn. Het zou zijn vader kunnen zijn.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:13 schreef KNAK het volgende:
[..]
"Mensen met allergische reacties desnoods onder narcose injecteren - als ze dat willen"
Damn,..
Ik kan me niet voorstellen dat er nog mensen zijn die hem een betrouwbare man vinden en zelfs hun gezondheid toevertrouwen.quote:
Je bedoelt het merendeel van de bevolking ?quote:Op donderdag 4 november 2021 11:51 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er nog mensen zijn die hem een betrouwbare man vinden en zelfs hun gezondheid toevertrouwen.
En wat zeg ik?quote:Op donderdag 4 november 2021 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt zeggen wat je wil
maar alsnog worden er miljoenen weggegooid
die wij zelf weer op moeten brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |