abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 november 2021 @ 10:27:29 #197
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202025021
quote:
99s.gif Op donderdag 4 november 2021 10:24 schreef greysbones het volgende:

[..]
in supermarkten werken ze met FIFO
zo moeilijk is het niet
en ze gaan niet uit van een schatting ze kopen in nav verkochte goederen in vorige weken
en houden rekening met feestdagen etc
Klopt.. maar alsnog betreft het een schatting.

De overheid deed ook een schatting en ze zaten er behoorlijk naast.
Koop je te veel is het niet goed koop je te weinig is niet goed.

Het is gewoon erg lastig en helaas pakt dat verkeerd uit en mensen zijn daarom boos.

Maar hoe vaak is deze situatie eerder voorgekomen waardoor je een betere schatting kan maken?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 4 november 2021 @ 10:29:31 #198
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_202025050
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 10:27 schreef theguyver het volgende:

[..]
Klopt.. maar alsnog betreft het een schatting.

De overheid deed ook een schatting en ze zaten er behoorlijk naast.
Koop je te veel is het niet goed koop je te weinig is niet goed.

Het is gewoon erg lastig en helaas pakt dat verkeerd uit en mensen zijn daarom boos.

Maar hoe vaak is deze situatie eerder voorgekomen waardoor je een betere schatting kan maken?
je kunt zeggen wat je wil
maar alsnog worden er miljoenen weggegooid
die wij zelf weer op moeten brengen
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
pi_202025052
twitter
Plaats hier uw advertentie
  donderdag 4 november 2021 @ 10:30:33 #200
421867 greysbones
pi_202025060
quote:
ik las hem ook
mooi gezegd inderdaad
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_202025067
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 09:08 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Waarom? De meeste mensen hebben geen probleem met de maatregelen, en als ze er al problemen mee hebben vinden ze eerder te soft dan te zwaar.
Hahaha
pi_202025107
quote:
7s.gif Op donderdag 4 november 2021 10:01 schreef Isdatzo het volgende:
Maar dat weten we wel: Data die gebruikt zijn voor deze pagina betreffen NICE-gegevens, welke verrijkt zijn met vaccinatiegegevens uit het centrale COVID-19 vaccinatieregister (CIMS). Verdere uitleg over hoe die data tot stand komt, is te vinden in deze rapportage over effectiviteit van vaccinatie.

https://www.rivm.nl/nieuws/4-op-de-5-COVID-19-patiënten-op-de-IC-is-niet-gevaccineerd
Wat wil je nu met deze link aantonen?
quote:
Waarom niet? We weten dat de vaccins helaas niet heel erg goed beschermen tegen besmetting maar wel tegen (ernstige) ziekte. Verder is het deel van de gevaccineerde bevolking veel groter dan het niet-gevaccineerde deel van de bevolking.
Klopt. Dit is lastig te ontkennen natuurlijk. Ongevaccineerden zijn oververtegenwoordigd in de ziekenhuizen.
quote:

[..]
Maar dat weten we wel: Data die gebruikt zijn voor deze pagina betreffen NICE-gegevens, welke verrijkt zijn met vaccinatiegegevens uit het centrale COVID-19 vaccinatieregister (CIMS). Verdere uitleg over hoe die data tot stand komt, is te vinden in deze rapportage over effectiviteit van vaccinatie.

https://www.rivm.nl/nieuws/4-op-de-5-COVID-19-patiënten-op-de-IC-is-niet-gevaccineerd
Iets oudere data maar dit geeft een goede indicatie van wie er nou precies in het ziekenhuis terechtkomt: https://www.rivm.nl/sites(...)ccinatieVV270821.pdf
[..]
Lekker cherry picken en het dan hebben over een bevestiging van een algemeen beeld. Juist.
Hier hebben we niets aan. Cijfer van maanden terug zijn totaal niet meer relevant voor de huidige situatie. Vanuit dat oogpunt is het ook zo belangrijk dat er voor de burger de mogelijkheid moet zijn om dagelijks of wekelijks een update te kunnen inzien over de actuele situatie in de ziekenhuizen. Maar dit is niet het geval, wat een absoluut manco is te noemen en een gebrek aan transparantie uit angst om grote kritiek te krijgen op het uitgestippelde beleid.

En wat bedoel je precies in deze met cherry picken?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 4 november 2021 @ 10:37:27 #203
421867 greysbones
pi_202025123
twitter

brrr
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  donderdag 4 november 2021 @ 10:39:51 #204
421867 greysbones
pi_202025143
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  donderdag 4 november 2021 @ 10:41:41 #205
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202025160
quote:
14s.gif Op donderdag 4 november 2021 10:35 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wat wil je nu met deze link aantonen?
Dat er weldegelijk verteld wordt hoe de data verkregen is.
quote:
[..]
Klopt. Dit is lastig te ontkennen natuurlijk. Ongevaccineerden zijn oververtegenwoordigd in de ziekenhuizen.
Toch gebeurt dat :P .
quote:
[..]
Hier hebben we niets aan. Cijfer van maanden terug zijn totaal niet meer relevant voor de huidige situatie.
Maar de meer recentere data wel. En ik begrijp ook niet waarom er zo moeilijk gedaan wordt om die gegevens in wat meer detail te delen.
quote:
Vanuit dat oogpunt is het ook zo belangrijk dat er voor de burger de mogelijkheid moet zijn om dagelijks of wekelijks een update te kunnen inzien over de situatie in de ziekenhuizen. Maar dit is niet het geval, wat een absoluut manco is te noemen en een gebrek aan transparantie uit angst om grote kritiek te krijgen op het uitgestippelde beleid.
Absoluut.
quote:
En wat bedoel je precies in deze met cherry picken?
Een momentopname in twee ziekenhuizen gebruiken om "een algemeen beeld" te schetsen.
Huilen dan.
pi_202025163
quote:
99s.gif Op donderdag 4 november 2021 10:26 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
en jawel hoor
de uitrol wordt zichtbaar
Maar dit is slechts een voorgestelde wet, en als je onder de highlight kijkt is het toch een stuk genuanceerder. Laat duidelijk zijn, ik ben zelf totaal geen voorstander van dit soort ideeën. Maar ik verwacht nog geen China-achtige praktijken hier.
quote:
Dat er hier allemaal twijfelachtige belangenverstrengelingen zijn is inderdaad duidelijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202025182
twitter

psychopaten
  donderdag 4 november 2021 @ 10:44:09 #208
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202025193
quote:
14s.gif Op donderdag 4 november 2021 10:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Maar dit is slechts een voorgestelde wet, en als je onder de highlight kijkt is het toch een stuk genuanceerder. Laat duidelijk zijn, ik ben zelf totaal geen voorstander van dit soort ideeën. Maar ik verwacht nog geen China-achtige praktijken hier.
[..]
Dat er hier allemaal twijfelachtige belangenverstrengelingen zijn is inderdaad duidelijk.
Twijfelachtige belangenverstrengelingen zien we ook dichter bij huis waarbij allerlei bewindslieden direct doorstromen naar invloedrijke posities in het bedrijfsleven (of gaan lobbyen) en daarbij hun politieke contacten nog iets te goed weten te vinden. De voorbeelden zijn talrijk.
Huilen dan.
pi_202025196
quote:
7s.gif Op donderdag 4 november 2021 10:41 schreef Isdatzo het volgende:
Een momentopname in twee ziekenhuizen gebruiken om "een algemeen beeld" te schetsen.
Dit wordt dus nu ook gedaan door de overheid. Er wordt een specifieke periode gekozen en op basis daarvan cijfers gepresenteerd alsof dit de norm is. Bovendien zijn deze cijfers dus niet te controleren.
pi_202025207
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 08:32 schreef ludovico het volgende:

[..]
Definities verschillen. Waar heb jij het over, jij gebruikt het woord.
Nee, ik reageer erop.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_202025232
quote:
99s.gif Op donderdag 4 november 2021 08:54 schreef greysbones het volgende:

[..]
Hoe vaak ben je getest op influenza?
Als ik wil weten of ik besmet ben met influenza zal ik moeten testen.
Zelfde geldt voor het meest dodelijke virus dat we kennen, hiv.
100% kans op overlijden wanneer onbehandeld. Toch laat je je testen als je wilt weten of je het hebt opgelopen...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_202025312
To avoid a tough winter and stem a rise in Covid cases, the outgoing German Chancellor is keen to activate the country’s ‘3G’ rule, which would introduce vaccine passports for most indoor public venues, in an attempt to entice members of the public to receive the jab. 33% of the German population currently remain unvaccinated, with the Health Minister Jens Spahn commenting that the nation is suffering from a “pandemic of the unvaccinated”. The Times has the story.

https://dailysceptic.org/(...)-from-public-places/
pi_202025407
twitter

8)7
  donderdag 4 november 2021 @ 11:13:32 #214
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202025503
quote:
"Mensen met allergische reacties desnoods onder narcose injecteren - als ze dat willen"

Damn,..
Mai pben rai~!
pi_202025523
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 11:13 schreef KNAK het volgende:

[..]
"Mensen met allergische reacties desnoods onder narcose injecteren - als ze dat willen"

Damn,..
En als ze dat niet willen ook voor die mensen geen qr code. Wat een sick fuck
  donderdag 4 november 2021 @ 11:17:10 #216
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202025550
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 11:15 schreef PSVCL het volgende:

[..]
En als ze dat niet willen ook voor die mensen geen qr code. Wat een sick fuck
De verbazing dat er geen miljoen boze mensen het binnenhof bestormen en deze idioten eruit trekken wordt met de dag groter.. mên, wat een mafklapper

Tot zoiets gebeurt wordt het alleen maar leiper en leiper..... voorbeelden te over dat dat echt het geval is 8)7 8)7
Mai pben rai~!
pi_202025634
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 11:13 schreef KNAK het volgende:

[..]

Damn,..
Een bepaald persoon vanuit het verleden zou trots op hem zijn. Het zou zijn vader kunnen zijn.

Wat een zieke gedachte. Echt. Wow.
pi_202025653
Goede reacties onder de tweet.
twitter

twitter
pi_202025713
Gezonder leven, huh wat is dat?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_202025792
Bruls als laatst btw, anders dooft het vuur
  donderdag 4 november 2021 @ 11:51:25 #221
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202025940
quote:
Ik kan me niet voorstellen dat er nog mensen zijn die hem een betrouwbare man vinden en zelfs hun gezondheid toevertrouwen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202026013
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 11:51 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er nog mensen zijn die hem een betrouwbare man vinden en zelfs hun gezondheid toevertrouwen.
Je bedoelt het merendeel van de bevolking ? :+
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_202026092
Hospital emergency rooms are flooded with people who have "blood clots" and "heart conditions," though no one can figure out why. I hope the experts at the CDC and FDA can solve this mystery.

https://khn.org/news/arti(...)-non-covid-patients/
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202026147
UK: 88% of Covid-19 Deaths were among the Fully Vaccinated in the past month according to the latest Public Health data

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 4 november 2021 @ 12:34:59 #225
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202026396
quote:
99s.gif Op donderdag 4 november 2021 10:29 schreef greysbones het volgende:

[..]
En wat zeg ik?
Ik zeg dat ze geld dus weg gooien omdat ze geen exacte schatting hebben kunnen maken.
  donderdag 4 november 2021 @ 12:54:42 #227
189978 controlaltdelete
pi_202026606
twitter

Brrrr, arme kleintjes :'(
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 4 november 2021 @ 12:56:21 #228
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202026618
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 12:11 schreef Ali_boo het volgende:
UK: 88% of Covid-19 Deaths were among the Fully Vaccinated in the past month according to the latest Public Health data

[ afbeelding ]
Joh... Je word niet onsterfelijk van een vaccin.
Waaraan zijn ze overleden?
  donderdag 4 november 2021 @ 12:56:44 #229
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202026624
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 12:05 schreef Ali_boo het volgende:
Hospital emergency rooms are flooded with people who have "blood clots" and "heart conditions," though no one can figure out why. I hope the experts at the CDC and FDA can solve this mystery.

https://khn.org/news/arti(...)-non-covid-patients/
Veel losse berichtjes en geluidjes met dit soort inhoud en geen enkele MSM die dit echt serieus oppakt, laat staan waarschuwingen de lucht in slingert dit even goed te onderzoeken. Dalijk komt injectie-ronde #3, en mogelijk daarna nog meer. Kon je maar even in de toekomst spieken waar dit alles naar toe gaat... vrees dat het geen prettige beleving zou zijn...
Mai pben rai~!
  donderdag 4 november 2021 @ 12:57:22 #230
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202026628
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 12:54 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Zelfs lambiekje had als klein kind vaccinaties gehad..
Ik ook en ik denk jij ook wel.
pi_202026645
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 12:54 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Kinderen krijgen wel meer vaccinaties, dus dat is op zich geen punt. Het is alleen een beetje bizar dat deze kleuters deze specifieke vaccins helemaal niet nodig hebben, en dat er simpelweg een top-down ideologie wordt gepusht die niets meer te maken heeft met weloverwogen en realistisch beleid.
pi_202026671
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 12:56 schreef theguyver het volgende:

[..]
Joh... Je word niet onsterfelijk van een vaccin.
Waaraan zijn ze overleden?
Ehh. Covid-deaths.

Ik vermoed covid.
  donderdag 4 november 2021 @ 13:05:08 #233
189978 controlaltdelete
pi_202026721
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 12:57 schreef theguyver het volgende:

[..]
Zelfs lambiekje had als klein kind vaccinaties gehad..
Ik ook en ik denk jij ook wel.
Deze zijn totaal overbodig en nergens voor nodig.
pi_202026738
quote:
10s.gif Op donderdag 4 november 2021 13:00 schreef _I het volgende:

[..]
Ehh. Covid-deaths.

Ik vermoed covid.
De cognitieve dissonantie is sterk in deze :Y)
pi_202026798
quote:
lockdowns are deathly!
  donderdag 4 november 2021 @ 13:13:27 #236
421867 greysbones
pi_202026805
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 10:48 schreef Wantie het volgende:

[..]
Als ik wil weten of ik besmet ben met influenza zal ik moeten testen.
Zelfde geldt voor het meest dodelijke virus dat we kennen, hiv.
100% kans op overlijden wanneer onbehandeld. Toch laat je je testen als je wilt weten of je het hebt opgelopen...
Hoevaak ben je getest op influenza?
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_202026816
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 13:12 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
lockdowns are deathly!
En zelfs de dierentuin dieren moeten gevaccineerd worden. Ondanks de continue lockdowns.
  donderdag 4 november 2021 @ 13:16:22 #238
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202026835
https://www.telegraaf.nl/(...)vid-pil-van-msd-goed

Hoe willen ze dit uiteindelijk dan gaan controleren? Bloedmonsters afnemen? Foie gras-stijl de pillen er in raggen?
Mai pben rai~!
pi_202026841
quote:
99s.gif Op donderdag 4 november 2021 10:29 schreef greysbones het volgende:

[..]
Is ook 10 jaar terug met de griep vaccinaties gebeuren:

https://www.rtlnieuws.nl/(...)-onnodig-144-miljoen
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202026863
Mooi moment: Macron en Merkel schuiven protocol aan de kant en tonen hun emoties
Afscheid nemen, is ook voor toppolitici soms moeilijk. Dat blijkt uit aandoenlijke beelden van het afscheidsbezoek van de Duitse bondskanselier aan Frankrijk. Daar heeft ze de hoogste Franse onderscheiding gekregen uit handen van Emmanuel Macron. En het protocol? Dat moest even wijken.

https://www.hln.be/dossie(...)gn=socialsharing_web

:r :r
  donderdag 4 november 2021 @ 13:24:40 #241
421867 greysbones
pi_202026919
twitter
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_202027058
  donderdag 4 november 2021 @ 13:40:33 #243
421867 greysbones
pi_202027122
quote:
dus deze meneer vind het prima als je om religieuze weigert
maar als je er over na hebt gedacht ben je gek _O- _O- _O-
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  donderdag 4 november 2021 @ 13:51:57 #244
421867 greysbones
pi_202027243
twitter
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_202027295
quote:
14s.gif Op donderdag 4 november 2021 12:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Kinderen krijgen wel meer vaccinaties, dus dat is op zich geen punt. Het is alleen een beetje bizar dat deze kleuters deze specifieke vaccins helemaal niet nodig hebben, en dat er simpelweg een top-down ideologie wordt gepusht die niets meer te maken heeft met weloverwogen en realistisch beleid.
Over de complete wereld, met gestroomlijnd dezelfde maatregelen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')