Definieer chantage.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is druk op iemand uitoefenen.
Maar geen chantage.
Roflquote:Op woensdag 3 november 2021 22:13 schreef greysbones het volgende:
https://www.trouw.nl/binn(...)tests~b00ee60d/?s=09![]()
![]()
![]()
Sick fucksquote:
Wow dit is een hele rare rekensom.quote:Op donderdag 4 november 2021 00:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zie het verhaal van de mainstream al voor me. "Neem 2 x een spuit met -136% effectiviteit en (-136% x -136%) geniet van 18496% betere bescherming.
Enig idee voor hoeveel miljoenen levensmiddelen worden weg gesmeten omdat deze over datum zijn?quote:Op woensdag 3 november 2021 22:13 schreef greysbones het volgende:
https://www.trouw.nl/binn(...)tests~b00ee60d/?s=09![]()
![]()
![]()
Levensmiddelen worden niet met overheidsgeld gekocht.quote:Op donderdag 4 november 2021 07:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Enig idee voor hoeveel miljoenen levensmiddelen worden weg gesmeten omdat deze over datum zijn?
En ik zie dat er tot dus ver een klein percentage word weg gegooid.
Natuurlijk kak maar ze moeten dus een voorbeeld nemen van supermarkten.
Dus met de oudere datum eerst.
Jij denkt dat hij anders niet welkom is?quote:Op woensdag 3 november 2021 23:37 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
En je gevaxte familie en vrienden weten dat ook van jou?
Da's met elk virus zo ..quote:Op woensdag 3 november 2021 23:25 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja idd, het virus is nog steeds zoooo ernstig dat je moet testen om te weten of je het hebt ...
Het is ook geen weloverwogen en logisch beleid meer. Men jaagt simpelweg een ideologie na. En het narratief wordt telkens aangepast zodat de ideologie zogenaamd de enige oplossing is.quote:Op donderdag 4 november 2021 08:06 schreef _I het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)iekenhuiscijfers.amp
Ernst wil nu weer kijken naar besmettingen.
Dus de echte cijfers zijn uit, de ongevaccineerden beperkt en nu gaan we weer besmettingen tellen, hoewel we weten dat gevaccineerden ook vrolijk door besmetten.
“We doen het allemaal voor de zorg besmettingen laag te houden”
Je zou toch wagenziek worden van al dat gedraai!?
Maar Covid mocht toch onder geen beding worden vergeleken met Influenza? Dat deed sommigen compleet schuimbekken als die vergelijking werd getrokken. Het was volgens hen iets compleet anders, véél erger ook.quote:"Als iedereen met het virus in contact is geweest of is gevaccineerd, kun je corona vergelijken met influenza of andere luchtwegvirussen", legt Kuipers uit. "In de winter worden mensen er dan snotterig van en een deel kruipt onder de wol. Een klein deel wordt zo ziek dat ze ziekenhuiszorg nodig hebben, maar dat zijn dan lagere aantallen dan nu."
Definities verschillen. Waar heb jij het over, jij gebruikt het woord.quote:
Ik vind dat zo een extreem dogma dat je het niet zou mogen vergelijken. Die mensen zijn stuk voor stuk super susceptible voor hypnose. Die mensen kan je alles wijsmaken met wat autoriteit.quote:Op donderdag 4 november 2021 08:32 schreef HowardRoark het volgende:
Ook wel hilarisch trouwens, uit dat artikel:
[..]
Maar Covid mocht toch onder geen beding worden vergeleken met Influenza? Dat deed sommigen compleet schuimbekken als die vergelijking werd getrokken. Het was volgens hen iets compleet anders, véél erger ook.
Ik denk vooral dat dit mensen zijn die stiekem genieten van sensatie en hysterie. Covid kan natuurlijk absoluut harder en grilliger toeslaan dan Influenza, het is immers ook stukken besmettelijker. Maar blijft gewoon een luchtwegvirus dat voor het merendeel van de mensen lichte tot milde klachten geeft.quote:Op donderdag 4 november 2021 08:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik vind dat zo een extreem dogma dat je het niet zou mogen vergelijken. Die mensen zijn stuk voor stuk super susceptible voor hypnose. Die mensen kan je alles wijsmaken met wat autoriteit.
Ja en griep kan ook absoluut harder en grilliger aanslaan dan covid.quote:Op donderdag 4 november 2021 08:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat dit mensen zijn die stiekem genieten van sensatie en hysterie. Covid kan natuurlijk absoluut harder en grilliger toeslaan dan Influenza, het is immers ook stukken besmettelijker. Maar blijft gewoon een luchtwegvirus dat voor het merendeel van de mensen lichte tot milde klachten geeft.
Roflcoptor.quote:Op donderdag 4 november 2021 08:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]
Nog meer doem, rampen en horror.
We gaan er allemaal aan.quote:Op donderdag 4 november 2021 08:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]
Nog meer doem, rampen en horror.
Hoe vaak ben je getest op influenza?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |