abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202023408
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:27 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het is druk op iemand uitoefenen.
Maar geen chantage.
Definieer chantage.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202023453
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202023459
quote:
Sick fucks
  donderdag 4 november 2021 @ 07:20:58 #154
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202023474
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 00:00 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Zie het verhaal van de mainstream al voor me. "Neem 2 x een spuit met -136% effectiviteit en (-136% x -136%) geniet van 18496% betere bescherming.
Wow dit is een hele rare rekensom.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 4 november 2021 @ 07:23:46 #155
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202023486
quote:
Enig idee voor hoeveel miljoenen levensmiddelen worden weg gesmeten omdat deze over datum zijn?

En ik zie dat er tot dus ver een klein percentage word weg gegooid.
Natuurlijk kak maar ze moeten dus een voorbeeld nemen van supermarkten.
Dus met de oudere datum eerst.

[ Bericht 0% gewijzigd door theguyver op 04-11-2021 07:29:15 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 4 november 2021 @ 07:42:56 #156
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_202023548
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2021 07:23 schreef theguyver het volgende:

[..]
Enig idee voor hoeveel miljoenen levensmiddelen worden weg gesmeten omdat deze over datum zijn?

En ik zie dat er tot dus ver een klein percentage word weg gegooid.
Natuurlijk kak maar ze moeten dus een voorbeeld nemen van supermarkten.
Dus met de oudere datum eerst.
Levensmiddelen worden niet met overheidsgeld gekocht.
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
  donderdag 4 november 2021 @ 07:43:12 #157
421867 greysbones
pi_202023551
twitter
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  donderdag 4 november 2021 @ 07:47:50 #158
421867 greysbones
pi_202023583
quote:
5s.gif Op woensdag 3 november 2021 23:37 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
En je gevaxte familie en vrienden weten dat ook van jou?
Jij denkt dat hij anders niet welkom is?
Maw als jou familie niet gevaccineerd is.. zijn ze niet welkom?
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_202023671
quote:
Wat een clusterfukc
pi_202023683
https://www.nu.nl/coronav(...)iekenhuiscijfers.amp

Ernst wil nu weer kijken naar besmettingen.

Dus de echte cijfers zijn uit, de ongevaccineerden beperkt en nu gaan we weer besmettingen tellen, hoewel we weten dat gevaccineerden ook vrolijk door besmetten.

“We doen het allemaal voor de zorg besmettingen laag te houden”

Je zou toch wagenziek worden van al dat gedraai!?
pi_202023741
twitter

Maak mensen bang genoeg, herhaal dat n paar maanden en mensen nemen elk ongetest serum tot zich.
pi_202023796
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 23:25 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja idd, het virus is nog steeds zoooo ernstig dat je moet testen om te weten of je het hebt ...
Da's met elk virus zo ..
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_202023821
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 07:02 schreef ludovico het volgende:

[..]
Definieer chantage.
Die kun je opzoeken
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_202023860
quote:
10s.gif Op donderdag 4 november 2021 08:06 schreef _I het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)iekenhuiscijfers.amp

Ernst wil nu weer kijken naar besmettingen.

Dus de echte cijfers zijn uit, de ongevaccineerden beperkt en nu gaan we weer besmettingen tellen, hoewel we weten dat gevaccineerden ook vrolijk door besmetten.

“We doen het allemaal voor de zorg besmettingen laag te houden”

Je zou toch wagenziek worden van al dat gedraai!?
Het is ook geen weloverwogen en logisch beleid meer. Men jaagt simpelweg een ideologie na. En het narratief wordt telkens aangepast zodat de ideologie zogenaamd de enige oplossing is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202023882
Ook wel hilarisch trouwens, uit dat artikel:
quote:
"Als iedereen met het virus in contact is geweest of is gevaccineerd, kun je corona vergelijken met influenza of andere luchtwegvirussen", legt Kuipers uit. "In de winter worden mensen er dan snotterig van en een deel kruipt onder de wol. Een klein deel wordt zo ziek dat ze ziekenhuiszorg nodig hebben, maar dat zijn dan lagere aantallen dan nu."
Maar Covid mocht toch onder geen beding worden vergeleken met Influenza? Dat deed sommigen compleet schuimbekken als die vergelijking werd getrokken. Het was volgens hen iets compleet anders, véél erger ook.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202023886
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 08:26 schreef Wantie het volgende:

[..]
Die kun je opzoeken
Definities verschillen. Waar heb jij het over, jij gebruikt het woord.
pi_202023907
quote:
10s.gif Op donderdag 4 november 2021 08:32 schreef HowardRoark het volgende:
Ook wel hilarisch trouwens, uit dat artikel:
[..]
Maar Covid mocht toch onder geen beding worden vergeleken met Influenza? Dat deed sommigen compleet schuimbekken als die vergelijking werd getrokken. Het was volgens hen iets compleet anders, véél erger ook.
Ik vind dat zo een extreem dogma dat je het niet zou mogen vergelijken. Die mensen zijn stuk voor stuk super susceptible voor hypnose. Die mensen kan je alles wijsmaken met wat autoriteit.
pi_202023931
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 08:34 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik vind dat zo een extreem dogma dat je het niet zou mogen vergelijken. Die mensen zijn stuk voor stuk super susceptible voor hypnose. Die mensen kan je alles wijsmaken met wat autoriteit.
Ik denk vooral dat dit mensen zijn die stiekem genieten van sensatie en hysterie. Covid kan natuurlijk absoluut harder en grilliger toeslaan dan Influenza, het is immers ook stukken besmettelijker. Maar blijft gewoon een luchtwegvirus dat voor het merendeel van de mensen lichte tot milde klachten geeft.
pi_202023956
https://www.hartvannederl(...)aatregelen-te-houden

Het gaat niet zo lekker met het vertrouwen en bereidwilligheid tot opvolgen van het regime.
pi_202023978
quote:
14s.gif Op donderdag 4 november 2021 08:36 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik denk vooral dat dit mensen zijn die stiekem genieten van sensatie en hysterie. Covid kan natuurlijk absoluut harder en grilliger toeslaan dan Influenza, het is immers ook stukken besmettelijker. Maar blijft gewoon een luchtwegvirus dat voor het merendeel van de mensen lichte tot milde klachten geeft.
Ja en griep kan ook absoluut harder en grilliger aanslaan dan covid.

Hack, een rondje fietsen kan je je leven kosten.

De hogere besmettelijkheid.. Dat is niet heel zuiver wetenschappelijk hè. Die aantallen zijn altijd schattingen geweest... En met covid zijn we vooral veeeel meer gaan tellen.

Als het besmettelijker is geef ik je een positief idee mee. Dan is het minder dodelijk per besmetting. En je antistoffen werken vervolgens langdurig...
  donderdag 4 november 2021 @ 08:42:03 #171
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202023997
twitter

Nog meer doem, rampen en horror.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202024014
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 08:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Roflcoptor.
  donderdag 4 november 2021 @ 08:46:00 #173
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_202024057
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 08:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

We gaan er allemaal aan.
  donderdag 4 november 2021 @ 08:54:06 #174
421867 greysbones
pi_202024149
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 08:23 schreef Wantie het volgende:

[..]
Da's met elk virus zo ..
Hoe vaak ben je getest op influenza?
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  donderdag 4 november 2021 @ 08:55:37 #175
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202024159
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 08:46 schreef leolinedance het volgende:

[..]
We gaan er allemaal aan.
Kan nog wel een spuitje bij voor je QR straks tegen malaria.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')