SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.9 november 2019:André Hazes bevestigt breuk met Monique
André Hazes bevestigt breuk met MoniqueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bericht van Monique op haar InstagramSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 november 2019:Bridget is nieuwe liefde André Hazes!'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.17 februari 2020: André Hazes en Bridget Maasland zijn alweer uit elkaar
André en Bridget maken bekend dat hun relatie over is (mede mogelijk gemaakt door ons). Onder andere de media en alle negatieve reacties krijgen de schuld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
28 februari 2020: André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.
André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.12 december 2020: André vraagt Monique ten huwelijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10 maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg opnieuw uit elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verklaring Monique op Instagram:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Voor DEZE vrouw verliet Dre MoniqueOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al snel gaan de geruchten dat Sarah zwanger is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De covers eerste weekquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
Kleine samenvatting van het Sapkanaal:
*Mo vond op Bonaire de tweede telefoon van André, toen barstte de bom.
*In het begin van de relatie met Mo heeft André niet alleen in het slipje van B lopen voelen, maar ook in die van van Soelen. En dat rijmt.
*Mo had toen vermoedens maar ze hebben zich er met een vaag verhaal uitgeluld.
* Daarna heeft Sarah vaker een luisterende mossel geboden.
*Het hele dorp Bergschenhoek weet ervan en de broer van Sarah heeft zich versproken. Daarnaast schijnt ze zelf nogal op te scheppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dank aan rubbereend:
De meest toepasselijke liedjes bij de André Hazes-soap
Voor de laatste nieuwtjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Biografie Adreen;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier weer door.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Als je 'm aanlevert, wijzig ik 'm.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:27 schreef maily het volgende:
De OP mag wel weer eens bijgewerkt wordenAnd what rough beast, its hour come round at last,
Ik heb expres geen nieuwe geopend.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als je 'm aanlevert, wijzig ik 'm.![]()
Duidelijkquote:Op woensdag 3 november 2021 17:33 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik had perongeluk de laatste post maar kan geen nieuwe openen![]()
Dus het is aan @Perrin![]()
![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Ik denk dat je dat laatste wel in bold mag vermoeden,quote:Op woensdag 3 november 2021 16:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Beetje inhalen is zeker niet gek, goed juist. Wel heb ik een licht vermoeden dat de aandacht voor zijn zoontje bij André wel erg afhangt van zijn relatiestatus..
Ik hoop dat ze dat doet, want het is oprecht goed advies,quote:Op woensdag 3 november 2021 17:17 schreef Lienekien het volgende:
Volgens Yv is A er in zijn therapie achter gekomen dat hij Mo terug wil. En Yv denkt dat Monique, die zich het afgelopen jaar zo heeft beheerst en zo chique heeft gedragen, haar sneren op Insta payback zijn. Maar Yv denkt ook dat deze twee weer bij elkaar gaan komen. Haar advies aan Mo is: als hij je nu terug wil, wil hij je volgend jaar ook nog wel. Laat hem nu nog maar even kruipen.. Andre verdient haar eigenlijk niet eens (meer), maar als hij 'echt veranderd' is in 30 dagen (
) dan kan je 'm net zo goed laten zweten.
quote:Op woensdag 3 november 2021 17:09 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat ja. Yvonne zegt dat tijdens het uitmaken Sarah zoiets heftigs heeft gedaan dat zelfs zíj het te onethisch vindt om het melden. Het zou iets zijn in de lijn van dr labiliteit. Andre vond dat zo psycho en zou er zo van geschrokken zijn dat ie heeft besloten het contact volledig te verbreken.Ik ben stiekem wel benieuwd,
. Misschien lekt het nog wel eens uit. Maar waarom zou Sarah een geheimhoudingsplicht hebben moeten tekenen (stond in een andere post)? Ja, ok, 'in verband met de docu' maar why? Hebben ze haar ook gefilmd? Verwachten ze vage uitspattingen van Sarah in de media als er (n)iets over haar gemeld wordt of dat ze gaat reageren (zoals Yv
) op allerlei andere zooi uit de docu?
Ik snap het niet helemaal.
[ Bericht 0% gewijzigd door ChipsZak. op 03-11-2021 19:16:21 ][*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Gewoon een copy/paste van Barbie's OP doen, maar dan met alle liefjes van Antwee,quote:. Binnen 5 seconden klaar. Zit immers nu ook een afkickkliniek voor Andre bij, dus die kunnen we ook mooi overnemen,
.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?![]()
En waarom een geheimhoudingsverklaring? Ik denk omdat de docu niet meer interessant is als alles voor die tijd al op straat ligt.The love you take is equal to the love you make.![]()
Ik moet bekennen dat ik Yvonne helemaal heb uitgekeken.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Knapquote:Op woensdag 3 november 2021 17:54 schreef Soury het volgende:
Ik moet bekennen dat ik Yvonne helemaal heb uitgekeken.![]()
![]()
Ja wel vermakelijkquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Nou neequote:Iedereen is een kutlultrut
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Oh zo, daar had ik nog niet aan gedacht,quote:Op woensdag 3 november 2021 17:52 schreef Lienekien het volgende:
En waarom een geheimhoudingsverklaring? Ik denk omdat de docu niet meer interessant is als alles voor die tijd al op straat ligt..
Echt?! Ik trek haar echt niet, en al helemaal niet 22 minuten achter elkaar.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:54 schreef Soury het volgende:
Ik moet bekennen dat ik Yvonne helemaal heb uitgekeken.
Dankbaar voor jullie samenvattingen
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Als Mo Dre terugneemt dan is voor mij het hoofdstuk van meelezen wel gesloten.![]()
Er zijn toch grenzen.![]()
Is zij zo stapelgek op de fame dat ze dit leven accepteert? Wat een voorbeeld voor haar kind. Gelukkig heeft ze geen dochter. (En ja, ook dom voorbeeld voor haar zoon, maar iig niet een dochter die ziet hoe mama zich laat gebruiken.)Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Deze post is alvast gequote om je over een tijdje onder je neus te wrijven.quote:Op woensdag 3 november 2021 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
Als Mo Dre terugneemt dan is voor mij het hoofdstuk van meelezen wel gesloten.![]()
Is zij zo stapelgek op de fame dat ze dit leven accepteert? Wat een voorbeeld voor haar kind. Gelukkig heeft ze geen dochter. (En ja, ook dom voorbeeld voor haar zoon, maar iig niet een dochter die ziet hoe mama zich laat gebruiken.)And what rough beast, its hour come round at last,
Niet nodig, hiervoor ook ten tijden van Bridget de boel een poos ontvolgd.quote:Op woensdag 3 november 2021 20:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Deze post is alvast gequote om je over een tijdje onder je neus te wrijven.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Op woensdag 3 november 2021 20:32 schreef DKUp het volgende:
Is de nieuwe Yvonne nog wat? 22 minuten lijkt wel erg veel…..quote:Op woensdag 3 november 2021 17:04 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Deze is echt niet te doen, tenzij je er een shot game van maakt en drinkt bij bij elke x dat ze Juice/juicy zegt.
De familie van Soelen is Yvonne nu wel echt zat denk ik, ze insinueert iets ernstigs over Sarah, maar wil niet zeggen wat het is. En André heeft het samen met mama uitgemaakt in Spanje: in Altea (Sarah eerst over laten vliegen) en in aanwezigheid van ouders brieven voorgelezen die hij in de kliniek zou hebben geschreven, Sarah een geheimhoudingscontract laten tekenen ivm de documentaire en daarna alle contact verbroken, behalve dat ze elkaar voor de optiek nog volgen op Instagram.
[ afbeelding ]quote:Op woensdag 3 november 2021 17:09 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat ja. Yvonne zegt dat tijdens het uitmaken Sarah zoiets heftigs heeft gedaan dat zelfs zíj het te onethisch vindt om het melden. Het zou iets zijn in de lijn van dr labiliteit. Andre vond dat zo psycho en zou er zo van geschrokken zijn dat ie heeft besloten het contact volledig te verbreken.Plus dat de Stiefbank André gaat uitkopen, want hij wil het appartement niet en kan het geld wel gebruiken.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:17 schreef Lienekien het volgende:
Volgens Yv is A er in zijn therapie achter gekomen dat hij Mo terug wil. En Yv denkt dat Monique, die zich het afgelopen jaar zo heeft beheerst en zo chique heeft gedragen, haar sneren op Insta payback zijn. Maar Yv denkt ook dat deze twee weer bij elkaar gaan komen. Haar advies aan Mo is: als hij je nu terug wil, wil hij je volgend jaar ook nog wel. Laat hem nu nog maar even kruipen.
Als hier ook maar iets van waar is, geldt die geheimhoudingsverklaring hopelijk slechts tot de documentaire is uitgebracht, want hoe Sarah nu NB op haar verjaardag wordt weggezet is echt te lelijk.
[ Bericht 2% gewijzigd door JourneyBlue op 03-11-2021 20:55:11 ]![]()
Mijn moeder deed dat ook altijd. Doet nog steeds.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:24 schreef Phoebster het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat je moeder bff's is met twee van je exen![]()
![]()
Dat geslurp uit die plastic Starbucks-beker met rietje en dat valse gelach bewaar ik dan wel voor morgenquote:Op woensdag 3 november 2021 20:43 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Plus dat de Stiefbank André gaat uitkopen, want hij wil het appartement niet en kan het geld wel gebruiken.
Als hier ook maar iets van waar is, geldt die geheimhoudingsverklaring hopelijk slechts tot de documentaire is uitgebracht, want hoe Sarah nu NB op haar verjaardag wordt weggezet is echt te lelijk.
SOONY![]()
Zit vast gin tonic of een wodka mix in die bekerquote:Op woensdag 3 november 2021 21:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat geslurp uit die plastic Starbucks-beker met rietje en dat valse gelach bewaar ik dan wel voor morgen![]()
![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Ik hoop voor Mo dat zij en Andre het mooi stil houden als ze toch weer bij elkaar zouden komen. Gewoon niet op de socials gooien. Dat kan Andre inmiddels, blijkt (net zoals volledig ingepakt rondlopen; komt goed uit als je sneaky bij elkaar op bezoek gaat). Dan kan het lekker aan en uit gaan zonder dat het weer zo debiel overkomt. En één iemand leidt dan geen gezichtsverlies en iemand anders wordt niet weer gezien als de egoistische en hooghartige tyfusmongool die steeds emotioneel 'misbruik' maakt van de ander en zichzelf geweldig vindt en denkt dat iedereen dat ook vindt.quote:Op woensdag 3 november 2021 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
Is zij zo stapelgek op de fame dat ze dit leven accepteert? Wat een voorbeeld voor haar kind. Gelukkig heeft ze geen dochter. (En ja, ook dom voorbeeld voor haar zoon, maar iig niet een dochter die ziet hoe mama zich laat gebruiken.)
[ Bericht 0% gewijzigd door ChipsZak. op 04-11-2021 11:22:03 ][*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
Ik zou er niet van opkijken als ze dat (ook) doet om Monique een hak te zetten. Volgens mij gaat ze alleen al om die reden elke vrouw na Monique geweldig vinden.quote:Op woensdag 3 november 2021 14:22 schreef AgnesGru het volgende:
Zegt niet zoveel toch, Rachel heeft er een handje van om met exen van haar kids om te gaan.
Ze moet het ook zo nodig posten....![]()
Die vrouw heeft ook echt geen leven...ze moet of een hobby of een goeie beurt hebben..(of alletwee) en eens stoppen met zo het leven van haar kinderen te willen regelen, of liever, van die ene die nog met r wil pratenquote:Op woensdag 3 november 2021 23:25 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik zou er niet van opkijken als ze dat (ook) doet om Monique een hak te zetten. Volgens mij gaat ze alleen al om die reden elke vrouw na Monique geweldig vinden.
Ze moet het ook zo nodig posten....![]()
Op zich eens, maar dat wens je zo'n vent toch ook niet toe? Of het moet iemand met een leerfetisj zijn. Of iemand die er op kickt dat haar craquele flamoesje ook door een zweterige knakworst is beroerd.quote:Op woensdag 3 november 2021 23:44 schreef totebel het volgende:
[..]
Die vrouw heeft ook echt geen leven...ze moet of een hobby of een goeie beurt hebben..(of alletwee) en eens stoppen met zo het leven van haar kinderen te willen regelen, of liever, van die ene die nog met r wil praten![]()
quote:Op donderdag 4 november 2021 00:08 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Op zich eens, maar dat wens je zo'n vent toch ook niet toe? Of het moet iemand met een leerfetisj zijn. Of iemand die er op kickt dat haar craquele flamoesje ook door een zweterige knakworst is beroerd.![]()
![]()
![]()
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Wie wil daar nou nog overheen???quote:Op woensdag 3 november 2021 23:44 schreef totebel het volgende:
[..]
Die vrouw heeft ook echt geen leven...ze moet of een hobby of een goeie beurt hebben..(of alletwee) en eens stoppen met zo het leven van haar kinderen te willen regelen, of liever, van die ene die nog met r wil praten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi! #uitrespectvoorSaarquote:Op woensdag 3 november 2021 21:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat geslurp uit die plastic Starbucks-beker met rietje en dat valse gelach bewaar ik dan wel voor morgen
In een Baby Blue-jurkje![]()
Begrijp ik goed dat de ouders van Sarah er ook bij waren?quote:Op woensdag 3 november 2021 17:04 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Deze is echt niet te doen, tenzij je er een shot game van maakt en drinkt bij bij elke x dat ze Juice/juicy zegt.
De familie van Soelen is Yvonne nu wel echt zat denk ik, ze insinueert iets ernstigs over Sarah, maar wil niet zeggen wat het is. En André heeft het samen met mama uitgemaakt in Spanje: in Altea (Sarah eerst over laten vliegen) en in aanwezigheid van ouders brieven voorgelezen die hij in de kliniek zou hebben geschreven, Sarah een geheimhoudingscontract laten tekenen ivm de documentaire en daarna alle contact verbroken, behalve dat ze elkaar voor de optiek nog volgen op Instagram.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Ja, het was in hun huis in Altea (beweert Yvonne op dit moment), op 16 oktober, denk echt niet dat haar ouders haar een geheimhoudingsverklaring zouden laten ondertekenen.quote:Op donderdag 4 november 2021 09:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Begrijp ik goed dat de ouders van Sarah er ook bij waren?
[ Bericht 4% gewijzigd door JourneyBlue op 04-11-2021 09:24:13 ]![]()
Ik klikte en keek even op haar profiel.quote:Op donderdag 4 november 2021 09:13 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Mooi! #uitrespectvoorSaar
[ instagram ]
In een Baby Blue-jurkje
Dat luipaard(?) pakje van gister vind ik dan wel heel vet staan.
Het klinkt allemaal wat bizar maar ook wel verstandig, als je bedenkt hoeveel issues die twee hebben.quote:Op donderdag 4 november 2021 09:18 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Ja, het was in hun huis in Altea, op 16 oktoberI make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Monique droeg ook meteen een luipaard-legging-sportbroek gisterenquote:Op donderdag 4 november 2021 09:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik klikte en keek even op haar profiel.
Dat luipaard(?) pakje van gister vind ik dan wel heel vet staan.![]()
![]()
![]()
Komt een beetje triest over van een vrouw van een jaar of 45.quote:Op donderdag 4 november 2021 09:22 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Monique droeg ook meteen een luipaard-legging-sportbroek gisteren![]()
[ afbeelding ]![]()
Je man naait telkens een ander en dan kruip je zelf terug en ben je boos op de vorige vrouw. Mo is echt een beetje triest.
Ik denk dat er te veel wordt gezocht in die kledingkopieën. De jonge is een kopie van de oude en is gevoelig voor precies dezelfde mode, dus natuurlijk dragen ze hetzelfde.quote:Op donderdag 4 november 2021 09:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Komt een beetje triest over van een vrouw van een jaar of 45.![]()
Je man naait telkens een ander en dan kruip je zelf terug en ben je boos op de vorige vrouw. Mo is een beetje triest.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Het is de broek niet. Het is het nummer. Dat toevallig in beeld is.quote:Op donderdag 4 november 2021 09:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik denk dat er te veel wordt gezocht in die kledingkopieën. De jonge is een kopie van de oude en is gevoelig voor precies dezelfde mode, dus natuurlijk dragen ze hetzelfde.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Dit, en dan zitten ze ook nog eens in dezelfde regio in dezelfde kringen... dat is gewoon hip.quote:Op donderdag 4 november 2021 09:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik denk dat er te veel wordt gezocht in die kledingkopieën. De jonge is een kopie van de oude en is gevoelig voor precies dezelfde mode, dus natuurlijk dragen ze hetzelfde.
Overigens heb ik ook een luipaard legging, ik ga er alleen niet mee naar buiten voorbij onze tuin.![]()
Dat hoeft niet naar Sarah te zijn, dat kan ook om Antwee, Rachel of een vriendin die haar verraden heeft gaan.quote:Op donderdag 4 november 2021 09:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is de broek niet. Het is het nummer. Dat toevallig in beeld is.
Pas als je zelf gaat bedenken dat het een sneer naar Sarah is maak je er iets van, wat het wellicht niet is.
Maar goed, dat lijkt sowieso een beetje de sport te zijn: iemand post iets, een ander bedenkt dat het lelijk is richting Pietje of Jantje en gaat vervolgens heel erg verontwaardigd zitten zijn dat er een belediging richting Pietje of Jantje gepost is.![]()
Eh, je weet dat je in SHO zit toch?quote:Op donderdag 4 november 2021 09:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hoeft niet naar Sarah te zijn, dat kan ook om Antwee, Rachel of een vriendin die haar verraden heeft gaan.
Pas als je zelf gaat bedenken dat het een sneer naar Sarah is maak je er iets van, wat het wellicht niet is.
Maar goed, dat lijkt sowieso een beetje de sport te zijn: iemand post iets, een ander bedenkt dat het lelijk is richting Pietje of Jantje en gaat vervolgens heel erg verontwaardigd zitten zijn dat er een belediging richting Pietje of Jantje gepost is.
[ Bericht 0% gewijzigd door Pisces29 op 04-11-2021 09:48:11 ]Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Weer eens wat anders dan Rutte en Hugo...quote:Op donderdag 4 november 2021 09:31 schreef praadje het volgende:
Ik wacht met smart op de persconferentie van Pa en Ma van Soelen.![]()
Laatst had ze ook een foto gepost dat ze in de auto zat met dat nummer in beeld. Schijnt de favoriete band van Antwee te zijn had hij ooit verteld. Maar de boodschap naar Saar is ook overduidelijk.quote:Op donderdag 4 november 2021 09:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is de broek niet. Het is het nummer. Dat toevallig in beeld is.Als dat geen oorlog wordt.
![]()
![]()
Hopelijk is Irma beschikbaarquote:Op donderdag 4 november 2021 09:46 schreef soapie het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan Rutte en Hugo...![]()
![]()
Waarom zou je in vredesnaam zo met je poten op het dashboard gaan zitten?quote:Op donderdag 4 november 2021 09:22 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Monique droeg ook meteen een luipaard-legging-sportbroek gisteren![]()
[ afbeelding ]![]()
Ze moet haar patta's even showen hč.quote:Op donderdag 4 november 2021 09:59 schreef maily het volgende:
[..]
Waarom zou je in vredesnaam zo met je poten op het dashboard gaan zitten?![]()
Net met het liedje in beeld ookquote:Op donderdag 4 november 2021 10:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ze moet haar patta's even showen hč.![]()
![]()
Haar laatste relatie was met een oplichter, dus ze heeft niet echt een neus voor stabiele relaties.quote:Op woensdag 3 november 2021 23:44 schreef totebel het volgende:
[..]
Die vrouw heeft ook echt geen leven...ze moet of een hobby of een goeie beurt hebben..(of alletwee) en eens stoppen met zo het leven van haar kinderen te willen regelen, of liever, van die ene die nog met r wil pratenKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Heeft ze ook nog erkend dat ze er naast zat met het Facetime-verhaal? Het zijn ook echt wel twee uitersten: ff snel en makkelijk via Facetime of op locatie met wederzijdse ouders en contracten erbijquote:Op donderdag 4 november 2021 09:18 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Ja, het was in hun huis in Altea (beweert Yvonne op dit moment), op 16 oktober, denk echt niet dat haar ouders haar een geheimhoudingsverklaring zouden laten ondertekenen.![]()
![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Ho ho, het ging natuurlijk om face-to-facetime. Daar neem je de tijd voor.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:21 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Heeft ze ook nog erkend dat ze er naast zat met het Facetime-verhaal? Het zijn ook echt wel twee uitersten: ff snel en makkelijk via Facetime of op locatie met wederzijdse ouders en contracten erbij[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
Het is nog erger, in de speciale groep heeft ze het ook een aantal keer aangepast. "dus het verhaal blijft precies hetzelfde" (MAAR... het is toch totaal anders).quote:Op donderdag 4 november 2021 11:21 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Heeft ze ook nog erkend dat ze er naast zat met het Facetime-verhaal? Het zijn ook echt wel twee uitersten: ff snel en makkelijk via Facetime of op locatie met wederzijdse ouders en contracten erbij
Het was eerst via Facetime, toen via Facetime in de auto vanaf Schiphol en toen samen met Mama in Spanje.
Heel erg cringy verhaal over dat Sarah speciaal is ingevlogen in nieuwe lingerie en niet wist wat haar te wachten stond.
En dat aanpassen komt omdat haar bronnen nog niet alles wisten of niet alles durfden te delen.
Ze zou overigens antwoord geven op alle vragen, maar wat André in Dubai doet vertelt ze niet en dat eerdere verhaal van haar dat André met de Stiefbank op de vuist zou zijn gegaan is ook weggemoffeld, het is nu een verhaal over een psycho-Sarah die hem stalkt maar met wie André absoluut geen contact meer wil.
[ Bericht 6% gewijzigd door JourneyBlue op 04-11-2021 11:33:40 ]![]()
True.quote:Op donderdag 4 november 2021 09:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eh, je weet dat je in SHO zit toch?
Ik moet nog even bijkomen van de luipaardlegging van @Leandra .
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Oneens, Monique post alles gecalculeerd. Nu weer een story waarin ze de Insta van een vrouw post met de tekst:quote:Op donderdag 4 november 2021 09:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hoeft niet naar Sarah te zijn, dat kan ook om Antwee, Rachel of een vriendin die haar verraden heeft gaan.
Maar goed, dat lijkt sowieso een beetje de sport te zijn: iemand post iets, een ander bedenkt dat het lelijk is richting Pietje of Jantje en gaat vervolgens heel erg verontwaardigd zitten zijn dat er een belediging richting Pietje of Jantje gepost is.
"Stuur deze meid vooral veel liefde, want ik denk dat ze verbitterd is. Als je ongevraagd zulke lelijke dingen naar een onbekende stuurt denk ik dat je vooral veel liefde nodig hebt om te helen." En haar volgers gaan LOS onder een foto van 2 kinderen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerder passief-agressief over de buurvrouw met de steiger en de juf en het broodbakje van An3.
[ Bericht 7% gewijzigd door JourneyBlue op 04-11-2021 13:05:44 ]![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
edit; quote gaat raar.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
quote:Op donderdag 4 november 2021 12:51 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Oneens, Monique post alles gecalculeerd. Nu weer een story waarin ze de Insta van een vrouw post met de tekst:
"Stuur deze meid vooral veel liefde, want ik denk dat ze verbitterd is. Als je ongevraagd zulke lelijke dingen naar een onbekende stuurt denk ik dat je vooral veel liefde nodig hebt om te helen." En haar volgers gaan LOS onder een foto van 2 kinderen:Ik keek net de story en vervolgens het profiel van die vrouw maar wát een reacties zeg,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerder passief-agressief over de buurvrouw met de steiger en de juf en het broodbakje van An3.. En zichzelf dan heel goed voelen ook: "Hier zoveel liefde voor jou
![]()
verrot en verbitterd mens!
![]()
" en daar ook gewoon niet de ironie van in zien.
Het houdt gewoon niet op, de "heb ook geen idee waarom we haar liefde moeten sturen "-berichten blijven maar komen. Gaat echt ver 753.000 volgers tegen een moeder van 2 met 192 volgersquote:Op donderdag 4 november 2021 13:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik keek net de story en vervolgens het profiel van die vrouw maar wát een reacties zeg,. En zichzelf dan heel goed voelen ook: "Hier zoveel liefde voor jou
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Annegien haalt de reacties weg maar er was dus iemand de dreigde haar werkgever in te lichten
Mo zal haar handen wel in onschuld wassen en zeggen dat ze toch echt opriep tot liefde en heus niet verantwoordelijk is voor al die haat.
Het gehalte sneue wijven in deze gate is echt ongekend hoor.![]()
En dan waren er nog mensen die het vreemd vonden dat Sarah haar reacties heeft uitgeschakeld.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik keek net de story en vervolgens het profiel van die vrouw maar wát een reacties zeg,. En zichzelf dan heel goed voelen ook: "Hier zoveel liefde voor jou
![]()
![]()
![]()
Het is gewoon online pesten-by proxy, wat ze Monique ook gestuurd heeft, dit is echt te sneu voor woorden enquote:Op donderdag 4 november 2021 13:19 schreef letmehearyouscream het volgende:
Annegien haalt de reacties weg maar er was dus iemand de dreigde haar werkgever in te lichten
Mo zal haar handen wel in onschuld wassen en zeggen dat ze toch echt opriep tot liefde en heus niet verantwoordelijk is voor al die haat.
Het gehalte sneue wijven in deze gate is echt ongekend hoor.
zegt heel veel over wie Mo eigenlijk is.![]()
Ik ben dan wel benieuwd naar wat die Annelien gedaan zou hebben. Zag diverse reacties als 'hoe durf je na wat je Monique hebt aangedaan"I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Wel een leuke verwijzing naar jouw nickname in 1 van haar verhalenquote:Op donderdag 4 november 2021 13:22 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Het is gewoon online pesten-by proxy, wat ze Monique ook gestuurd heeft, dit is echt te sneu voor woorden en
![]()
Ik ookquote:Op donderdag 4 november 2021 13:26 schreef E.T. het volgende:
Ik ben dan wel benieuwd naar wat die Annelien gedaan zou hebben. Zag diverse reacties als 'hoe durf je na wat je Monique hebt aangedaan"![]()
![]()
Volgens mij weet letterlijk niemand van deze heldinnen wat er precies is voorgevallen.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:26 schreef E.T. het volgende:
Ik ben dan wel benieuwd naar wat die Annelien gedaan zou hebben. Zag diverse reacties als 'hoe durf je na wat je Monique hebt aangedaan"![]()
Van Yvonnes filmpje of de Annegien-subgate?quote:Op donderdag 4 november 2021 13:36 schreef maily het volgende:
Is er nog een samenvatting in Jip en Janneke-taal?![]()
Annegienquote:Op donderdag 4 november 2021 13:38 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Van Yvonnes filmpje of de Annegien-subgate?![]()
Ik ook. En er zijn wmb echt wel scenario's te bedenken waarin Monique nog vrij mild heeft gereageerd.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:26 schreef E.T. het volgende:
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Mo poste een story met het profiel van Annegien en zei, ik parafraseer, of we die vrouw liefde willen sturen want ze is 'vast verbitterd' omdat ze ongevraagd dingen stuurt aan voor haar onbekende vrouwen.quote:
De laatste post op de Insta van Annegien zijn haar 2 kinderen. Daaronder staan nu honderden reacties vanuit Kamp Mo (volgers dus) die haar zogenaamd liefde sturen, maar stiekem eigenlijk vooral haat (verrot mens, verbitterd mens, 'ik stuur liefde want je bent zo verrot', dreigen haar werkgever in te lichten etc.)
Niemand weet wat Annegien daadwerkelijk voor ernstigs heeft gedaan.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
Eerst werden alle reacties weggehaald. Inmiddels staat het account op privé.quote:Op donderdag 4 november 2021 14:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mo poste een story met het profiel van Annegien en zei, ik parafraseer, of we die vrouw liefde willen sturen want ze is 'vast verbitterd' omdat ze ongevraagd dingen stuurt aan voor haar onbekende vrouwen.
De laatste post op de Insta van Annegien zijn haar 2 kinderen. Daaronder staan nu honderden reacties vanuit Kamp Mo (volgers dus) die haar zogenaamd liefde sturen, maar stiekem eigenlijk vooral haat (verrot mens, verbitterd mens, 'ik stuur liefde want je bent zo verrot', dreigen haar werkgever in te lichten etc.)
Niemand weet wat Annegien daadwerkelijk voor ernstigs heeft gedaan.The love you take is equal to the love you make.![]()
Dank je!quote:Op donderdag 4 november 2021 14:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mo poste een story met het profiel van Annegien en zei, ik parafraseer, of we die vrouw liefde willen sturen want ze is 'vast verbitterd' omdat ze ongevraagd dingen stuurt aan voor haar onbekende vrouwen.
Niemand weet wat Annegien daadwerkelijk voor ernstigs heeft gedaan.![]()
Ik ben even weg en er heeft zich een Anvier of Anvijf gemengd in de gate (ok ok An-negien).Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Waarom doet ze dit zo delen? Wat schiet ze er mee op.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:17 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Het houdt gewoon niet op, de "heb ook geen idee waarom we haar liefde moeten sturen "-berichten blijven maar komen. Gaat echt ver 753.000 volgers tegen een moeder van 2 met 192 volgers
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
An-negenquote:Op donderdag 4 november 2021 15:44 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben even weg en er heeft zich een Anvier of Anvijf gemengd in de gate (ok ok An-negien).
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
Wat zou die Annegien gedaan hebben dan?quote:Op donderdag 4 november 2021 16:38 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Waarom doet ze dit zo delen? Wat schiet ze er mee op.![]()
Haar calculerende bitcherigheid overgieten met een suikerzoet laagje. Ik gok dat ze in het algemeen weinig haat krijgt- op het Leren Leger van Hennies, chica's en Raggels na- maar dat deze Annegien toch iets heeft geraakt.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:38 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Waarom doet ze dit zo delen? Wat schiet ze er mee op.
Als het haar niks doet, hoeft ze er ook geen semi-liefdevolle post aan te wijden. En ze wist dondersgoed hoe volgzaam haar powerleger is en dat die echt niet lief zullen doen als iemand hun powervoorbeeld aanvalt.![]()
Voor zover ik begrijp hatelijke privéberichten sturen.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:41 schreef Sushilover het volgende:
[..]
Wat zou die Annegien gedaan hebben dan?![]()
Wat zijn het toch een stelletje trieste lui bij elkaar hahaha, snap sowieso niet wat die vrouwen allemaal zien in die narcistische Hazes. Die Mo laat zich in ieder geval graag als voetveeg gebruiken heb ik het idee. Ook wel sneu, door zo'n jonge mafklapper.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:45 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Haar calculerende bitcherigheid overgieten met een suikerzoet laagje. Ik gok dat ze in het algemeen weinig haat krijgt- op het Leren Leger van Hennies, chica's en Raggels na- maar dat deze Annegien toch iets heeft geraakt.
Als het haar niks doet, hoeft ze er ook geen semi-liefdevolle post aan te wijden. En ze wist dondersgoed hoe volgzaam haar powerleger is en dat die echt niet lief zullen doen als iemand hun powervoorbeeld aanvalt.![]()
Wie is Annegien nou weerIedereen is een kutlultrut
quote:Op donderdag 4 november 2021 18:27 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]En het ook gewoon al meer dan 6 uur laten staan in haar storiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(Nogmaals) de samenvatting van de laatste video van Yvonne:
https://verraderlijk.nl/i(...)de-pleuris-brak-uit/![]()
quote:Op donderdag 4 november 2021 18:27 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]Powervrouw-waardig bericht hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ik ben toch wel heel benieuwd wat dat "hele erge" is wat Sarah heeft gedaan.quote:Op donderdag 4 november 2021 18:29 schreef -Spring het volgende:
(Nogmaals) de samenvatting van de laatste video van Yvonne:
https://verraderlijk.nl/i(...)de-pleuris-brak-uit/Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
nou hoe vals en kinderachtig zegquote:![]()
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent![]()
Ze zijn allebei sneu, want waarom stuur je Mo hatelijke berichten? Dat is net zo goed online pesten.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:22 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Het is gewoon online pesten-by proxy, wat ze Monique ook gestuurd heeft, dit is echt te sneu voor woorden en
Nou ik zie nu een soort Sarah als een dolle met een machete door de kamer achter Andre aan. Ik weet anders ook niet wat er in een woonkamer kan gebeuren.quote:Op donderdag 4 november 2021 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben toch wel heel benieuwd wat dat "hele erge" is wat Sarah heeft gedaan.
Ik vind dat ze elkaar allemaal verdienen, Monique die nu steekjes uitdeelt en dan denk ik okaaay. Het is een beetje zoals die vrouwen waarbij de mannen super vaak vreemd gaan en dan zeggen "maar elke avond komt ie terug naar mij"
Okay.![]()
Dat zal best, maar vind je het niet een verschilletje dat het Monique haar core-business is dat Insta-influencen en dat naast alle je bent een powervrouw-adoratie negatieve berichten ook part of de deal zijn? En anders heb je altijd nog de blokkeer- en rapporteeroptie.quote:Op donderdag 4 november 2021 18:37 schreef shomila het volgende:
[..]
Ze zijn allebei sneu, want waarom stuur je Mo hatelijke berichten? Dat is net zo goed online pesten.
Maar nee, ze post gewoon even een screenshot van de pagina van een moeder van 2 waarop haar instagramhandle te zien is en roept haar meer dan 735.000 volgers op om die vrouw liefde te sturen om haar te helen.
Alsjeblieft zeg wat een kutwijf![]()
Die Yvonne doet zo "integer" door het zogenaamd niet te melden maar weet heus wel dat mensen daardoor dingen gaan verzinnen.quote:Op donderdag 4 november 2021 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben toch wel heel benieuwd wat dat "hele erge" is wat Sarah heeft gedaan.
Zelf dacht ik eigenlijk aan dreigen met suďcide of zoiets. Volgens mij is het meisje echt heel ver heen.
[ Bericht 0% gewijzigd door letmehearyouscream op 05-11-2021 23:30:53 ]![]()
Ik denk dreigen met zelfmoord.quote:Op donderdag 4 november 2021 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben toch wel heel benieuwd wat dat "hele erge" is wat Sarah heeft gedaan.![]()
Voor zover ik weet gaat het om privéberichten. Ergo: die alleen Mo zelf heeft gezien. Nogal een verschil met de oproep van Mo die door een miljoen schapen gezien kan worden.quote:Op donderdag 4 november 2021 18:37 schreef shomila het volgende:
[..]
Ze zijn allebei sneu, want waarom stuur je Mo hatelijke berichten? Dat is net zo goed online pesten.![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Niet alleen dat maar ze had hem volgens mij er zelf nog clickable bij gezet,quote:Op donderdag 4 november 2021 18:43 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Dat zal best, maar vind je het niet een verschilletje dat het Monique haar core-business is dat Insta-influencen en dat naast alle je bent een powervrouw-adoratie negatieve berichten ook part of de deal zijn? En anders heb je altijd nog de blokkeer- en rapporteeroptie.
Maar nee, ze post gewoon even een screenshot van de pagina van een moeder van 2 waarop haar instagramhandle te zienis en roept haar meer dan 735.000 volgers op om die vrouw liefde te sturen om haar te helen.
Alsjeblieft zeg wat een kutwijf.
Klopt! Anders werd het natuurlijk te ingewikkeld en te veel moeite voor haar volgzame powerlegerŠ @letmehearyouscreamquote:Op donderdag 4 november 2021 19:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Niet alleen dat maar ze had hem volgens mij er zelf nog clickable bij gezet,.
![]()
de woonkamer lag vol met lege pizzadozen en vodkaflessen, daaromquote:Op donderdag 4 november 2021 19:17 schreef DKUp het volgende:
Zit die zure Starbucks-doos weer bovenaan de trap![]()
Wie is dat danquote:Op donderdag 4 november 2021 19:17 schreef DKUp het volgende:
Zit die zure Starbucks-doos weer bovenaan de trap
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Oh ook nog een moeder, dat maakt het nog erger jaquote:Op donderdag 4 november 2021 18:43 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Dat zal best, maar vind je het niet een verschilletje dat het Monique haar core-business is dat Insta-influencen en dat naast alle je bent een powervrouw-adoratie negatieve berichten ook part of de deal zijn? En anders heb je altijd nog de blokkeer- en rapporteeroptie.
Maar nee, ze post gewoon even een screenshot van de pagina van een moeder van 2 waarop haar instagramhandle te zien is en roept haar meer dan 735.000 volgers op om die vrouw liefde te sturen om haar te helen.
Alsjeblieft zeg wat een kutwijf![]()
![]()
Voor de duidelijkheid: De haat liefde stond onder een foto van 2 kinderen in de basisschoolleeftijd dankzij een vrouw die op elke foto smileys op het gezicht van haar eigen kleuter plakt. Iets met proportionaliteit/integriteit/voorbeeldfunctie etc.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:57 schreef Magica het volgende:
[..]
Oh ook nog een moeder, dat maakt het nog erger ja
Mo reageert niet op het gedrag van haar eigen ex, de Story en ex-schoonmoeder, maar deze vrouw en daarmee diens kinderen gooit ze zonder pardon en zonder uitleg voor de leeuwen.![]()
Mo is vast gehackt
Dat is wel kansloos ja, of ze nou kinderen of niet heeft, het is sowieso sneu.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:10 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: De haat liefde stond onder een foto van 2 kinderen in de basisschoolleeftijd dankzij een vrouw die op elke foto smileys op het gezicht van haar eigen kleuter plakt. Iets met proportionaliteit/integriteit/voorbeeldfunctie etc.
Mo reageert niet op het gedrag van haar eigen ex, de Story en ex-schoonmoeder, maar deze vrouw en daarmee diens kinderen gooit ze zonder pardon en zonder uitleg voor de leeuwen.![]()
Wat kan het gedrag van Monique rechtvaardigen?quote:Op donderdag 4 november 2021 14:03 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik ook. En er zijn wmb echt wel scenario's te bedenken waarin Monique nog vrij mild heeft gereageerd.![]()
Dat gebit! Ik blijf dat toch zó onnatuurlijk vinden. Alsof ze licht geeft.quote:Op donderdag 4 november 2021 09:13 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Mooi! #uitrespectvoorSaar
[ instagram ]
In een Baby Blue-jurkjeHandboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^![]()
Mo met haar uitgestreken, schijnheilige smoeltje. Het is wachten tot ze echt door de mand valt.![]()
We’ll be waiting.![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 november 2021 20:57 schreef aeaeae het volgende:
[..]
Wat kan het gedrag van Monique rechtvaardigen?Tijdenlang gepest, gestalk en gescheld in dr dm, kutopmerkingen over dr zoontje, dr oma, dr honden you name it. En wie weet ook via andere personen en kanalen.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:57 schreef aeaeae het volgende:
[..]
Wat kan het gedrag van Monique rechtvaardigen?
Als je een online fittie wil, kun je 'm krijgen, zal Mo gedacht kunnen hebben tijdens een pms-aanval na de zoveelste kansloze reactie.
Ik kan het me wel voorstellen, hoor. Laat Monique ook een keer een lel teruggeven. Ik gun het 'r wel.
Voor de volledigheid: bovenstaande is dus een door mij verzonnen scenario.
[ Bericht 0% gewijzigd door -Spring op 04-11-2021 21:26:51 ]![]()
Denk dat het vooral lastig oordelen is zonder het verhaal te weten......
Kan me best voorstellen dat het een keer klaar is.... en als Mo dreigt de werkgever te informeren, zal het vast niet 1 vervelend berichtje zijn geweest....
Maar goed we weten niks, wellicht een goed signaal ook naar andere die dr lastig vallen....![]()
Dat zou heel goed kunnen en dat laatste denk ik ook, ze is de laatste maanden ook ontzettend veel afgevallen, nou hoeft dat niet veel te zeggen natuurlijk.quote:Op donderdag 4 november 2021 18:55 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Die Yvonne doet zo "integer" door het zogenaamd niet te melden maar weet heus wel dat mensen daardoor dingen gaan verzinnen.
Zelf dacht ik eigenlijk aan dreigende met suďcide of zoiets. Volgens mij is het meisje echt heel ver heen.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Wat een narcistisch circus is dit geworden. Elke dag worden die lui maffer. Wat één klotezooi.
Ik ben team Sarah.![]()
![]()
Nee ik begreep dat een van haar volgers, die dus ook het verhaal niet kent, daarmee dreigdequote:Op donderdag 4 november 2021 21:23 schreef Dazalbest het volgende:
Denk dat het vooral lastig oordelen is zonder het verhaal te weten......
Kan me best voorstellen dat het een keer klaar is.... en als Mo dreigt de werkgever te informeren, zal het vast niet 1 vervelend berichtje zijn geweest....
Maar goed we weten niks, wellicht een goed signaal ook naar andere die dr lastig vallen....![]()
Ow okey, dat is stomquote:Op donderdag 4 november 2021 21:30 schreef aeaeae het volgende:
[..]
Nee ik begreep dat een van haar volgers, die dus ook het verhaal niet kent, daarmee dreigde![]()
Jij bent dus team verwende barbiepop. OK.quote:Op donderdag 4 november 2021 21:30 schreef Kupelu het volgende:
Wat een narcistisch circus is dit geworden. Elke dag worden die lui maffer. Wat één klotezooi.
Ik ben team Sarah.The love you take is equal to the love you make.![]()
Kan je beter team ezel zijn.quote:Op donderdag 4 november 2021 21:30 schreef Kupelu het volgende:
Ik ben team Sarah.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb (nog) geen team in deze gate hoor!Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
ok die altijhdquote:
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
En de ezel dan?quote:Op donderdag 4 november 2021 22:32 schreef Ole het volgende:
Ik heb (nog) geen team in deze gate hoor!
Na een tijdje fanatiek coke snuiven gaat je gewicht inderdaad wel naar beneden, jaquote:Dat zou heel goed kunnen en dat laatste denk ik ook, ze is de laatste maanden ook ontzettend veel afgevallen, nou hoeft dat niet veel te zeggen natuurlijk.![]()
Agreed. Van de direct betrokkenen van dit moment, heb ik nergens een echte voorkeur.quote:Op donderdag 4 november 2021 22:32 schreef Ole het volgende:
Ik heb (nog) geen team in deze gate hoor!![]()
ik wel, van mij mogen ze allemaal aan lager wal raken (ja, Yvonne ook).quote:Op donderdag 4 november 2021 23:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Agreed. Van de direct betrokkenen van dit moment, heb ik nergens een echte voorkeur.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Afkeur dus.quote:Op donderdag 4 november 2021 23:24 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik wel, van mij mogen ze allemaal aan lager wal raken (ja, Yvonne ook).![]()
Ohja, Rox is wel ok maar die speelt nu even niet mee in dit drama.![]()
![]()
Sarah Soel is out of this game.
Lijkt me niet meer dan normaal dat men/ we die hier vanaf nu links laat liggen.
Blijf er wel bij dat deze hele situatie zeer giftig is voor iedereen.![]()
Niet voor ons.quote:Op vrijdag 5 november 2021 00:55 schreef ootjekatootje het volgende:
Sarah Soel is out of this game.
Lijkt me niet meer dan normaal dat men/ we die hier vanaf nu links laat liggen.
Blijf er wel bij dat deze hele situatie zeer giftig is voor iedereen.![]()
![]()
Er is geen wij
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
- Andrë is weer in Nederland!
- Sarah heeft zaterdag haar verjaardagsfeestje!
- Annegien heeft gemeld dat ze gemeen is geweest tegen Monique en spijt heeft![]()
- Yvonne heeft ruzie met Roddelpraat en de video hierover van Roddelpraat werd op youtube massaal gerapporteerd. (transcript laatste video over Psycho-Sarah hier:) https://roddelpraat.nl/yv(...)naar-ook-knettergek/![]()
Waar heeft Annegien dat gemeld?quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:15 schreef JourneyBlue het volgende:
- Andrë is weer in Nederland!
- Sarah heeft zaterdag haar verjaardagsfeestje!
- Annegien heeft gemeld dat ze gemeen is geweest tegen Monique en spijt heeft![]()
- Yvonne heeft ruzie met Roddelpraat en de video hierover van Roddelpraat werd op youtube massaal gerapporteerd. (transcript laatste video over Psycho-Sarah hier:) https://roddelpraat.nl/yv(...)naar-ook-knettergek/
Haar insta is nu weg.![]()
Wel ernstig, hoor. Je wilt je dus niet ‘herkenbaar’ mengen in die hele bende, want als je die horde leeghoofden achter je aan krijgt…
The love you take is equal to the love you make.![]()
Ze heeft realityfbi geantwoord voordat ze haar Insta weg heeft gehaald, het was te erg wat ze aan berichten bleef krijgenquote:Op vrijdag 5 november 2021 09:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waar heeft Annegien dat gemeld?
Haar insta is nu weg.![]()
Wel ernstig, hoor. Je wilt je dus niet ‘herkenbaar’ mengen in die hele bende, want als je die horde leeghoofden achter je aan krijgt…![]()
![]()
![]()
Ik weet niet waar ik dat zou moeten kunnen bekijken.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:59 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Ze heeft realityfbi geantwoord voordat ze haar Insta weg heeft gehaald, het was te erg wat ze aan berichten bleef krijgenThe love you take is equal to the love you make.![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat zou net zo infantiel geweest zijn.quote:Op donderdag 4 november 2021 23:50 schreef Leandra het volgende:
Misschien had Monique beter die DM-berichten gewoon openbaar kunnen maken.
Hoewel minder kwalijk dan de kinderen van een ander misbruiken ter meerdere eer en glorie van zichzelf. Die hebben er niets mee te maken.
Heel eerlijk, zij, Raggel en An2 verdienen elkaar gewoon.![]()
De ironie:
Dit heeft Guido dus geretweet, maar krijg die niet hier geplaatst/Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Of ze doet dit om later meer abonees te trekken voor dat extra juicekanaal van haar. Daar lijkt ze me uitgekookt genoeg voor.quote:Op donderdag 4 november 2021 18:55 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Die Yvonne doet zo "integer" door het zogenaamd niet te melden maar weet heus wel dat mensen daardoor dingen gaan verzinnen.
Zelf dacht ik eigenlijk aan dreigende met suďcide of zoiets. Volgens mij is het meisje echt heel ver heen.With love :*![]()
quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:00 schreef AgnesGru het volgende:
De ironie:
[ twitter ]
Dit heeft Guido dus geretweet, maar krijg die niet hier geplaatst/
even een screenshot gemaakt vanaf zijn twitterOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Wat heeft Isa hier mee te maken?quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
even een screenshot gemaakt vanaf zijn twitterIedereen is een kutlultrut
Lees even wat Mies erboven heeft gezet en dat dat notabene door Guido geretweet wordtquote:
Ik kan niet alle tweets lezenquote:Op vrijdag 5 november 2021 18:27 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Lees even wat Mies erboven heeft gezet en dat dat notabene door Guido geretweet wordt
Iedereen is een kutlultrut
op mijn screenshot zie je staan wie het geretweet heeftquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ok maar is dit een misselijk iets wat de zelfmoord betreftquote:Op vrijdag 5 november 2021 18:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
op mijn screenshot zie je staan wie het geretweet heeftIedereen is een kutlultrut
But is Mies wrong...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Dat verdienmodel is wat dat betreft bijna de mini versie van Hazes.quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:00 schreef AgnesGru het volgende:
De ironie:
[ twitter ]
Dit heeft Guido dus geretweet, maar krijg die niet hier geplaatst/
Bepaalde periodes hoorde ik maar één ding als Isa in beeld was: het ging over Anthonie. Zelfs de zoon heeft er een boek over geschreven. (Ja, ik geloof wel dat er genoeg jongeren steun aan kunnen hebben.)
En ook nu weet ik niet of Isa ooit iets anders doet.
Het is scherp, maar wel waar over Isa Hoes. Lies Visschedijk of Susan Visser hoor je zelden over de dood van hun echtgenoten. Die hebben dat ook niet nodig, want ze zijn van zichzelf succesvol, en deze dames kennelijk wel.== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Ik weet weinig van die andere twee, maar zou het ook niet zo zijn dat er bij Isa sowieso meer aandacht voor was? Ik kreeg het idee, ten tijde van Antonies zelfmoord, dat het een beetje een lievelingetje van veel BN'ers was? Zelfs zijn GTST-maatje Reinout Oerlemans kwam terug en droeg een korte broek op de begrafenis/crematie.quote:[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
Sowieso was Anthonie de bekendste van de drie en het was algemeen bekend dat hij regelmatig zwaar depressief was. Niet raar dat zijn dood en dan ook de manier waarop veel in het nieuws was/is.I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Antonie was echt veel bekender dan Marc van Uchelen en Roef Ragas.quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:36 schreef Andromache het volgende:
Het is scherp, maar wel waar over Isa Hoes. Lies Visschedijk of Susan Visser hoor je zelden over de dood van hun echtgenoten. Die hebben dat ook niet nodig, want ze zijn van zichzelf succesvol, en deze dames kennelijk wel.![]()
Maar die andere weduwes schrijven er geen boeken over.
Isa heeft zelf een boek, dochter een boek (Engel) zoon een boek en nu een theaterstuk Dus ja...
Waarom gaat het hierover in het Hazes onderwerp????![]()
Ik denk eerlijk gezegd dat André is afgedropen bij familie van Soelen, hij even opgevoed werd door iets wat leek op een echte vader.
Ben je bijna 28 jaar ga je het vervolgens uitmaken met je moeder samen,![]()
Zouden Monique en Bridget ook zo’n contact hebben? En waarom zou je dat doen? Het is nu niet echt de Koninklijke familie.![]()
Weinig ander nieuwsquote:Op zaterdag 6 november 2021 06:44 schreef fleuril het volgende:
Maar die andere weduwes schrijven er geen boeken over.
Isa heeft zelf een boek, dochter een boek (Engel) zoon een boek en nu een theaterstuk Dus ja...
Waarom gaat het hierover in het Hazes onderwerp????![]()
Maar lekker hypocriet van onze Guido wel![]()
![]()
Isa heeft na de dood van Antonie in diverse films en series gespeeld:quote:Op vrijdag 5 november 2021 19:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat verdienmodel is wat dat betreft bijna de mini versie van Hazes.
Bepaalde periodes hoorde ik maar één ding als Isa in beeld was: het ging over Anthonie. Zelfs de zoon heeft er een boek over geschreven. (Ja, ik geloof wel dat er genoeg jongeren steun aan kunnen hebben.)
En ook nu weet ik niet of Isa ooit iets anders doet.
Sort by Popularity - Most Popular Movies and TV Shows With Isa Hoes - IMDb
Daarnaast, samen met Medina Schuurman, boeken geschreven over ouder worden/overgang.
Ze zak vast nog in wat theatervoorstellingen gespeeld hebben.
Dus Isa kan prima haar eigen broek ophouden, los van wat er is uitgebracht over Antonie.
Dan is de dood van Antonie een verdienmodel noemen wel wat te kort door de bocht. Zolang er niet jaarlijks een toneelstuk/film met de titel als ‘Holland acteert Kamerling’ en daarnaast nog een film, een musical e.d. valt het wel mee.
En dat juist een Guido dit moet retweetenRachel is juist degene die van de dood van An1 een heel verdienmodel heeft gemaakt. Maar daar hoor je hem niet over.
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Holland acteert Kamerling,quote:Op zaterdag 6 november 2021 08:24 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Isa heeft na de dood van Antonie in diverse films en series gespeeld:
Daarnaast, samen met Medina Schuurman, boeken geschreven over ouder worden/overgang.
Dus Isa kan prima haar eigen broek ophouden, los van wat er is uitgebracht over Antonie.
Dan is de dood van Antonie een verdienmodel noemen wel wat te kort door de bocht. Zolang er niet jaarlijks een toneelstuk/film met de titel als ‘Holland acteert Kamerling’ en daarnaast nog een film, een musical e.d. valt het wel mee.
En dat juist een Guido dit moet retweetenRachel is juist degene die van de dood van An1 een heel verdienmodel heeft gemaakt. Maar daar hoor je hem niet over.
![]()
.
Haten op Isa![]()
Een dame die behoorlijk succesvol is in de film en theaterwereld.
Kom eens wat verder dan SHO en de startpagina.
Nou nou, haar zoon heeft dus blijkbaar een boek geschreven.
Word dit overal uitgemolken nu door Isa?
Doet Isa een Raggeltje?![]()
Omgquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 6 november 2021 09:24 schreef mascara-klodder het volgende:
Haten op Isa![]()
Een dame die behoorlijk succesvol is in de film en theaterwereld.
Kom eens wat verder dan SHO en de startpagina.
Nou nou, haar zoon heeft dus blijkbaar een boek geschreven.
Word dit overal uitgemolken nu door Isa?
Doet Isa een Raggeltje?
Als Rachel nou al 20 jaar bezig was om aandacht te vragen voor alcoholisme, sex met tieners en huiselijk geweld, was de vergelijking nog te maken.Spoilers!![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)-van-zichzelf-wordenquote:Roxeanne Hazes: 'André moet beste versie van zichzelf worden'
Vrijdagavond zijn de Holland Zingt Hazes-concerten van start gegaan en grote afwezige is André, die er vanwege een burn-out niet bij kan zijn. Zijn zus Roxeanne laat aan Shownieuws weten hem te missen en dat zij hoopt dat hij snel er weer bovenop is. ,,Dré wordt zeker gemist", vertelt Roxeanne. ,,Maar het allerbelangrijkste is dat hij herstelt en het zichzelf gunt om de beste versie van zichzelf te worden."
In maart staan er weer een a antal concerten gepland en Roxeanne hoopt dan ook dat Dré dan wel van de partij is. ,,Het is niet aan mij om hem er natuurlijk bij te halen, maar ik hoop van harte dat hij er volgend jaar bij is."
Voor het negende jaar op rij hebben fans van André Hazes sr. de Ziggo Dome weer gevuld voor Holland Zingt Hazes. Duizenden fans zongen in de Amsterdamse concerthal mee met de hits van de in 2004 overleden zanger.
De muzikale leiding was in handen van Jeroen van der Boom. Hij stond via Instagram even stil bij André's afwezigheid. ,,Maatje", schreef hij bij een foto van hem en André. Hij sierde zijn bericht op met enkele hartemoticons.
Zaterdag vindt er nog een tweede show van Holland Zingt Hazes plaats. Beide concerten stonden eigenlijk voor maart gepland maar werden verplaatst vanwege de coronacrisis. De volgende editie, waarbij het tienjarig jubileum wordt gevierd, is op 11 en 12 maart.![]()
quote:Op zaterdag 6 november 2021 09:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Als Rachel nou al 20 jaar bezig was om aandacht te vragen voor alcoholisme, sex met tieners en huiselijk geweld, was de vergelijking nog te maken.![]()
![]()
Nou heel mooi dat ze dat doet, ik schreef ook dat ik niet wist of en wat ze verder deedquote:Op zaterdag 6 november 2021 08:24 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Geloof je nog steeds niet (helemaal) dat het uit is?quote:
Er is nog niks bevestigd inderdaad en gok ook dat dat niet meer gaat gebeuren. We horen vanzelf wel over een nieuw neukertje van André of een derdehandsje met Mo.![]()
Dat zegt niets over zijn relatie met Sarahquote:Op zaterdag 6 november 2021 10:28 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Geloof je nog steeds niet (helemaal) dat het uit is?
Er is nog niks bevestigd inderdaad en gok ook dat dat niet meer gaat gebeuren. We horen vanzelf wel over een nieuw neukertje van André of een derdehandsje met Mo.André is nog nooit niet vreemdgegaan toch?
Spoilers!![]()
De post waar ik op wachtte. Isa en Rachel vergelijken is als Hazes Jr. in club 27 willen plaatsen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 09:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Als Rachel nou al 20 jaar bezig was om aandacht te vragen voor alcoholisme, sex met tieners en huiselijk geweld, was de vergelijking nog te maken.![]()
Waanzin.![]()
Haha heb je gelijk in. Bedoelde meer officieel vanuit André/management zelf.quote:Op zaterdag 6 november 2021 11:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat zegt niets over zijn relatie met SarahAndré is nog nooit niet vreemdgegaan toch?
Dat het uit was met Monique was destijds pas duidelijk (ook voor Mo zelf🤡) toen het met Bridget officieel was.![]()
Een hele eerlijke en beleefde jongen, geen leugenaar!quote:Op zaterdag 6 november 2021 11:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat zegt niets over zijn relatie met SarahAndré is nog nooit niet vreemdgegaan toch?
Roef is gestorven aan een hartaanval dacht ik. Marc geen idee. Zelfdoding is dan toch iets anders waarbij mensen zichzelf het verwijt maken met had ik maar... of had ik het aan zien komen en had ik dan....quote:Op zaterdag 6 november 2021 05:14 schreef roos94 het volgende:
[..]
Antonie was echt veel bekender dan Marc van Uchelen en Roef Ragas.![]()
Ik las het ook. Zou Rox meer weten en speelt er dan toch iets tussen Antwee en Mo en zet ze zo de deur weer een beetje op een kier? Want als Mo toch verder gaat met Dre krijgt zij automatisch ook met hem te maken. Oa op verjaardagen en omdat Mo veel onderneemt met Rox.quote:Op zaterdag 6 november 2021 09:56 schreef JourneyBlue het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-van-zichzelf-worden
[..]
Maar misschien zou ze het alleen maar fijn vinden dat het goed met hem gaat en ze normaal met hem wil omgaan zodat ze niet tussen twee vuren zit. Of het nu wel of niet goed komt tussen Mo en Dre.![]()
Marc ook zelfdoding.quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:07 schreef F_r het volgende:
[..]
Roef is gestorven aan een hartaanval dacht ik. Marc geen idee. Zelfdoding is dan toch iets anders waarbij mensen zichzelf het verwijt maken met had ik maar... of had ik het aan zien komen en had ik dan....![]()
De weduwe van Brood schreef ook een boek. Bijzonder vermakelijk en tragisch.
Fam Brood![]()
Snap Isa ook. Rachel die overal beelden loopt te kleien en met dr vieze stem:" 't is net André, sprekend!!" en haar musicals, documentaires, haar haat naar haar dochter in het openbaar daarmee vergelijken is echt not done.
Dan zit je niet op te letten.
We hebben het ook nog over een vrouw die wilde scheiden hč. Ze had geen interesse meer in hem. Pas toen die dood was had hij haar interesse weer.
[ Bericht 0% gewijzigd door Noek op 06-11-2021 16:00:22 ]Go hard or go home![]()
Dit inderdaad..... vooral door het achterlijke gedrag van die Truus en dan met name naar andere toe is het gewoon een walgelijk mens....quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:55 schreef Noek het volgende:
Fam Brood![]()
Snap Isa ook. Rachel die overal beelden loopt te kleien en met dr vieze stem:" 't is net André, sprekend!!" en haar musicals, documentaires, haar haat naar haar dochter in het openbaar daarmee vergelijken is echt not done.
We hebben het ook nog over een vrouw die wilde scheiden hč. Ze had geen interesse meer in hem. Pas toen die dood was had hij haar interesse weer.
Meent de Queen te zijn maar doet weinig goeds...![]()
Depressie is nog een ondergeschoven kindje. Ik heb het boek van Isa gelezen en heb zelf een vrolijke gast gekend die het spoor opzocht. Maar laten we niet afdwalen. Een hoop mensen schreeuwen vaak dat er brand is en als er werkelijk brand is komt de brandweer niet meerquote:Op zaterdag 6 november 2021 15:55 schreef Noek het volgende:
Fam Brood![]()
We hebben het ook nog over een vrouw die wilde scheiden hč. Ze had geen interesse meer in hem. Pas toen die dood was had hij haar interesse weer.Iedereen is een kutlultrut
quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:55 schreef Noek het volgende:
Fam Brood![]()
Zal Mo zo gek zijn om er weer in te trappen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben bang van wel....quote:Op zondag 7 november 2021 10:02 schreef Dotteke het volgende:
Zal Mo zo gek zijn om er weer in te trappen?![]()
Een ezel stoot zich zelf niet eens aan deze zelfde steenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar hoe zit het dan als in dit geval de steen de ezel isquote:Op zondag 7 november 2021 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een ezel stoot zich zelf niet eens aan deze zelfde steen![]()
![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Ik hoorde het haar ook meteen zeggen,quote:.
Ik zal Isa Hoes nooit vergelijken met Rachel. En ja ik volg de carriere van Isa ook totaal niet. En schrijven dat dit een mooi verdienmodel voor Isa komt ook vrij lomp over.quote:Op zaterdag 6 november 2021 08:24 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Maar ik snap wel waar de opmerking vandaan komt. Voor mijn gevoel zie ik Isa Hoes 2x per jaar op tv ergens aanschuiven en dan gaat het altijd over de dood van Antonie.![]()
Ik heb meteen beeld en geluid hoe ze dit totaal serieus zegt en ook meent terwijl Patrick Kwijlert instemmend knikt, al denkende aan zijn blanke vader.quote:Op maandag 8 november 2021 12:10 schreef quirina het volgende:
Ja maar Raggel heeft nog geen dag kunnen rouwen.![]()
Top kick na 2 hele dagen.quote:Op woensdag 10 november 2021 10:57 schreef Mrmime het volgende:
stil hier. deze soap is toch never ending hoop ik?![]()
![]()
André schijnt hele dagen bij Mo door te brengen en dan s avonds naar moeders te gaan.
Het huis is nu geheel eigendom van Rudolph. Sarah doet erg haar best om te laten zien (of in elk geval de suggestie te wekken) dat ze een nieuwe vlam heeft.
Veel meer is er niet te melden, geloof ik.![]()
Bijzonder dat hij nog bij Rachel kan logeren als hij hele dagen bij Monique zit.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:33 schreef letmehearyouscream het volgende:
André schijnt hele dagen bij Mo door te brengen en dan s avonds naar moeders te gaan.
Het huis is nu geheel eigendom van Rudolph. Sarah doet erg haar best om te laten zien (of in elk geval de suggestie te wekken) dat ze een nieuwe vlam heeft.
Veel meer is er niet te melden, geloof ik.
Je zou denken dat Rachel hem daar regelmatig op zou aanspreken, en het is niet zo dat hij zich niet kan permitteren ergens anders te gaan wonen lijkt me.![]()
Is dat huis van Rachel of van André?quote:Op woensdag 10 november 2021 14:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bijzonder dat hij nog bij Rachel kan logeren als hij hele dagen bij Monique zit.
Je zou denken dat Rachel hem daar regelmatig op zou aanspreken, en het is niet zo dat hij zich niet kan permitteren ergens anders te gaan wonen lijkt me.![]()
![]()
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Rachels huis in Mijdrecht.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Is dat huis van Rachel of van André?![]()
Ik vroeg me af of dat op Rachels naam staat of op dat van André. Dus dat Rachel André helemaal niet het huis uit kan trappen omdat het op papier van hem is.quote:Op woensdag 10 november 2021 18:23 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Rachels huis in Mijdrecht.![]()
Ik snap het nog steeds niet. Andre had toch een appartement waar hij met Dreetje zat, toen hij met Bridget (geloof ik) was. Waar is dat gebleven??![]()
Zij claimen dat Andre en Sarah nog contact hebben: https://verraderlijk.nl/m(...)dend-op-andre-hazes/![]()
hij heeft zijn zoontje op bed gelektquote:Op donderdag 11 november 2021 09:28 schreef -Spring het volgende:
Zij claimen dat Andre en Sarah nog contact hebben: https://verraderlijk.nl/m(...)dend-op-andre-hazes/![]()
![]()
Niks aan de hand, er staat een een persoonsbedje.
https://www.ditjesendatje(...)15.02.30-391x554.png
Wat is dat nu voor rare doucheslang naast de wc? Is dat voor een darmspoeling?![]()
Zo wordt het wel een heel smeuďg verhaalquote:Op donderdag 11 november 2021 09:31 schreef maily het volgende:
[..]
hij heeft zijn zoontje op bed gelekt
[ Bericht 0% gewijzigd door Phoebster op 11-11-2021 13:51:27 (Typo) ]![]()
quote:Op donderdag 11 november 2021 13:46 schreef Phoebster het volgende:
Zo s
[..]
Zo wordt het wel een heel smeuďg verhaal![]()
![]()
Een toiletdouche, om je bips schoon te spoelen na het poepen.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:07 schreef ootjekatootje het volgende:
Niks aan de hand, er staat een een persoonsbedje.
https://www.ditjesendatje(...)15.02.30-391x554.png
Wat is dat nu voor rare doucheslang naast de wc? Is dat voor een darmspoeling?Je raekt an de dinge geweun.![]()
Wel hč, waarom zet ze die op Instagram?quote:Op donderdag 11 november 2021 19:09 schreef Messina het volgende:
[..]
Een toiletdouche, om je bips schoon te spoelen na het poepen.![]()
Waarom niet?quote:Op donderdag 11 november 2021 19:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wel hč, waarom zet ze die op Instagram?Iedereen is een kutlultrut
Punt één dat ding vernagelt de muur en punt twee; krijgen we morgen een foto van haar toiletborstel?quote:![]()
Je mist het puntquote:Op donderdag 11 november 2021 19:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Punt één dat ding vernagelt de muur en punt twee; krijgen we morgen een foto van haar toiletborstel?Iedereen is een kutlultrut
Stille boel hier.Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^![]()
F1 boeit me echt totaal nietquote:Op zondag 14 november 2021 09:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, hoor.
F1 had had tien topics vol voor de stintrace. Prima juice daar.![]()
We wachten maar op betere tijden...![]()
Ik vind het wel ff gezond voor André. Ben wel benieuwd of Rachel ook een burn out heeft, die is ook heel rustig.quote:Op zondag 14 november 2021 09:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
F1 boeit me echt totaal niet![]()
We wachten maar op betere tijden...![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Wat een triest artikel zeg,quote:Op zondag 14 november 2021 12:01 schreef soapie het volgende:
https://roddelpraat.nl/sarah-van-soelen-dondert-in-elkaar/
![]()
![]()
.
Die reactiesquote:Op zondag 14 november 2021 12:01 schreef soapie het volgende:
https://roddelpraat.nl/sarah-van-soelen-dondert-in-elkaar/
![]()
![]()
![]()
Daar hebben ze het ook over "stiefbank"![]()
![]()
Inderdaad, zo kansloos dat bodyshamen dan wel oké is. Vrouwen met fillers/botox mag je blijkbaar wél lekker naar beneden halen. Van de week op Twitter ook al iemand die de foto van Sarah, haar moeder en haar bff had geplaatst, en dan lekker een sneer over de fillers erbij, en hoppa, lekker bijval oogsten. Zo sneu.quote:![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Precies. Echt te sneu gewoon. Sowieso zo intens met iemand bezig zijn dat je er hele artikelen aan wijdt om diegene af te branden. Man, wat een triest figuur ben je dan zeg,quote:Op zondag 14 november 2021 15:26 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Inderdaad, zo kansloos dat bodyshamen dan wel oké is. Vrouwen met fillers/botox mag je blijkbaar wél lekker naar beneden halen. Van de week op Twitter ook al iemand die de foto van Sarah, haar moeder en haar bff had geplaatst, en dan lekker een sneer over de fillers erbij, en hoppa, lekker bijval oogsten. Zo sneu.. Is het een FOK!ker ofzo?
Dat geval op haar uiterlijk was al heel makkelijk en afgezaagd, maar nu ze neukertje-af is, is het helemaal treurig.
Media moeten zich sowieso eens realiseren dat ze onderdeel zijn van het probleem waarom zulke jonge meisjes dit denken nodig te hebben.![]()
Dat laatste dus ja.quote:Op zondag 14 november 2021 15:57 schreef letmehearyouscream het volgende:
Dat geval op haar uiterlijk was al heel makkelijk en afgezaagd, maar nu ze neukertje-af is, is het helemaal treurig.
Media moeten zich sowieso eens realiseren dat ze onderdeel zijn van het probleem waarom zulke jonge meisjes dit denken nodig te hebben.![]()
Media realiseren zich niets. Het enige waar die tegenwoordig nog goed voor zijn is stoken, ophitsen, insinueren en manipuleren.![]()
Ik vind het opvallend hoe het eerst overal "de beeldschone Sarah" was en nu alleen rare berichten. Voor zo'n meid moet dat nogal wat zijn. Ik heb haar spraakberichten over Sam Hofman vorige week gehoord en vond haar er niet sympathieker op worden, maar waarom wordt zo'n meid eerst opgehemeld en dan afgebrand? Yvonne is dan tenminste consequent![]()
Wat mij betreft verdwijnen alle Van Soelens uit de media, de relatie is voorbij dus wat is hun claim to fame nog? En mag zij als 'ex-van" haar blauwe vinkje houden? Zou wat zijn als alle ex scharrels van B-artiesten blauwe vinkjes hebben![]()
![]()
"Beeldschoon" was vooral in de klassieke roddelbladen, met Guido voorop. Rubrieken als Utopianieuws en Roddelpraat zijn sowieso altijd heel erg negatief.quote:Op maandag 15 november 2021 12:55 schreef Phoebster het volgende:
Ik vind het opvallend hoe het eerst overal "de beeldschone Sarah" was en nu alleen rare berichten. Voor zo'n meid moet dat nogal wat zijn. Ik heb haar spraakberichten over Sam Hofman vorige week gehoord en vond haar er niet sympathieker op worden, maar waarom wordt zo'n meid eerst opgehemeld en dan afgebrand? Yvonne is dan tenminste consequent![]()
Wat mij betreft verdwijnen alle Van Soelens uit de media, de relatie is voorbij dus wat is hun claim to fame nog? En mag zij als 'ex-van" haar blauwe vinkje houden? Zou wat zijn als alle ex scharrels van B-artiesten blauwe vinkjes hebben![]()
Dreetje woont weer bij z’n mammiequote:Rachel Hazes (51) heeft in België laten weten hoe het nu met André (27) gaat. Bij onze zuiderburen vond namelijk Vlaanderen zingt![]()
Hazes plaats, maar de zanger was ook hierbij niet aanwezig vanwege zijn burn-out.
Rachel laat na afloop weten dat ze het erg jammer vindt dat haar zoon hierbij niet aanwezig kon zijn, zo schrijft HLN. 'Want André keek echt uit naar deze concerten. Maar het gaat iedere dag een beetje beter met hem. Hij woont nu bij mij thuis en wordt heel hard verwend.'
Moederliefde
Hazes legt André in ieder geval goed in de watten en maakt vaak stamppot met andijvie voor hem, zijn lievelingseten. 'Vol vitamientjes. Want dat heeft hij nu nodig. Vitamientjes, moederliefde en heel veel rust. Die vindt hij thuis. ‘Het enige wat jij hier zelf moet doen, is kauwen’, lach ik dan.'
Therapie
Rachel sluit af: 'André volgt therapie en het wordt nog een lange rit, maar op het einde komt alles goed. Dat weet ik zeker. Geef hem gewoon wat tijd.'
[ Bericht 8% gewijzigd door rebel-angel op 15-11-2021 14:47:04 (Ik schreef woon i.p.v woont ) ]![]()
quote:Op maandag 15 november 2021 13:08 schreef rebel-angel het volgende:
Dreetje woon weer bij z’n mammie
[..]![]()
![]()
https://www.linda.nl/nieu(...)moeder-rachel-wonen/quote:ANDRÉ HAZES WOONT BIJ MOEDER RACHEL: 'HIJ WORDT HEEL HARD VERWEND MET MOEDERLIEFDE EN VITAMIENTJES'
BEETJE BIJBLIJVEN
15.11.2021 | 10:57 UUR | MARTINE FINDHAMMER-SCHUT
André Hazes is nog steeds offline, omdat hij kampt met een emotionele burn-out. Maar het gaat inmiddels wat beter met de zanger. Hij woont op dit moment bij zijn moeder Rachel, die goed voor hem zorgt.
“Alles komt goed met André. Maar geef hem even tijd”, zo vertelt ze aan het Belgische Het Laatste Nieuws.
ANDRÉ HAZES
Zoals een goede moeder betaamt, zorgt Rachel dat haar zoon niets te kort komt. Ze maakt geregeld zijn favoriete gerecht klaar: stamppot met andijvie.
“Vol vitamientjes. Want dat heeft hij nu nodig. Vitamientjes, moederliefde en heel veel rust. Die vindt hij thuis. Het enige wat jij hier zelf moet doen, is kauwen, lach ik dan.”
THERAPIE
Rachel was bij onze zuiderburen vanwege Vlaanderen Zingt Hazes. Een optreden waar haar zoon niet bij aanwezig kon zijn.
“André keek echt uit naar deze concerten. Maar het gaat elke dag een beetje beter met hem. André volgt therapie en het wordt nog een lange rit, maar op het einde komt alles goed. Dat weet ik zeker. Geef hem gewoon wat tijd.”
SARAH VAN SOELEN
André is sinds vorige maand weer terug in Nederland. De zanger verbleef in het Spaanse Alicante om daar tot rust te komen. Het verdere herstel zal in Nederland plaatsvinden.
Het is niet bekend hoe het nu gaat tussen André en Sarah van Soelen is. De influencer liet onlangs weten hier niets over te willen zeggen.
Wauw, een emotionele burn out nog wel, zal mijn huisarts eens vragen of dat nu een besmettelijkere variant is van een burn out of iets anders, kende het nog niet.
Maar gelukkig kun je daar van herstellen door eerst een maandje onder de Spaanse zon te vertoeven en daarna gewoon bij je mama te logeren. Check, wat doen die burn out slachtoffers nou moeilijk, ze kunnen gewoon op deze manier allemaal weer herstellen, even deze behandeling naar HR van elk bedrijf sturen en opgelost.![]()
Vergeet het (mid)weekje Dubai met vrienden niet. Ook heel goed voor je herstelquote:Op maandag 15 november 2021 13:19 schreef LC01 het volgende:
Wauw, een emotionele burn out nog wel, zal mijn huisarts eens vragen of dat nu een besmettelijkere variant is van een burn out of iets anders, kende het nog niet.
Maar gelukkig kun je daar van herstellen door eerst een maandje onder de Spaanse zon te vertoeven en daarna gewoon bij je mama te logeren. Check, wat doen die burn out slachtoffers nou moeilijk, ze kunnen gewoon op deze manier allemaal weer herstellen, even deze behandeling naar HR van elk bedrijf sturen en opgelost.
Zou die ook weer bij haar in bed slapen?quote:Op maandag 15 november 2021 13:18 schreef ootjekatootje het volgende:
Gadverdamme.
Dus ze veegt zijn reet ook af,Twinning = boring![]()
Maar An2 is niet verslaafd, maar een piekdrinker.quote:Op maandag 15 november 2021 13:22 schreef Leandra het volgende:
Lijkt me toch wel lekker, even naar Alicante om tot rust te komen, ik mis alleen de verslavingen om dat er als excuus op te plakken.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik denk het wel.quote:Op maandag 15 november 2021 13:22 schreef Inca het volgende:
[..]
Zou die ook weer bij haar in bed slapen?
Een logeerkamer voor de kleinkinderen heeft ze nooit nodig gehad.![]()
Misschien moet ze eens kappen met pamperen en die jongen leren dat-ie volwassen moet worden en leren op zijn eigen benen te staan. Smothermother.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Die wordt pas "volwassen" als moeders de pijp uit is.quote:Op maandag 15 november 2021 13:24 schreef SEMTEX het volgende:
Misschien moet ze eens kappen met pamperen en die jongen leren dat-ie volwassen moet worden en leren op zijn eigen benen te staan. Smothermother.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
“Vol vitamientjes. Want dat heeft hij nu nodig. Vitamientjes, moederliefde en heel veel rust. Die vindt hij thuis. Het enige wat jij hier zelf moet doen, is kauwen, lach ik dan.”
Zo nu mag Dreetje even in badje, kom maar. Mama zal je wel even wassen. Oh, zal ik gelijk je teennageltjes nog even knippen ja, ja hihi ja he?
Zo nog even een bekertje melk en een liedje zingen en dan gaat Dreetje lekker slapen hee? Oh, ben je een beetje bang, ahh lieverdje toch. Kom maar, mag je bij mama slapen. Ja, ga je mee? Ja je tutje heb ik al Dreetje.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze vergeet er even bij te vermelden dat hij ondertussen ook vast door zijn andere moederfiguur Mo wordt verwend. Op ander gebied.quote:Op maandag 15 november 2021 13:08 schreef rebel-angel het volgende:
Dreetje woon weer bij z’n mammie
[..]![]()
Dré heeft weinig behoefte aan zelfstandigheid, I guess.quote:Op maandag 15 november 2021 13:32 schreef praadje het volgende:
Zo nu mag Dreetje even in badje, kom maar. Mama zal je wel even wassen. Oh, zal ik gelijk je teennageltjes nog even knippen ja, ja hihi ja he?
Zo nog even een bekertje melk en een liedje zingen en dan gaat Dreetje lekker slapen hee? Oh, ben je een beetje bang, ahh lieverdje toch. Kom maar, mag je bij mama slapen. Ja, ga je mee? Ja je tutje heb ik al Dreetje.
![]()
![]()
Ik kon op mijn 17e niet wachten om het huis te verlaten, terwijl ik echt dol op mijn ouders was. Kan me niet voorstellen dat je als volwassen vent geen drang hebt om zelf dingen te regelen.And what rough beast, its hour come round at last,
Niet meer, maar op Fender heeft ze het eerste jaar bijna dagelijks gepast.quote:Op maandag 15 november 2021 13:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
Een logeerkamer voor de kleinkinderen heeft ze nooit nodig gehad.![]()
o ja, bizar eigenlijk.quote:Op maandag 15 november 2021 14:14 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Niet meer, maar op Fender heeft ze het eerste jaar bijna dagelijks gepast.![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Dit is toch wel het ranzigste wat ik in lange tijd heb gelezen,quote:Op maandag 15 november 2021 13:32 schreef praadje het volgende:
![]()
![]()
![]()
. En dan heb ik het niet eens per se over jouw toevoeging,
.
Deze gate gaat nog wel even door vrees ik.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Vervelend ....quote:Op maandag 15 november 2021 16:47 schreef Ole het volgende:
Deze gate gaat nog wel even door vrees ik.![]()
Je zou haast denken dat Rachel stiekem een beetje geniet van haar 1 op 1 tijd met haar lievelingetje.![]()
![]()
Maar die tattoosquote:Op maandag 15 november 2021 19:16 schreef ootjekatootje het volgende:
Nou, het is officieel:
https://www.telegraaf.nl/(...)met-sarah-van-soelen![]()
![]()
Ik vind het ietwat ziekelijk.quote:Op maandag 15 november 2021 18:45 schreef vencodark het volgende:
Je zou haast denken dat Rachel stiekem een beetje geniet van haar 1 op 1 tijd met haar lievelingetje."mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Ik krijg hier hele rare ideeën bij....quote:Op maandag 15 november 2021 13:08 schreef rebel-angel het volgende:
Rachel Hazes (51) heeft in België laten weten hoe het nu met André (27) gaat. Bij onze zuiderburen vond namelijk Vlaanderen zingt Hazes plaats, maar de zanger was ook hierbij niet aanwezig vanwege zijn burn-out.
Rachel laat na afloop weten dat ze het erg jammer vindt dat haar zoon hierbij niet aanwezig kon zijn, zo schrijft HLN. 'Want André keek echt uit naar deze concerten. Maar het gaat iedere dag een beetje beter met hem. Hij woont nu bij mij thuis en wordt heel hard verwend.'
Moederliefde
Hazes legt André in ieder geval goed in de watten en maakt vaak stamppot met andijvie voor hem, zijn lievelingseten. 'Vol vitamientjes. Want dat heeft hij nu nodig. Vitamientjes, moederliefde en heel veel rust. Die vindt hij thuis. ‘Het enige wat jij hier zelf moet doen, is kauwen’, lach ik dan.'
Therapie
Rachel sluit af: 'André volgt therapie en het wordt nog een lange rit, maar op het einde komt alles goed. Dat weet ik zeker. Geef hem gewoon wat tijd.'![]()
quote:Op maandag 15 november 2021 20:27 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik krijg hier hele rare ideeën bij....![]()
![]()
Dat had ik ook bij de zin dat die alleen maar hoeft te kauwen…quote:Op maandag 15 november 2021 20:27 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik krijg hier hele rare ideeën bij....![]()
Een vent van 27 doet imo ook andere dingen. Vreemd geformuleerd zullen we maar zeggen.![]()
ja, likkenquote:Op maandag 15 november 2021 21:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat had ik ook bij de zin dat die alleen maar hoeft te kauwen…![]()
Een vent van 27 doet imo ook andere dingen. Vreemd geformuleerd zullen we maar zeggen.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Beetje???? Die gaat glijdend door het huis. En denkt dat zij iedereen de loef heeft afgestoken nu haar lieve kleine mannetje weer bij mammie is.quote:Op maandag 15 november 2021 18:45 schreef vencodark het volgende:
Je zou haast denken dat Rachel stiekem een beetje geniet van haar 1 op 1 tijd met haar lievelingetje.![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Rachel likken?quote:
of een ijsje...quote:Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Antwee lijkt me zo iemand die het liefst zijn eigen ijsje likt terwijl 'ie in de spiegel kijkt,quote:.
Ik heb daar een beeld bijquote:Op maandag 15 november 2021 21:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Antwee lijkt me zo iemand die het liefst zijn eigen ijsje likt terwijl 'ie in de spiegel kijkt,.
![]()
![]()
Wat is precies officieel? Dat van dat huis wisten we al...quote:Op maandag 15 november 2021 19:16 schreef ootjekatootje het volgende:
Nou, het is officieel:
https://www.telegraaf.nl/(...)met-sarah-van-soelen![]()
Wat achterlijk zeg, al die aandacht voor een voormalig neukertje van een gevallen artiest.quote:Op maandag 15 november 2021 20:02 schreef Traytje-Hzus het volgende:
https://revu.nl/artikel/4(...)dat-meisje-is-zo-dom
Laat dat meisje lekker met rust.![]()
Toch een oedipuscomplexquote:Op dinsdag 16 november 2021 10:09 schreef Mrmime het volgende:
Niet Mo, niet Bridget, niet Sara, maar Rachel blijkt de ware![]()
![]()
Ik kan me best voorstellen dat je, ook als volwassene, even bij je ouder(s) bivakkeert als je erdoorheen zit. Het vervelende is alleen dat het André niet gaat helpen als hij erna niet op z'n eigen benen gaat staan. Er komt weer een nieuw liefje aan, of een hereniging met Monique, en zo ruilt-ie de ene afhankelijkheid voor de andere in terwijl hij zichzelf aanpraat dat hij nu eenmaal niet is gemaakt om alleen te zijn.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Zou bij mama ook de tv aan blijven 's nachts?quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:59 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat je, ook als volwassene, even bij je ouder(s) bivakkeert als je erdoorheen zit. Het vervelende is alleen dat het André niet gaat helpen als hij erna niet op z'n eigen benen gaat staan. Er komt weer een nieuw liefje aan, of een hereniging met Monique, en zo ruilt-ie de ene afhankelijkheid voor de andere in terwijl hij zichzelf aanpraat dat hij nu eenmaal niet is gemaakt om alleen te zijn.![]()
Nee joh, die liggen lepeltje lepeltje, dan is dat niet nodig....quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:11 schreef maily het volgende:
[..]
Zou bij mama ook de tv aan blijven 's nachts?![]()
Denk dat die momenteel weinig opties heeft, gezien de woningmarkt.quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:59 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat je, ook als volwassene, even bij je ouder(s) bivakkeert als je erdoorheen zit. Het vervelende is alleen dat het André niet gaat helpen als hij erna niet op z'n eigen benen gaat staan. Er komt weer een nieuw liefje aan, of een hereniging met Monique, en zo ruilt-ie de ene afhankelijkheid voor de andere in terwijl hij zichzelf aanpraat dat hij nu eenmaal niet is gemaakt om alleen te zijn.![]()
True, niks mis met even terug naar je ouders als het niet zo goed gaat. Alleen de relatie met zijn moeder is compleet verstoord. Dus echte beterschap/vooruitgang gaat hij daar niet vinden. Hoop dat hij een verdomd goeie psych heeft.quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:59 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat je, ook als volwassene, even bij je ouder(s) bivakkeert als je erdoorheen zit. Het vervelende is alleen dat het André niet gaat helpen als hij erna niet op z'n eigen benen gaat staan. Er komt weer een nieuw liefje aan, of een hereniging met Monique, en zo ruilt-ie de ene afhankelijkheid voor de andere in terwijl hij zichzelf aanpraat dat hij nu eenmaal niet is gemaakt om alleen te zijn.I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine![]()
*Ril.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:35 schreef soapie het volgende:
[..]
Nee joh, die liggen lepeltje lepeltje, dan is dat niet nodig....![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)an-een-midlifecrisisquote:Na haar moeizame relatie met Monique Westenberg, de ex-verloofde van André, kon Rachel Hazes, de moeder van, haar geluk niet op met een schoondochter als Bridget. Wat is er, ruim anderhalf jaar later, nog over van die vriendschap? „Nou, we bellen weleens, en op Instagram liken we elkaar. Dat is wat mensen zien, maar zo close is dat natuurlijk niet. We vinden elkaar heel leuk en lief, en ik kan onwijs met haar lachen, want ze is een ontzettend grappige vrouw. Waarom zou ik geen vriendschapsband met haar kunnen hebben? Ik weet zeker dat ik met mijn eerste schoonmoeder ook nog mega contact zou hebben als ze nog zou leven.”
Nou Sarah, dit is jouw voorland... Als het niet al zo is
[ Bericht 0% gewijzigd door JaneDoe op 16-11-2021 19:21:09 ]![]()
Samen onder de supermagmabruiner2000.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:35 schreef soapie het volgende:
[..]
Nee joh, die liggen lepeltje lepeltje, dan is dat niet nodig....![]()
Ik las "mamabruiner"quote:Op dinsdag 16 november 2021 19:51 schreef quirina het volgende:
[..]
Samen onder de supermagmabruiner2000.![]()
![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Precies, ik vind dit best ver gaan allemaal,quote:Op maandag 15 november 2021 23:40 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Wat achterlijk zeg, al die aandacht voor een voormalig neukertje van een gevallen artiest.
Laat dat meisje lekker met rust.. Zeker omdat ze, blijkbaar, wel wat mentale issues heeft. Wel opvallend; PJR zegt ook een keer wat zinnigs (op wellicht de laatste zin na):
quote:PETER JAN RENS ervaringsdeskundige
‘Ik heb ook weleens vriendinnen gehad die onbekend waren en niet wisten wat hen overkwam toen ze een relatie met mij aangingen. Ik ben het gewend en vind het prima, maar tegen een relatief onervaren meisje als Sarah zou ik willen zeggen: neem het niet al te persoonlijk, ga geen ruzie maken, verdedig je niet en hang de filosofie van het meebuigend riet aan. Weet dat je er nooit meer vanaf komt en laat alles van je afglijden. Zie het als entertainment en een groot spel.’[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
https://www.mediacourant.(...)ug-naar-anonimiteit/
Ik zou zeggen: maak gewoon alsnog je middelbare school af, zoek daarna een leuke vakopleiding uit, en geniet van het 'normale' leven. Misschien is dat wel veel leuker (ook al levert het minder op dan optreden).
Al kan hij natuurlijk nooit meer écht anoniem worden, en zullen eventuele toekomstige collega's daardoor al snel op een bepaalde manier op hem reageren.![]()
De reactie van Evert is wel goud trouwens:quote:Op woensdag 17 november 2021 11:11 schreef Eightyone het volgende:
Ik zou zeggen: maak gewoon alsnog je middelbare school af, zoek daarna een leuke vakopleiding uit, en geniet van het 'normale' leven. Misschien is dat wel veel leuker (ook al levert het minder op dan optreden).
Al kan hij natuurlijk nooit meer écht anoniem worden, en zullen eventuele toekomstige collega's daardoor al snel op een bepaalde manier op hem reageren.quote:Evert is kritisch. “Zucht. Dat wordt zo nooit wat. Wat André nodig heeft is een moeke die hem eens een flinke schop onder de kont geeft en hem zegt dat hij nu eens volwassen moet worden, de vrouwen serieus moet nemen, en zich niet zo vreselijk moet blijven aanstellen. Maar nee, er wordt andijviestamppot voor hem gekookt. Met vitamientjes.”
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Gaat helaas nooit gebeuren. Rachel gooit hem toch wel in de spotlight indien nodig om geld te harken door middel van wijlen Andreen. En dan ga ik er in dit scenario nog vanuit dat Antwee zélf een normaal leven wil gaan leiden, iets dat ik ook nooit voor me zie.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:11 schreef Eightyone het volgende:
Al kan hij natuurlijk nooit meer écht anoniem worden, en zullen eventuele toekomstige collega's daardoor al snel op een bepaalde manier op hem reageren.
Het enige voordeel van Rachel is dat ze hem wellicht inderdaad weghoudt bij Monique - zo vervalt hij in elk geval niet meteen in herhaling ook al is dit niet de initiële intentie van zijn sMother moeder.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
We lezen hier al particuliere meningen genoeg over AH. Gaan we hier dan ook nog eens meningen citeren en bespreken uit tenenkrommend slechte ‘artikelen’ over hem uit zoiets als de Mediacourant?The love you take is equal to the love you make.![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Ja.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:29 schreef Lienekien het volgende:
We lezen hier al particuliere meningen genoeg over AH. Gaan we hier dan ook nog eens meningen citeren en bespreken uit tenenkrommend slechte ‘artikelen’ over hem uit zoiets als de Mediacourant?[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Een mening citeren is ongeveer hetzelfde als waar dit topic uit bestaat. Het zijn, zoals je zegt, allemaal meningen hier op dit forum en die worden allemaal besproken. Als iemand dan één mening aanhaalt uit MC is dat niet echt een drama, me dunkt. En het is nog altijd een stuk beter dan Sarah compleet de grond in boren en kapot analyseren. Dat gebeurde (gebeurt?) in dit topic veel door bepaalde users, da's pas ziek en vond ik echt om je dood te schamen.quote:[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
De geciteerde mening is van eenzelfde niveau dat de users hier zelf ook wel kunnen produceren.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Een mening citeren is ongeveer hetzelfde als waar dit topic uit bestaat. Het zijn, zoals je zegt, allemaal meningen hier op dit forum en die worden allemaal besproken. Als iemand dan één mening aanhaalt uit MC is dat niet echt een drama, me dunkt. En het is nog altijd een stuk beter dan Sarah compleet de grond in boren en kapot analyseren. Dat gebeurde (gebeurt?) in dit topic veel door bepaalde users, da's pas ziek en vond ik echt om je dood te schamen.The love you take is equal to the love you make.![]()
Het tegengeluid van Evert is een verademing ten opzichte van de walgelijke teksten die Guido uit weet te kramen.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Het is niet Evert Santegoeds, toch?quote:Op woensdag 17 november 2021 11:49 schreef AgnesGru het volgende:
Het tegengeluid van Evert is een verademing ten opzichte van de walgelijke teksten die Guido uit weet te kramen.The love you take is equal to the love you make.![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Dat dacht ik wel even toen ik Evert zag staan,quote:Op woensdag 17 november 2021 11:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is niet Evert Santegoeds, toch?. Een seconde later had ik ook wel door dat het niet om díe Evert ging,
.
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Mwoah, ik vind dat Evert het wel een stuk netter verwoord dan menig FOK!ker,quote:Op woensdag 17 november 2021 11:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De geciteerde mening is van eenzelfde niveau dat de users hier zelf ook wel kunnen produceren..
Edit; overigens zou ik het wel met je eerste opmerking eens zijn als elke post in een heel topic bestaat uit quoten van Everts en Anitas. Maar zover is het nog niet.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
Dus het krikt het niveau omhoog?quote:Op woensdag 17 november 2021 11:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind dat Evert het wel een stuk netter verwoord dan menig FOK!ker,.
Het had hem zomaar kunnen zijnquote:Op woensdag 17 november 2021 11:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is niet Evert Santegoeds, toch?
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Heeft dit topic een niveau? Volgens mij zijn we dat punt al lang en breed voorbij. Het begon m.i. toen er een serieuze poging tot diagnosticeren van AH plaatsvond, met DSM en al, en daarna was het compleet belachelijk maken van Sarah de kers op de taart. Toen ben ik ook een tijdje pleite geweest want ik schaamde me gewoon dat ik dit topic nog in MyAt had staan. En nu komen diezelfde users voor haar op want nu 'gaat het wel erg ver', terwijl zij drie maanden terug precies hetzelfde deden,quote:Op woensdag 17 november 2021 11:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus het krikt het niveau omhoog?. Dát is het niveau waar je het over hebt, dus nee - het krikt het niveau niet omhoog, want er is bijna geen niveau.
Ik begrijp niet goed waarvan je mij nu probeert te overtuigen of wie of wat je probeert te verdedigen.quote:Op woensdag 17 november 2021 12:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Heeft dit topic een niveau? Volgens mij zijn we dat punt al lang en breed voorbij. Het begon m.i. toen er een serieuze poging tot diagnosticeren van AH plaatsvond, met DSM en al, en daarna was het compleet belachelijk maken van Sarah de kers op de taart. Toen ben ik ook een tijdje pleite geweest want ik schaamde me gewoon dat ik dit topic nog in MyAt had staan. En nu komen diezelfde users voor haar op want nu 'gaat het wel erg ver', terwijl zij drie maanden terug precies hetzelfde deden,. Dát is het niveau waar je het over hebt, dus nee - het krikt het niveau niet omhoog, want er is bijna geen niveau.
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Wie verdedig ik? Ik zeg toch letterlijk dat het het niveau inderdaad niet omhoog krikt?quote:Op woensdag 17 november 2021 12:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik begrijp niet goed waarvan je mij nu probeert te overtuigen of wie of wat je probeert te verdedigen.Hoe verdedig ik dit topic dan? Welke users? En waar probeer ik te overtuigen? Ik zeg toch alleen dat dit topic geen niveau heeft en leg uit waarom ik dat vind? Als jij van mening bent dan dit topic een standaard heeft, be my guest. Ik begrijp niet zo goed waar je het over hebt.
En ik snap niet waar jouw reacties op mijn posts vandaan komen.quote:Op woensdag 17 november 2021 12:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wie verdedig ik? Ik zeg toch letterlijk dat het het niveau inderdaad niet omhoog krikt?Hoe verdedig ik dit topic dan? Welke users? En waar probeer ik te overtuigen? Ik zeg toch alleen dat dit topic geen niveau heeft i.m.o.? Als jij van mening bent dan dit topic een standaard heeft, be my guest. Ik begrijp niet zo goed waar je het over hebt.
Je had ook gewoon kunnen door scrollen in plaats van hier zitten sneren.quote:Op woensdag 17 november 2021 12:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En ik snap niet waar jouw reacties op mijn posts vandaan komen.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Van het feit dat dit een forum is dat bestaat uit reacties op posts. Wat bedoel je?quote:Op woensdag 17 november 2021 12:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En ik snap niet waar jouw reacties op mijn posts vandaan komen.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
En dicht
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: