Haar calculerende bitcherigheid overgieten met een suikerzoet laagje. Ik gok dat ze in het algemeen weinig haat krijgt- op het Leren Leger van Hennies, chica's en Raggels na- maar dat deze Annegien toch iets heeft geraakt.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:38 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Waarom doet ze dit zo delen? Wat schiet ze er mee op.
Voor zover ik begrijp hatelijke privéberichten sturen.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:41 schreef Sushilover het volgende:
[..]
Wat zou die Annegien gedaan hebben dan?
Wat zijn het toch een stelletje trieste lui bij elkaar hahaha, snap sowieso niet wat die vrouwen allemaal zien in die narcistische Hazes. Die Mo laat zich in ieder geval graag als voetveeg gebruiken heb ik het idee. Ook wel sneu, door zo'n jonge mafklapper.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:45 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Haar calculerende bitcherigheid overgieten met een suikerzoet laagje. Ik gok dat ze in het algemeen weinig haat krijgt- op het Leren Leger van Hennies, chica's en Raggels na- maar dat deze Annegien toch iets heeft geraakt.
Als het haar niks doet, hoeft ze er ook geen semi-liefdevolle post aan te wijden. En ze wist dondersgoed hoe volgzaam haar powerleger is en dat die echt niet lief zullen doen als iemand hun powervoorbeeld aanvalt.
quote:Op donderdag 4 november 2021 18:27 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]En het ook gewoon al meer dan 6 uur laten staan in haar storiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 november 2021 18:27 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]Powervrouw-waardig bericht hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik ben toch wel heel benieuwd wat dat "hele erge" is wat Sarah heeft gedaan.quote:Op donderdag 4 november 2021 18:29 schreef -Spring het volgende:
(Nogmaals) de samenvatting van de laatste video van Yvonne:
https://verraderlijk.nl/i(...)de-pleuris-brak-uit/
nou hoe vals en kinderachtig zegquote:
Ze zijn allebei sneu, want waarom stuur je Mo hatelijke berichten? Dat is net zo goed online pesten.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:22 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Het is gewoon online pesten-by proxy, wat ze Monique ook gestuurd heeft, dit is echt te sneu voor woorden en
zegt heel veel over wie Mo eigenlijk is.
Nou ik zie nu een soort Sarah als een dolle met een machete door de kamer achter Andre aan. Ik weet anders ook niet wat er in een woonkamer kan gebeuren.quote:Op donderdag 4 november 2021 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben toch wel heel benieuwd wat dat "hele erge" is wat Sarah heeft gedaan.
Dat zal best, maar vind je het niet een verschilletje dat het Monique haar core-business is dat Insta-influencen en dat naast alle je bent een powervrouw-adoratie negatieve berichten ook part of de deal zijn? En anders heb je altijd nog de blokkeer- en rapporteeroptie.quote:Op donderdag 4 november 2021 18:37 schreef shomila het volgende:
[..]
Ze zijn allebei sneu, want waarom stuur je Mo hatelijke berichten? Dat is net zo goed online pesten.
Die Yvonne doet zo "integer" door het zogenaamd niet te melden maar weet heus wel dat mensen daardoor dingen gaan verzinnen.quote:Op donderdag 4 november 2021 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dreigen met zelfmoord.quote:Op donderdag 4 november 2021 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor zover ik weet gaat het om privéberichten. Ergo: die alleen Mo zelf heeft gezien. Nogal een verschil met de oproep van Mo die door een miljoen schapen gezien kan worden.quote:Op donderdag 4 november 2021 18:37 schreef shomila het volgende:
[..]
Ze zijn allebei sneu, want waarom stuur je Mo hatelijke berichten? Dat is net zo goed online pesten.
Niet alleen dat maar ze had hem volgens mij er zelf nog clickable bij gezet,quote:Op donderdag 4 november 2021 18:43 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Dat zal best, maar vind je het niet een verschilletje dat het Monique haar core-business is dat Insta-influencen en dat naast alle je bent een powervrouw-adoratie negatieve berichten ook part of de deal zijn? En anders heb je altijd nog de blokkeer- en rapporteeroptie.
Maar nee, ze post gewoon even een screenshot van de pagina van een moeder van 2 waarop haar instagramhandle te zienis en roept haar meer dan 735.000 volgers op om die vrouw liefde te sturen om haar te helen.
Alsjeblieft zeg wat een kutwijf
Klopt! Anders werd het natuurlijk te ingewikkeld en te veel moeite voor haar volgzame powerleger© @letmehearyouscreamquote:Op donderdag 4 november 2021 19:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Niet alleen dat maar ze had hem volgens mij er zelf nog clickable bij gezet,.
de woonkamer lag vol met lege pizzadozen en vodkaflessen, daaromquote:Op donderdag 4 november 2021 19:17 schreef DKUp het volgende:
Zit die zure Starbucks-doos weer bovenaan de trap
Wie is dat danquote:Op donderdag 4 november 2021 19:17 schreef DKUp het volgende:
Zit die zure Starbucks-doos weer bovenaan de trap
Oh ook nog een moeder, dat maakt het nog erger jaquote:Op donderdag 4 november 2021 18:43 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Dat zal best, maar vind je het niet een verschilletje dat het Monique haar core-business is dat Insta-influencen en dat naast alle je bent een powervrouw-adoratie negatieve berichten ook part of de deal zijn? En anders heb je altijd nog de blokkeer- en rapporteeroptie.
Maar nee, ze post gewoon even een screenshot van de pagina van een moeder van 2 waarop haar instagramhandle te zien is en roept haar meer dan 735.000 volgers op om die vrouw liefde te sturen om haar te helen.
Alsjeblieft zeg wat een kutwijf
Voor de duidelijkheid: De haat liefde stond onder een foto van 2 kinderen in de basisschoolleeftijd dankzij een vrouw die op elke foto smileys op het gezicht van haar eigen kleuter plakt. Iets met proportionaliteit/integriteit/voorbeeldfunctie etc.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:57 schreef Magica het volgende:
[..]
Oh ook nog een moeder, dat maakt het nog erger ja
Dat is wel kansloos ja, of ze nou kinderen of niet heeft, het is sowieso sneu.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:10 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: De haat liefde stond onder een foto van 2 kinderen in de basisschoolleeftijd dankzij een vrouw die op elke foto smileys op het gezicht van haar eigen kleuter plakt. Iets met proportionaliteit/integriteit/voorbeeldfunctie etc.
Mo reageert niet op het gedrag van haar eigen ex, de Story en ex-schoonmoeder, maar deze vrouw en daarmee diens kinderen gooit ze zonder pardon en zonder uitleg voor de leeuwen.
Wat kan het gedrag van Monique rechtvaardigen?quote:Op donderdag 4 november 2021 14:03 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik ook. En er zijn wmb echt wel scenario's te bedenken waarin Monique nog vrij mild heeft gereageerd.
Dat gebit! Ik blijf dat toch zó onnatuurlijk vinden. Alsof ze licht geeft.quote:Op donderdag 4 november 2021 09:13 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Mooi! #uitrespectvoorSaar
[ instagram ]
In een Baby Blue-jurkje
quote:Op donderdag 4 november 2021 20:57 schreef aeaeae het volgende:
[..]
Wat kan het gedrag van Monique rechtvaardigen?
Tijdenlang gepest, gestalk en gescheld in dr dm, kutopmerkingen over dr zoontje, dr oma, dr honden you name it. En wie weet ook via andere personen en kanalen.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:57 schreef aeaeae het volgende:
[..]
Wat kan het gedrag van Monique rechtvaardigen?
Dat zou heel goed kunnen en dat laatste denk ik ook, ze is de laatste maanden ook ontzettend veel afgevallen, nou hoeft dat niet veel te zeggen natuurlijk.quote:Op donderdag 4 november 2021 18:55 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Die Yvonne doet zo "integer" door het zogenaamd niet te melden maar weet heus wel dat mensen daardoor dingen gaan verzinnen.
Zelf dacht ik eigenlijk aan dreigende met suïcide of zoiets. Volgens mij is het meisje echt heel ver heen.
Nee ik begreep dat een van haar volgers, die dus ook het verhaal niet kent, daarmee dreigdequote:Op donderdag 4 november 2021 21:23 schreef Dazalbest het volgende:
Denk dat het vooral lastig oordelen is zonder het verhaal te weten......
Kan me best voorstellen dat het een keer klaar is.... en als Mo dreigt de werkgever te informeren, zal het vast niet 1 vervelend berichtje zijn geweest....
Maar goed we weten niks, wellicht een goed signaal ook naar andere die dr lastig vallen....
Ow okey, dat is stomquote:Op donderdag 4 november 2021 21:30 schreef aeaeae het volgende:
[..]
Nee ik begreep dat een van haar volgers, die dus ook het verhaal niet kent, daarmee dreigde
Jij bent dus team verwende barbiepop. OK.quote:Op donderdag 4 november 2021 21:30 schreef Kupelu het volgende:
Wat een narcistisch circus is dit geworden. Elke dag worden die lui maffer. Wat één klotezooi.
Ik ben team Sarah.
Kan je beter team ezel zijn.quote:Op donderdag 4 november 2021 21:30 schreef Kupelu het volgende:
Wat een narcistisch circus is dit geworden. Elke dag worden die lui maffer. Wat één klotezooi.
Ik ben team Sarah.
ok die altijhdquote:
En de ezel dan?quote:Op donderdag 4 november 2021 22:32 schreef Ole het volgende:
Ik heb (nog) geen team in deze gate hoor!
Na een tijdje fanatiek coke snuiven gaat je gewicht inderdaad wel naar beneden, jaquote:Dat zou heel goed kunnen en dat laatste denk ik ook, ze is de laatste maanden ook ontzettend veel afgevallen, nou hoeft dat niet veel te zeggen natuurlijk.
Agreed. Van de direct betrokkenen van dit moment, heb ik nergens een echte voorkeur.quote:Op donderdag 4 november 2021 22:32 schreef Ole het volgende:
Ik heb (nog) geen team in deze gate hoor!
ik wel, van mij mogen ze allemaal aan lager wal raken (ja, Yvonne ook).quote:Op donderdag 4 november 2021 23:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Agreed. Van de direct betrokkenen van dit moment, heb ik nergens een echte voorkeur.
Afkeur dus.quote:Op donderdag 4 november 2021 23:24 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik wel, van mij mogen ze allemaal aan lager wal raken (ja, Yvonne ook).
Niet voor ons.quote:Op vrijdag 5 november 2021 00:55 schreef ootjekatootje het volgende:
Sarah Soel is out of this game.
Lijkt me niet meer dan normaal dat men/ we die hier vanaf nu links laat liggen.
Blijf er wel bij dat deze hele situatie zeer giftig is voor iedereen.
Waar heeft Annegien dat gemeld?quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:15 schreef JourneyBlue het volgende:
- Andrë is weer in Nederland!
- Sarah heeft zaterdag haar verjaardagsfeestje!
- Annegien heeft gemeld dat ze gemeen is geweest tegen Monique en spijt heeft![]()
- Yvonne heeft ruzie met Roddelpraat en de video hierover van Roddelpraat werd op youtube massaal gerapporteerd. (transcript laatste video over Psycho-Sarah hier:) https://roddelpraat.nl/yv(...)naar-ook-knettergek/
Ze heeft realityfbi geantwoord voordat ze haar Insta weg heeft gehaald, het was te erg wat ze aan berichten bleef krijgenquote:Op vrijdag 5 november 2021 09:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waar heeft Annegien dat gemeld?
Haar insta is nu weg.![]()
Wel ernstig, hoor. Je wilt je dus niet ‘herkenbaar’ mengen in die hele bende, want als je die horde leeghoofden achter je aan krijgt…![]()
Ik weet niet waar ik dat zou moeten kunnen bekijken.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:59 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Ze heeft realityfbi geantwoord voordat ze haar Insta weg heeft gehaald, het was te erg wat ze aan berichten bleef krijgen
quote:
Dat zou net zo infantiel geweest zijn.quote:Op donderdag 4 november 2021 23:50 schreef Leandra het volgende:
Misschien had Monique beter die DM-berichten gewoon openbaar kunnen maken.
Of ze doet dit om later meer abonees te trekken voor dat extra juicekanaal van haar. Daar lijkt ze me uitgekookt genoeg voor.quote:Op donderdag 4 november 2021 18:55 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Die Yvonne doet zo "integer" door het zogenaamd niet te melden maar weet heus wel dat mensen daardoor dingen gaan verzinnen.
Zelf dacht ik eigenlijk aan dreigende met suïcide of zoiets. Volgens mij is het meisje echt heel ver heen.
quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:00 schreef AgnesGru het volgende:
De ironie:
[ twitter ]
Dit heeft Guido dus geretweet, maar krijg die niet hier geplaatst/
Wat heeft Isa hier mee te maken?quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
even een screenshot gemaakt vanaf zijn twitter
Lees even wat Mies erboven heeft gezet en dat dat notabene door Guido geretweet wordtquote:
Ik kan niet alle tweets lezenquote:Op vrijdag 5 november 2021 18:27 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Lees even wat Mies erboven heeft gezet en dat dat notabene door Guido geretweet wordt![]()
op mijn screenshot zie je staan wie het geretweet heeftquote:
Ok maar is dit een misselijk iets wat de zelfmoord betreftquote:Op vrijdag 5 november 2021 18:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
op mijn screenshot zie je staan wie het geretweet heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Dat verdienmodel is wat dat betreft bijna de mini versie van Hazes.quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:00 schreef AgnesGru het volgende:
De ironie:
[ twitter ]
Dit heeft Guido dus geretweet, maar krijg die niet hier geplaatst/
Ik weet weinig van die andere twee, maar zou het ook niet zo zijn dat er bij Isa sowieso meer aandacht voor was? Ik kreeg het idee, ten tijde van Antonies zelfmoord, dat het een beetje een lievelingetje van veel BN'ers was? Zelfs zijn GTST-maatje Reinout Oerlemans kwam terug en droeg een korte broek op de begrafenis/crematie.quote:
Antonie was echt veel bekender dan Marc van Uchelen en Roef Ragas.quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:36 schreef Andromache het volgende:
Het is scherp, maar wel waar over Isa Hoes. Lies Visschedijk of Susan Visser hoor je zelden over de dood van hun echtgenoten. Die hebben dat ook niet nodig, want ze zijn van zichzelf succesvol, en deze dames kennelijk wel.
Weinig ander nieuwsquote:Op zaterdag 6 november 2021 06:44 schreef fleuril het volgende:
Maar die andere weduwes schrijven er geen boeken over.
Isa heeft zelf een boek, dochter een boek (Engel) zoon een boek en nu een theaterstuk Dus ja...
Waarom gaat het hierover in het Hazes onderwerp????
Isa heeft na de dood van Antonie in diverse films en series gespeeld:quote:Op vrijdag 5 november 2021 19:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat verdienmodel is wat dat betreft bijna de mini versie van Hazes.
Bepaalde periodes hoorde ik maar één ding als Isa in beeld was: het ging over Anthonie. Zelfs de zoon heeft er een boek over geschreven. (Ja, ik geloof wel dat er genoeg jongeren steun aan kunnen hebben.)
En ook nu weet ik niet of Isa ooit iets anders doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |