Lees even wat Mies erboven heeft gezet en dat dat notabene door Guido geretweet wordtquote:
Ik kan niet alle tweets lezenquote:Op vrijdag 5 november 2021 18:27 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Lees even wat Mies erboven heeft gezet en dat dat notabene door Guido geretweet wordt![]()
op mijn screenshot zie je staan wie het geretweet heeftquote:
Ok maar is dit een misselijk iets wat de zelfmoord betreftquote:Op vrijdag 5 november 2021 18:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
op mijn screenshot zie je staan wie het geretweet heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Dat verdienmodel is wat dat betreft bijna de mini versie van Hazes.quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:00 schreef AgnesGru het volgende:
De ironie:
[ twitter ]
Dit heeft Guido dus geretweet, maar krijg die niet hier geplaatst/
Ik weet weinig van die andere twee, maar zou het ook niet zo zijn dat er bij Isa sowieso meer aandacht voor was? Ik kreeg het idee, ten tijde van Antonies zelfmoord, dat het een beetje een lievelingetje van veel BN'ers was? Zelfs zijn GTST-maatje Reinout Oerlemans kwam terug en droeg een korte broek op de begrafenis/crematie.quote:
Antonie was echt veel bekender dan Marc van Uchelen en Roef Ragas.quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:36 schreef Andromache het volgende:
Het is scherp, maar wel waar over Isa Hoes. Lies Visschedijk of Susan Visser hoor je zelden over de dood van hun echtgenoten. Die hebben dat ook niet nodig, want ze zijn van zichzelf succesvol, en deze dames kennelijk wel.
Weinig ander nieuwsquote:Op zaterdag 6 november 2021 06:44 schreef fleuril het volgende:
Maar die andere weduwes schrijven er geen boeken over.
Isa heeft zelf een boek, dochter een boek (Engel) zoon een boek en nu een theaterstuk Dus ja...
Waarom gaat het hierover in het Hazes onderwerp????
Isa heeft na de dood van Antonie in diverse films en series gespeeld:quote:Op vrijdag 5 november 2021 19:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat verdienmodel is wat dat betreft bijna de mini versie van Hazes.
Bepaalde periodes hoorde ik maar één ding als Isa in beeld was: het ging over Anthonie. Zelfs de zoon heeft er een boek over geschreven. (Ja, ik geloof wel dat er genoeg jongeren steun aan kunnen hebben.)
En ook nu weet ik niet of Isa ooit iets anders doet.
Holland acteert Kamerling,quote:Op zaterdag 6 november 2021 08:24 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Isa heeft na de dood van Antonie in diverse films en series gespeeld:
Sort by Popularity - Most Popular Movies and TV Shows With Isa Hoes - IMDb
Daarnaast, samen met Medina Schuurman, boeken geschreven over ouder worden/overgang.
Ze zak vast nog in wat theatervoorstellingen gespeeld hebben.
Dus Isa kan prima haar eigen broek ophouden, los van wat er is uitgebracht over Antonie.
Dan is de dood van Antonie een verdienmodel noemen wel wat te kort door de bocht. Zolang er niet jaarlijks een toneelstuk/film met de titel als ‘Holland acteert Kamerling’ en daarnaast nog een film, een musical e.d. valt het wel mee.
En dat juist een Guido dit moet retweetenRachel is juist degene die van de dood van An1 een heel verdienmodel heeft gemaakt. Maar daar hoor je hem niet over.
Omgquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 6 november 2021 09:24 schreef mascara-klodder het volgende:
Haten op Isa![]()
Een dame die behoorlijk succesvol is in de film en theaterwereld.
Kom eens wat verder dan SHO en de startpagina.
Nou nou, haar zoon heeft dus blijkbaar een boek geschreven.
Word dit overal uitgemolken nu door Isa?
Doet Isa een Raggeltje?
quote:Roxeanne Hazes: 'André moet beste versie van zichzelf worden'
Vrijdagavond zijn de Holland Zingt Hazes-concerten van start gegaan en grote afwezige is André, die er vanwege een burn-out niet bij kan zijn. Zijn zus Roxeanne laat aan Shownieuws weten hem te missen en dat zij hoopt dat hij snel er weer bovenop is. ,,Dré wordt zeker gemist", vertelt Roxeanne. ,,Maar het allerbelangrijkste is dat hij herstelt en het zichzelf gunt om de beste versie van zichzelf te worden."
In maart staan er weer een a antal concerten gepland en Roxeanne hoopt dan ook dat Dré dan wel van de partij is. ,,Het is niet aan mij om hem er natuurlijk bij te halen, maar ik hoop van harte dat hij er volgend jaar bij is."
Voor het negende jaar op rij hebben fans van André Hazes sr. de Ziggo Dome weer gevuld voor Holland Zingt Hazes. Duizenden fans zongen in de Amsterdamse concerthal mee met de hits van de in 2004 overleden zanger.
De muzikale leiding was in handen van Jeroen van der Boom. Hij stond via Instagram even stil bij André's afwezigheid. ,,Maatje", schreef hij bij een foto van hem en André. Hij sierde zijn bericht op met enkele hartemoticons.
Zaterdag vindt er nog een tweede show van Holland Zingt Hazes plaats. Beide concerten stonden eigenlijk voor maart gepland maar werden verplaatst vanwege de coronacrisis. De volgende editie, waarbij het tienjarig jubileum wordt gevierd, is op 11 en 12 maart.
quote:Op zaterdag 6 november 2021 09:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Als Rachel nou al 20 jaar bezig was om aandacht te vragen voor alcoholisme, sex met tieners en huiselijk geweld, was de vergelijking nog te maken.
Nou heel mooi dat ze dat doet, ik schreef ook dat ik niet wist of en wat ze verder deedquote:Op zaterdag 6 november 2021 08:24 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Isa heeft na de dood van Antonie in diverse films en series gespeeld:
Sort by Popularity - Most Popular Movies and TV Shows With Isa Hoes - IMDb
Daarnaast, samen met Medina Schuurman, boeken geschreven over ouder worden/overgang.
Ze zak vast nog in wat theatervoorstellingen gespeeld hebben.
Dus Isa kan prima haar eigen broek ophouden, los van wat er is uitgebracht over Antonie.
Dan is de dood van Antonie een verdienmodel noemen wel wat te kort door de bocht. Zolang er niet jaarlijks een toneelstuk/film met de titel als ‘Holland acteert Kamerling’ en daarnaast nog een film, een musical e.d. valt het wel mee.
Geloof je nog steeds niet (helemaal) dat het uit is?quote:
Dat zegt niets over zijn relatie met Sarahquote:Op zaterdag 6 november 2021 10:28 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Geloof je nog steeds niet (helemaal) dat het uit is?
Er is nog niks bevestigd inderdaad en gok ook dat dat niet meer gaat gebeuren. We horen vanzelf wel over een nieuw neukertje van André of een derdehandsje met Mo.
De post waar ik op wachtte. Isa en Rachel vergelijken is als Hazes Jr. in club 27 willen plaatsen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 09:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Als Rachel nou al 20 jaar bezig was om aandacht te vragen voor alcoholisme, sex met tieners en huiselijk geweld, was de vergelijking nog te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |