Waarom zou je in vredesnaam zo met je poten op het dashboard gaan zitten?quote:Op donderdag 4 november 2021 09:22 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Monique droeg ook meteen een luipaard-legging-sportbroek gisteren![]()
[ afbeelding ]
Ze moet haar patta's even showen hè.quote:Op donderdag 4 november 2021 09:59 schreef maily het volgende:
[..]
Waarom zou je in vredesnaam zo met je poten op het dashboard gaan zitten?
Net met het liedje in beeld ookquote:Op donderdag 4 november 2021 10:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ze moet haar patta's even showen hè.
Haar laatste relatie was met een oplichter, dus ze heeft niet echt een neus voor stabiele relaties.quote:Op woensdag 3 november 2021 23:44 schreef totebel het volgende:
[..]
Die vrouw heeft ook echt geen leven...ze moet of een hobby of een goeie beurt hebben..(of alletwee) en eens stoppen met zo het leven van haar kinderen te willen regelen, of liever, van die ene die nog met r wil praten
Heeft ze ook nog erkend dat ze er naast zat met het Facetime-verhaal? Het zijn ook echt wel twee uitersten: ff snel en makkelijk via Facetime of op locatie met wederzijdse ouders en contracten erbijquote:Op donderdag 4 november 2021 09:18 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Ja, het was in hun huis in Altea (beweert Yvonne op dit moment), op 16 oktober, denk echt niet dat haar ouders haar een geheimhoudingsverklaring zouden laten ondertekenen.
Ho ho, het ging natuurlijk om face-to-facetime. Daar neem je de tijd voor.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:21 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Heeft ze ook nog erkend dat ze er naast zat met het Facetime-verhaal? Het zijn ook echt wel twee uitersten: ff snel en makkelijk via Facetime of op locatie met wederzijdse ouders en contracten erbij
Het is nog erger, in de speciale groep heeft ze het ook een aantal keer aangepast. "dus het verhaal blijft precies hetzelfde" (MAAR... het is toch totaal anders).quote:Op donderdag 4 november 2021 11:21 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Heeft ze ook nog erkend dat ze er naast zat met het Facetime-verhaal? Het zijn ook echt wel twee uitersten: ff snel en makkelijk via Facetime of op locatie met wederzijdse ouders en contracten erbij
True.quote:Op donderdag 4 november 2021 09:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eh, je weet dat je in SHO zit toch?
Oneens, Monique post alles gecalculeerd. Nu weer een story waarin ze de Insta van een vrouw post met de tekst:quote:Op donderdag 4 november 2021 09:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hoeft niet naar Sarah te zijn, dat kan ook om Antwee, Rachel of een vriendin die haar verraden heeft gaan.
Pas als je zelf gaat bedenken dat het een sneer naar Sarah is maak je er iets van, wat het wellicht niet is.
Maar goed, dat lijkt sowieso een beetje de sport te zijn: iemand post iets, een ander bedenkt dat het lelijk is richting Pietje of Jantje en gaat vervolgens heel erg verontwaardigd zitten zijn dat er een belediging richting Pietje of Jantje gepost is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerder passief-agressief over de buurvrouw met de steiger en de juf en het broodbakje van An3.
[ Bericht 7% gewijzigd door JourneyBlue op 04-11-2021 13:05:44 ]
quote:Op donderdag 4 november 2021 12:51 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Oneens, Monique post alles gecalculeerd. Nu weer een story waarin ze de Insta van een vrouw post met de tekst:
"Stuur deze meid vooral veel liefde, want ik denk dat ze verbitterd is. Als je ongevraagd zulke lelijke dingen naar een onbekende stuurt denk ik dat je vooral veel liefde nodig hebt om te helen." En haar volgers gaan LOS onder een foto van 2 kinderen:Ik keek net de story en vervolgens het profiel van die vrouw maar wát een reacties zeg,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerder passief-agressief over de buurvrouw met de steiger en de juf en het broodbakje van An3.. En zichzelf dan heel goed voelen ook: "Hier zoveel liefde voor jou
![]()
verrot en verbitterd mens!
![]()
" en daar ook gewoon niet de ironie van in zien.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Het houdt gewoon niet op, de "heb ook geen idee waarom we haar liefde moeten sturen "-berichten blijven maar komen. Gaat echt ver 753.000 volgers tegen een moeder van 2 met 192 volgersquote:Op donderdag 4 november 2021 13:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik keek net de story en vervolgens het profiel van die vrouw maar wát een reacties zeg,. En zichzelf dan heel goed voelen ook: "Hier zoveel liefde voor jou
![]()
![]()
En dan waren er nog mensen die het vreemd vonden dat Sarah haar reacties heeft uitgeschakeld.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik keek net de story en vervolgens het profiel van die vrouw maar wát een reacties zeg,. En zichzelf dan heel goed voelen ook: "Hier zoveel liefde voor jou
![]()
![]()
Het is gewoon online pesten-by proxy, wat ze Monique ook gestuurd heeft, dit is echt te sneu voor woorden enquote:Op donderdag 4 november 2021 13:19 schreef letmehearyouscream het volgende:
Annegien haalt de reacties weg maar er was dus iemand de dreigde haar werkgever in te lichten
Mo zal haar handen wel in onschuld wassen en zeggen dat ze toch echt opriep tot liefde en heus niet verantwoordelijk is voor al die haat.
Het gehalte sneue wijven in deze gate is echt ongekend hoor.
Wel een leuke verwijzing naar jouw nickname in 1 van haar verhalenquote:Op donderdag 4 november 2021 13:22 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Het is gewoon online pesten-by proxy, wat ze Monique ook gestuurd heeft, dit is echt te sneu voor woorden en
zegt heel veel over wie Mo eigenlijk is.
Ik ookquote:Op donderdag 4 november 2021 13:26 schreef E.T. het volgende:
Ik ben dan wel benieuwd naar wat die Annelien gedaan zou hebben. Zag diverse reacties als 'hoe durf je na wat je Monique hebt aangedaan"
Volgens mij weet letterlijk niemand van deze heldinnen wat er precies is voorgevallen.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:26 schreef E.T. het volgende:
Ik ben dan wel benieuwd naar wat die Annelien gedaan zou hebben. Zag diverse reacties als 'hoe durf je na wat je Monique hebt aangedaan"
Van Yvonnes filmpje of de Annegien-subgate?quote:Op donderdag 4 november 2021 13:36 schreef maily het volgende:
Is er nog een samenvatting in Jip en Janneke-taal?
Annegienquote:Op donderdag 4 november 2021 13:38 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Van Yvonnes filmpje of de Annegien-subgate?
Ik ook. En er zijn wmb echt wel scenario's te bedenken waarin Monique nog vrij mild heeft gereageerd.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:26 schreef E.T. het volgende:
Mo poste een story met het profiel van Annegien en zei, ik parafraseer, of we die vrouw liefde willen sturen want ze is 'vast verbitterd' omdat ze ongevraagd dingen stuurt aan voor haar onbekende vrouwen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |