Als ooit de parlementaire enquete komt dan zit ik van minuut 1 tot minuut laatst klaar. Dat wordt echt zo hard genieten.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:28 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ja, omdat er belangenverstrengeling was tussen minister De Jonge en de Stichting Open Nederland die de teststraten voor TvT opzette.
Het kan ook beiden hè. Dat is wat ik in het buitenland zie.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:28 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ja, omdat er belangenverstrengeling was tussen minister De Jonge en de Stichting Open Nederland die de teststraten voor TvT opzette.
Dit topic is natuurlijk niet bedoeld om in een individuele casus te helpen, maar om de discussie te voeren in hoeverre dit beleid gewenst is en gedragen wordt. Voorbeelden als deze kunnen bijdragen aan het besef van de gevolgen van de maatregelen die sommigen hier in mijn opinie iets te kort door de bocht aanjuichen.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:28 schreef Questular het volgende:
[..]
Ah ok, beetje online roepen dat het allemaal kut is helpt die persoon beter.
Hij zou een punt hebben gehad als die had gezegd dat men er werk van moet maken om die lui te vaccineren. Enige wat hij wil is dat Hugo even FOEI zegt.quote:
En in deze casus stel ik een prima oplossing voor die kan bijdragen aan het oplossen van het probleem.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:35 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Dit topic is natuurlijk niet bedoeld om in een individuele casus te helpen, maar om de discussie te voeren in hoeverre dit beleid gewenst is en gedragen wordt. Voorbeelden als deze kunnen bijdragen aan het besef van de gevolgen van de maatregelen die sommigen hier in mijn opinie iets te kort door de bocht aanjuichen.
Inderdaad, ten overvloede en zonder zinvol in te gaan op aan het gemaakte punt. Maar je standpunt is helder. Bedanktquote:Op woensdag 3 november 2021 16:36 schreef Questular het volgende:
[..]
En in deze casus stel ik een prima oplossing voor die kan bijdragen aan het oplossen van het probleem.
Nou, ik denk dat we deze wel op kunnen schrijven:quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Altijd leuk dit. Eigenlijk is het plan er nog niet eens door, want de Kamer mag er pas over praten ná de persconferentie. Terugdraaien is een moeilijk woord in een situatie waarin, zuiver theoretisch uiteraard, de Kamer zou kunnen besluiten om überhaupt niet in te stemmen met deze plicht.
En wat in dit geval ook nog wel kan: dat de QR-plicht op sportvelden het gebruikelijke goedmakertje is om de Kamer tevreden te stellen, dus dat vanmorgen al besloten is dat deze morgen in het debat sneuvelt.
Fijn dat het duidelijk is.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:37 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Inderdaad, ten overvloede en zonder zinvol in te gaan op aan het gemaakte punt. Maar je standpunt is helder. Bedankt
Per jaar!quote:Op woensdag 3 november 2021 15:48 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dit.
- Veel te veel overhead
- Onnodige werkzaamheden
- Onnodige behandelingen
Kan je makkelijk 10% budget mee winnen.
Gaat weer keurig volgens het boekje inderdaad.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat we deze wel op kunnen schrijven:
https://www.ad.nl/politie(...)-handhaven~ae2c1966/
De motie om geen coronapas bij de amateursport in te voeren komt nota bene van Paternotte. Iemand nog vragen?
Triest dat het allemaal zo doorzichtig is en een vooropgezet spelletje.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:43 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Gaat weer keurig volgens het boekje inderdaad.
Echter minder dan ongevaccineerden, dus ja ook als iedereen zich laat vaccineren dan worden corona-patiënten opgenomen maar veel en veel minder, kunnen we weer doorgaan met ons leven.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:29 schreef Evenstar het volgende:
Wilders is ook een FOK!er Die snapt ook niet dat je meer gevaccineerden in ziekenhuis gaat krijgen als de groep gevaccineerden vele malen groter is dan de groep ongevaccineerden.,
Nee zo bedoel ik het niet.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:09 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Als je positief bent blijf je gewoon thuis, kom op. Dat je minder of meer besmettelijk bent moet dan echt niet meer uitmaken. Als wij zelfs met een positieve test nog gaan rondlopen dan is het toch niet gek dat wij hier nooit uit gaan komen. Ondertussen wel maar blijven wijzen naar de overheid.
D66 doet een avondklokdealtje en kan straks weer tevreden patsen met deze grootse overwinning.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Triest dat het allemaal zo doorzichtig is en een vooropgezet spelletje.
Paternotte is de reden dat de grens tussen BNW en COR steeds verder vervaagd..quote:Op woensdag 3 november 2021 16:12 schreef Evenstar het volgende:
Paternotte is de reden dat veel mensen richting BNW gaan ....
Dat is niet wat ik bedoelde te zeggen, maar ik begrijp dat mn post verkeerd geïnterpreteerd wordt.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:11 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dus als je al 1 of 2 dagen mensen besmet hebt, neem je die op de dagen daarna maar voor lief?
Maurice de Hond heeft nog genoeg olie wat hij op het vuur kan gooien.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:45 schreef Bocaj het volgende:
Maurice de Hond staat nu te klappen in de woonkamer kijkend naar dit debat!
Zo zwart/wit is altijd makkelijker. Maar inderdaad, moet je dat willen? Het is nu al kantje boord met het draagvlak gezien khn, noc/nsf, knvb en inretail uit de kar gesprongen zijn gezien hun kritiek.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:37 schreef Bocaj het volgende:
Lokale Lockdown was veel beter geweest. (Hoe te handhaven moet je mij ff niet vragen!)
Nee, da's dat je 4x gevaccineerd moet zijn om nog ergens naar binnen te mogen.quote:
Omdat de 'visie' op corona van Paternotte de 'visie' op corona van D66 is. Dus eigenlijk het standpunt van de op één na grootste regeringspartij. Dat Paternotte een maatregelwappie is helpt dan niet.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:50 schreef erkel het volgende:
Waarom wordt Paternotte zo groot gemaakt? Hij verschijnt vaak in de media met zijn uitspraken, maar verder is ie 'gewoon' één van de vele kamerleden.
Dat idee heb ik niet. Is meer een eigen persoonlijke view op de zaken denk ik. Het zal wel enigszins in de lijn liggen met de rest van de partij natuurlijk. En verder is de CDA en VVD nog betrokken bij het besluitproces, dus de invloed van Paternotte kan als minimaal beschouwd worden.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:53 schreef chratnox het volgende:
[..]
Omdat de 'visie' op corona van Paternotte de 'visie' op corona van D66 is. Dus eigenlijk het standpunt van de op één na grootste regeringspartij. Dat Paternotte een maatregelwappie is helpt dan niet.
Is dat een publieke ruimte?quote:Op woensdag 3 november 2021 16:56 schreef Wereldgozer het volgende:
QR nodig in het bedrijfsrestaurant
WALGELIJK.
O.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, da's dat je 4x gevaccineerd moet zijn om nog ergens naar binnen te mogen.
Nee, toch? Die boot was en is er maar voldeed niet aan de 'Nederlandsche IC Kwaliteit!'.... Correct me if i'm wrong hoor!quote:Op woensdag 3 november 2021 17:02 schreef Momo het volgende:
Haha weer dat verhaal met die boot wat een hoax was.
Serieus, gaat het daar nog steeds over?quote:Op woensdag 3 november 2021 17:02 schreef Momo het volgende:
Haha weer dat verhaal met die boot wat een hoax was.
De juiste beademingsapperateur zou niet aanwezig zijn en meerdere andere medische apparatuur niet, nogal belangrijk als je juist covid patienten opneemt. En een vaag verhaal dat verpleegkundigen en IC artsen wel uit Cuba gehaald zou worden.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:03 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nee, toch? Die boot was en is er maar voldeed niet aan de 'Nederlandsche IC Kwaliteit!'.... Correct me if i'm wrong hoor!
Ja en Thierry heeft het nu over George Sorosquote:Op woensdag 3 november 2021 17:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Serieus, gaat het daar nog steeds over?
Kan toch niet
Wappied
Volgens mij is vrij duidelijk te zien dat als de coronawoordvoerder van een partij ergens voorstander van is de rest van die partij ook voor stemt. D66 heeft wat dat betreft een flink aantal zetels in de kamer.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:00 schreef erkel het volgende:
[..]
Dat idee heb ik niet. Is meer een eigen persoonlijke view op de zaken denk ik. Het zal wel enigszins in de lijn liggen met de rest van de partij natuurlijk. En verder is de CDA en VVD nog betrokken bij het besluitproces, dus de invloed van Paternotte kan geminimaliseerd worden.
Er zijn gisteren notabene 2 extra hulpmiddelen aangekondigd voor mensen met prikangst. En begeleiding voor die groep is er altijd al geweest. Op COR zijn er ook meerdere topics geweest met ervaringen en advies:quote:Op woensdag 3 november 2021 16:23 schreef Lurf het volgende:
Twee casussen uit mijn omgeving:
Hoogbejaarde, slecht ter been maar (nog) wel zelfstandig wonend in de periferie, die zich wel wil laten vaccineren maar het gewoon niet geregeld krijgt. Buiten de Randstad zijn vaccinatielocaties (en ook testlocaties) helemaal niet dik gezaaid en prikbussen of pop-up locaties zijn er ook nauwelijks. Huisarts kan ook niets betekenen. Kan door QR-beleid niet meer naar sociale activiteiten.
Tiener, komt nauwelijks de deur uit (ook niet naar school) vanwege angstklachten en kan om die reden ook niet naar een vaccinatielocatie. Maar heeft ook verwaarloosbare kans op ernstige ziekte en vormt geen besmettingsgevaar voor anderen door minimale sociale contacten. Wordt door QR-beleid wel ernstig belemmerd in herstelproces.
Dan word ik gewoon kotsmisselijk van het gezwam van de Jonge, Paternotte, en anderen die met "gewoon vaccineren" aankomen. Verplaats je eens in een ander zou ik zeggen. Of flikker op uit de politiek als je dat niet kunt.
Je zou toch zeggen dat de SP beter moet weten gelet op hun achterban.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:25 schreef Evenstar het volgende:
SP wil gewoon weer terug naar 2020 qua maatregelen. Is goed met ze ....
Voor een groot deel verdwenen is niet hetzelfde als grotendeels verdwenen.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:19 schreef Evenstar het volgende:
Volgens van Dissel is dat niet het geval. Wel verminderd, maar niet grotendeels verdwenen. In ieder geval niet voor ernstig verloop.
Wat een kl**tviool he.. dit is niet het moment te ondermijnen :/quote:
Ondermijnen is één ding, maar wat hij doet is gewoon echt gevaarlijk.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:33 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Wat een kl**tviool he.. dit is niet het moment te ondermijnen :/
Vaccins zorgen voor duizenden doden, hersenbloedingen, hartspierontstekingen, verstoring van menstruatiecycli etc. etc. etc. Het is gif, dodelijk, dit dat ....quote:
Toch nog even met de luier vol langs een priklocatie.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:34 schreef Nattekat het volgende:
Heel veel prikken vandaag. Het werkt dus wel
De heer Baudet is zeker ook tegen het rijksvaccinatieprogramma , want ja waarom gezonde baby"s inenten met gif, want volgens Baudet zijn vaccins gif.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vaccins zorgen voor duizenden doden, hersenbloedingen, hartspierontstekingen, verstoring van menstruatiecycli etc. etc. etc. Het is gif, dodelijk, dit dat ....
quote:Op woensdag 3 november 2021 17:34 schreef Nattekat het volgende:
Heel veel prikken vandaag. Het werkt dus wel
https://www.omroepbrabant(...)n-bosch-want-te-drukquote:Het is woensdag zo druk bij de coronapriklocatie in Den Bosch waar je terecht kunt zonder afspraak, dat mensen te lang moeten wachten. De GGD Hart voor Brabant doet daarom een oproep: kom vandaag niet meer naar deze locatie.
quote:Op woensdag 3 november 2021 17:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vaccins zorgen voor duizenden doden, hersenbloedingen, hartspierontstekingen, verstoring van menstruatiecycli etc. etc. etc. Het is gif, dodelijk, dit dat ....
Owh, had ff moeten doorlezenquote:Op woensdag 3 november 2021 17:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Precies de post hierboven. Dat hij dat kan zeggen in de tweede kamer geeft het een valse vorm van legitimiteit.quote:
Erg mooiquote:Op woensdag 3 november 2021 17:42 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
[..]
https://www.omroepbrabant(...)n-bosch-want-te-druk
Heel mooi
Wat een misdadige en gevaarlijke malloot is het ook.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Had idd even moeten doorlezen, excuus.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:50 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Precies de post hierboven. Dat hij dat kan zeggen in de tweede kamer geeft het een valse vorm van legitimiteit.
Het is gewoon een vals geworden influecer die los gaat in een wereld waar in iedereen tegen hem lijkt, maar hij zich niet langer af wil vragen waarom.
Atje is iemand die gewoon ergens in de kutdorp als volksraadslid hadden moeten zitten. Dat niveau is het.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:36 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Atje klinkt alsof ze al aan de witte wijn heeft gezeten.
Krijg er nu al eenquote:
Ben je tandartsquote:Op woensdag 3 november 2021 17:03 schreef summer2bird het volgende:
Nog ff een doosje medische mondkapjes van 50 stuks voor 2 euro kunnen scoren hier in de buurt
Dat was gister.
Nu zag ik vandaag dat die winkel de prijs met een euro verhoogd had
Vraag en aanbod he
Dat is dan precies met Sinterklaas en Kerstmis.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:33 schreef Za het volgende:
De hele maand augustus hadden we gemiddeld 2250 besmettingen per dag met daaruit voortvloeiend 200 IC opnames.
Dat doorgetrokken naar 9000 besmettingen heden zou inhouden 700 IC opnames over 2 a 3 weken.
Daar is geen capaciteit voor, maar al niet meer af te wenden. Lockdown in aantocht.
Nouri...quote:Op woensdag 3 november 2021 17:59 schreef Momo het volgende:
Ja dat had je vroeger niet....Daley Blind, Evander Sno
GMTAquote:Op woensdag 3 november 2021 18:00 schreef monkyyy het volgende:
Hier betaal ik dus die man 120k per jaar voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |