Zo zwart/wit is altijd makkelijker. Maar inderdaad, moet je dat willen? Het is nu al kantje boord met het draagvlak gezien khn, noc/nsf, knvb en inretail uit de kar gesprongen zijn gezien hun kritiek.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:37 schreef Bocaj het volgende:
Lokale Lockdown was veel beter geweest. (Hoe te handhaven moet je mij ff niet vragen!)
Nee, da's dat je 4x gevaccineerd moet zijn om nog ergens naar binnen te mogen.quote:
Omdat de 'visie' op corona van Paternotte de 'visie' op corona van D66 is. Dus eigenlijk het standpunt van de op één na grootste regeringspartij. Dat Paternotte een maatregelwappie is helpt dan niet.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:50 schreef erkel het volgende:
Waarom wordt Paternotte zo groot gemaakt? Hij verschijnt vaak in de media met zijn uitspraken, maar verder is ie 'gewoon' één van de vele kamerleden.
Dat idee heb ik niet. Is meer een eigen persoonlijke view op de zaken denk ik. Het zal wel enigszins in de lijn liggen met de rest van de partij natuurlijk. En verder is de CDA en VVD nog betrokken bij het besluitproces, dus de invloed van Paternotte kan als minimaal beschouwd worden.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:53 schreef chratnox het volgende:
[..]
Omdat de 'visie' op corona van Paternotte de 'visie' op corona van D66 is. Dus eigenlijk het standpunt van de op één na grootste regeringspartij. Dat Paternotte een maatregelwappie is helpt dan niet.
Is dat een publieke ruimte?quote:Op woensdag 3 november 2021 16:56 schreef Wereldgozer het volgende:
QR nodig in het bedrijfsrestaurant
WALGELIJK.
O.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, da's dat je 4x gevaccineerd moet zijn om nog ergens naar binnen te mogen.
Nee, toch? Die boot was en is er maar voldeed niet aan de 'Nederlandsche IC Kwaliteit!'.... Correct me if i'm wrong hoor!quote:Op woensdag 3 november 2021 17:02 schreef Momo het volgende:
Haha weer dat verhaal met die boot wat een hoax was.
Serieus, gaat het daar nog steeds over?quote:Op woensdag 3 november 2021 17:02 schreef Momo het volgende:
Haha weer dat verhaal met die boot wat een hoax was.
De juiste beademingsapperateur zou niet aanwezig zijn en meerdere andere medische apparatuur niet, nogal belangrijk als je juist covid patienten opneemt. En een vaag verhaal dat verpleegkundigen en IC artsen wel uit Cuba gehaald zou worden.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:03 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nee, toch? Die boot was en is er maar voldeed niet aan de 'Nederlandsche IC Kwaliteit!'.... Correct me if i'm wrong hoor!
Ja en Thierry heeft het nu over George Sorosquote:Op woensdag 3 november 2021 17:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Serieus, gaat het daar nog steeds over?
Kan toch niet
Wappied
Volgens mij is vrij duidelijk te zien dat als de coronawoordvoerder van een partij ergens voorstander van is de rest van die partij ook voor stemt. D66 heeft wat dat betreft een flink aantal zetels in de kamer.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:00 schreef erkel het volgende:
[..]
Dat idee heb ik niet. Is meer een eigen persoonlijke view op de zaken denk ik. Het zal wel enigszins in de lijn liggen met de rest van de partij natuurlijk. En verder is de CDA en VVD nog betrokken bij het besluitproces, dus de invloed van Paternotte kan geminimaliseerd worden.
Er zijn gisteren notabene 2 extra hulpmiddelen aangekondigd voor mensen met prikangst. En begeleiding voor die groep is er altijd al geweest. Op COR zijn er ook meerdere topics geweest met ervaringen en advies:quote:Op woensdag 3 november 2021 16:23 schreef Lurf het volgende:
Twee casussen uit mijn omgeving:
Hoogbejaarde, slecht ter been maar (nog) wel zelfstandig wonend in de periferie, die zich wel wil laten vaccineren maar het gewoon niet geregeld krijgt. Buiten de Randstad zijn vaccinatielocaties (en ook testlocaties) helemaal niet dik gezaaid en prikbussen of pop-up locaties zijn er ook nauwelijks. Huisarts kan ook niets betekenen. Kan door QR-beleid niet meer naar sociale activiteiten.
Tiener, komt nauwelijks de deur uit (ook niet naar school) vanwege angstklachten en kan om die reden ook niet naar een vaccinatielocatie. Maar heeft ook verwaarloosbare kans op ernstige ziekte en vormt geen besmettingsgevaar voor anderen door minimale sociale contacten. Wordt door QR-beleid wel ernstig belemmerd in herstelproces.
Dan word ik gewoon kotsmisselijk van het gezwam van de Jonge, Paternotte, en anderen die met "gewoon vaccineren" aankomen. Verplaats je eens in een ander zou ik zeggen. Of flikker op uit de politiek als je dat niet kunt.
Je zou toch zeggen dat de SP beter moet weten gelet op hun achterban.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:25 schreef Evenstar het volgende:
SP wil gewoon weer terug naar 2020 qua maatregelen. Is goed met ze ....
Voor een groot deel verdwenen is niet hetzelfde als grotendeels verdwenen.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:19 schreef Evenstar het volgende:
Volgens van Dissel is dat niet het geval. Wel verminderd, maar niet grotendeels verdwenen. In ieder geval niet voor ernstig verloop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |