D66 doet een avondklokdealtje en kan straks weer tevreden patsen met deze grootse overwinning.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Triest dat het allemaal zo doorzichtig is en een vooropgezet spelletje.
Paternotte is de reden dat de grens tussen BNW en COR steeds verder vervaagd..quote:Op woensdag 3 november 2021 16:12 schreef Evenstar het volgende:
Paternotte is de reden dat veel mensen richting BNW gaan ....
Dat is niet wat ik bedoelde te zeggen, maar ik begrijp dat mn post verkeerd geïnterpreteerd wordt.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:11 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dus als je al 1 of 2 dagen mensen besmet hebt, neem je die op de dagen daarna maar voor lief?
Maurice de Hond heeft nog genoeg olie wat hij op het vuur kan gooien.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:45 schreef Bocaj het volgende:
Maurice de Hond staat nu te klappen in de woonkamer kijkend naar dit debat!
Zo zwart/wit is altijd makkelijker. Maar inderdaad, moet je dat willen? Het is nu al kantje boord met het draagvlak gezien khn, noc/nsf, knvb en inretail uit de kar gesprongen zijn gezien hun kritiek.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:37 schreef Bocaj het volgende:
Lokale Lockdown was veel beter geweest. (Hoe te handhaven moet je mij ff niet vragen!)
Nee, da's dat je 4x gevaccineerd moet zijn om nog ergens naar binnen te mogen.quote:
Omdat de 'visie' op corona van Paternotte de 'visie' op corona van D66 is. Dus eigenlijk het standpunt van de op één na grootste regeringspartij. Dat Paternotte een maatregelwappie is helpt dan niet.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:50 schreef erkel het volgende:
Waarom wordt Paternotte zo groot gemaakt? Hij verschijnt vaak in de media met zijn uitspraken, maar verder is ie 'gewoon' één van de vele kamerleden.
Dat idee heb ik niet. Is meer een eigen persoonlijke view op de zaken denk ik. Het zal wel enigszins in de lijn liggen met de rest van de partij natuurlijk. En verder is de CDA en VVD nog betrokken bij het besluitproces, dus de invloed van Paternotte kan als minimaal beschouwd worden.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:53 schreef chratnox het volgende:
[..]
Omdat de 'visie' op corona van Paternotte de 'visie' op corona van D66 is. Dus eigenlijk het standpunt van de op één na grootste regeringspartij. Dat Paternotte een maatregelwappie is helpt dan niet.
Is dat een publieke ruimte?quote:Op woensdag 3 november 2021 16:56 schreef Wereldgozer het volgende:
QR nodig in het bedrijfsrestaurant
WALGELIJK.
O.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, da's dat je 4x gevaccineerd moet zijn om nog ergens naar binnen te mogen.
Nee, toch? Die boot was en is er maar voldeed niet aan de 'Nederlandsche IC Kwaliteit!'.... Correct me if i'm wrong hoor!quote:Op woensdag 3 november 2021 17:02 schreef Momo het volgende:
Haha weer dat verhaal met die boot wat een hoax was.
Serieus, gaat het daar nog steeds over?quote:Op woensdag 3 november 2021 17:02 schreef Momo het volgende:
Haha weer dat verhaal met die boot wat een hoax was.
De juiste beademingsapperateur zou niet aanwezig zijn en meerdere andere medische apparatuur niet, nogal belangrijk als je juist covid patienten opneemt. En een vaag verhaal dat verpleegkundigen en IC artsen wel uit Cuba gehaald zou worden.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:03 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nee, toch? Die boot was en is er maar voldeed niet aan de 'Nederlandsche IC Kwaliteit!'.... Correct me if i'm wrong hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |