Oh dat is wel handig ja. Scheelt een hoop tinder gedoequote:Op woensdag 3 november 2021 08:05 schreef Dotteke het volgende:
@:Engine kiek eens wat een mooi beest en lekker makkelijk kan zichzelf voortplanten
[ afbeelding ]
https://www.telegraaf.nl/(...)seksuele-reproductie
quote:Op woensdag 3 november 2021 08:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Nu Fruitje terug is, kan ik de nummer 1 wel vergeten![]()
quote:Op woensdag 3 november 2021 08:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Ow. Ik had verwacht dat iemand gedienstig mij een kopje ging aanbieden.
Nu moet ik zelf zetten.
We lagen al bijna te slipen toen er mensen in de tuin stonden naar de bovenbuurman gingen schreeuwen.Toen Soul daar wat zei kreeg ze een grote bek.Dat werd nogal een dingetje,We hadden bijna de politie gebeld.Ze is ook nog bespuugd en de dame in kwestie wilde de hondjes in de fik zetten.quote:
quote:
IK ben dus niemandquote:Op woensdag 3 november 2021 08:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Ow. Ik had verwacht dat iemand gedienstig mij een kopje ging aanbieden.
Nu moet ik zelf zetten.
Tja het is hier geen hotel hé , soms moet je zelf halenquote:Op woensdag 3 november 2021 08:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Ow. Ik had verwacht dat iemand gedienstig mij een kopje ging aanbieden.
Nu moet ik zelf zetten.
Ja of niet. Wat een prachtbeest is het ook he,quote:Op woensdag 3 november 2021 08:19 schreef engine het volgende:
[..]
Oh dat is wel handig ja. Scheelt een hoop tinder gedoe
Heer GG.quote:Op woensdag 3 november 2021 08:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Vanavond weer een RoddelPraat Fresh.
Of nummer 3, top 5 sowiesoquote:
Whatttttttttquote:Op woensdag 3 november 2021 08:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We lagen al bijna te slipen toen er mensen in de tuin stonden naar de bovenbuurman gingen schreeuwen.Toen Soul daar wat zei kreeg ze een grote bek.Dat werd nogal een dingetje,We hadden bijna de politie gebeld.Ze is ook nog bespuugd en de dame in kwestie wilde de hondjes in de fik zetten.
Vast wel,quote:
Jeetje.quote:Op woensdag 3 november 2021 08:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We lagen al bijna te slipen toen er mensen in de tuin stonden naar de bovenbuurman gingen schreeuwen.Toen Soul daar wat zei kreeg ze een grote bek.Dat werd nogal een dingetje,We hadden bijna de politie gebeld.Ze is ook nog bespuugd en de dame in kwestie wilde de hondjes in de fik zetten.
Ik heb wel van Soul genoten,die bleef heerlijk rustig en correct.quote:Op woensdag 3 november 2021 08:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Whattttttttt
Zijn ze nu helemaal koekoek..
Ik pak de hooivork en kom er aan
Daar heb je ze vaak het meest mee jaquote:Op woensdag 3 november 2021 08:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb wel van Soul genoten,die bleef heerlijk rustig en correct.
Jouw handen jeukten....?quote:Op woensdag 3 november 2021 08:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb wel van Soul genoten,die bleef heerlijk rustig en correct.
Indrukwekkend wel maar vind gieren altijd een beetje engquote:Op woensdag 3 november 2021 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja of niet. Wat een prachtbeest is het ook he,
Compleet doorgenoven volk.Ik mag hier staan,nou nee dus.quote:
Dat viel ook wel mee.Die gozer kwam wel dreigend over maar ik was gewoon rustig.quote:
Je moet ze ook niet als huisdier houdenquote:Op woensdag 3 november 2021 08:23 schreef engine het volgende:
[..]
Indrukwekkend wel maar vind gieren altijd een beetje eng
Hey ToTquote:
quote:Op woensdag 3 november 2021 08:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou ik ben net gaan koterslingeren en bij terugkomst kon ik ineens weer posten!
Dankewol,jij ook.quote:
Ik heb jou hier wel gemist hoorquote:
Als het goed is komt vandaag mijn jas.quote:Op woensdag 3 november 2021 08:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb jou hier wel gemist hoor
Misschien voor de volgende keerquote:Op woensdag 3 november 2021 08:28 schreef ToT het volgende:
Ik had nog een nieuwe UI gemaakt: [ afbeelding ]
Maar ik vind het verder wel best zo. Gewoon weer door gaan met bier zuipen en kut roepen.
Fruitttttt welkom terugquote:Op woensdag 3 november 2021 08:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als het goed is komt vandaag mijn jas.
Deze man weet.quote:Op woensdag 3 november 2021 08:28 schreef ToT het volgende:
Ik had nog een nieuwe UI gemaakt: [ afbeelding ]
Maar ik vind het verder wel best zo. Gewoon weer door gaan met bier zuipen en kut roepen.
quote:Op woensdag 3 november 2021 08:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als het goed is komt vandaag mijn jas.
Principessa.quote:
quote:Op woensdag 3 november 2021 08:28 schreef ToT het volgende:
Ik had nog een nieuwe UI gemaakt: [ afbeelding ]
Maar ik vind het verder wel best zo. Gewoon weer door gaan met bier zuipen en kut roepen.
Weer DT-hunten?quote:Op woensdag 3 november 2021 08:31 schreef FreshFruit het volgende:
Nu moet ik alleen mijn dag/nacht ritme weer aanpassen.
ToTquote:Op woensdag 3 november 2021 08:28 schreef ToT het volgende:
Ik had nog een nieuwe UI gemaakt: [ afbeelding ]
Maar ik vind het verder wel best zo. Gewoon weer door gaan met bier zuipen en kut roepen.
Gelukkig wel.quote:
Met jou.quote:
quote:Op woensdag 3 november 2021 08:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zonde als je dat gaat doenquote:Op woensdag 3 november 2021 08:31 schreef FreshFruit het volgende:
Nu moet ik alleen mijn dag/nacht ritme weer aanpassen.
Jij bent de zon,jij bent de zee.quote:
Jobquote:Op woensdag 3 november 2021 08:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent de zon,jij bent de zee.![]()
![]()
Tsja.quote:
Ja wel zo verstandigquote:Op woensdag 3 november 2021 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet als huisdier houden'Maar op afstand achter glas bekijken
Grote vriend.quote:
Valt het heel erg op?quote:
Jaquote:
Leuk levenquote:Op woensdag 3 november 2021 08:39 schreef DJMO het volgende:
Maar beetje leven in de brouwerij is wel goed
Lees ik brouwerij?quote:Op woensdag 3 november 2021 08:39 schreef DJMO het volgende:
Maar beetje leven in de brouwerij is wel goed
Het wordt nog leuker als ik verhuisd benquote:
Al drink ik alleen nog alcoholvrij bier, mij te vroeg. Doe mij maar koffiequote:
Oh dat zou leuk zijn! hoop het ook voor jequote:Op woensdag 3 november 2021 08:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het wordt nog leuker als ik verhuisd ben![]()
Ik hoop dat ik geld loskrijg van m'n bewindvoerder voor deze: https://www.bol.com/nl/nl(...)oduct_specifications
Lijkt me zo'n tof ding
Daar past een hele kip in.quote:Op woensdag 3 november 2021 08:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het wordt nog leuker als ik verhuisd ben![]()
Ik hoop dat ik geld loskrijg van m'n bewindvoerder voor deze: https://www.bol.com/nl/nl(...)oduct_specifications
Lijkt me zo'n tof ding
JA ik neem ook weer ff een bakkie.quote:Op woensdag 3 november 2021 08:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Al drink ik alleen nog alcoholvrij bier, mij te vroeg. Doe mij maar koffie
Wat ga je doen in 010?quote:Op woensdag 3 november 2021 08:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Al drink ik alleen nog alcoholvrij bier, mij te vroeg. Doe mij maar koffie
quote:Op woensdag 3 november 2021 08:42 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh dat zou leuk zijn! hoop het ook voor je
Ja, ik moet m'n gasfornuis met oven inleveren als ik m'n vaatwasser wil meenemen. Verder heb ik m'n friteuse al bij het grofvuil gemieterd, aangezien ik het zat was om steeds de olie te verversen. Dit lijkt me een prima oplossing.quote:
Het is woensdag mop. Bezoekdagquote:
Stupid me.quote:
En een stuk gezonder!quote:Op woensdag 3 november 2021 08:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik moet m'n gasfornuis met oven inleveren als ik m'n vaatwasser wil meenemen. Verder heb ik m'n friteuse al bij het grofvuil gemieterd, aangezien ik het zat was om steeds de olie te verversen. Dit lijkt me een prima oplossing.
Zeker prima oplossing zo'n ding!quote:Op woensdag 3 november 2021 08:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik moet m'n gasfornuis met oven inleveren als ik m'n vaatwasser wil meenemen. Verder heb ik m'n friteuse al bij het grofvuil gemieterd, aangezien ik het zat was om steeds de olie te verversen. Dit lijkt me een prima oplossing.
quote:Alle niet-esentiële winkels hangt naast de mondkapjesplicht ook controle op coronatoegangsbewijzen boven het hoofd, in de voor de detailhandel belangrijkste periode van het jaar. Brancheorganisaties INretail en raad nederlandse detailhandel (rnd) zijn faliekant tegen deze controle en noemen het onbetaalbaar, onuitvoerbaar en onwerkbaar.
"Nederland telt zo'n 56.000 niet-essentiële winkels, waar dagelijks miljoenen mensen komen", zegt directeur Eus Peters van de rnd. "Als je die allemaal moet controleren, is dat volstrekt onuitvoerbaar."
INretail stelt dat een controle van een coronapas één minuut per klant kost. "Opgeteld kost de check op maandbasis meer dan vijf miljoen uur."
Dan hebben de winkels ook nog te maken met personeelstekorten en dienen de feestdagen zich aan. "Veel winkeliers behalen in de laatste maanden van het jaar 40 procent van hun jaaromzet", aldus Peters. "In geen enkel Europees land geldt het toegangsbewijs voor toegang tot een winkel", voegt INretail eraan toe.
Het demissionaire kabinet maakte op de coronapersconferentie bekend dat wordt gewerkt aan wetgeving om de invoering van een coronacheck mogelijk te maken bij niet-essentiële winkels. Dat zijn alle winkels behalve zaken die eten en drinken verkopen.
Overigens zullen de looproutes en spatschermen bij de kassa's in de winkels overwegend weer terugkeren, als ze al waren weggehaald. Met de invoering van de mondkapjesplicht zeggen INretail en rnd geen moeite te hebben.
Mwoah, daar gaat het mij niet eens zozeer om, ik vind het gewoon teveel werk en geld kosten om steeds nieuwe olie te kopen voor die enkele keer dat ik patat of iets te snacken wil. Die keer dat ik kibbeling wil maken flikker ik wel een pan op het vuur de inductieplaat met een laagje zonnebloem olie ofzo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |