abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 november 2021 @ 08:19:29 #201
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_202009580
Ow. Ik had verwacht dat iemand gedienstig mij een kopje ging aanbieden.
Nu moet ik zelf zetten.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  woensdag 3 november 2021 @ 08:19:52 #202
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_202009585
Vanavond weer een RoddelPraat Fresh. *O*
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_202009586
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:05 schreef Dotteke het volgende:
@:Engine kiek eens wat een mooi beest en lekker makkelijk kan zichzelf voortplanten

[ afbeelding ]

https://www.telegraaf.nl/(...)seksuele-reproductie
Oh dat is wel handig ja. Scheelt een hoop tinder gedoe :P
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 08:20:07 #204
388664 crew  Dotteke
pi_202009590
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Nu Fruitje terug is, kan ik de nummer 1 wel vergeten :D _O-
*; Dan wordt je nr 2
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_202009592
quote:
11s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Ow. Ik had verwacht dat iemand gedienstig mij een kopje ging aanbieden.
Nu moet ik zelf zetten.
c_/ c_/ c_/ c_/ c_/ c_/ c_/
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_202009593
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:16 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ow jee watskebeurt
We lagen al bijna te slipen toen er mensen in de tuin stonden naar de bovenbuurman gingen schreeuwen.Toen Soul daar wat zei kreeg ze een grote bek.Dat werd nogal een dingetje,We hadden bijna de politie gebeld.Ze is ook nog bespuugd en de dame in kwestie wilde de hondjes in de fik zetten.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 08:20:29 #207
388664 crew  Dotteke
pi_202009595
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:17 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Morguh GG c_/
quote:
11s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Ow. Ik had verwacht dat iemand gedienstig mij een kopje ging aanbieden.
Nu moet ik zelf zetten.
IK ben dus niemand
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_202009597
quote:
11s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Ow. Ik had verwacht dat iemand gedienstig mij een kopje ging aanbieden.
Nu moet ik zelf zetten.
Tja het is hier geen hotel hé , soms moet je zelf halen :P
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 08:20:53 #209
388664 crew  Dotteke
pi_202009598
quote:
2s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:19 schreef engine het volgende:

[..]
Oh dat is wel handig ja. Scheelt een hoop tinder gedoe :P
Ja of niet. Wat een prachtbeest is het ook he,
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_202009600
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Vanavond weer een RoddelPraat Fresh. *O*
Heer GG. *O*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_202009604
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:20 schreef Dotteke het volgende:

[..]
*; Dan wordt je nr 2
Of nummer 3, top 5 sowieso *O*
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_202009606
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:20 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
We lagen al bijna te slipen toen er mensen in de tuin stonden naar de bovenbuurman gingen schreeuwen.Toen Soul daar wat zei kreeg ze een grote bek.Dat werd nogal een dingetje,We hadden bijna de politie gebeld.Ze is ook nog bespuugd en de dame in kwestie wilde de hondjes in de fik zetten.
Whattttttttt
Zijn ze nu helemaal koekoek..
Ik pak de hooivork en kom er aan :(
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 08:21:59 #213
388664 crew  Dotteke
pi_202009608
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:21 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]
Of nummer 3, top 5 sowieso *O*
Vast wel, :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  woensdag 3 november 2021 @ 08:22:21 #214
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_202009612
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:20 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
We lagen al bijna te slipen toen er mensen in de tuin stonden naar de bovenbuurman gingen schreeuwen.Toen Soul daar wat zei kreeg ze een grote bek.Dat werd nogal een dingetje,We hadden bijna de politie gebeld.Ze is ook nog bespuugd en de dame in kwestie wilde de hondjes in de fik zetten.
Jeetje. :{
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_202009614
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:21 schreef greysbones het volgende:

[..]
Whattttttttt
Zijn ze nu helemaal koekoek..
Ik pak de hooivork en kom er aan :(
Ik heb wel van Soul genoten,die bleef heerlijk rustig en correct. *O*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_202009618
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:22 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Ik heb wel van Soul genoten,die bleef heerlijk rustig en correct. *O*
Daar heb je ze vaak het meest mee ja
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  woensdag 3 november 2021 @ 08:23:05 #217
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_202009619
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:22 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Ik heb wel van Soul genoten,die bleef heerlijk rustig en correct. *O*
Jouw handen jeukten....?
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_202009621
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:20 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja of niet. Wat een prachtbeest is het ook he,
Indrukwekkend wel maar vind gieren altijd een beetje eng :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_202009622
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:22 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Jeetje. :{
Compleet doorgenoven volk.Ik mag hier staan,nou nee dus. _O-
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 3 november 2021 @ 08:24:45 #220
147316 crew  DJMO
#trut
pi_202009623
Rotterdam vandaag, dus m'n O+ Amsterdam O+ trui aangetrokken. Beetje plagen is leuk O-)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_202009624
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:23 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Jouw handen jeukten....?
Dat viel ook wel mee.Die gozer kwam wel dreigend over maar ik was gewoon rustig. :D
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 08:25:16 #223
388664 crew  Dotteke
pi_202009629
quote:
2s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:23 schreef engine het volgende:

[..]
Indrukwekkend wel maar vind gieren altijd een beetje eng :D
Je moet ze ook niet als huisdier houden :P 'Maar op afstand achter glas bekijken :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_202009630
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:24 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Jij stiekemerd
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 08:25:39 #225
388664 crew  Dotteke
pi_202009631
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:24 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hey ToT :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_202009633
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:24 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Pappa *O*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_202009635
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:25 schreef greysbones het volgende:

[..]
Jij stiekemerd
Nou ik ben net gaan koterslingeren en bij terugkomst kon ik ineens weer posten! :P
pi_202009638
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:26 schreef ToT het volgende:

[..]
Nou ik ben net gaan koterslingeren en bij terugkomst kon ik ineens weer posten! :P
_O_ _O_ _O_ O+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_202009639
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:25 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey ToT :W
:W Helleuh!

quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:25 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Pappa [ afbeelding ] *O*
Welkom terug, man! B-)
pi_202009640
ToT :W
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_202009641
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:26 schreef ToT het volgende:

[..]
:W Helleuh!
[..]
Welkom terug, man! B-)
Dankewol,jij ook. _O-
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_202009644
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_202009650
Ik heb dit wel gemist hoor.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_202009651
quote:
Nope
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_202009653
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:27 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb dit wel gemist hoor.
Ik heb jou hier wel gemist hoor
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_202009658
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:28 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ik heb jou hier wel gemist hoor
Als het goed is komt vandaag mijn jas.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_202009665
Ik had nog een nieuwe UI gemaakt:
Maar ik vind het verder wel best zo. Gewoon weer door gaan met bier zuipen en kut roepen.
pi_202009666
Ze zit elke keer bij de andere neushoorn
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_202009667
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:28 schreef ToT het volgende:
Ik had nog een nieuwe UI gemaakt: [ afbeelding ]
Maar ik vind het verder wel best zo. Gewoon weer door gaan met bier zuipen en kut roepen.
Misschien voor de volgende keer ;)
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_202009668
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:28 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Als het goed is komt vandaag mijn jas.
Fruitttttt welkom terug _O_ O+
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
pi_202009670
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:28 schreef ToT het volgende:
Ik had nog een nieuwe UI gemaakt: [ afbeelding ]
Maar ik vind het verder wel best zo. Gewoon weer door gaan met bier zuipen en kut roepen.
Deze man weet. _O_
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_202009674
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:28 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Als het goed is komt vandaag mijn jas.
_O_ _O_ _O_
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_202009677
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:29 schreef Moonlight het volgende:

[..]
Fruitttttt welkom terug _O_ O+
Principessa. O+ *O*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 08:30:31 #245
388664 crew  Dotteke
pi_202009687
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:28 schreef ToT het volgende:
Ik had nog een nieuwe UI gemaakt: [ afbeelding ]
Maar ik vind het verder wel best zo. Gewoon weer door gaan met bier zuipen en kut roepen.
_O_ mooie UI _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_202009691
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:29 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Principessa. O+ *O*
Eindelijk ben je er weer :D
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
pi_202009694
Nu moet ik alleen mijn dag/nacht ritme weer aanpassen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_202009696
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:31 schreef FreshFruit het volgende:
Nu moet ik alleen mijn dag/nacht ritme weer aanpassen.
Weer DT-hunten? :P
pi_202009697
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:31 schreef ToT het volgende:

[..]
Weer DT-hunten? :P
ToT _O_
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
pi_202009699
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:28 schreef ToT het volgende:
Ik had nog een nieuwe UI gemaakt: [ afbeelding ]
Maar ik vind het verder wel best zo. Gewoon weer door gaan met bier zuipen en kut roepen.
ToT :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')