Oh dat is wel handig ja. Scheelt een hoop tinder gedoequote:Op woensdag 3 november 2021 08:05 schreef Dotteke het volgende:
@:Engine kiek eens wat een mooi beest en lekker makkelijk kan zichzelf voortplanten
[ afbeelding ]
https://www.telegraaf.nl/(...)seksuele-reproductie
quote:Op woensdag 3 november 2021 08:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Nu Fruitje terug is, kan ik de nummer 1 wel vergeten![]()
quote:Op woensdag 3 november 2021 08:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Ow. Ik had verwacht dat iemand gedienstig mij een kopje ging aanbieden.
Nu moet ik zelf zetten.
We lagen al bijna te slipen toen er mensen in de tuin stonden naar de bovenbuurman gingen schreeuwen.Toen Soul daar wat zei kreeg ze een grote bek.Dat werd nogal een dingetje,We hadden bijna de politie gebeld.Ze is ook nog bespuugd en de dame in kwestie wilde de hondjes in de fik zetten.quote:
quote:
IK ben dus niemandquote:Op woensdag 3 november 2021 08:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Ow. Ik had verwacht dat iemand gedienstig mij een kopje ging aanbieden.
Nu moet ik zelf zetten.
Tja het is hier geen hotel hé , soms moet je zelf halenquote:Op woensdag 3 november 2021 08:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Ow. Ik had verwacht dat iemand gedienstig mij een kopje ging aanbieden.
Nu moet ik zelf zetten.
Ja of niet. Wat een prachtbeest is het ook he,quote:Op woensdag 3 november 2021 08:19 schreef engine het volgende:
[..]
Oh dat is wel handig ja. Scheelt een hoop tinder gedoe
Heer GG.quote:Op woensdag 3 november 2021 08:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Vanavond weer een RoddelPraat Fresh.
Of nummer 3, top 5 sowiesoquote:
Whatttttttttquote:Op woensdag 3 november 2021 08:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We lagen al bijna te slipen toen er mensen in de tuin stonden naar de bovenbuurman gingen schreeuwen.Toen Soul daar wat zei kreeg ze een grote bek.Dat werd nogal een dingetje,We hadden bijna de politie gebeld.Ze is ook nog bespuugd en de dame in kwestie wilde de hondjes in de fik zetten.
Vast wel,quote:
Jeetje.quote:Op woensdag 3 november 2021 08:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We lagen al bijna te slipen toen er mensen in de tuin stonden naar de bovenbuurman gingen schreeuwen.Toen Soul daar wat zei kreeg ze een grote bek.Dat werd nogal een dingetje,We hadden bijna de politie gebeld.Ze is ook nog bespuugd en de dame in kwestie wilde de hondjes in de fik zetten.
Ik heb wel van Soul genoten,die bleef heerlijk rustig en correct.quote:Op woensdag 3 november 2021 08:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Whattttttttt
Zijn ze nu helemaal koekoek..
Ik pak de hooivork en kom er aan
Daar heb je ze vaak het meest mee jaquote:Op woensdag 3 november 2021 08:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb wel van Soul genoten,die bleef heerlijk rustig en correct.
Jouw handen jeukten....?quote:Op woensdag 3 november 2021 08:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb wel van Soul genoten,die bleef heerlijk rustig en correct.
Indrukwekkend wel maar vind gieren altijd een beetje engquote:Op woensdag 3 november 2021 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja of niet. Wat een prachtbeest is het ook he,
Compleet doorgenoven volk.Ik mag hier staan,nou nee dus.quote:
Dat viel ook wel mee.Die gozer kwam wel dreigend over maar ik was gewoon rustig.quote:
Je moet ze ook niet als huisdier houdenquote:Op woensdag 3 november 2021 08:23 schreef engine het volgende:
[..]
Indrukwekkend wel maar vind gieren altijd een beetje eng
Hey ToTquote:
quote:Op woensdag 3 november 2021 08:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou ik ben net gaan koterslingeren en bij terugkomst kon ik ineens weer posten!
Dankewol,jij ook.quote:
Ik heb jou hier wel gemist hoorquote:
Als het goed is komt vandaag mijn jas.quote:Op woensdag 3 november 2021 08:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb jou hier wel gemist hoor
Misschien voor de volgende keerquote:Op woensdag 3 november 2021 08:28 schreef ToT het volgende:
Ik had nog een nieuwe UI gemaakt: [ afbeelding ]
Maar ik vind het verder wel best zo. Gewoon weer door gaan met bier zuipen en kut roepen.
Fruitttttt welkom terugquote:Op woensdag 3 november 2021 08:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als het goed is komt vandaag mijn jas.
Deze man weet.quote:Op woensdag 3 november 2021 08:28 schreef ToT het volgende:
Ik had nog een nieuwe UI gemaakt: [ afbeelding ]
Maar ik vind het verder wel best zo. Gewoon weer door gaan met bier zuipen en kut roepen.
quote:Op woensdag 3 november 2021 08:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als het goed is komt vandaag mijn jas.
Principessa.quote:
quote:Op woensdag 3 november 2021 08:28 schreef ToT het volgende:
Ik had nog een nieuwe UI gemaakt: [ afbeelding ]
Maar ik vind het verder wel best zo. Gewoon weer door gaan met bier zuipen en kut roepen.
Weer DT-hunten?quote:Op woensdag 3 november 2021 08:31 schreef FreshFruit het volgende:
Nu moet ik alleen mijn dag/nacht ritme weer aanpassen.
ToTquote:Op woensdag 3 november 2021 08:28 schreef ToT het volgende:
Ik had nog een nieuwe UI gemaakt: [ afbeelding ]
Maar ik vind het verder wel best zo. Gewoon weer door gaan met bier zuipen en kut roepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |