Dank je voor het melden Bondagequote:Op woensdag 3 november 2021 07:53 schreef bondage het volgende:
Ter informatie; de plaatjes met scores zullen vandaag niet beschikbaar zijn omdat de stroom onderbroken gaat worden (ze moeten hier in de straat aan de kabels werken...). Gezien ik niet weet wanneer de stroom wordt onderbroken sluit ik de server alvast af.
De scores worden uiteraard weer bijgewerkt zodra het online is.
A) ik haat bellenquote:
Rustig aan ....quote:Op woensdag 3 november 2021 07:53 schreef bondage het volgende:
Ter informatie; de plaatjes met scores zullen vandaag niet beschikbaar zijn omdat de stroom onderbroken gaat worden (ze moeten hier in de straat aan de kabels werken...). Gezien ik niet weet wanneer de stroom wordt onderbroken sluit ik de server alvast af.
De scores worden uiteraard weer bijgewerkt zodra het online is.
En dat kan wel even duren.quote:Op woensdag 3 november 2021 07:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
A) ik haat bellen
B) ik heb een schriftelijke offerte nodig voor de aanvraag bijzondere bijstand.
Lekker, ik pas bakje nr 3 voor vandaag. Ben aan het minderen met koffiequote:
Ik bedoel eigenlijk meer om te bellen waarom er geen respons op je offerte komtquote:Op woensdag 3 november 2021 07:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
A) ik haat bellen
B) ik heb een schriftelijke offerte nodig voor de aanvraag bijzondere bijstand.
Ferrous is slapenquote:Op woensdag 3 november 2021 08:00 schreef maily het volgende:
[..]
Rustig aan ....![]()
@:Ferrous , kun jij dit ff in de OP zetten?
Ik ga pas de 19e contract tekenen, en ik heb ervaring met dat soort aanvragen, daarom zit ik er ook bovenop. De daadwerkelijke verhuizing zou in december zijn, dus ik zit op de ca 6 weken die ze hanteren voor het afhandelen van de aanvraag.quote:
quote:
Neuj, als ze niet op een aanvraag reageren, dan maar niet. Komen ze achteraf nog met een offerte die toch lager uitvalt dan m'n aanvraag dan wil ik er over nadenken om te switchenquote:Op woensdag 3 november 2021 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk meer om te bellen waarom er geen respons op je offerte komt
Wie is de een?quote:Op woensdag 3 november 2021 08:05 schreef greysbones het volgende:
Dafuq de een wordt op vakantie gestuurd en de ander komt terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |