abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202009154
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 07:11 schreef DJMO het volgende:

[..]
Lang verhaal.
Ik lees het al.
pi_202009157
In FB!
pi_202009163
Raar dat ie een ban heeft 8)7
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_202009175
Tsjaa.
pi_202009181
Aloa :W
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 3 november 2021 @ 07:22:03 #108
147316 crew  DJMO
#trut
pi_202009186
Pfff. Lange dag weer voor de boeg. Rotterdam vandaag O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_202009191
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 07:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Aloa :W
Miss :W
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 07:24:37 #110
388664 crew  Dotteke
pi_202009201
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 07:22 schreef DJMO het volgende:
Pfff. Lange dag weer voor de boeg. Rotterdam vandaag O+
Geniet er van :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 3 november 2021 @ 07:25:34 #111
147316 crew  DJMO
#trut
pi_202009211
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 07:24 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Geniet er van :D
Oh ja zeker wel, maar neemt niet weg dat het een lange dag gaat zijn. Pas om half zeven weg uit 010, ben pas tegen tien uur thuis vanavond.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Spellchecker woensdag 3 november 2021 @ 07:27:18 #112
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202009220
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 07:25 schreef DJMO het volgende:

[..]
Oh ja zeker wel, maar neemt niet weg dat het een lange dag gaat zijn. Pas om half zeven weg uit 010, ben pas tegen tien uur thuis vanavond.
He bah ...

Nja lekker naar de jongens in ieder geval O+
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 07:27:41 #113
388664 crew  Dotteke
pi_202009221
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 07:25 schreef DJMO het volgende:

[..]
Oh ja zeker wel, maar neemt niet weg dat het een lange dag gaat zijn. Pas om half zeven weg uit 010, ben pas tegen tien uur thuis vanavond.
Ja dat is zeker een lange dag.
Heb je nog meer offertes binnen gekregen>
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 3 november 2021 @ 07:27:54 #114
147316 crew  DJMO
#trut
pi_202009222
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 07:27 schreef maily het volgende:

[..]
He bah ...

Nja lekker naar de jongens in ieder geval O+
Ja dat dus. In de zomer heb ik er minder moeite mee, dan is het tenminste nog redelijk licht. Maar nu ? :/
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Spellchecker woensdag 3 november 2021 @ 07:28:34 #115
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202009227
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 07:27 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ja dat dus. In de zomer heb ik er minder moeite mee, dan is het tenminste nog redelijk licht. Maar nu ? :/
-O-
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 3 november 2021 @ 07:28:51 #116
147316 crew  DJMO
#trut
pi_202009229
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 07:27 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja dat is zeker een lange dag.
Heb je nog meer offertes binnen gekregen>
Nee, nummer drie komt niet over de brug, nummer 1 vond ik te duur, dus zit nu op offerte nr 2 te wachten van nummer 2. Zodra die binnen is kan ik de aanvraag indienen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_202009237
i Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-11-2021 07:30

nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. mario390 / 208 / +26 / +61 / 89 / 159
2. Mrsloveable / 203 / +77 / +24 / 306 / 389
3. chufi / 201 / +97 / +50 / 64 / 126
4. Ferrous / 160 / +108 / +52 / 176 / 213
5. DJMO / 133 / +65 / +49 / 112 / 173
6. Dotteke / 123 / +37 / +2 / 233 / 278
7. Superbadeendje / 107 / +1 / +0 / 179 / 265
8. aloa / 100 / +62 / +5 / 138 / 201
9. Dr.Mikey / 88 / +41 / +37 / 58 / 81
10. Rafeiro / 67 / +29 / +0 / 93 / 121
11. ToT / 59 / +9 / +0 / 240 / 272
12. gebrokenglas / 59 / +22 / +0 / 112 / 133
13. maily / 49 / +13 / +0 / 88 / 112
14. Moonlight / 34 / +26 / +0 / 133 / 149
15. Schakeltopia / 30 / +8 / +0 / 243 / 259
16. mazaru / 28 / +16 / +0 / 162 / 172
17. hemarookworst / 28 / +24 / +0 / 59 / 75
18. KillemWieft / 25 / +0 / +25 / 3 / 4
19. Emmerdeur / 23 / +5 / +16 / 13 / 26
20. Gizmogirl28 / 21 / +21 / +0 / 210 / 222
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Spellchecker woensdag 3 november 2021 @ 07:32:00 #118
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202009252
B.O.L.K *O* *O*
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 3 november 2021 @ 07:34:32 #120
147316 crew  DJMO
#trut
pi_202009259
Oh en dat 22:00 uur thuis is nog positief ingeschat. Als de NS kuren heeft word het later :') En omdat herfst acht ik blaadjes op het spoor of een springer tussen Heiloo en Alkmaar niet ondenkbaar :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Spellchecker woensdag 3 november 2021 @ 07:35:02 #121
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202009262
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 07:34 schreef DJMO het volgende:
Oh en dat 22:00 uur thuis is nog positief ingeschat. Als de NS kuren heeft word het later :') En omdat herfst acht ik blaadjes op het spoor of een springer tussen Heiloo en Alkmaar niet ondenkbaar :')
Pfff
pi_202009274
8e *O*
pi_202009282
Stomme blaadjes op t spoor, daar mogen ze ook wel iets op verzinnen
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_202009299
Vertragingen.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 3 november 2021 @ 07:41:59 #125
147316 crew  DJMO
#trut
pi_202009303
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 07:38 schreef Mrsloveable het volgende:
Stomme blaadjes op t spoor, daar mogen ze ook wel iets op verzinnen
Gewoon een sneeuw- en bladschuiver op de treinen monteren.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_202009315
Een soort borstel.
pi_202009318
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 07:41 schreef DJMO het volgende:

[..]
Gewoon een sneeuw- en bladschuiver op de treinen monteren.
Goed idee wel ^O^
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  woensdag 3 november 2021 @ 07:46:01 #128
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_202009325
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 07:34 schreef DJMO het volgende:
Oh en dat 22:00 uur thuis is nog positief ingeschat. Als de NS kuren heeft word het later :') En omdat herfst acht ik blaadjes op het spoor of een springer tussen Heiloo en Alkmaar niet ondenkbaar :')
Gewoon meenemen in je reistijd.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_202009332
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 07:45 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]
Goed idee wel ^O^
Even mailen naar ze :P
  woensdag 3 november 2021 @ 07:47:28 #130
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_202009334
Koffie!
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 3 november 2021 @ 07:48:27 #131
147316 crew  DJMO
#trut
pi_202009336
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 07:46 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Gewoon meenemen in je reistijd.
Ik doe serieus niet moeilijk over extra reistijd. Je weet dat ik vaak uren puur voor de lol in de trein zit. Enkel als het zo donker en laat is, dan heb ik er gewoon geen trek in om vertraging op te lopen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_202009338
quote:
4s.gif Op woensdag 3 november 2021 07:47 schreef aloa het volgende:

[..]
Even mailen naar ze :P
Denk niet dat ze er op reageren of er iets mee gaan doen :D
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  woensdag 3 november 2021 @ 07:48:55 #133
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_202009339
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 07:48 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ik doe serieus niet moeilijk over extra reistijd. Je weet dat ik vaak uren puur voor de lol in de trein zit. Enkel als het zo donker en laat is, dan heb ik er gewoon geen trek in om vertraging op te lopen.
Tsja. Het is zoals het is.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Spellchecker woensdag 3 november 2021 @ 07:49:10 #134
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202009341
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 07:48 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]
Denk niet dat ze er op reageren of er iets mee gaan doen :D
Denk ook niet dat @DJMO de eerste is met dat idee O-)
pi_202009349
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 07:48 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]
Denk niet dat ze er op reageren of er iets mee gaan doen :D
Je weet maar nooit.
  Spellchecker woensdag 3 november 2021 @ 07:51:28 #136
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202009352
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 07:48 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Tsja. Het is zoals het is.
En zo is dat
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 3 november 2021 @ 07:52:13 #137
147316 crew  DJMO
#trut
pi_202009355
💩
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 3 november 2021 @ 07:52:17 #138
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_202009356
Gek dat ze er vroeger blijkbaar geen last van hadden?
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_202009358
Vermist Australisch meisje (4) na twee weken levend teruggevonden
  Spellchecker woensdag 3 november 2021 @ 07:53:03 #140
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202009359
quote:
4s.gif Op woensdag 3 november 2021 07:52 schreef aloa het volgende:
Vermist Australisch meisje (4) na twee weken levend teruggevonden
Mooi he.
Hopelijk ""ongedeerd"" :{
  FOK!mycroftheld woensdag 3 november 2021 @ 07:53:39 #141
128465 Wrapster
pi_202009362
Ter informatie; de plaatjes met scores zullen vandaag niet beschikbaar zijn omdat de stroom onderbroken gaat worden (ze moeten hier in de straat aan de kabels werken...). Gezien ik niet weet wanneer de stroom wordt onderbroken sluit ik de server alvast af.

De scores worden uiteraard weer bijgewerkt zodra het online is.
heeft FOK verlaten
pi_202009369
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 07:53 schreef maily het volgende:

[..]
Mooi he.
Hopelijk ""ongedeerd"" :{
Raar verhaal zeg.
pi_202009370
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 07:53 schreef bondage het volgende:
Ter informatie; de plaatjes met scores zullen vandaag niet beschikbaar zijn omdat de stroom onderbroken gaat worden (ze moeten hier in de straat aan de kabels werken...). Gezien ik niet weet wanneer de stroom wordt onderbroken sluit ik de server alvast af.

De scores worden uiteraard weer bijgewerkt zodra het online is.
^O^
pi_202009374
quote:
4s.gif Op woensdag 3 november 2021 07:54 schreef aloa het volgende:

[..]
^O^
Goedemorgen. *O*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 3 november 2021 @ 07:55:29 #145
147316 crew  DJMO
#trut
pi_202009375
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 07:53 schreef bondage het volgende:
Ter informatie; de plaatjes met scores zullen vandaag niet beschikbaar zijn omdat de stroom onderbroken gaat worden (ze moeten hier in de straat aan de kabels werken...). Gezien ik niet weet wanneer de stroom wordt onderbroken sluit ik de server alvast af.

De scores worden uiteraard weer bijgewerkt zodra het online is.
Ja zeg, dat kan zomaar niet hoor :{w
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_202009379
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 07:55 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Goedemorgen. *O*
Fruitvriend *O* *O* *O*
pi_202009380
Daar istie weer _O_
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 07:57:25 #148
388664 crew  Dotteke
pi_202009388
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 07:28 schreef DJMO het volgende:

[..]
Nee, nummer drie komt niet over de brug, nummer 1 vond ik te duur, dus zit nu op offerte nr 2 te wachten van nummer 2. Zodra die binnen is kan ik de aanvraag indienen.
Staan er geen telnr bij?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_202009389
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 07:53 schreef bondage het volgende:
Ter informatie; de plaatjes met scores zullen vandaag niet beschikbaar zijn omdat de stroom onderbroken gaat worden (ze moeten hier in de straat aan de kabels werken...). Gezien ik niet weet wanneer de stroom wordt onderbroken sluit ik de server alvast af.

De scores worden uiteraard weer bijgewerkt zodra het online is.
Gee probleem
Dan maar zelf bij houden :D :P
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_202009395
quote:
4s.gif Op woensdag 3 november 2021 07:56 schreef aloa het volgende:
Daar istie weer _O_
Dankzij een lieve dame. O+
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 07:58:18 #151
388664 crew  Dotteke
pi_202009400
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 07:53 schreef bondage het volgende:
Ter informatie; de plaatjes met scores zullen vandaag niet beschikbaar zijn omdat de stroom onderbroken gaat worden (ze moeten hier in de straat aan de kabels werken...). Gezien ik niet weet wanneer de stroom wordt onderbroken sluit ik de server alvast af.

De scores worden uiteraard weer bijgewerkt zodra het online is.
Dank je voor het melden Bondage :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_202009401
Eerst nog koffie.
pi_202009404
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 07:58 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Dankzij een lieve dame. O+
Top :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')