Lang verhaal.quote:
Geniet er vanquote:Op woensdag 3 november 2021 07:22 schreef DJMO het volgende:
Pfff. Lange dag weer voor de boeg. Rotterdam vandaag
Oh ja zeker wel, maar neemt niet weg dat het een lange dag gaat zijn. Pas om half zeven weg uit 010, ben pas tegen tien uur thuis vanavond.quote:
He bah ...quote:Op woensdag 3 november 2021 07:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Oh ja zeker wel, maar neemt niet weg dat het een lange dag gaat zijn. Pas om half zeven weg uit 010, ben pas tegen tien uur thuis vanavond.
Ja dat is zeker een lange dag.quote:Op woensdag 3 november 2021 07:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Oh ja zeker wel, maar neemt niet weg dat het een lange dag gaat zijn. Pas om half zeven weg uit 010, ben pas tegen tien uur thuis vanavond.
Ja dat dus. In de zomer heb ik er minder moeite mee, dan is het tenminste nog redelijk licht. Maar nu ? :/quote:Op woensdag 3 november 2021 07:27 schreef maily het volgende:
[..]
He bah ...
Nja lekker naar de jongens in ieder geval
quote:Op woensdag 3 november 2021 07:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja dat dus. In de zomer heb ik er minder moeite mee, dan is het tenminste nog redelijk licht. Maar nu ? :/
Nee, nummer drie komt niet over de brug, nummer 1 vond ik te duur, dus zit nu op offerte nr 2 te wachten van nummer 2. Zodra die binnen is kan ik de aanvraag indienen.quote:Op woensdag 3 november 2021 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is zeker een lange dag.
Heb je nog meer offertes binnen gekregen>
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-11-2021 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pfffquote:Op woensdag 3 november 2021 07:34 schreef DJMO het volgende:
Oh en dat 22:00 uur thuis is nog positief ingeschat. Als de NS kuren heeft word het laterEn omdat herfst acht ik blaadjes op het spoor of een springer tussen Heiloo en Alkmaar niet ondenkbaar
Gewoon een sneeuw- en bladschuiver op de treinen monteren.quote:Op woensdag 3 november 2021 07:38 schreef Mrsloveable het volgende:
Stomme blaadjes op t spoor, daar mogen ze ook wel iets op verzinnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |