Goed idee welquote:Op woensdag 3 november 2021 07:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Gewoon een sneeuw- en bladschuiver op de treinen monteren.
Gewoon meenemen in je reistijd.quote:Op woensdag 3 november 2021 07:34 schreef DJMO het volgende:
Oh en dat 22:00 uur thuis is nog positief ingeschat. Als de NS kuren heeft word het laterEn omdat herfst acht ik blaadjes op het spoor of een springer tussen Heiloo en Alkmaar niet ondenkbaar
Ik doe serieus niet moeilijk over extra reistijd. Je weet dat ik vaak uren puur voor de lol in de trein zit. Enkel als het zo donker en laat is, dan heb ik er gewoon geen trek in om vertraging op te lopen.quote:Op woensdag 3 november 2021 07:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gewoon meenemen in je reistijd.
Denk niet dat ze er op reageren of er iets mee gaan doenquote:
Tsja. Het is zoals het is.quote:Op woensdag 3 november 2021 07:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik doe serieus niet moeilijk over extra reistijd. Je weet dat ik vaak uren puur voor de lol in de trein zit. Enkel als het zo donker en laat is, dan heb ik er gewoon geen trek in om vertraging op te lopen.
Denk ook niet dat @DJMO de eerste is met dat ideequote:Op woensdag 3 november 2021 07:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk niet dat ze er op reageren of er iets mee gaan doen
Je weet maar nooit.quote:Op woensdag 3 november 2021 07:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk niet dat ze er op reageren of er iets mee gaan doen
Mooi he.quote:Op woensdag 3 november 2021 07:52 schreef aloa het volgende:
Vermist Australisch meisje (4) na twee weken levend teruggevonden
quote:Op woensdag 3 november 2021 07:53 schreef bondage het volgende:
Ter informatie; de plaatjes met scores zullen vandaag niet beschikbaar zijn omdat de stroom onderbroken gaat worden (ze moeten hier in de straat aan de kabels werken...). Gezien ik niet weet wanneer de stroom wordt onderbroken sluit ik de server alvast af.
De scores worden uiteraard weer bijgewerkt zodra het online is.
Goedemorgen.quote:
Ja zeg, dat kan zomaar niet hoorquote:Op woensdag 3 november 2021 07:53 schreef bondage het volgende:
Ter informatie; de plaatjes met scores zullen vandaag niet beschikbaar zijn omdat de stroom onderbroken gaat worden (ze moeten hier in de straat aan de kabels werken...). Gezien ik niet weet wanneer de stroom wordt onderbroken sluit ik de server alvast af.
Staan er geen telnr bij?quote:Op woensdag 3 november 2021 07:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, nummer drie komt niet over de brug, nummer 1 vond ik te duur, dus zit nu op offerte nr 2 te wachten van nummer 2. Zodra die binnen is kan ik de aanvraag indienen.
Gee probleemquote:Op woensdag 3 november 2021 07:53 schreef bondage het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |