Dan maar aan de Tquote:Op woensdag 3 november 2021 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, ik pas bakje nr 3 voor vandaag. Ben aan het minderen met koffie
Morguh murp, pak een boterhamquote:
Goedemorgen heer murp.quote:
Nee, meer water. Ben niet zo van de thee.quote:
je bent zelf lekker.quote:
Jammer dat ik hem gisteren niet mocht gebruiken.quote:
Als ik zeg waar ik hem voor zou gebruiken heb ik snel visite denk ikquote:Op woensdag 3 november 2021 08:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jammer dat ik hem gisteren niet mocht gebruiken.
I knowquote:
Wij hadden hier gisteren ook een akkefietje.quote:Op woensdag 3 november 2021 08:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ik zeg waar ik hem voor zou gebruiken heb ik snel visite denk ik
Ow jee watskebeurtquote:Op woensdag 3 november 2021 08:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hadden hier gisteren ook een akkefietje.
Morguh GGquote:
Ja graag. Ben net klaar met douchenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |