abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202009633
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:24 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Pappa *O*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_202009635
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:25 schreef greysbones het volgende:

[..]
Jij stiekemerd
Nou ik ben net gaan koterslingeren en bij terugkomst kon ik ineens weer posten! :P
pi_202009638
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:26 schreef ToT het volgende:

[..]
Nou ik ben net gaan koterslingeren en bij terugkomst kon ik ineens weer posten! :P
_O_ _O_ _O_ O+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_202009639
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:25 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey ToT :W
:W Helleuh!

quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:25 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Pappa [ afbeelding ] *O*
Welkom terug, man! B-)
pi_202009640
ToT :W
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_202009641
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:26 schreef ToT het volgende:

[..]
:W Helleuh!
[..]
Welkom terug, man! B-)
Dankewol,jij ook. _O-
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_202009644
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_202009650
Ik heb dit wel gemist hoor.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_202009651
quote:
Nope
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_202009653
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:27 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb dit wel gemist hoor.
Ik heb jou hier wel gemist hoor
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_202009658
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:28 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ik heb jou hier wel gemist hoor
Als het goed is komt vandaag mijn jas.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_202009665
Ik had nog een nieuwe UI gemaakt:
Maar ik vind het verder wel best zo. Gewoon weer door gaan met bier zuipen en kut roepen.
pi_202009666
Ze zit elke keer bij de andere neushoorn
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_202009667
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:28 schreef ToT het volgende:
Ik had nog een nieuwe UI gemaakt: [ afbeelding ]
Maar ik vind het verder wel best zo. Gewoon weer door gaan met bier zuipen en kut roepen.
Misschien voor de volgende keer ;)
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_202009668
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:28 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Als het goed is komt vandaag mijn jas.
Fruitttttt welkom terug _O_ O+
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
pi_202009670
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:28 schreef ToT het volgende:
Ik had nog een nieuwe UI gemaakt: [ afbeelding ]
Maar ik vind het verder wel best zo. Gewoon weer door gaan met bier zuipen en kut roepen.
Deze man weet. _O_
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_202009674
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:28 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Als het goed is komt vandaag mijn jas.
_O_ _O_ _O_
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_202009677
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:29 schreef Moonlight het volgende:

[..]
Fruitttttt welkom terug _O_ O+
Principessa. O+ *O*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 08:30:31 #245
388664 crew  Dotteke
pi_202009687
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:28 schreef ToT het volgende:
Ik had nog een nieuwe UI gemaakt: [ afbeelding ]
Maar ik vind het verder wel best zo. Gewoon weer door gaan met bier zuipen en kut roepen.
_O_ mooie UI _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_202009691
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:29 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Principessa. O+ *O*
Eindelijk ben je er weer :D
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
pi_202009694
Nu moet ik alleen mijn dag/nacht ritme weer aanpassen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_202009696
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:31 schreef FreshFruit het volgende:
Nu moet ik alleen mijn dag/nacht ritme weer aanpassen.
Weer DT-hunten? :P
pi_202009697
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:31 schreef ToT het volgende:

[..]
Weer DT-hunten? :P
ToT _O_
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
pi_202009699
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:28 schreef ToT het volgende:
Ik had nog een nieuwe UI gemaakt: [ afbeelding ]
Maar ik vind het verder wel best zo. Gewoon weer door gaan met bier zuipen en kut roepen.
ToT :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')