quote:Op woensdag 3 november 2021 08:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou ik ben net gaan koterslingeren en bij terugkomst kon ik ineens weer posten!
Dankewol,jij ook.quote:
Ik heb jou hier wel gemist hoorquote:
Als het goed is komt vandaag mijn jas.quote:Op woensdag 3 november 2021 08:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb jou hier wel gemist hoor
Misschien voor de volgende keerquote:Op woensdag 3 november 2021 08:28 schreef ToT het volgende:
Ik had nog een nieuwe UI gemaakt: [ afbeelding ]
Maar ik vind het verder wel best zo. Gewoon weer door gaan met bier zuipen en kut roepen.
Fruitttttt welkom terugquote:Op woensdag 3 november 2021 08:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als het goed is komt vandaag mijn jas.
Deze man weet.quote:Op woensdag 3 november 2021 08:28 schreef ToT het volgende:
Ik had nog een nieuwe UI gemaakt: [ afbeelding ]
Maar ik vind het verder wel best zo. Gewoon weer door gaan met bier zuipen en kut roepen.
quote:Op woensdag 3 november 2021 08:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als het goed is komt vandaag mijn jas.
Principessa.quote:
quote:Op woensdag 3 november 2021 08:28 schreef ToT het volgende:
Ik had nog een nieuwe UI gemaakt: [ afbeelding ]
Maar ik vind het verder wel best zo. Gewoon weer door gaan met bier zuipen en kut roepen.
Weer DT-hunten?quote:Op woensdag 3 november 2021 08:31 schreef FreshFruit het volgende:
Nu moet ik alleen mijn dag/nacht ritme weer aanpassen.
ToTquote:Op woensdag 3 november 2021 08:28 schreef ToT het volgende:
Ik had nog een nieuwe UI gemaakt: [ afbeelding ]
Maar ik vind het verder wel best zo. Gewoon weer door gaan met bier zuipen en kut roepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |