abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202009801
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:39 schreef DJMO het volgende:
Maar beetje leven in de brouwerij is wel goed ^O^
Leuk leven :D
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
pi_202009806
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:39 schreef DJMO het volgende:
Maar beetje leven in de brouwerij is wel goed ^O^
Lees ik brouwerij? B:)B
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 3 november 2021 @ 08:41:31 #278
147316 crew  DJMO
#trut
pi_202009812
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:40 schreef Moonlight het volgende:

[..]
Leuk leven :D
Het wordt nog leuker als ik verhuisd ben :Y

Ik hoop dat ik geld loskrijg van m'n bewindvoerder voor deze: https://www.bol.com/nl/nl(...)oduct_specifications

Lijkt me zo'n tof ding
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 3 november 2021 @ 08:42:01 #279
147316 crew  DJMO
#trut
pi_202009816
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:40 schreef ToT het volgende:

[..]
Lees ik brouwerij? B:)B
Al drink ik alleen nog alcoholvrij bier, mij te vroeg. Doe mij maar koffie ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_202009822
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:41 schreef DJMO het volgende:

[..]
Het wordt nog leuker als ik verhuisd ben :Y

Ik hoop dat ik geld loskrijg van m'n bewindvoerder voor deze: https://www.bol.com/nl/nl(...)oduct_specifications

Lijkt me zo'n tof ding
Oh dat zou leuk zijn! hoop het ook voor je ^O^
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
pi_202009824
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:41 schreef DJMO het volgende:

[..]
Het wordt nog leuker als ik verhuisd ben :Y

Ik hoop dat ik geld loskrijg van m'n bewindvoerder voor deze: https://www.bol.com/nl/nl(...)oduct_specifications

Lijkt me zo'n tof ding
Daar past een hele kip in. *O*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_202009833
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:42 schreef DJMO het volgende:

[..]
Al drink ik alleen nog alcoholvrij bier, mij te vroeg. Doe mij maar koffie ;)
JA ik neem ook weer ff een bakkie.
pi_202009841
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:42 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Daar past een hele kip in. *O*
Ow wacht, je had het over die airfryer, never mind.... :@
pi_202009846
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:42 schreef DJMO het volgende:

[..]
Al drink ik alleen nog alcoholvrij bier, mij te vroeg. Doe mij maar koffie ;)
Wat ga je doen in 010?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 3 november 2021 @ 08:44:05 #285
147316 crew  DJMO
#trut
pi_202009850
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:42 schreef Moonlight het volgende:

[..]
Oh dat zou leuk zijn! hoop het ook voor je ^O^
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:42 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Daar past een hele kip in. *O*
Ja, ik moet m'n gasfornuis met oven inleveren als ik m'n vaatwasser wil meenemen. Verder heb ik m'n friteuse al bij het grofvuil gemieterd, aangezien ik het zat was om steeds de olie te verversen. Dit lijkt me een prima oplossing.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 3 november 2021 @ 08:44:25 #286
147316 crew  DJMO
#trut
pi_202009855
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:43 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Wat ga je doen in 010?
Het is woensdag mop. Bezoekdag ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_202009859
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:44 schreef DJMO het volgende:

[..]
Het is woensdag mop. Bezoekdag ;)
Stupid me. 8)7
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_202009860
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:44 schreef DJMO het volgende:

[..]
[..]
Ja, ik moet m'n gasfornuis met oven inleveren als ik m'n vaatwasser wil meenemen. Verder heb ik m'n friteuse al bij het grofvuil gemieterd, aangezien ik het zat was om steeds de olie te verversen. Dit lijkt me een prima oplossing.
En een stuk gezonder! :Y
pi_202009865
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:44 schreef DJMO het volgende:

[..]
[..]
Ja, ik moet m'n gasfornuis met oven inleveren als ik m'n vaatwasser wil meenemen. Verder heb ik m'n friteuse al bij het grofvuil gemieterd, aangezien ik het zat was om steeds de olie te verversen. Dit lijkt me een prima oplossing.
Zeker prima oplossing zo'n ding!
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
pi_202009866
Zelf heb ik ook een keer een (gewone) airfryer gehad.
Ik vond het helemaal niks! :N
Maar dit ziet er veel beter uit! :Y
pi_202009870
Winkels werken mee aan mondkapjesplicht, maar zeggen nee tegen coronacheck

quote:
Alle niet-esentiële winkels hangt naast de mondkapjesplicht ook controle op coronatoegangsbewijzen boven het hoofd, in de voor de detailhandel belangrijkste periode van het jaar. Brancheorganisaties INretail en raad nederlandse detailhandel (rnd) zijn faliekant tegen deze controle en noemen het onbetaalbaar, onuitvoerbaar en onwerkbaar.

"Nederland telt zo'n 56.000 niet-essentiële winkels, waar dagelijks miljoenen mensen komen", zegt directeur Eus Peters van de rnd. "Als je die allemaal moet controleren, is dat volstrekt onuitvoerbaar."

INretail stelt dat een controle van een coronapas één minuut per klant kost. "Opgeteld kost de check op maandbasis meer dan vijf miljoen uur."

Dan hebben de winkels ook nog te maken met personeelstekorten en dienen de feestdagen zich aan. "Veel winkeliers behalen in de laatste maanden van het jaar 40 procent van hun jaaromzet", aldus Peters. "In geen enkel Europees land geldt het toegangsbewijs voor toegang tot een winkel", voegt INretail eraan toe.

Het demissionaire kabinet maakte op de coronapersconferentie bekend dat wordt gewerkt aan wetgeving om de invoering van een coronacheck mogelijk te maken bij niet-essentiële winkels. Dat zijn alle winkels behalve zaken die eten en drinken verkopen.

Overigens zullen de looproutes en spatschermen bij de kassa's in de winkels overwegend weer terugkeren, als ze al waren weggehaald. Met de invoering van de mondkapjesplicht zeggen INretail en rnd geen moeite te hebben.
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_202009872
En door.
pi_202009876
Bijna vol
pi_202009880
Vol
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_202009882
>:)
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_202009884
:B
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 3 november 2021 @ 08:46:46 #297
147316 crew  DJMO
#trut
pi_202009888
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:44 schreef ToT het volgende:

[..]
En een stuk gezonder! :Y
Mwoah, daar gaat het mij niet eens zozeer om, ik vind het gewoon teveel werk en geld kosten om steeds nieuwe olie te kopen voor die enkele keer dat ik patat of iets te snacken wil. Die keer dat ik kibbeling wil maken flikker ik wel een pan op het vuur de inductieplaat met een laagje zonnebloem olie ofzo.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_202009890
vollllllll
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
pi_202009891
nu
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
pi_202009893
B:)B
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')