Ik zie het allemaal vooral als opstapje naar nog strengere maatregelen idd.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Niet.
Maar dan kunnen ze over 3 weken het volk weer lekker de schuld geven van hun eigen faalbeleid, want we houden ons niet aan de afspraak.
Zum kotzen.
Werd nu al nergens gedaan in kantines.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:10 schreef Vasilevski het volgende:
Gaat ook niet om dat je overal handhaaft. Het gaat erom dat je op een aantal plekken zichtbaar controleert zodat de rest ook in de pas gaat lopen.
"Nee hoor die mondkapjesplicht/avondklok/QR-code gaan ze toch niet handhaven, is niet te doen, zal onze tijd wel duren..." Nederlanders.
Die smerige sporters.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:08 schreef Evenstar het volgende:
Men kan nog niet eens handhaven midden in een centrum vol met horeca .... Hoe gaan ze in godsnaam in alle hoeken van Nederland QR bij amateurclubs handhaven
Menig bestuur cq vereniging zal zich (formeel) niet kunnen veroorloven daar de hand mee te lichten.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:08 schreef Evenstar het volgende:
Men kan nog niet eens handhaven midden in een centrum vol met horeca .... Hoe gaan ze in godsnaam in alle hoeken van Nederland QR bij amateurclubs handhaven
Krijgt alvast de opdracht vanuit vws om suggestief te gaan doen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Rtl sorteert alvast voor met deze foto...
[ twitter ]
Ik geloof dat Danny al in contact is om zijn mods aan te bieden voor een Sywert bedragje. Komt goed.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:08 schreef Evenstar het volgende:
Wil je nou een verzwaring of niet?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:08 schreef Evenstar het volgende:
Soms wel, maar over het algemeen niet iddquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Werd nu al nergens gedaan in kantines.
Exact.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Voer dan gewoon die vaccinatieplicht in Hugo, lamlul dat je er bent.
Australië is ons tussenland, China is ons voorland.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik zie het allemaal vooral als opstapje naar nog strengere maatregelen idd.
Zoveel mensen die pijnlijk niet lijken te weten hoe de realiteit werkt. Alsof ze al 20 maanden in hun schuilkelder zitten.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ons bestuur had een lint gespannen waar het doorstroom was en waar de kantine begon.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je maatregelen neemt moet je ze dusdanig nemen dat het nut heeft. Wat ze nu doen is gewoon niks waard.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:11 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Wil je nou een verzwaring of niet?
Met een directe vaccinatieplicht kan je natuurlijk geen controlemaatschappij opbouwen. Dan heb je even wat gezeur maar daarna zou het probleem zo goed als klaar moeten zijn, volgens hun eigen leugens that is.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:13 schreef Red_85 het volgende:
Exact.
Alles doen om maar dwang en drang te veroorzaken zonder het zo te noemen. Achterbakse hond.
Dat is het probleem, tegen een botte betonplaat valt niet te boksen.quote:
Hebben nu wel veel meer vrijheid dan de vorige keer, dus ja die 15% zijn grotendeels nog wel oorzaak.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:18 schreef WethouderHekking het volgende:
Ik denk misschien eenvoudig hoor, maar als die vaccins zo geweldig hoe kan het dan dat we haast weer terug bij af zijn?
Dat kleine percentage wat niet in ingeënt kan toch niet de oorzaak zijn ?
Jawel! Wie andersquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:18 schreef WethouderHekking het volgende:
Ik denk misschien eenvoudig hoor, maar als die vaccins zo geweldig hoe kan het dan dat we haast weer terug bij af zijn?
Ja, dat kan wel.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:18 schreef WethouderHekking het volgende:
Iets van maatregelen zorgen niet voor tweedeling, maar mensen zorgen voor tweedeling.quote:
Plus berekening van je emissie output op basis van je reisbewegingen en consumptie.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:00 schreef KingRadler het volgende:
Over een jaar praten we al over de 4de prik en mondkapjes.
Het is allemaal zo voorspelbaar.
Waarschijnlijk zal over een tijd de grote meerderheid van de ziekenhuisopnames dan ook bestaan uit gevaccineerdenquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:18 schreef WethouderHekking het volgende:
Volgens het duo dus wel en dus moet dat kleine percentage "beschermd" worden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:18 schreef WethouderHekking het volgende:
Hij bedoelt zichzelf?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:20 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Iets van maatregelen zorgen niet voor tweedeling, maar mensen zorgen voor tweedeling.
Omdat die vaccinaties helemaal zo geweldig niet zijn maar we dit nog steeds als HET middel voorgeschoteld krijgen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:18 schreef WethouderHekking het volgende:
(ongevaccineerden)quote:
Kwestie van tijd.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:20 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal over een tijd de grote meerderheid van de ziekenhuisopnames dan ook bestaan uit gevaccineerden
Maar voor ongevaccineerden is die vrijheid niet, dus dat gaat niet op.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:19 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hebben nu wel veel meer vrijheid dan de vorige keer, dus ja die 15% zijn grotendeels nog wel oorzaak.
Nieuwsuurquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:22 schreef Evenstar het volgende:
Zij zet Hugo wel klem, genietenEerste keer dat een journalist doet wat die moet doen.
Ja heerlijk, eindelijk een keer. Doet ze goed.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:22 schreef Evenstar het volgende:
Zij zet Hugo wel klem, genietenEerste keer dat een journalist doet wat die moet doen.
Vandaar dat slechts 1/4 van de opnames nu gevaccineerden zijn?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:21 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Omdat die vaccinaties helemaal zo geweldig niet zijn maar we dit nog steeds als HET middel voorgeschoteld krijgen.
Nogmaals, kwestie van tijd. Die vaccinaties gaan ons niet helpen hier in. Nog steeds benieuwd hoe je aan dit cijfer komt overigens.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vandaar dat slechts 1/4 van de opnames nu gevaccineerden zijn?
Dit zijn gewoon de cijfers die uit de ziekenhuizen gecommuniceerd worden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:24 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Nogmaals, kwestie van tijd. Die vaccinaties gaan ons niet helpen hier in. Nog steeds benieuwd hoe je aan dit cijfer komt overigens.
En Hugo die wegduikt met "je moet geen stel en wat als vragen stellen".quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:23 schreef josja het volgende:
[..]
Ja heerlijk, eindelijk een keer. Doet ze goed.
Besmettelijkheid delta + kouder weer + afzwakkende antilichamen + griep + opschalen ic onbespreekbaar ivm uitgestelde zorg en personeelsproblemen + weigering ziekte te accepteren...quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:16 schreef Steven_Stil het volgende:
Wanneer ik de stijgende cijfers zo zie kan de zorg in NL het bij een 100% vaccinatiegraad nog steeds niet aan.
En zondag zit ie weer vooraan in de kerk.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Exact.
Alles doen om maar dwang en drang te veroorzaken zonder het zo te noemen. Achterbakse hond.
Mja, als iemand nog zo denkt kunnen wij het nog 100 keer uitleggen. Het heeft gewoon geen zin.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:25 schreef Breekfast het volgende:
Een grote meerderheid is gevaccineerd, en een meerderheid van de ziekenhuisopnames (3/4) zijn ongevaccineerd. Maar nee. die vaccins die werken niet hoor
Ik heb het even gemist. Wat was er precies?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:22 schreef Evenstar het volgende:
Definieer "werken" en die cijfers je roept zijn van tot 01okt21.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:25 schreef Breekfast het volgende:
Een grote meerderheid is gevaccineerd, en een meerderheid van de ziekenhuisopnames (3/4) zijn ongevaccineerd. Maar nee. die vaccins die werken niet hoor
Die ligt bij de volgende persco gekneveld in de bezemkast.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:23 schreef Evenstar het volgende:
Zij mag haar pasje straks inleveren denk ik
Zullen we deze quote bewaren en over een maand nog eens terug kijken hoe de verhoudingen dan zijn? Die ongevaccineerden die kans hebben op een ic-bed raakt een keer op. Er is geen oneindige stroom aan ongevaccineerden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mja, als iemand nog zo denkt kunnen wij het nog 100 keer uitleggen. Het heeft gewoon geen zin.
Wat als en stel vragen..... bv stel dat de verkoopster van de bakker geen CTB heeft... wordt ze dan ontslagen ?quote:
Het heeft weinig zin inderdaadquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mja, als iemand nog zo denkt kunnen wij het nog 100 keer uitleggen. Het heeft gewoon geen zin.
Die zetten Hugo echt met de rug tegen de muur m.b.t. vaccinatiedrang/plicht etc.o.a. over QR voor werkplekken.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:26 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik heb het even gemist. Wat was er precies?
En die met een ongezonde leefstijl maar doorgaan die vaak niet gevaccineerd zijn en op de IC terecht komen.quote:
Klopt niks werkt beter als anticonceptie dan een zwangerschapquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:29 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Natuurlijk immuniteit werkt zeer waarschijnlijk een stuk langer dan een vaccinatie.
Ja, uiteindelijk krijg je wel een grotere % gevaccineerden ja, maar als dat 40 van de 50 zijn is het niet zo'n probleem. Dat snap je toch ook wel.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:27 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Zullen we deze quote bewaren en over een maand nog eens terug kijken hoe de verhoudingen dan zijn? Die ongevaccineerden die kans hebben op een ic-bed raakt een keer op. Er is geen oneindige stroom aan ongevaccineerden.
Echt of zijn we gewoon sarcastisch in de zin van wat stelt zij een debiele vragen?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:29 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die zetten Hugo echt met de rug tegen de muur m.b.t. vaccinatiedrang/plicht etc.o.a. over QR voor werkplekken.
Wat is het nu nog? 24:00 uur?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:31 schreef Jor_Dii het volgende:
De kans dat de horeca (eerder) dicht moet lijkt me inmiddels toch wel zo’n 80%
En wat dan wanneer de zorg het nog steeds niet aankan?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:30 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk krijg je wel een grotere % gevaccineerden ja, maar als dat 40 van de 50 zijn is het niet zo'n probleem. Dat snap je toch ook wel.
Wat stel je dan voor?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:32 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
En wat dan wanneer de zorg het nog steeds niet aankan?
Wat vroeg ze?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:22 schreef Evenstar het volgende:
Daar gaan Mark en Hugo nu nog geen antwoord op geven.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:32 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
En wat dan wanneer de zorg het nog steeds niet aankan?
Wat uiteindelijk ook weer averechts werkt, horeca dicht betekent dat iedereen weer thuis gaat feesten. En dat kun je al helemaal niet handhaven.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben bang dat we vroeger winterstop krijgen ja, en een streep door de zaal.
Gebeurt nu net zo goed vanwege de vroege sluitingquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:34 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Wat uiteindelijk ook weer averechts werkt, horeca dicht betekent dat iedereen weer thuis gaat feesten. En dat kun je al helemaal niet handhaven.
Nee, ben serieus. Was eerste keer dat ik een journalist tijdens een perssconferentie echt fel vond.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Echt of zijn we gewoon sarcastisch in de zin van wat stelt zij een debiele vragen?
Nou ja, ik vind het vast wel ergens terug nog.
Ik zie het niet zo gauw gebeuren, wel 2G voor horeca. Sluiten zou verwoestend zijn voor de vaccinatiebereidheid.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:31 schreef Jor_Dii het volgende:
De kans dat de horeca (eerder) dicht moet lijkt me inmiddels toch wel zo’n 80%
Dan is er maar één oplossing, en dat is een opnamestop voor covid-zorg. Dan moeten we echt het zieke deel van de samenleving laten afsterven om de rest te redden, voordat het verder gaat rotten en onherstelbare schade veroorzaakt.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:16 schreef Steven_Stil het volgende:
Wanneer ik de stijgende cijfers zo zie kan de zorg in NL het bij een 100% vaccinatiegraad nog steeds niet aan.
Timestamp?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:38 schreef Evenstar het volgende:
Vanaf hier is Nynke de vragen aan het stellen
Dan ga je er druk mee worden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:38 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ik zie het niet zo gauw gebeuren, wel 2G voor horeca. Sluiten zou verwoestend zijn voor de vaccinatiebereidheid.
Mochten ze de horeca toch sluiten en de kerk/moskee blijft open, dan steek ik die persoonlijk in de fik.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zowel deelnemers, personeel als supporters.quote:
Nee, het waren geen debiele vragen, Mark en Hugo vonden dat wel en probeerden (met redelijk succes) de vragen van zich af te houden door ze te verwijzen naar dat ik ga dat niet beantwoorden en zo zeg ik dat niet.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Echt of zijn we gewoon sarcastisch in de zin van wat stelt zij een debiele vragen?
Nou ja, ik vind het vast wel ergens terug nog.
Hou vol!quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:44 schreef Discombobulate het volgende:
Ik ben bang dat met 100% vaccinatiegraad de zorg het nog steeds niet gaat aankunnen. Kom je hier nooit meer van af.
We gaan gewoon voor de 110%!quote:
En daar zit dus ook het echte probleem .quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:35 schreef Discombobulate het volgende:
Wat wel heel erg fucked up zou zijn... En misschien gebeurd dat ook nog wel gegeven onze fragiele zorg, is dat straks ook met gevaccineerden onze zorg overbelast raakt. Als 2 coronapatienten op een IC al te veel zijn...
Die man was op zijn 21e schooldirecteur. Een psychopaat eerste klas.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:46 schreef Discombobulate het volgende:
Hugo is echt passief agressief soms, even zo'n denigrerende opmerking. Erger me echt zo aan die vent soms.
Het zijn maar twee wekenquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:44 schreef Discombobulate het volgende:
Ik ben bang dat met 100% vaccinatiegraad de zorg het nog steeds niet gaat aankunnen. Kom je hier nooit meer van af.
Deze tekst kwam voorbij op twitter.quote:
quote:12 november. Dat is over 10 dagen.
Dan kijken we naar de cijfers van 11 november.
Ziekenhuiscijfers is resultaat van besmetting 14 dagen eerder. (besmetting + incubatietijd + klachten + naar ziekenhuis).
Ehh... dan is de verzwaring dus al ingebakken.
Laten we het eens gaan hebben over 1,5 jaar faalbeleid van Hugo.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:53 schreef Confetti het volgende:
Nou, het ging dus anderhalf uur over 'ons gedrag' en hoe bepalend dat is.
Dat de overheid in elkaar aan het storten is, het beleid chaotisch, de QR-code fetishism niet op wetenschap gebaseerd is hoor je niks over. Ze hebben al netjes voorgesorteerd om wederom de schuld volledig bij het volk te leggen over twee weken met deze flutmaatregelen.
Knap staaltje werk van die kwaadaardige mannetjes op het ministerie.
Snel hier nog lezen voordat het verwijderd wordt voor omdat het een staatsondermijnende tweet is.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:52 schreef Mylene het volgende:
[..]
Deze tekst kwam voorbij op twitter.
[..]
Dan zou je aan de bedelstaf kunnen belanden...quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:35 schreef Discombobulate het volgende:
Een overheid fixt toch wel wat zij wil. Als je werknemersverplichting van QR er moet komen, dan gebeurd dat vroeg of laat toch wel. Medische privacy my ass. Het is puur eufemistisch taalgebruik; autoritaire landen doen dat gewoon iets explicieter.
Die van 12 november zal nog wel een stapje verder gaanquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:54 schreef DoritosDieBlauwe het volgende:
Ik vond deze pers conferentie wel zorgwekkend hoor, gaat behoorlijk ver allemaal.
Dat kan in Nederland niet, want Rutte zegt dat armoede bij ons niet bestaat!quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:54 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dan zou je aan de bedelstaf kunnen belanden...
Twee weken, 12 november komt er meer.quote:
Het coronatoegangsbewijsquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:55 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat zijn de maatregelen geworden? Kunnen die in de OP met deze datum erbij?
Theoretisch, nu! Dit is je moment. Grijp het!quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:55 schreef OProg het volgende:
Ik ben wel blij dat we het allemaal samen doen.
Wanneer kan ik weer op het balkon samen gaan klappen voor de zorg?
Er staat niemand op die andere balkons en het moet wel een stukje massahysterie uitstralen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:57 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Theoretisch, nu! Dit is je moment. Grijp het!
Ik wil wel met je mee klappen hoor, moet ik even naar boven en t balkon opquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:58 schreef OProg het volgende:
[..]
Er staat niemand op die andere balkons en het moet wel een stukje massahysterie uitstralen.
Tussen neus en lippen voorsorteren van CTB voor werk, sport en niet essentiële winkels, zal het laatste nog niet over zijn gezegd. Vooral hoe men daarvoor bezig gaat dat alleen de wet maar even hoeft te worden aangepast wat in casu betekent dat de Kamers dus daarin geen rol hebben.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:54 schreef DoritosDieBlauwe het volgende:
Ik vond deze pers conferentie wel zorgwekkend hoor, gaat behoorlijk ver allemaal.
Kutzooi ik heb geen balkon.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:00 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik wil wel met je mee klappen hoor, moet ik even naar boven en t balkon op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die qr code op werk en niet essentiële winkels is gewoon een feit nu toch, en het zal me niet verbazen als ze er meteen de 2g aan toe voegen. Was Mona keizer niet ontslagen omdat ze daar kritiek op had ofzo, ongelofelijkquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:55 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Die van 12 november zal nog wel een stapje verder gaan![]()
Tnxquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:57 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het coronatoegangsbewijs
Vanaf 6 november geldt het coronatoegangsbewijs op meer plekken. De QR-code is dan verplicht voor:
Horeca, zowel binnen als op buitenterrassen (eet- en drinkgelegenheden), behalve bij afhalen.
Casino’s.
Culturele locaties zoals theaters, concertzalen en bioscopen;
Doorstroomlocaties in sectoren waar het coronatoegangsbewijs nu al verplicht is. Dit zijn dus locaties waar er een doorstroom van bezoekers is, zoals musea en monumenten.
Doorstroomevenementen. Dit zijn evenementen waarbij het publiek geen vaste plek heeft en er een doorstroom van mensen is. Bijvoorbeeld kermissen en bepaalde sportevenementen.
Evenementen met en zonder vaste zitplaats, zoals festivals, feesten en optredens.
Zakelijke evenementen, zoals beurzen en congressen.
Publiek bij sportwedstrijden, zowel professioneel als amateur. Bij publiek van amateurwedstrijden is jeugd tot 18 jaar uitgezonderd.
Georganiseerde sportbeoefening vanaf 18 jaar, zoals: sportschool, groepslessen, voetbal, zwemmen. Dit geldt voor sporters en publiek in alle binnen- en buitensportlocaties, inclusief sportkantines.
Georganiseerde kunst & cultuur beoefening vanaf 18 jaar, zoals: muziekles en schilderles. Of bijvoorbeeld repetities voor zang, dans en toneel.
https://www.telegraaf.nl/(...)atregelen-op-een-rij
Het was echt geen toeval dat ze daar in haar brief over begon he. Dit zat allemaal al lang in de pijplijn, er moest alleen nog even een aanleiding voor worden gevonden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:01 schreef DoritosDieBlauwe het volgende:
[..]
Was Mona keizer niet ontslagen omdat ze daar kritiek op had ofzo, ongelofelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
quote:
.quote:De zichtbaarste maatregel is de terugkeer van het mondkapje. In alle publiek toegankelijke binnenruimtes gaat de mondkapjesplicht weer gelden. Dat betekent dat het mondkapje op moet in winkels, op stations, in ziekenhuizen en verpleeghuizen en in overheidsgebouwen. In het openbaar vervoer en op luchthavens blijft de mondkapjesplicht gelden. In het hoger onderwijs moeten opnieuw mondkapjes gedragen worden, maar alleen bij verplaatsingen.
Ook bij contactberoepen, zoals bij de kapper of masseur, zijn mondkapjes weer aan de orde. Er wordt een uitzondering gemaakt voor sekswerkers
Is nu alquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:03 schreef mascara-klodder het volgende:
Ben nu wel benieuwd naar een volgende persco. Dan zullen de mondkapjes etc wel weer komen
Die komen nu alweer hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:03 schreef mascara-klodder het volgende:
Ben nu wel benieuwd naar een volgende persco. Dan zullen de mondkapjes etc wel weer komen
Is dat een advies of een wettelijk iets?quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:03 schreef _serial_ het volgende:
Zijn ze nu helemaal van de pot gerukt, door aan amateursporters een QR code te vragen?
Kondig dan gewoon meteen een vaccinatieplicht af.
Dan hoeven we ze niet meer te dragen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:03 schreef mascara-klodder het volgende:
Mondkapjesplichtquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Is dat een advies of een wettelijk iets?
Sowieso is alles belachelijk.
Zie de post boven je.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die stonden niet in Mylene haar lijstje. Behalve het OV, waar dan?
Godverdegodver!!!quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:05 schreef Mylene het volgende:
[..]
Mondkapjesplicht
Per 6 november gaat de mondkapjesplicht weer gelden op meer locaties. Mondkapjes zijn opnieuw verplicht op alle publieke locaties binnen waar geen coronatoegangsbewijzen gebruikt worden. Dit geldt onder andere voor:
Supermarkten, winkels, bibliotheken, spellocaties, pretparken.
Het openbaar vervoer, in stations, inclusief winkels op het station, op perrons en bij tram- en bushaltes.
Op luchthavens en in vliegtuigen.
Bij verplaatsing in mbo scholen, hogescholen en universiteiten. Als je zit mag het mondkapje af.
Bij de uitvoering van contactberoepen, waar nodig, dit geldt zowel voor klant als voor dienstverlener.
Hoe zit het met kappers? Mondkapje of QR?quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:05 schreef Mylene het volgende:
Mondkapjesplicht
Per 6 november gaat de mondkapjesplicht weer gelden op meer locaties. Mondkapjes zijn opnieuw verplicht op alle publieke locaties binnen waar geen coronatoegangsbewijzen gebruikt worden. Dit geldt onder andere voor:
Supermarkten, winkels, bibliotheken, spellocaties, pretparken.
Als ze de mondkapjes gaan verplichten op qr-locaties geeft dat gelijk aan dat de QR-pas geen enkel effect heeft.quote:
Want goh, de cijfers zijn opgelopen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:06 schreef Stoney3K het volgende:
De volgende verzwaring gaat natuurlijk zijn om de 1,5 meter weer terug te brengen waar er geen QR is, en overal mondkapjes. En 2G.
Dat zal geen beletsel zijn, ze lullen het wel weer recht, ook al falen ze keer op keer.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:07 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Als ze de mondkapjes gaan verplichten op qr-locaties geeft dat gelijk aan dat de QR-pas geen enkel effect heeft.
Geen idee wat bnw is, maar ik ook bnw dan. Want kan geen toeval zijn lijkt mij.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:03 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Het was echt geen toeval dat ze daar in haar brief over begon he. Dit zat allemaal al lang in de pijplijn, er moest alleen nog even een aanleiding voor worden gevonden.
Disclaimer: jaja, BNW, ditdat.
2G dan gaan er echt koppen rollenquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:06 schreef Stoney3K het volgende:
De volgende verzwaring gaat natuurlijk zijn om de 1,5 meter weer terug te brengen waar er geen QR is, en overal mondkapjes. En 2G.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |