abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202005512
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 21:01 schreef DoritosDieBlauwe het volgende:

[..]
Was Mona keizer niet ontslagen omdat ze daar kritiek op had ofzo, ongelofelijk
Het was echt geen toeval dat ze daar in haar brief over begon he. Dit zat allemaal al lang in de pijplijn, er moest alleen nog even een aanleiding voor worden gevonden.

Disclaimer: jaja, BNW, ditdat.
pi_202005515
Zijn ze nu helemaal van de pot gerukt, door aan amateursporters een QR code te vragen?

Kondig dan gewoon meteen een vaccinatieplicht af.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_202005520
Ben nu wel benieuwd naar een volgende persco. Dan zullen de mondkapjes etc wel weer komen ;(
pi_202005523
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 21:02 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Tnx :*
Dus alleen QR-gezeik.
quote:
De zichtbaarste maatregel is de terugkeer van het mondkapje. In alle publiek toegankelijke binnenruimtes gaat de mondkapjesplicht weer gelden. Dat betekent dat het mondkapje op moet in winkels, op stations, in ziekenhuizen en verpleeghuizen en in overheidsgebouwen. In het openbaar vervoer en op luchthavens blijft de mondkapjesplicht gelden. In het hoger onderwijs moeten opnieuw mondkapjes gedragen worden, maar alleen bij verplaatsingen.

Ook bij contactberoepen, zoals bij de kapper of masseur, zijn mondkapjes weer aan de orde. Er wordt een uitzondering gemaakt voor sekswerkers
.
  dinsdag 2 november 2021 @ 21:04:04 #280
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_202005532
Ik ga gewoon morgen al de regels opvolgen.
Kan ik alvast wennen.
pi_202005538
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 21:03 schreef mascara-klodder het volgende:
Ben nu wel benieuwd naar een volgende persco. Dan zullen de mondkapjes etc wel weer komen ;(
Is nu al -O-
pi_202005541
quote:
Die komen nu alweer hoor.
pi_202005545
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 21:03 schreef _serial_ het volgende:
Zijn ze nu helemaal van de pot gerukt, door aan amateursporters een QR code te vragen?

Kondig dan gewoon meteen een vaccinatieplicht af.
Is dat een advies of een wettelijk iets?

Sowieso is alles belachelijk.
  dinsdag 2 november 2021 @ 21:04:51 #284
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_202005547
quote:
Dan hoeven we ze niet meer te dragen.
  dinsdag 2 november 2021 @ 21:04:54 #285
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202005548
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 21:04 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]
Is nu al -O-
Alleen waar geen QR geldt.
pi_202005558
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 21:04 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Is dat een advies of een wettelijk iets?

Sowieso is alles belachelijk.
Mondkapjesplicht
Per 6 november gaat de mondkapjesplicht weer gelden op meer locaties. Mondkapjes zijn opnieuw verplicht op alle publieke locaties binnen waar geen coronatoegangsbewijzen gebruikt worden. Dit geldt onder andere voor:

Supermarkten, winkels, bibliotheken, spellocaties, pretparken.
Het openbaar vervoer, in stations, inclusief winkels op het station, op perrons en bij tram- en bushaltes.
Op luchthavens en in vliegtuigen.
Bij verplaatsing in mbo scholen, hogescholen en universiteiten. Als je zit mag het mondkapje af.
Bij de uitvoering van contactberoepen, waar nodig, dit geldt zowel voor klant als voor dienstverlener.
pi_202005563
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 21:04 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]
Is nu al -O-
Die stonden niet in Mylene haar lijstje. Behalve het OV, waar dan?
  dinsdag 2 november 2021 @ 21:06:03 #288
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202005570
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 21:05 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Die stonden niet in Mylene haar lijstje. Behalve het OV, waar dan?
Zie de post boven je.

Op het perron ook weer trouwens ja haha die onzin weer _O-
pi_202005576
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 21:05 schreef Mylene het volgende:

[..]
Mondkapjesplicht
Per 6 november gaat de mondkapjesplicht weer gelden op meer locaties. Mondkapjes zijn opnieuw verplicht op alle publieke locaties binnen waar geen coronatoegangsbewijzen gebruikt worden. Dit geldt onder andere voor:

Het openbaar vervoer, in stations, inclusief winkels op het station, op perrons en bij tram- en bushaltes.
Op luchthavens en in vliegtuigen.
Bij verplaatsing in mbo scholen, hogescholen en universiteiten. Als je zit mag het mondkapje af.
Bij de uitvoering van contactberoepen, waar nodig, dit geldt zowel voor klant als voor dienstverlener.
Godverdegodver!!!
pi_202005586
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 21:06 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Zie de post boven je.
ja gezien en op gereageerd met godverdegodver :(
  dinsdag 2 november 2021 @ 21:06:58 #291
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_202005588
De volgende verzwaring gaat natuurlijk zijn om de 1,5 meter weer terug te brengen waar er geen QR is, en overal mondkapjes. En 2G.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_202005593
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 21:05 schreef Mylene het volgende:
Mondkapjesplicht

Hoe zit het met kappers? Mondkapje of QR?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_202005596

Bron: NICE.

We zitten nu al op 145 IC-opnames per week. De pieken in de vorige winter waren 339, 336 en 387. We zijn aardig op weg naar een golf die in ieder geval de helft van de hoogte van de vorige golven lijkt te halen en potentieel nog veel meer. De IC bezetting loopt mee op met een vertraging van ca. 2 weken en is grofweg een factor 2 hoger. We gaan die 300 op de IC zeer waarschijnlijk ruim halen en er is nog geen afbuiging in zicht.

Voor een ieder die dacht dat vaccineren de uitweg uit deze crisis was.

Verder heb ik ernstige twijfels bij de werking cq. de duur van de werking van vaccins. Ik ken inmiddels zoveel mensen die wel gevaccineerd zijn, maar toch ziek zijn geworden door Covid. Veelal jonge mensen, maar toch een week of 2 goed ziek. Ik ken geen ziekenhuisopnames na vaccinatie, maar als jonge mensen al zo ziek worden, dan zou het me verbazen als ouderen of mensen met een wat zwakkere gezondheid niet een grote kans hebben op een opname na besmetting na hun vaccinatie.

Ik verwacht geen leuke winter.
pi_202005597
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 21:04 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Alleen waar geen QR geldt.
Als ze de mondkapjes gaan verplichten op qr-locaties geeft dat gelijk aan dat de QR-pas geen enkel effect heeft. :D
pi_202005605
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 21:06 schreef Stoney3K het volgende:
De volgende verzwaring gaat natuurlijk zijn om de 1,5 meter weer terug te brengen waar er geen QR is, en overal mondkapjes. En 2G.
Want goh, de cijfers zijn opgelopen.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_202005606
Over amper anderhalve week dus alweer een nieuw weegmoment. Dat moment is al te snel om echt verandering te zien, dus eigenlijk zeggen ze nu al dat er meer maatregelen gaan komen. En die zijn natuurlijk al wel te raden. Kunnen ze weer mooi met het vingertje richting de bevolking; hoe stout we wel niet zijn.
  dinsdag 2 november 2021 @ 21:07:48 #297
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202005609
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 21:07 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]
Als ze de mondkapjes gaan verplichten op qr-locaties geeft dat gelijk aan dat de QR-pas geen enkel effect heeft. :D
Dat zal geen beletsel zijn, ze lullen het wel weer recht, ook al falen ze keer op keer.
pi_202005610
En toch vraag ik me af of het wel te doen is om de niet gevaccineerden. Misschien vaker in BNW lurken :D :') .
pi_202005618
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 november 2021 21:03 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Het was echt geen toeval dat ze daar in haar brief over begon he. Dit zat allemaal al lang in de pijplijn, er moest alleen nog even een aanleiding voor worden gevonden.

Disclaimer: jaja, BNW, ditdat.
Geen idee wat bnw is, maar ik ook bnw dan. Want kan geen toeval zijn lijkt mij.
ヽ༼ ຈل͜ຈ༼ ▀̿̿Ĺ̯̿̿▀̿ ̿༽Ɵ͆ل͜Ɵ͆ ༽ノ
  dinsdag 2 november 2021 @ 21:08:18 #300
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_202005621
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 21:06 schreef Stoney3K het volgende:
2G dan gaan er echt koppen rollen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')