Vaccineren helpt niet. Niemand wil elke november maatregelen tot begin juli. Dus ik kies voor vrijheid.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je je prik hebt gehad is dat een goed plan.
Andere tijden... er gaan geruchten dat gevaccineerden binnen 2 jaar dood zijn! in BNW staat een stuk erover!quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:00 schreef KingRadler het volgende:
Over een jaar praten we al over de 4de prik en mondkapjes.
Het is allemaal zo voorspelbaar.
Ja de politie gaat elke zaterdag alle sportclubs langs om te kijken of alle QR-pasjes wel worden gecontroleerd op veld 8. Geloof je het zelf.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:02 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De vraag is of dat ook zo blijft???? Bij de avondklok kreeg de politie begeven moment ook de opdracht om er een prioriteit van te maken.
Vreselijk!quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:00 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
De pers komt allemaal met ideetjes voor Hugo om te verzwaren.
Maar gelukkig is de media niet bezig met een bepaalde agenda
We hebben het wel even over een andere keuzen als welke schoenen je vandaag aantrekt.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:01 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Het is een vrije keuze en keuzes hebben consequenties
Ik heb mijn ene mondkapje bij de hand voor de komende 6 maanden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:57 schreef KingRadler het volgende:
Mondkapjes zijn weer in de aanbieding.
Blijkbaar hadden veel winkels ze nog achter staan.
Ja ik geloof dat de handhaving ingezet gaat worden bij verenigingen en sportclubs. En de politie op de grote events.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja de politie gaat elke zaterdag alle sportclubs langs om te kijken of alle QR-pasjes wel worden gecontroleerd op veld 8. Geloof je het zelf.
Succes met alle sportverenigingen controleren op zaterdag en op trainingsavonden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:02 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De vraag is of dat ook zo blijft???? Bij de avondklok kreeg de politie begeven moment ook de opdracht om er een prioriteit van te maken.
Schattig naief.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:04 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat de handhaving ingezet gaat worden bij verenigingen en sportclubs. En de politie op de grote events.
Als de uitkomst van je vrije keuze is dat je geen inkomen meer hebt en dus je familie niet meer kunt onderhouden is het geen vrije keuze.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:01 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Het is een vrije keuze en keuzes hebben consequenties
Echt geen doe joh, ook al heb je er wel de vrijwilligers voorquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Succes met alle sportverenigingen controleren op zaterdag en op trainingsavonden.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:04 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat de handhaving ingezet gaat worden bij verenigingen en sportclubs. En de politie op de grote events.
Hahaha nee.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:04 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vanaf volgende week weer een paar ritjes minder die ik niet hoef te brengen naar hun uitje dat weer mogelijk was.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Succes met alle sportverenigingen controleren op zaterdag en op trainingsavonden.
Nee, is echt totaal onwerkbaar.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Echt geen doe joh, ook al heb je er wel de vrijwilligers voor
Dat je vroeg of laat tegen een besmetting aan gaat lopen is wel evident. Of je moet jezelf opsluiten. Of je er dan ook ziek van gaat worden is weer een tweede.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:02 schreef Vallon het volgende:
Persco over een verwrongen geest van Rutte gesproken: Iemand die zich niet vaccineert krijgt 100% zeker de ziekte.
Ben bang dat we vroeger winterstop krijgen ja, en een streep door de zaal.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:06 schreef Vallon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vanaf volgende week weer een paar ritjes minder die ik niet hoef te brengen naar hun uitje dat weer mogelijk was.
Niet.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:08 schreef Evenstar het volgende:
Men kan nog niet eens handhaven midden in een centrum vol met horeca .... Hoe gaan ze in godsnaam in alle hoeken van Nederland QR bij amateurclubs handhaven
Het virus grijpt om zich heen!quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Niet.
Maar dan kunnen ze over 3 weken het volk weer lekker de schuld geven van hun eigen faalbeleid, want we houden ons niet aan de afspraak.
Zum kotzen.
Het was ook sarcasmequote:Op dinsdag 2 november 2021 20:06 schreef chratnox het volgende:
[..]
Als de uitkomst van je vrije keuze is dat je geen inkomen meer hebt en dus je familie niet meer kunt onderhouden is het geen vrije keuze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |