Denk bij elke club wel, succes als je als vrijwilliger gaat vertellen aan een medelid dat hij niet mag sporten vanwege de gezondheid. Gaan clubs echt niet doen terwijl overal de ledenaantallen al teruglopen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wordt nog leuk bij die Turkse verenigingen.
Jinekquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:58 schreef superniger het volgende:
Ik haak af. Zie jullie wel in het Jinek topic later vanavond.
Dat gaat de gezondheid helpen!quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:58 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Simpel, geen meerderjarige laten voetballen.
@Lenny_Leonard is trotsquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:57 schreef Arizona het volgende:
Zelfs QR code voor buiten sporten lees ik nu? Vrij tennissen doe ik in de hal, maar les heb ik buiten.
Ik zal volgende week vol enthousiasme mijn QR code aan de trainer laten zien
Samen krijgen we corona onder controle
Nee, dat weet ik.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk bij elke club wel, succes als je als vrijwilliger gaat vertellen aan een medelid dat hij niet mag sporten vanwege de gezondheid. Gaan clubs echt niet doen terwijl overal de ledenaantallen al teruglopen.
Je doet het altijd voor jezelf. En terecht. Die mensen laten zich ook niet prikken voor zichzelf, dus waarom zouden wij gevaccineerden er solidair mee zijn?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:55 schreef Vallon het volgende:
[..]
Die kloothommels ook die het gespreide bedje gaan bezetten. Kortom tis wee rhet gebruikelijk liedje: eigenbelang en dan de schijn wekken dat je het doet voor de ander
Dan voldoe je wel aan de regels gezien er een uitzondering is voor minderjarige.quote:
Oplossing, alleen CTB voor autochtonen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:54 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Daarom komt zoiets sowieso niet door de 2 kamers....
Ik denk dat de meeste mensen inmiddels wel een beetje schijt hebben, vooral als er toch geen handhaving is.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:00 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dan voldoe je wel aan de regels gezien er een uitzondering is voor minderjarige.
En zodra dat gebeurt gaan ze klagen waarom het zo zwaar is.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:00 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
De pers komt allemaal met ideetjes voor Hugo om te verzwaren.
Maar gelukkig is de media niet bezig met een bepaalde agenda
Het is een vrije keuze en keuzes hebben consequentiesquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:52 schreef Breekfast het volgende:
QR code op het werk gaat trouwens wel heel erg ver. Dan ga je wel echt de grens over van het stimuleren om alsnog een prik te nemen naar dwang. Want dan gaat het om je werk en inkomen. Elke dag testen voor je werk is ook niet te doen natuurlijk.
Ik maar denken dat de Roverheid de MSM in haar macht had, blijkt het dus het tegenoverstelde te zijn?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:00 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
TR gezet, dit hoort in BNW.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:00 schreef KingRadler het volgende:
Over een jaar praten we al over de 4de prik en mondkapjes.
Het is allemaal zo voorspelbaar.
De vraag is of dat ook zo blijft???? Bij de avondklok kreeg de politie begeven moment ook de opdracht om er een prioriteit van te maken.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen inmiddels wel een beetje schijt hebben, vooral als er toch geen handhaving is.
Vaccineren helpt niet. Niemand wil elke november maatregelen tot begin juli. Dus ik kies voor vrijheid.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je je prik hebt gehad is dat een goed plan.
Andere tijden... er gaan geruchten dat gevaccineerden binnen 2 jaar dood zijn! in BNW staat een stuk erover!quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:00 schreef KingRadler het volgende:
Ja de politie gaat elke zaterdag alle sportclubs langs om te kijken of alle QR-pasjes wel worden gecontroleerd op veld 8. Geloof je het zelf.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:02 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De vraag is of dat ook zo blijft???? Bij de avondklok kreeg de politie begeven moment ook de opdracht om er een prioriteit van te maken.
Vreselijk!quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:00 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
We hebben het wel even over een andere keuzen als welke schoenen je vandaag aantrekt.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:01 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Het is een vrije keuze en keuzes hebben consequenties
Ik heb mijn ene mondkapje bij de hand voor de komende 6 maanden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:57 schreef KingRadler het volgende:
Mondkapjes zijn weer in de aanbieding.
Blijkbaar hadden veel winkels ze nog achter staan.
Ja ik geloof dat de handhaving ingezet gaat worden bij verenigingen en sportclubs. En de politie op de grote events.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja de politie gaat elke zaterdag alle sportclubs langs om te kijken of alle QR-pasjes wel worden gecontroleerd op veld 8. Geloof je het zelf.
Succes met alle sportverenigingen controleren op zaterdag en op trainingsavonden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:02 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De vraag is of dat ook zo blijft???? Bij de avondklok kreeg de politie begeven moment ook de opdracht om er een prioriteit van te maken.
Schattig naief.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:04 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat de handhaving ingezet gaat worden bij verenigingen en sportclubs. En de politie op de grote events.
Als de uitkomst van je vrije keuze is dat je geen inkomen meer hebt en dus je familie niet meer kunt onderhouden is het geen vrije keuze.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:01 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Het is een vrije keuze en keuzes hebben consequenties
Echt geen doe joh, ook al heb je er wel de vrijwilligers voorquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Succes met alle sportverenigingen controleren op zaterdag en op trainingsavonden.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:04 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat de handhaving ingezet gaat worden bij verenigingen en sportclubs. En de politie op de grote events.
Hahaha nee.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:04 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vanaf volgende week weer een paar ritjes minder die ik niet hoef te brengen naar hun uitje dat weer mogelijk was.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Succes met alle sportverenigingen controleren op zaterdag en op trainingsavonden.
Nee, is echt totaal onwerkbaar.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Echt geen doe joh, ook al heb je er wel de vrijwilligers voor
Dat je vroeg of laat tegen een besmetting aan gaat lopen is wel evident. Of je moet jezelf opsluiten. Of je er dan ook ziek van gaat worden is weer een tweede.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:02 schreef Vallon het volgende:
Persco over een verwrongen geest van Rutte gesproken: Iemand die zich niet vaccineert krijgt 100% zeker de ziekte.
Ben bang dat we vroeger winterstop krijgen ja, en een streep door de zaal.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:06 schreef Vallon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vanaf volgende week weer een paar ritjes minder die ik niet hoef te brengen naar hun uitje dat weer mogelijk was.
Niet.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:08 schreef Evenstar het volgende:
Men kan nog niet eens handhaven midden in een centrum vol met horeca .... Hoe gaan ze in godsnaam in alle hoeken van Nederland QR bij amateurclubs handhaven
Het virus grijpt om zich heen!quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Niet.
Maar dan kunnen ze over 3 weken het volk weer lekker de schuld geven van hun eigen faalbeleid, want we houden ons niet aan de afspraak.
Zum kotzen.
Het was ook sarcasmequote:Op dinsdag 2 november 2021 20:06 schreef chratnox het volgende:
[..]
Als de uitkomst van je vrije keuze is dat je geen inkomen meer hebt en dus je familie niet meer kunt onderhouden is het geen vrije keuze.
Ik zie het allemaal vooral als opstapje naar nog strengere maatregelen idd.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Niet.
Maar dan kunnen ze over 3 weken het volk weer lekker de schuld geven van hun eigen faalbeleid, want we houden ons niet aan de afspraak.
Zum kotzen.
Werd nu al nergens gedaan in kantines.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:10 schreef Vasilevski het volgende:
Gaat ook niet om dat je overal handhaaft. Het gaat erom dat je op een aantal plekken zichtbaar controleert zodat de rest ook in de pas gaat lopen.
"Nee hoor die mondkapjesplicht/avondklok/QR-code gaan ze toch niet handhaven, is niet te doen, zal onze tijd wel duren..." Nederlanders.
Die smerige sporters.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:08 schreef Evenstar het volgende:
Men kan nog niet eens handhaven midden in een centrum vol met horeca .... Hoe gaan ze in godsnaam in alle hoeken van Nederland QR bij amateurclubs handhaven
Menig bestuur cq vereniging zal zich (formeel) niet kunnen veroorloven daar de hand mee te lichten.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:08 schreef Evenstar het volgende:
Krijgt alvast de opdracht vanuit vws om suggestief te gaan doen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Rtl sorteert alvast voor met deze foto...
[ twitter ]
Ik geloof dat Danny al in contact is om zijn mods aan te bieden voor een Sywert bedragje. Komt goed.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:08 schreef Evenstar het volgende:
Wil je nou een verzwaring of niet?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:08 schreef Evenstar het volgende:
Soms wel, maar over het algemeen niet iddquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Werd nu al nergens gedaan in kantines.
Exact.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Voer dan gewoon die vaccinatieplicht in Hugo, lamlul dat je er bent.
Australië is ons tussenland, China is ons voorland.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik zie het allemaal vooral als opstapje naar nog strengere maatregelen idd.
Zoveel mensen die pijnlijk niet lijken te weten hoe de realiteit werkt. Alsof ze al 20 maanden in hun schuilkelder zitten.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ons bestuur had een lint gespannen waar het doorstroom was en waar de kantine begon.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je maatregelen neemt moet je ze dusdanig nemen dat het nut heeft. Wat ze nu doen is gewoon niks waard.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:11 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Wil je nou een verzwaring of niet?
Met een directe vaccinatieplicht kan je natuurlijk geen controlemaatschappij opbouwen. Dan heb je even wat gezeur maar daarna zou het probleem zo goed als klaar moeten zijn, volgens hun eigen leugens that is.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:13 schreef Red_85 het volgende:
Exact.
Alles doen om maar dwang en drang te veroorzaken zonder het zo te noemen. Achterbakse hond.
Dat is het probleem, tegen een botte betonplaat valt niet te boksen.quote:
Hebben nu wel veel meer vrijheid dan de vorige keer, dus ja die 15% zijn grotendeels nog wel oorzaak.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:18 schreef WethouderHekking het volgende:
Ik denk misschien eenvoudig hoor, maar als die vaccins zo geweldig hoe kan het dan dat we haast weer terug bij af zijn?
Dat kleine percentage wat niet in ingeënt kan toch niet de oorzaak zijn ?
Jawel! Wie andersquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:18 schreef WethouderHekking het volgende:
Ik denk misschien eenvoudig hoor, maar als die vaccins zo geweldig hoe kan het dan dat we haast weer terug bij af zijn?
Ja, dat kan wel.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:18 schreef WethouderHekking het volgende:
Iets van maatregelen zorgen niet voor tweedeling, maar mensen zorgen voor tweedeling.quote:
Plus berekening van je emissie output op basis van je reisbewegingen en consumptie.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:00 schreef KingRadler het volgende:
Waarschijnlijk zal over een tijd de grote meerderheid van de ziekenhuisopnames dan ook bestaan uit gevaccineerdenquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:18 schreef WethouderHekking het volgende:
Volgens het duo dus wel en dus moet dat kleine percentage "beschermd" worden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:18 schreef WethouderHekking het volgende:
Hij bedoelt zichzelf?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:20 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Iets van maatregelen zorgen niet voor tweedeling, maar mensen zorgen voor tweedeling.
Omdat die vaccinaties helemaal zo geweldig niet zijn maar we dit nog steeds als HET middel voorgeschoteld krijgen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:18 schreef WethouderHekking het volgende:
(ongevaccineerden)quote:
Kwestie van tijd.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:20 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal over een tijd de grote meerderheid van de ziekenhuisopnames dan ook bestaan uit gevaccineerden
Maar voor ongevaccineerden is die vrijheid niet, dus dat gaat niet op.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:19 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hebben nu wel veel meer vrijheid dan de vorige keer, dus ja die 15% zijn grotendeels nog wel oorzaak.
Nieuwsuurquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:22 schreef Evenstar het volgende:
Zij zet Hugo wel klem, genietenEerste keer dat een journalist doet wat die moet doen.
Ja heerlijk, eindelijk een keer. Doet ze goed.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:22 schreef Evenstar het volgende:
Zij zet Hugo wel klem, genietenEerste keer dat een journalist doet wat die moet doen.
Vandaar dat slechts 1/4 van de opnames nu gevaccineerden zijn?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:21 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Omdat die vaccinaties helemaal zo geweldig niet zijn maar we dit nog steeds als HET middel voorgeschoteld krijgen.
Nogmaals, kwestie van tijd. Die vaccinaties gaan ons niet helpen hier in. Nog steeds benieuwd hoe je aan dit cijfer komt overigens.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vandaar dat slechts 1/4 van de opnames nu gevaccineerden zijn?
Dit zijn gewoon de cijfers die uit de ziekenhuizen gecommuniceerd worden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:24 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Nogmaals, kwestie van tijd. Die vaccinaties gaan ons niet helpen hier in. Nog steeds benieuwd hoe je aan dit cijfer komt overigens.
En Hugo die wegduikt met "je moet geen stel en wat als vragen stellen".quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:23 schreef josja het volgende:
[..]
Ja heerlijk, eindelijk een keer. Doet ze goed.
Besmettelijkheid delta + kouder weer + afzwakkende antilichamen + griep + opschalen ic onbespreekbaar ivm uitgestelde zorg en personeelsproblemen + weigering ziekte te accepteren...quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:16 schreef Steven_Stil het volgende:
Wanneer ik de stijgende cijfers zo zie kan de zorg in NL het bij een 100% vaccinatiegraad nog steeds niet aan.
En zondag zit ie weer vooraan in de kerk.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Exact.
Alles doen om maar dwang en drang te veroorzaken zonder het zo te noemen. Achterbakse hond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |