En wat dan wanneer de zorg het nog steeds niet aankan?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:30 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk krijg je wel een grotere % gevaccineerden ja, maar als dat 40 van de 50 zijn is het niet zo'n probleem. Dat snap je toch ook wel.
Wat stel je dan voor?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:32 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
En wat dan wanneer de zorg het nog steeds niet aankan?
Wat vroeg ze?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:22 schreef Evenstar het volgende:
Zij zet Hugo wel klem, genietenEerste keer dat een journalist doet wat die moet doen.
Daar gaan Mark en Hugo nu nog geen antwoord op geven.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:32 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
En wat dan wanneer de zorg het nog steeds niet aankan?
Wat uiteindelijk ook weer averechts werkt, horeca dicht betekent dat iedereen weer thuis gaat feesten. En dat kun je al helemaal niet handhaven.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben bang dat we vroeger winterstop krijgen ja, en een streep door de zaal.
Gebeurt nu net zo goed vanwege de vroege sluitingquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:34 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Wat uiteindelijk ook weer averechts werkt, horeca dicht betekent dat iedereen weer thuis gaat feesten. En dat kun je al helemaal niet handhaven.
Nee, ben serieus. Was eerste keer dat ik een journalist tijdens een perssconferentie echt fel vond.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Echt of zijn we gewoon sarcastisch in de zin van wat stelt zij een debiele vragen?
Nou ja, ik vind het vast wel ergens terug nog.
Ik zie het niet zo gauw gebeuren, wel 2G voor horeca. Sluiten zou verwoestend zijn voor de vaccinatiebereidheid.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:31 schreef Jor_Dii het volgende:
De kans dat de horeca (eerder) dicht moet lijkt me inmiddels toch wel zo’n 80%
Dan is er maar één oplossing, en dat is een opnamestop voor covid-zorg. Dan moeten we echt het zieke deel van de samenleving laten afsterven om de rest te redden, voordat het verder gaat rotten en onherstelbare schade veroorzaakt.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:16 schreef Steven_Stil het volgende:
Wanneer ik de stijgende cijfers zo zie kan de zorg in NL het bij een 100% vaccinatiegraad nog steeds niet aan.
Timestamp?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:38 schreef Evenstar het volgende:
Vanaf hier is Nynke de vragen aan het stellen
Dan ga je er druk mee worden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:38 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ik zie het niet zo gauw gebeuren, wel 2G voor horeca. Sluiten zou verwoestend zijn voor de vaccinatiebereidheid.
Mochten ze de horeca toch sluiten en de kerk/moskee blijft open, dan steek ik die persoonlijk in de fik.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mja, als iemand nog zo denkt kunnen wij het nog 100 keer uitleggen. Het heeft gewoon geen zin.
Zowel deelnemers, personeel als supporters.quote:
Nee, het waren geen debiele vragen, Mark en Hugo vonden dat wel en probeerden (met redelijk succes) de vragen van zich af te houden door ze te verwijzen naar dat ik ga dat niet beantwoorden en zo zeg ik dat niet.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Echt of zijn we gewoon sarcastisch in de zin van wat stelt zij een debiele vragen?
Nou ja, ik vind het vast wel ergens terug nog.
Hou vol!quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:44 schreef Discombobulate het volgende:
Ik ben bang dat met 100% vaccinatiegraad de zorg het nog steeds niet gaat aankunnen. Kom je hier nooit meer van af.
We gaan gewoon voor de 110%!quote:
En daar zit dus ook het echte probleem .quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:35 schreef Discombobulate het volgende:
Wat wel heel erg fucked up zou zijn... En misschien gebeurd dat ook nog wel gegeven onze fragiele zorg, is dat straks ook met gevaccineerden onze zorg overbelast raakt. Als 2 coronapatienten op een IC al te veel zijn...
Die man was op zijn 21e schooldirecteur. Een psychopaat eerste klas.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:46 schreef Discombobulate het volgende:
Hugo is echt passief agressief soms, even zo'n denigrerende opmerking. Erger me echt zo aan die vent soms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |