Ik ook niet. Ik doe niet meer meequote:Op dinsdag 2 november 2021 19:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb het wel op staan, maar totaal niet geluisterd.
Ga jij of @Roger_Epiales het uitleggen ?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:28 schreef Guanabana het volgende:
Ik wilde eerst gaan voor iets van 'soep, thee en dekentjes', maar toen zag ik het topicnummer.
Overigens is dat waarschijnlijk helemaal nooit zo gezegd, maar ach.
Daarom blijft die ook zo populair ondanks al zijn schandalen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:31 schreef Em31 het volgende:
Wat een genot als je zo kan antwoorden als Rutte, daar moet elke politicus jaloers op zijn.
Als ik dat kon ging ik ook de politiek in.
Die eer laat ik aan @Roger_Epiales!quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ga jij of @:Roger_Epiales het uitleggen ?
Dat is zeker een kwaliteit van hemquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:31 schreef Em31 het volgende:
Wat een genot als je zo kan antwoorden als Rutte, daar moet elke politicus jaloers op zijn.
Als ik dat kon ging ik ook de politiek in.
Hij weet het echt perfect te balanceren.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom blijft die ook zo populair ondanks al zijn schandalen.
1776quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die eer laat ik aan @:Roger_Epiales!
Het is te hopen dat hij dit keer wel op tijd komt, want met 1776 ging dat bijna mis.
Ik heb nog een dicht pakquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:34 schreef Arizona het volgende:
Zouden er morgen weer mondkapjes gehamsterd gaan worden?
Winter glow is wel mijn lievelingssmaakquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:37 schreef egeltje1985 het volgende:
Eigenlijk heb ik t hele jaar winter glow.
Nu weer iemand die ik (her)ken. In zijn antiekwinkel stond ooit een CD van Carola op toen ik er was.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:33 schreef Fred_B het volgende:
In Typisch Dordt zit iemand die ik ken. ()
Ik heb nog uitwasbare mondkapjes. En ik denk dat we nog een stuk of 10 wegwerpkapjes hebben. Daarnaast liggen er in de auto ook sowieso nog wat voor als we naar Duitsland gaan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb nog een dicht pakVoorlopig zit ik dus goed
Misschien nog wel een kuub pleepapier scoren, voor de zekerheid jeweets.
En Autumn Storm-held?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Winter glow is wel mijn lievelingssmaak![]()
Op nummer 2 staat momenteel Mango en op nummer 3 groene thee gember/sinaasappel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |