Wat een ontboezeming he! Zie je wel, ik voel me echt vrij en veilig om allerlei zielenroerselen met jullie te delenquote:Op maandag 1 november 2021 18:21 schreef Arizona het volgende:
Ik heb uiteraard gestemd op aardappels bij de chili con carne, ik hou gewoon niet zo van rijst
Ik zie nu een beeld voor me van een groot feestmaal in Twente, met in het midden een authentieke Twentsche aardappeltafelquote:Op maandag 1 november 2021 18:21 schreef Arizona het volgende:
Ik heb uiteraard gestemd op aardappels bij de chili con carne, ik hou gewoon niet zo van rijst
Ik houd van bitter en denk dat ik het morgen lekker meebak! broccolistronken zijn ook altijd lekkerquote:Op maandag 1 november 2021 17:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bladeren zijn heerlijk, wel wat steviger.
Heel dun rauw goed te eten, dikke stukken lijken een beetje op broccolistronk imo.
Donkere blad (het echt bladerige deel) is ook erg lekker, heeft wel een licht bittertje waar ik persoonlijk erg blij mee ben, maar wat niet iedereen even prettig vind.![]()
Ik steek meestal als ik bloemkool koop er een flinke hand bladeren bij in het zakje die mensen in de winkel al afbreken en in die doos laten liggen, min of meer gratis groente en nog lekker ook.
Ik heb hier nog nooit van gehoordquote:Op maandag 1 november 2021 18:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik houd van bitter en denk dat ik het morgen lekker meebak! broccolistronken zijn ook altijd lekker
Meestal als het hier over eten gaat, dan let ik altijd extra goed opAls iemand gerechten vaker maakt, dan wil ik dat ook eens uitproberen, dus dat doe ik dan morgen met bloemkoolbladeren, waar ik zelf nooit op gekomen zou zijn.
Ik denk dat als een Arizona of een molloot200 een aantal keer kruutmoes maakt en vertelt hoe lekker het is, dat ik zelfs dat nog wil maken
Gok zelfde reden dat jij onderweg bentquote:Op maandag 1 november 2021 18:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op weg terug. Waarom zijn er nog zoveel mensen op de weg?
Ik heb trouwens nog de pompoenstoof van ik meen : @ijs_beer nog steeds op mijn lijstje staan om te maken. Ik doe hier ook telkens inspiratie op. En de lasagne-ravioli met maar 5 ingredienten van @Mekequote:Op maandag 1 november 2021 18:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik houd van bitter en denk dat ik het morgen lekker meebak! broccolistronken zijn ook altijd lekker
Meestal als het hier over eten gaat, dan let ik altijd extra goed opAls iemand gerechten vaker maakt, dan wil ik dat ook eens uitproberen, dus dat doe ik dan morgen met bloemkoolbladeren, waar ik zelf nooit op gekomen zou zijn.
Ik denk dat als een Arizona of een molloot200 een aantal keer kruutmoes maakt en vertelt hoe lekker het is, dat ik zelfs dat nog wil maken
Anders, namelijk: wij eten chili con carne weleens zonder een van die dingen erbijquote:
Nou, ik ga straks nog de weg op omdat ik naar de tennishal ga. En ik ga niet in het donker en in de kou fietsenquote:Op maandag 1 november 2021 18:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op weg terug. Waarom zijn er nog zoveel mensen op de weg?
Voor mij is een bijgerecht bij CCC ook niet per se nodig. Pasta vind ik wel een beetje gekquote:Op maandag 1 november 2021 18:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Anders, namelijk: wij eten chili con carne weleens zonder een van die dingen erbijOf met stokbrood of zo.
Ik doe de aardappels er ook niet los bij, maar gewoon blokjes aardappel door het prutjequote:Op maandag 1 november 2021 18:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Anders, namelijk: wij eten chili con carne weleens zonder een van die dingen erbijOf met stokbrood of zo.
Ik dacht dat het typisch Veluws was, maar volgens wiki was het naast Gelders ook Overrijssels, dus dacht ik meteen aan jouquote:Op maandag 1 november 2021 18:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb hier nog nooit van gehoordIk ga googlen
Edit: ah kijk, het is Sallands. Ik eet niets van die kant van de Regge![]()
![]()
Anders heb je CCCP, en daar is veel ellende uit voortgekomen.quote:Op maandag 1 november 2021 18:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor mij is een bijgerecht bij CCC ook niet per se nodig. Pasta vind ik wel een beetje gek
Maar waarom gaat iedereen zo laat naar huis dan?quote:Op maandag 1 november 2021 18:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gok zelfde reden dat jij onderweg bent
Waarom ga jij laat naar huis?quote:Op maandag 1 november 2021 19:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar waarom gaat iedereen zo laat naar huis dan?
RIP aan de nabestaanden. Het was leuk hem gekend te hebbenquote:Op maandag 1 november 2021 19:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
Hamlapjes in reepjes gesneden en bij de noodles gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |