SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afspraak maken kan via www.coronatest.nl , www.coronavaccinatie-afspraak.nl of telefoonnummer 0800-7070.
Helpen?
https://www.extrahandenvoordezorg.nl/
https://www.rodekruis.nl/hulp-in-nederland/ready2help/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederland:
• RIVM Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu - actuele informatie
• Covid dashboard
• Voor de dagrapporten van ziekenhuisopnames: MedischInfo
• Zie ook BD Dataplan voor allerlei cijfers en statistieken, bv. per veiligheidsregio of gemeente
• Reconstructie NRC: Hoe Nederland de controle verloor
• Reconstructie NRC: Het testbeleid van de minister: te laat, te traag en niet goed doordacht
• Reconstructie Volkskrant: Een jaar in het voetspoor van vijf OMT-leden
• Reconstructie Nieuwsuur: Nederland koos te laat voor bestrijden corona
• De Groene: Hoe Nederland werd overvallen door het virus
• De Groene: 'We moeten een coronageneraal hebben'
• Coronabeeld: Vaccinatie in beeld
• SignaalWaarde: wekelijkse podcast over coronastatistiek en coronacijfers
Internationaal:
• ECDC European Centre for Disease Prevention and Control
• WHO World Health Organisation
• Overzicht WHO
• Overzicht Worldometers
• Overzicht BNO News
• Spreadsheet met cijfers die user joyvke tot 15apr20 bijhield
• Wikipedia
• Dhr.John Campbell met een dagelijkse update
• Dit doet corona met je, als je pech hebt.
Wetenschap:
• Alle artikelen over Covid zijn gratis te lezen op de financial times
• Wetenschappelijk Covid19 HUB voor publicaties (dus voor wetenschappelijk geinteresseerden)
• Universiteitsindex Leiden
• De wetenschappelijke basis achter het Nederlandse coronabeleid (RIVM)
• Artikelen over effect van maatregelen zoals restaurants, winkels, scholen sluiten etc.:
Nature1,Nature2,JKMS,The Lancet,Science Magazine
• Artikelen over (niet-)medische mondkapjes:
University of Tokyo,PubMed/
Vaccinaties :quote:#Vaccinatie
➡️ Half april: 4 mln 💉
👉 meeste 80+ en mensen met hoog medisch risico
➡️ Begin mei: ruim 5 mln 💉
👉 70+
👉 half mei: 60+
➡️ Begin juni: 11 mln 💉
👉 juni: 50+/40+/30+
👉 juni/juli: 20+
➡️ Begin juli: iedereen die wil een 1e prik, 2/3 geheel gevaccineerd
https://t.co/nFVLkcHMAS
• https://ourworldindata.org/covid-vaccinations
• Hugo de Jonge heeft gezegd dat wij in Nederland 8 januari beginnen met vaccinaties
• Volgorde vaccinaties Nederland (voorlopig?)
• Coronavirus Vaccine Tracker
• Vaccinatie tegen het coronavirus - Rijksoverheid
• Bestelde vacccins door Nederland (wanneer)
• Bestelde vacccins door Nederland (financieel)
• Wetenschappelijk onderzoek van resultaten bij deze vaccins:
Phase 1/2 Study Pfizer, Phase 1/2 Study Pfizer,Phase 2/3 Pfizer
Phase 1 Moderna,Phase 3 Moderna
Phase 1/2 Oxford,Phase 2/3 Oxford
• Hier de protocollen van:
Oxford/AstraZeneca, Pfizer, Moderna en Johnson&Johnson (Janssen).
Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)
Heb ik covid, verkoudheid of griep? (laat je sowieso testen!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Dagelijkse ziekenhuiscijfers
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patiënten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
• Datagraver, zelf grafieken maken
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon.
• Niet elkaar uitmaken voor schapen of wappies
• "Covid is maar een griepje", muilkorven/mondluiers/angsthazen mag je ook voor je laten
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen onzinnige gifjes (on tour, nazi, etc.)
• Geen tweetdumps van meningen van random mensen online
• Geen artikelen plaatsen/niet linken naar vage websites
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.SPOILER: Coronaregels per 25 september, 2021Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Onze grote held van de coronacrisis.quote:Op maandag 1 november 2021 15:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Diederik moet boekjes verkopen tegenwoordig he. Deel 2 zal al wel in de pen zitten.
Edit:
Samen met Ab Osterhaus en Ernst Kuipers![]()
Grammatica is een keuze.quote:Op maandag 1 november 2021 15:16 schreef Johannes788 het volgende:
Mijn mede Gevaccineerdevrienden in groepsapp zijn woest.
[ link | afbeelding ]Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
Gewoon een mondkapje er overheen, is het ook opgelost.quote:Op maandag 1 november 2021 15:20 schreef Benny het volgende:
Is er al een Facebook event om Urk (terug) het IJsselmeer in te duwen?Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Deze mensen lieten zich in ieder geval testen.quote:Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
Gaat lekker daar rond Alblasserdam/Dordrecht.quote:Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
Ben benieuwd hoe de poepwatermetingscijfers zijn van Urkquote:Op maandag 1 november 2021 15:21 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Deze mensen lieten zich in ieder geval testen.![]()
![]()
Valt nog wel mee.quote:Op maandag 1 november 2021 15:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe de poepwatermetingscijfers zijn van Urk
https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/landelijk/rioolwaterCum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
Corona bestond toch niet volgens hunnie?quote:Op maandag 1 november 2021 15:21 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Deze mensen lieten zich in ieder geval testen.![]()
![]()
Dordrecht ligt ook echt middenin de biblebelt.quote:Op maandag 1 november 2021 15:22 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Gaat lekker daar rond Alblasserdam/Dordrecht.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
jij was toch gestopt hiermee of herinner ik me dat niet goed?quote:Op maandag 1 november 2021 15:23 schreef Oliver23 het volgende:
Weekcijfers: Besmettingen
Stijging: 35,6%
[ afbeelding ]
Week op week groei met 15% gedaald![]()
Daar zwemmen ze in zee in plaats van in coronazwembadenquote:
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Naar welk ander kutland ga je toe?quote:Op maandag 1 november 2021 15:12 schreef _serial_ het volgende:
Eigenlijk zou het gewoon sowieso helemaal klaar moeten zijn met maatregelen.
Het is genoeg.
Enige waar we het voor doen is de IC
Gelukkig ga ik voor 3 weken op vakantie, weg uit dit kutland.![]()
![]()
Nou..quote:Op maandag 1 november 2021 15:23 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Valt nog wel mee.
https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/landelijk/rioolwater
Urk: 714/100.000
Staphorst: 807/100.000
Zwartewaterland: 1714/100.000
Gemiddeld hele land: 542/100.000
Zwartewaterland lijkt iedereen wel aan de corona te zijn. Volgens mij ook een flink gereformeerde gemeente, met zo'n 22k inwoners.![]()
Alleen samen krijgen we de politiek er onder.quote:Het kabinet wil verder onderzoeken of de coronapas op korte termijn kan worden ingevoerd in het hoger onderwijs en het mbo.![]()
Gereformeerder dan Zwartewaterland krijg je het bijna niet.quote:Op maandag 1 november 2021 15:26 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nou..
Zwartewaterland lijkt iedereen wel aan de corona te zijn. Volgens mij ook een flink gereformeerde gemeente, met zo'n 22k inwoners.![]()
Woerden zit op bijna 7000.quote:Op maandag 1 november 2021 15:26 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nou..
Zwartewaterland lijkt iedereen wel aan de corona te zijn. Volgens mij ook een flink gereformeerde gemeente, met zo'n 22k inwoners.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
https://nos.nl/artikel/24(...)jesplicht-komt-terug
meer qr en maskers terug...qr snap ik. Maar alsof die maskers in de supermarkt geholpen hebben.. right. Pavlovreactie.
En we weten ook wat de volgende stappen zijn:was toch allemaal bnw, dat 2g?quote:Het kabinet sluit niet uit dat er later nog gesproken wordt over de invoering van een coronapas op het werk. Ook de zogenoemde 2G-regel is niet volledig van tafel als mogelijke maatregel.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
CU 25,5%quote:Op maandag 1 november 2021 15:26 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nou..
Zwartewaterland lijkt iedereen wel aan de corona te zijn. Volgens mij ook een flink gereformeerde gemeente, met zo'n 22k inwoners.
SGP 21,1%
CDA 15,2%
God hebbe hun ziel![]()
@KingRolandquote:Op maandag 1 november 2021 15:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
CU 25,5%
SGP 21,1%
CDA 15,2%
God hebbe hun zielWhat can change the nature of a man?![]()
Uitgelekte maatregelen:
- Coronapas vanaf vrijdag verplicht in zwembaden, sportscholen, pretparken en dierentuinen. Mogelijk ook in het hoger onderwijs.
- Mondkapjesplicht in binnenlocaties (gemeentehuizen/bibliotheken). Ook wordt er morgen een knoop doorgehakt over mondkapjes in winkels. Ook bij contactberoepen moet het mondkapje weer op.
- Thuiswerken wordt weer een dringend advies.![]()
QR codecheck voor elke christelijke gedachtegangquote:Op maandag 1 november 2021 15:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
CU 25,5%
SGP 21,1%
CDA 15,2%
God hebbe hun ziel![]()
Doe niet zo verslaafd.quote:Op maandag 1 november 2021 15:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
Graag toezien op een streng deurbeleid bij Haxball vanavond. Mondkapje verplicht!What can change the nature of a man?![]()
Ik las dat men thuiswerken voor 50% zou 'willen forceren' via NOS..quote:Op maandag 1 november 2021 15:28 schreef Oliver23 het volgende:
Uitgelekte maatregelen:
- Coronapas vanaf vrijdag verplicht in zwembaden, sportscholen, pretparken en dierentuinen. Mogelijk ook in het hoger onderwijs.
- Mondkapjesplicht in binnenlocaties (gemeentehuizen/bibliotheken). Ook wordt er morgen een knoop doorgehakt over mondkapjes in winkels. Ook bij contactberoepen moet het mondkapje weer op.
- Thuiswerken wordt weer een dringend advies.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Dit gaat precies niets bereiken.quote:Op maandag 1 november 2021 15:28 schreef Oliver23 het volgende:
Uitgelekte maatregelen:
Zonder de religekkies hadden we al geen problemen meer in de zorgGaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.![]()
Je vermoord de binnen teamsport ook weer lekker op die manier.quote:Op maandag 1 november 2021 15:28 schreef Oliver23 het volgende:
Uitgelekte maatregelen:
- Thuiswerken wordt weer een dringend advies.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Graag ook na corona.quote:Op maandag 1 november 2021 15:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik las dat men thuiswerken voor 50% zou 'willen forceren' via NOS..'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Nee, en als de cijfers dan weer omlaag gaan omdat de max gewoon wel is bereikt en er genoeg mensen immuniteit hebbemn bereikt, dan zegt de regering weer dat dat dankzij hun maatregelen isquote:Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.![]()
Als mondkapjes massaal juist gedragen worden hebben ze inderdaad de potentie om bij te dragen aan betere cijfers. Probleem is vooral dat veel mensen hem niet juist dragen. Waardoor het vooral een sier maatregel wordt.quote:Op maandag 1 november 2021 15:27 schreef Red_85 het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)jesplicht-komt-terug
meer qr en maskers terug...qr snap ik. Maar alsof die maskers in de supermarkt geholpen hebben.. right. Pavlovreactie.
En we weten ook wat de volgende stappen zijn:
Het kabinet sluit niet uit dat er later nog gesproken wordt over de invoering van een coronapas op het werk. Ook de zogenoemde 2G-regel is niet volledig van tafel als mogelijke maatregel.![]()
Het waren weer een paar leuke weken op kantoorquote:Op maandag 1 november 2021 15:28 schreef Oliver23 het volgende:
Uitgelekte maatregelen:
![]()
Gelukkig daalt de gasprijs wel!And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!![]()
Sportscholen staat er he, sporthallen niet. Detailquote:Op maandag 1 november 2021 15:30 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Je vermoord de binnen teamsport ook weer lekker op die manier.
Lobby van NOC*NSF zal wel sterk genoeg zijn.![]()
Je laat de overheid toch niet vertellen waar je moet werken? Heb in totaal twee weken thuis gewerktquote:Op maandag 1 november 2021 15:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het waren weer een paar leuke weken op kantoor![]()
Gelukkig ben ik nooit gestopt met het bezorgen van mijn boodschappen.Het grootste probleem is dat 90% sowieso zijn mondkapjes niet goed draagt.quote:Op maandag 1 november 2021 15:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als mondkapjes massaal juist gedragen worden hebben ze inderdaad de potentie om bij te dragen aan betere cijfers. Probleem is vooral dat veel mensen hem niet juist dragen. Waardoor het vooral een sier maatregel wordt.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Op je hoofd lopen heeft ook de potentie om bij te dragen aan betere cijfers. Immers de vochtdeeltjes in je uitadem hebben een kortere afstand en tijd nodig om te grond te bereiken.quote:Op maandag 1 november 2021 15:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als mondkapjes massaal juist gedragen worden hebben ze inderdaad de potentie om bij te dragen aan betere cijfers. Probleem is vooral dat veel mensen hem niet juist dragen. Waardoor het vooral een sier maatregel wordt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
@Lenny_Leonard en ik vinden dit enorm asociaal en zien het als een klap in het gezicht van de zorgmedewerkers.quote:Op maandag 1 november 2021 15:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je laat de overheid toch niet vertellen waar je moet werken? Heb in totaal twee weken thuis gewerkt![]()
Doe je dat liever?quote:Op maandag 1 november 2021 15:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Op je hoofd lopen heeft ook de potentie om bij te dragen aan betere cijfers. Immers de vochtdeeltjes in je uitadem hebben een kortere afstand en tijd nodig om te grond te bereiken.![]()
![]()
Het punt is dat medische maskers werken in een klinische 1-op-1 setting.quote:Op maandag 1 november 2021 15:32 schreef _serial_ het volgende:
Gelukkig ben ik nooit gestopt met het bezorgen van mijn boodschappen.
[..]
Het grootste probleem is dat 90% sowieso zijn mondkapjes niet goed draagt.
Katoenen lappen die 4 maanden in dezelfde broekzak zitten op doorstroomlocaties dragen helemaal niets bij.![]()
Draagvlak voor die is ook 0,0.quote:Op maandag 1 november 2021 15:32 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Erg mooi.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Net zo onzinnig als maskers.quote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Ik mag wel, genot.quote:Op maandag 1 november 2021 15:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het waren weer een paar leuke weken op kantoorWhat can change the nature of a man?![]()
Adem inhouden elke keer als je iemand tegenkomt ook toch?quote:Op maandag 1 november 2021 15:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Op je hoofd lopen heeft ook de potentie om bij te dragen aan betere cijfers. Immers de vochtdeeltjes in je uitadem hebben een kortere afstand en tijd nodig om te grond te bereiken.I'll give you something to do![]()
Dit.quote:Op maandag 1 november 2021 15:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het punt is dat medische maskers werken in een klinische 1-op-1 setting.
Katoenen lappen die 4 maanden in dezelfde broekzak zitten op doorstroomlocaties dragen helemaal niets bij.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Het grootste probleem is dat men een subjectieve observatie verwart met een objectieve waarneming.quote:Op maandag 1 november 2021 15:32 schreef _serial_ het volgende:
2 op de 3 draagt het mondkapje zoals het hoort. Blijkt uit daadwerkelijk onderzoek.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
Goede schoenen vinden voor je op je hoofd is alleen zo lastig, maakt het niet heel praktisch.quote:Op maandag 1 november 2021 15:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Op je hoofd lopen heeft ook de potentie om bij te dragen aan betere cijfers. Immers de vochtdeeltjes in je uitadem hebben een kortere afstand en tijd nodig om te grond te bereiken.![]()
Het FOK OMT adviseert het kabinet om deze maatregel landelijk en voor iedereen in te stellenquote:Op maandag 1 november 2021 15:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Worden de mondkapjes straks niet weer ingezet om de 'ernst' weer te geven?
Want er is gezegd dat ze maar matig/niet helpen, maar dat dat het meer voor de beeldvorming en het bewustzijn is?
En zou het dan niet enigszins helpen?![]()
En mee omgaat ja, dat is ook praktisch niet te bewerkstelligen.quote:Op maandag 1 november 2021 15:32 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Het grootste probleem is dat 90% sowieso zijn mondkapjes niet goed draagt.What can change the nature of a man?![]()
Ministry of Silly Walks approves.quote:Op maandag 1 november 2021 15:34 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Lijkt me wel geiniger voor het straatbeeld.![]()
Als je 5 minuten lang je adem inhoudt heb je zelfs helemaal geen last meer van corona.quote:Op maandag 1 november 2021 15:34 schreef galantis het volgende:
[..]
Adem inhouden elke keer als je iemand tegenkomt ook toch?Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Omdat het zo moeilijk en onpraktisch is, gaat er direct ook een preventief effect vanuit natuurlijk. Iedereen blijft op zijn eigen terrein/adres nu.quote:Op maandag 1 november 2021 15:34 schreef chratnox het volgende:
[..]
Goede schoenen vinden voor je op je hoofd is alleen zo lastig, maakt het niet heel praktisch.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
En de meest belachelijke voorgenomen maatregel is natuurlijk mondmaskers bij 85% gevaccineerd.
Om jawel, ongevaccineerden te beschermen.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Is dat zo? Dus elke keer een steriel mondkapje op doen, en voor en na het opzetten van het kapje handen wassen?quote:Op maandag 1 november 2021 15:34 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
2 op de 3 draagt het mondkapje zoals het hoort.
Ik weet niet in welke supermarkt jij bent geweest...Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Placebo jaquote:Op maandag 1 november 2021 15:35 schreef Cue_ het volgende:
Want er is gezegd dat ze maar matig/niet helpen, maar dat dat het meer voor de beeldvorming en het bewustzijn is?
En zou het dan niet enigszins helpen?What can change the nature of a man?![]()
Maar die dragen 'm waarschijnlijk net als ik in de tram, doen 'm vervolgens in de jaszak en gebruiken 'm de volgende keer weer.quote:Op maandag 1 november 2021 15:34 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Het grootste probleem is dat men een subjectieve observatie verwart met een objectieve waarneming.
2 op de 3 draagt het mondkapje zoals het hoort. Blijkt uit daadwerkelijk onderzoek.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Goffer, je bent me voor.quote:Op maandag 1 november 2021 15:35 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ministry of Silly Walks approves.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
En elke 4 uur een nieuwe.quote:Op maandag 1 november 2021 15:35 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Is dat zo? Dus elke keer een steriel mondkapje op doen, en voor en na het opzetten van het kapje handen wassen?
Ik weet niet in welke supermarkt jij bent geweest...wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
De mijne?quote:Op maandag 1 november 2021 15:35 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Is dat zo? Dus elke keer een steriel mondkapje op doen, en voor en na het opzetten van het kapje handen wassen?
Ik weet niet in welke supermarkt jij bent geweest...
Tap tap tap![]()
Hoeveel levert het invoeren van slechte mondkapjes die maanden zonder wassen gebruikt worden precies op?![]()
Het voelt een beetje BNW aan, maar toch maar even..
Als er gezegd wordt dat 2G niet uitgesloten wordt en alsnog een mogelijke maatregel is, zullen ze dan bewust de coronapas in zoveel mogelijk sectoren smijten? Dan is het effect van van 3G naar 2G gaan het grootst.![]()
Ik ga het een steeds beter plan vinden.quote:Op maandag 1 november 2021 15:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Omdat het zo moeilijk en onpraktisch is, gaat er direct ook een preventief effect vanuit natuurlijk. Iedereen blijft op zijn eigen terrein/adres nu.![]()
![]()
0.00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000001%quote:Op maandag 1 november 2021 15:36 schreef Questular het volgende:
Hoeveel levert het invoeren van slechte mondkapjes die maanden zonder wassen gebruikt worden precies op?wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Zou de NOS deze vraag morgen stellen?quote:Op maandag 1 november 2021 15:36 schreef Questular het volgende:
Hoeveel levert het invoeren van slechte mondkapjes die maanden zonder wassen gebruikt worden precies op?![]()
Die mondkapjes boeien me eigenlijk niet eens zo veel. Ja, ze zijn vervelend, maar van alle maatregelen vind ik dit wel het minst erg.
Dat er een QR-check voor hoge scholen en MBO komt is een stuk erger. Dat betekent dat jonge mensen zich moeten laten vaccineren, terwijl die nooit op de IC terecht komen bij een besmetting... Hun vaccinatie zet geen zoden aan de dijk.![]()
Dat lijkt me erg veel.quote:Op maandag 1 november 2021 15:34 schreef DireStraits7 het volgende:
2 op de 3 draagt het mondkapje zoals het hoort. Blijkt uit daadwerkelijk onderzoek.
Wat wordt er daarbij verstaan onder 'zoals het hoort'![]()
Zwarte schimmel in je mondkap. Heerlijkquote:Op maandag 1 november 2021 15:36 schreef Questular het volgende:
Tjah niemand houdt zich toch een deze regels? Gisteren in de voetbalkantine leek het wel carnaval. QR controle? Nee hoor. Hetzelfde geldt voor de restaurants hier in de buurt. Als je van te voren belt dat je geen QR code hebt, is dat geen probleem. Kan je bij binnenkomst zo doorlopen.
Ik had daarom wel wat strengere regels verwacht.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Dan pak je de paraplu.quote:Op maandag 1 november 2021 15:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik zie de bui wel weer hangen.What can change the nature of a man?![]()
Wat zit er in jouw ademquote:Op maandag 1 november 2021 15:37 schreef Benny het volgende:
[..]
Zwarte schimmel in je mondkap. Heerlijk
Tap tap tap![]()
Dit voorstel verdient de Diederik Gommers publieksprijs. Wij als Fok!OMT zullen het voorstel voordragen, hou er rekening mee dat je binnenkort bij Vraag het Gommers mag komen om het idee verder toe te lichten.quote:Op maandag 1 november 2021 15:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Omdat het zo moeilijk en onpraktisch is, gaat er direct ook een preventief effect vanuit natuurlijk. Iedereen blijft op zijn eigen terrein/adres nu.![]()
Dit.quote:Op maandag 1 november 2021 15:35 schreef _serial_ het volgende:
En de meest belachelijke voorgenomen maatregel is natuurlijk mondmaskers bij 85% gevaccineerd.
Om jawel, ongevaccineerden te beschermen.Sense of urgency natuurlijk. Daar is het voor. Werd al duidelijk in de kalverstraat test. Het mentale effectquote:Op maandag 1 november 2021 15:35 schreef Cue_ het volgende:
En zou het dan niet enigszins helpen?
Het is ernst, dus iedereen moet het merken.
We weten genoeg. De vaccinatiecampagne heeft geen flikker bijgedragen aan onze vrijheid, terwijl dat ons wel beloofd was.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016
Forum Opties Forumhop: Hop naar: