Als mondkapjes massaal juist gedragen worden hebben ze inderdaad de potentie om bij te dragen aan betere cijfers. Probleem is vooral dat veel mensen hem niet juist dragen. Waardoor het vooral een sier maatregel wordt.quote:Op maandag 1 november 2021 15:27 schreef Red_85 het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)jesplicht-komt-terug
meer qr en maskers terug...qr snap ik. Maar alsof die maskers in de supermarkt geholpen hebben.. right. Pavlovreactie.
En we weten ook wat de volgende stappen zijn:
Het kabinet sluit niet uit dat er later nog gesproken wordt over de invoering van een coronapas op het werk. Ook de zogenoemde 2G-regel is niet volledig van tafel als mogelijke maatregel.
Het waren weer een paar leuke weken op kantoorquote:Op maandag 1 november 2021 15:28 schreef Oliver23 het volgende:
Uitgelekte maatregelen:
- Coronapas vanaf vrijdag verplicht in zwembaden, sportscholen, pretparken en dierentuinen. Mogelijk ook in het hoger onderwijs.
- Mondkapjesplicht in binnenlocaties (gemeentehuizen/bibliotheken). Ook wordt er morgen een knoop doorgehakt over mondkapjes in winkels. Ook bij contactberoepen moet het mondkapje weer op.
- Thuiswerken wordt weer een dringend advies.
Sportscholen staat er he, sporthallen niet. Detailquote:Op maandag 1 november 2021 15:30 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Je vermoord de binnen teamsport ook weer lekker op die manier.
Je laat de overheid toch niet vertellen waar je moet werken? Heb in totaal twee weken thuis gewerktquote:Op maandag 1 november 2021 15:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het waren weer een paar leuke weken op kantoor
Het grootste probleem is dat 90% sowieso zijn mondkapjes niet goed draagt.quote:Op maandag 1 november 2021 15:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als mondkapjes massaal juist gedragen worden hebben ze inderdaad de potentie om bij te dragen aan betere cijfers. Probleem is vooral dat veel mensen hem niet juist dragen. Waardoor het vooral een sier maatregel wordt.
Op je hoofd lopen heeft ook de potentie om bij te dragen aan betere cijfers. Immers de vochtdeeltjes in je uitadem hebben een kortere afstand en tijd nodig om te grond te bereiken.quote:Op maandag 1 november 2021 15:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als mondkapjes massaal juist gedragen worden hebben ze inderdaad de potentie om bij te dragen aan betere cijfers. Probleem is vooral dat veel mensen hem niet juist dragen. Waardoor het vooral een sier maatregel wordt.
@Lenny_Leonard en ik vinden dit enorm asociaal en zien het als een klap in het gezicht van de zorgmedewerkers.quote:Op maandag 1 november 2021 15:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je laat de overheid toch niet vertellen waar je moet werken? Heb in totaal twee weken thuis gewerkt
Doe je dat liever?quote:Op maandag 1 november 2021 15:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Op je hoofd lopen heeft ook de potentie om bij te dragen aan betere cijfers. Immers de vochtdeeltjes in je uitadem hebben een kortere afstand en tijd nodig om te grond te bereiken.
Het punt is dat medische maskers werken in een klinische 1-op-1 setting.quote:Op maandag 1 november 2021 15:32 schreef _serial_ het volgende:
Gelukkig ben ik nooit gestopt met het bezorgen van mijn boodschappen.
[..]
Het grootste probleem is dat 90% sowieso zijn mondkapjes niet goed draagt.
Draagvlak voor die is ook 0,0.quote:Op maandag 1 november 2021 15:32 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Net zo onzinnig als maskers.quote:
Ik mag wel, genot.quote:Op maandag 1 november 2021 15:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het waren weer een paar leuke weken op kantoor
Adem inhouden elke keer als je iemand tegenkomt ook toch?quote:Op maandag 1 november 2021 15:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Op je hoofd lopen heeft ook de potentie om bij te dragen aan betere cijfers. Immers de vochtdeeltjes in je uitadem hebben een kortere afstand en tijd nodig om te grond te bereiken.
Dit.quote:Op maandag 1 november 2021 15:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het punt is dat medische maskers werken in een klinische 1-op-1 setting.
Katoenen lappen die 4 maanden in dezelfde broekzak zitten op doorstroomlocaties dragen helemaal niets bij.
Het grootste probleem is dat men een subjectieve observatie verwart met een objectieve waarneming.quote:Op maandag 1 november 2021 15:32 schreef _serial_ het volgende:
Goede schoenen vinden voor je op je hoofd is alleen zo lastig, maakt het niet heel praktisch.quote:Op maandag 1 november 2021 15:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het FOK OMT adviseert het kabinet om deze maatregel landelijk en voor iedereen in te stellenquote:Op maandag 1 november 2021 15:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En mee omgaat ja, dat is ook praktisch niet te bewerkstelligen.quote:Op maandag 1 november 2021 15:32 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ministry of Silly Walks approves.quote:Op maandag 1 november 2021 15:34 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Lijkt me wel geiniger voor het straatbeeld.
Als je 5 minuten lang je adem inhoudt heb je zelfs helemaal geen last meer van corona.quote:Op maandag 1 november 2021 15:34 schreef galantis het volgende:
[..]
Adem inhouden elke keer als je iemand tegenkomt ook toch?
Omdat het zo moeilijk en onpraktisch is, gaat er direct ook een preventief effect vanuit natuurlijk. Iedereen blijft op zijn eigen terrein/adres nu.quote:Op maandag 1 november 2021 15:34 schreef chratnox het volgende:
[..]
Goede schoenen vinden voor je op je hoofd is alleen zo lastig, maakt het niet heel praktisch.
Is dat zo? Dus elke keer een steriel mondkapje op doen, en voor en na het opzetten van het kapje handen wassen?quote:Op maandag 1 november 2021 15:34 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
2 op de 3 draagt het mondkapje zoals het hoort.
Placebo jaquote:Op maandag 1 november 2021 15:35 schreef Cue_ het volgende:
Worden de mondkapjes straks niet weer ingezet om de 'ernst' weer te geven?
Want er is gezegd dat ze maar matig/niet helpen, maar dat dat het meer voor de beeldvorming en het bewustzijn is?
En zou het dan niet enigszins helpen?
Maar die dragen 'm waarschijnlijk net als ik in de tram, doen 'm vervolgens in de jaszak en gebruiken 'm de volgende keer weer.quote:Op maandag 1 november 2021 15:34 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Het grootste probleem is dat men een subjectieve observatie verwart met een objectieve waarneming.
2 op de 3 draagt het mondkapje zoals het hoort. Blijkt uit daadwerkelijk onderzoek.
Goffer, je bent me voor.quote:Op maandag 1 november 2021 15:35 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ministry of Silly Walks approves.
En elke 4 uur een nieuwe.quote:Op maandag 1 november 2021 15:35 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Is dat zo? Dus elke keer een steriel mondkapje op doen, en voor en na het opzetten van het kapje handen wassen?
Ik weet niet in welke supermarkt jij bent geweest...
De mijne?quote:Op maandag 1 november 2021 15:35 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Is dat zo? Dus elke keer een steriel mondkapje op doen, en voor en na het opzetten van het kapje handen wassen?
Ik weet niet in welke supermarkt jij bent geweest...
Ik ga het een steeds beter plan vinden.quote:Op maandag 1 november 2021 15:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Omdat het zo moeilijk en onpraktisch is, gaat er direct ook een preventief effect vanuit natuurlijk. Iedereen blijft op zijn eigen terrein/adres nu.
0.00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000001%quote:Op maandag 1 november 2021 15:36 schreef Questular het volgende:
Hoeveel levert het invoeren van slechte mondkapjes die maanden zonder wassen gebruikt worden precies op?
Zou de NOS deze vraag morgen stellen?quote:Op maandag 1 november 2021 15:36 schreef Questular het volgende:
Hoeveel levert het invoeren van slechte mondkapjes die maanden zonder wassen gebruikt worden precies op?
Dat lijkt me erg veel.quote:Op maandag 1 november 2021 15:34 schreef DireStraits7 het volgende:
2 op de 3 draagt het mondkapje zoals het hoort. Blijkt uit daadwerkelijk onderzoek.
Zwarte schimmel in je mondkap. Heerlijkquote:Op maandag 1 november 2021 15:36 schreef Questular het volgende:
Dan pak je de paraplu.quote:Op maandag 1 november 2021 15:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik zie de bui wel weer hangen.
Wat zit er in jouw ademquote:Op maandag 1 november 2021 15:37 schreef Benny het volgende:
[..]
Zwarte schimmel in je mondkap. Heerlijk
Dit voorstel verdient de Diederik Gommers publieksprijs. Wij als Fok!OMT zullen het voorstel voordragen, hou er rekening mee dat je binnenkort bij Vraag het Gommers mag komen om het idee verder toe te lichten.quote:Op maandag 1 november 2021 15:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Omdat het zo moeilijk en onpraktisch is, gaat er direct ook een preventief effect vanuit natuurlijk. Iedereen blijft op zijn eigen terrein/adres nu.
Dit.quote:Op maandag 1 november 2021 15:35 schreef _serial_ het volgende:
En de meest belachelijke voorgenomen maatregel is natuurlijk mondmaskers bij 85% gevaccineerd.
Om jawel, ongevaccineerden te beschermen.
Sense of urgency natuurlijk. Daar is het voor. Werd al duidelijk in de kalverstraat test. Het mentale effectquote:Op maandag 1 november 2021 15:35 schreef Cue_ het volgende:
Worden de mondkapjes straks niet weer ingezet om de 'ernst' weer te geven?
Want er is gezegd dat ze maar matig/niet helpen, maar dat dat het meer voor de beeldvorming en het bewustzijn is?
En zou het dan niet enigszins helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |